طراحی لوگو با کورل

آموزش طراحی لوگو با کورل به همراه فیلم آموزش رایگان طراحی لوگو با نرم افزار Corel Draw را برای شما قرار داده ایم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.

جهت مشاهده این فیلم آموزشی ادامه این مطلب را دنبال نمایید.
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: COREL
  • زمان مطالعه: 6 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

شما می توانید با استفاده از فیلم های آموزشی و البته رایگان زیر علاوه بر یادگیری طراحی با کورل، آموزش نحوه طراحی لوگو با کورل دراو را نیز فرا بگیرید. در ابتدای این مقاله فیلم های آموزش کورل دراو و سپس فیلم آموزش طراحی لوگو با کورل دراو به شما ارائه شده است. این فیلم های آموزش طراحی حرفه ای با کورل توسط استاد نرم افزار کورل دراو آموزشگاه آریا تهران تهیه شده است، پس با ما در این آموزش ها همراه باشید.

اگر می خواهید به صورت حرفه ای به طراحی لوگو با کورل بپردازید پیشنهاد می کنیم به صفحه آموزش طراحی لوگو آریا تهران مراجعه کنید.

فیلم آموزش کورل دراو

۱- آموزش ایمپورت پروژه

۲- وارد کردن تصویر در یک شی

۴- کاور کردن اشیا روی نوشته در کورل

۳- ایجاد سایه برای اشیا در کورل


آموزش طراحی با کورل

آموزش طراحی لوگو با کورل و آموزش طراحی اسم با کورل را در این مقاله آموزشی به همراه فیلم آموزش رایگان طراحی لوگو کورل دراو برای شما قرار داده ایم.

برای طراحی لوگو از روی عکس در کورل و طراحی لوگو سه بعدی در کورل به تماشای فیلم هایی که در این مقاله برای شما قرار داده ایم بپردازید.

۱- آموزش طراحی لوگو با کورل

۲- آموزش طراحی لوگو با کورل

آموزش طراحی لوگو با نرم افزار کورل دراو و همچنین آموزش طراحی پلاک اسم با کورل را در این قسمت شما می توانید به صورت رایگان آن را تماشا کنید، و به صورت حرفه ای طراحی کورل را فرا بگیرید.

می توانید با یادگیری طراحی لوگو در کورل، برای بسیاری شرکت هایی که نیاز به یک لوگوی منحصر به فرد برای مجموعه خود دارند لوگو طراحی کنید.

البته همانطور که می دانید نرم افزار کورل دراو یکی از نرم افزار های بسیار قدرتمند در حوزه گرافیک می باشد

و یادگیری تمامی قابلیت های این نرم افزار می تواند زمینه ورود شما را  به بازار کار عرصه گرافیک فراهم نماید.

با شرکت در دوره کورل آموزشگاه آریا تهران علاوه بر دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به سرعت وارد بازار کسب و کار شوید.

آموزش طراحی لوگو با نرم افزار کورل دراو

آموزش طراحی لوگو با کورل

طراحی لوگو با کورل، می تواند شروع خوبی برای شما باشد که بتوانید با شیوه طراحی کردن یک لوگوی حرفه ای و جذاب آشنا شوید، و در این زمینه تماشای یک فیلم آموزشی می تواند کمک زیادی به شما بکند تا ابتدا با طراحی کردن لوگوهای ساده به کمک فیلم آموزش طراحی لوگو با کورل، بتوانید با شیوه طراحی لوگو کورل آشنا شوید.

برای طراحی از روی عکس در کورل نیز می توانید از این آموزش ها استفاده کنید. سپس با آشنایی بیشتر با ابزار های قدرتمند نرم افزار کورل دراو ، بتوانید به صورت حرفه ای لوگوهای شرکتی را طراحی نمایید.

پیشنهاد ویژه » آموزش کورل در آموزشگاه آریا تهران، بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن در تهران تحت نظر بهترین اساتید گرافیک

آموزش رایگان طراحی لوگو با کورل

در این مقاله ما فیلم آموزش طراحی در کورل را  برای شما قرار داده ایم تا شما با شیوه و اصول استاندارد ساخت لوگو با کورل، با استفاده از نرم افزار طراحی لوگو آشنا شوید، و با شرکت در این کلاس های آموزشی به صورت حرفه ای با نرم افزار کاربردی کورل دراو آشنا شوید.

فیلم آموزش کورل دراو به زبان فارسی

هنگامی که شما اقدام به یادگیری کورل دراو می کنید مانند آموزش طراحی با کورل برای لیزر و… با بسیاری از محصولات گران قیمت ویدیوی و همینطور کلاس های چندین ساعته رو به رو خواهید شد بسیاری از این دوره ها فاقد جنبه کاربردی بوده و فقط شما را با انبوهی از اطلاعات و همینطور مباحث پیشرفته در کورل دراو رها خواهد کرد.

 در قسمت فیلم های آموزش طراحی لوگو در کورل تمامی ابزار های این نرم افزار را به صورت کامل و جامع در اختیار شما عزیزان قرار داده و به صورت پروژه محور نحوه کار با این ابزار ها را برای شما هنرجویان آموزش داده است. این فیلم ها به صورت رایگان بوده و میتوانید با حجم کم این فیلم های آموزشی را دانلود و مشاهده نمایید.

برای دانلود آموزش طراحی لوگو با کورل می توانید به فیلم هایی که در قسمت بالا قرار داده ایم مراجعه کنید.

اگر قصد دارید به صورت کامل با نرم افزار کورل دراو آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم که مقاله نرم افزار کورل آموزشگاه آریا تهران را مطالعه کنید.

فیلم آموزش طراحی لوگو با کورل

فیلم آموزش رایگان آموزش طراحی لوگو اسم با کورل را می توانید در قسمت بالا تماشا کنید، امیدواریم که این فیلم آموزشی مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

البته این نکته را به یاد داشته باشید که پس از تماشای آموزش تصویری طراحی لوگو با کورل حتما خودتان یک بار نرم افزار کورل دراو را نصب نمایید، و همانند مواردی که در فیلم آموزش رایگان طراحی با کورل گفته شده است خودتان یک لوگو را طراحی کنید.

و در صورتی که برای نصب نرم افزار کورل دراو، و یا اجرای لوگو در کورل به مشکلی برخورد کردید با آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید تا استاد کورل در این زمینه شما را راهنمایی کند.

همچنین می توانید در بخش نظرات سایت، سئوالات خود را مطرح نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

پیشنهاد ویژه » آموزش فتوشاپ در آموزشگاه آریا تهران، بهترین آموزشگاه گرافیک و انیمیشن در تهران، و ارائه مدرک فنی و حرفه ای افتر افکت مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای

سولات متداول
طراحی لوگو با کورل چگونه است؟

در این مقاله آموزشی فیلم های طراحی لوگو با کورل به صورت رایگان قرار داده شده است.

کدام نرم افزار برای طراحی لوگو بهتر است؟

از بهترین نرم افزار های طراحی لوگو می توان به ایلوستریتور و کورل دراو اشاره کرد.

برای طراحی لوگو فتوشاپ یا ایلوستریتور بهتر است؟

در طراحی لوگو با ایلوستریتور می توان آن را تغییر شکل داد و اندازه آن را با حفظ کیفیت تغییر داد. فتوشاپ در طراحی لوگو جایگاهی دارد، اما ایلوستریتور باید اولین انتخاب شما باشد.