استخدام کارشناس تولید محتوا

استخدام کارشناس تولید محتوا و کپی رایتر در مجتمع فنی آریا تهران انجام می شود، در صورتی که شما به عنوان کارشناس تولید محتوا قصد استخدام در یک شرکت دیجیتال مارکتینگ را دارید، از طریق راه های ارتباطی درج شده در بخش زیر رزومه خود را برای ما ارسال نمایید، همچنین کارفرمایان محترمی که به […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

استخدام کارشناس تولید محتوا و کپی رایتر در مجتمع فنی آریا تهران انجام می شود، در صورتی که شما به عنوان کارشناس تولید محتوا قصد استخدام در یک شرکت دیجیتال مارکتینگ را دارید، از طریق راه های ارتباطی درج شده در بخش زیر رزومه خود را برای ما ارسال نمایید، همچنین کارفرمایان محترمی که به دنبال استخدام نیروی تولید محتوا برای مجموعه خود هستند نیز از طریق کانال های ارتباطی درج شده در بخش زیر درخواست خود را ثبت نمایند.

توجه » برای ارسال رزومه کاری و استخدام کارشناس تولید محتوا در شرکت معتبر آریا تهران شما می توانید از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ با تیم پشتیبان آریا تهران ارتباط برقرار نمایید، همچنین از طریق ایمیل arya.tehran3@gmail.com می توانید رزومه کاری و تحصیلی خود را جهت استخدام کارشناس تولید محتوا در تهران و یا استخدام تولید محتوا غیر حضوری ارسال نمایید، در صورتی هم که کارفرما هستید، از طریق همین کانال های ارتباطی می توانید درخواست خود را جهت جذب نیروی تولید محتوا ثبت کنید.

استخدام کارشناس تولید محتوا
استخدام کارشناس تولید محتوا

استخدام کارشناس تولید محتوا

همانطور که می دانید کارشناس تولید محتوا یک فرد است که مسئولیت تولید محتوای متنی، تصویری و صوتی برای وب سایت ها، شبکه های اجتماعی، بلاگ ها و سایر پلتفرم های دیجیتال را بر عهده دارد.

این فرد برای استخدام در آریا تهران باید توانایی نوشتن متون جذاب و مفید، تولید تصاویر و ویدئوهای جذاب و متناسب با محتوای متنی و همچنین ضبط و ویرایش صدا را داشته باشد.

همچنین باید با استفاده از تحلیل داده ها و شناخت مخاطبان، محتوای مناسبی را برای آنها تولید کند.

مجتمع فنی آریا تهران به دلیل داشتن وب سایت های متعدد در این مجموعه نیاز مبرم برای استخدام محتوا نویس هم به صورت حضوری و همچنین استخدام کارشناس تولید محتوا به صورت دورکاری دارد.

استخدام کپی رایتر
استخدام کپی رایتر

استخدام کپی رایتر

شغل کپی رایتر یا کپیست، شامل تکثیر اسناد، تصاویر و سایر موارد با استفاده از دستگاه های کپی و پرینتر است، برای شروع این شغل، شما باید دستگاه های کپی و پرینتر را به خوبی بشناسید و بتوانید آنها را به درستی استفاده کنید.

همچنین، باید با نرم افزارهای مربوط به کپی و پرینتر آشنا باشید و بتوانید از آنها به درستی استفاده کنید، که برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مقاله تولید محتوا چیست را می توانید مطالعه نمایید.

برای شروع کار، شما می توانید به دفاتر کپی و چاپ در نزدیکی خود مراجعه کنید و با آنها تماس بگیرید تا بتوانید به عنوان کارمند کپیست در آنجا کار کنید. همچنین، می توانید به عنوان یک کارآفرین، دستگاه های کپی و پرینتر را خریداری کرده و خدمات کپی و پرینتر را به مشتریان ارائه دهید.

در هر صورت، برای موفقیت در این شغل، باید به مهارت های خوبی در زمینه کپی و پرینتر، مدیریت زمان و ارتباط با مشتریان داشته باشید.

استخدام نویسنده سایت
استخدام نویسنده سایت

استخدام نویسنده سایت

وظایف نویسنده سایت شامل موارد زیر می‌شود و در صورتی که شما درخواست استخدام کارشناس تولید محتوا سایت و استخدام کارشناس تولید محتوا و نویسنده سایت را دارید باید به انجام کارهای زیر تسلط داشته باشید:

نوشتن محتوای سایت

نویسنده سایت باید محتوای متنی سایت را به عنوان یک کارشناس تولید محتوا بر اساس موضوعات مختلفی که سایت پوشش می‌ دهد، تهیه و تنظیم کند. این محتوا می‌ تواند شامل مقالات، بلاگ پست‌ ها، صفحات محصولات، صفحات خدمات و غیره باشد.

همچنین نویسنده سایت باید مهارت کافی در زمینه نگارش مقالات یونیک و کاربر پسند را داشته باشد، مقالاتی که در مقایسه با مقالات وب سایت های رقیب از نظر حجم محتوا و کیفیت محتوا کاملا برتری داشته باشد.

توجه» در صورتی که با ساختار مقالات سایت آشنا نیستید می توانید به صفحه مقاله چیست مراجعه نمایید و در این صفحه با ساختار مقالات مختلف آشنا شوید.

به‌روزرسانی محتوای سایت

با توجه به الگوریتم های جدید گوگل (الگوریتم تازگی محتوای گوگل (freshness)) که تاکید بسیار زیادی روی برزورسانی محتوای وب سایت دارند، یکی از وظایف مهم نویسنده سایت بروز رسانی و آپدیت محتوای سایت می باشد، به عنوان مثال فرض کنید که شما در وب سایت خود یک مقاله در مورد آموزش فتوشاپ ۲۰۱۷ را قبلا نوشته اید، خوب طبیعتا در حال حاضر با توجه به این که نسخه های جدید فتوشاپ امکانات متعددی به آن اضافه شده است، پس در نتیجه شما باید این محتوا را آپدیت و بروز رسانی نمایید.

بهینه‌سازی محتوای سایت

نویسنده سایت باید محتوای سایت را برای موتورهای جستجو بهینه‌ سازی کند تا در نتیجه وب سایت در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو بالاترین رتبه را کسب نماید، با مراجعه به صفحه مقاله نویسی چیست شما می توانید با اصول بهینه سازی محتوای مقاله آشنا شوید.

تحقیق و تولید محتوای جدید

نویسنده سایت باید به‌ صورت مداوم بر روی موضوعات مختلف تحقیق و مطالعه داشته باشد، مخصوصا افرادی که برای موضوعات آموزشی و یا برای حوزه های تخصصی خاص مانند پزشکی، وکالت، گردشگری، موضوعات علمی و غیره تولید محتوا می کنند.

نوشتن محتوای تبلیغاتی

خیلی وقت ها هدف از تولید محتوا برای یک وب سایت انجام تبلیغات و کسب درآمد می باشد، پس در نتیجه نویسنده سایت باید محتوای تبلیغاتی را برای سایت تهیه کند تا تبلیغات سایت به‌صورت موثری انجام شود.

نوشتن محتوای ایمیل

نویسنده سایت باید محتوای ایمیل‌ های تبلیغاتی و اطلاع‌ رسانی را نیز برای سایت تهیه کند تا ایمیل‌ های وب سایت که برای مشتریان و مخاطبین هدف ارسال می شود، بتواند آن ها را تبدیل به مشتری برای مجموعه نماید.

در صورتی که تمایل دارید این مهارت ها را آموزش ببینید شرکت در دوره تولید محتوا آریا تهران را به شما پیشنهاد می دهیم.

در ضمن اگر در مورد موارد ذکر شده دانش و تخصص کافی را دارید می توانید برای استخدام غیر حضوری برای تولید محتوا نیز درخواست دهید.

استخدام تولید محتوا دورکاری

افرادی که به دنبال فرصت های شغلی دورکاری تولید محتوا و استخدام تولید محتوا در منزل هستند باید بدانند که استخدام کارشناس تولید محتوای متنی به صورت دورکاری که توسط افرادی که در مکان دیگری از شما هستند تولید شده است، یک روش موثر برای افزایش تولید محتوا و کاهش هزینه های تولید محتوا است. این روش به شما اجازه می دهد تا به افرادی که در زمینه های مختلف تخصص دارند، کارهای خود را بسپارید و به این ترتیب محتوای با کیفیت و متنوعی را به دست آورید.

برای استخدام نویسنده تولید محتوا دورکاری، شما می توانید از سایت هایی مانند Upwork، Freelancer و Fiverr استفاده کنید. این سایت ها به شما اجازه می دهند تا با افرادی که در زمینه های مختلف تخصص دارند، ارتباط برقرار کنید و آنها را برای تولید محتوا استخدام کنید.

همچنین، شما می توانید از خدمات تولید محتوای دورکاری از شرکت هایی مانند Contena، Scripted و Textbroker استفاده کنید. این شرکت ها به شما اجازه می دهند تا به یک تیم از نویسندگان حرفه ای دسترسی پیدا کنید که می توانند محتوای با کیفیتی را برای شما تولید کنند.

در نهایت، برای استخدام کارشناس تولید محتوا دورکاری شما باید مطمئن شوید که با افرادی که به آنها کار می دهید، قرارداد مناسبی بسته و تمامی جزئیات کار را با آنها مشخص کنید. همچنین، باید مطمئن شوید که محتوای تولید شده توسط آنها با کیفیت و مطابق با نیازهای شماست.

استخدام کپی رایتر دورکاری

افرادی هم که تمایل دارند به صورت دورکاری در حوزه کپی رایتر مشغول به کار شوند، می توانند رزومه کاری خود را به صورت دقیق از طریق ایمیل arya.tehran3@gmail.com و یا شماره ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ برای ما ارسال نمایند، مزیت استخدام فریلنسر تولید محتوا برای شرکت های دیجیتال مارکتینگ این است که می توانند کارمندان خود را از راه دور مدیریت نمایند و دیگر نیاز به حضور فیزیکی آن ها در مجموعه نیست به همین دلیل ما فرصت شغلی کارشناس تولید محتوا را در این صفحه در اختیار شما قرار داده ایم که از طریق رزومه کاری خود را برای ما ارسال نمایید.

به منظور استخدام کپی رایتر به صورت غیر حضوری و دورکاری نیز سعی کنید که رزومه خود را به صورت جامع و کامل تکمیل نمایید تا همکاران ما با مطالعه آن به صورت دقیق با سطح توانایی شما آشنا شوند.

استخدام ادمین تولید محتوا دورکاری

شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران برای پیج های اینستاگرامی مجموعه خود از افراد متخصص در این حوزه دعوت به همکاری می کند، همچنین مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران نیز هنرجویان فارغ التحصیل در حوزه تولید محتوا را به کارفرمایان محترمی که به دنبال جذب نیروی متخصص در زمینه تولید محتوا هستند معرفی می کند، پی در نتیجه هم کارشناسان تولید محتوا و هم کارفرمایانی که به دنبال جذب نیرو در این زمینه هستند از طریق راه های ارتباطی درج شده در ابتدای همین صفحه می توانند درخواست خود را ثبت نمایند.

توجه» برای مشاهده آگهی های مهم استخدامی در وب سایت آریا تهران به صفحه آگهی استخدام مراجعه نمایید.

استخدام تولید محتوا برای سایت

استخدام کارشناس تولید محتوا و سئو یکی دیگر از نیاز های مبرم اکثر شرکت های دیجیتال مارکتینگ و شرکت های تولید محتوا می باشد، به همین دلیل شما به عنوان یک کارشناس تولید محتوا که با مباحث سئو داخلی، سئو تکنیکال آشنا هستید می توانید این موارد را نیز در فایل رزومه خود درج نمایید، همچنین اگر سابقه سئو و بهسنه سازی وب سایت های مختلف را دارید در رزومه خود به عنوان استخدام کارشناس تولید محتوا نویسنده این موارد را نیز درج نمایید که آشنایی و تسلط به مباحث سئو نیز امتیاز محسوب می شود.

البته برای استخدام کارشناس محتوا و یا استخدام برای تولید محتوا در یک شرکت تولید محتوا و یا دیجیتال مارکتینگ، به منظور ارائه محتوای با کیفیت کارشناس تولید محتوات ملزم است که بر روی الگوریتم های موتور های جستجو مطالعه داشته باشد و دانش خود را در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت نیز افزایش دهد.

استخدام تولید محتوا متنی

تولید محتوا متنی به معنای ایجاد محتوایی است که شامل متن، عکس، ویدئو، صدا و سایر عناصر چندرسانه‌ای باشد.

در این فرایند، که به آموزش تولید محتوا نیاز دارد محتوا به صورت دستی توسط نویسندگان یا با استفاده از ابزارهای خودکار تولید می‌شود.

هدف اصلی تولید محتوا متنی، ارائه اطلاعات، آموزش، تفریح و تبلیغات به مخاطبان است، این محتوا می‌تواند در وب‌سایت‌ها، بلاگ‌ها، رسانه‌های اجتماعی، نشریات، کتاب‌ها و سایر رسانه‌های دیجیتال منتشر شود.

برای تولید محتوا متنی، نویسندگان باید با موضوع مورد نظر آشنا باشند و توانایی نوشتن متن‌هایی با کیفیت و جذابیت را داشته باشند.

همچنین استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی محتوا برای جذب مخاطبان و بهبود رتبه‌بندی در موتورهای جستجو نیز بسیار مهم است، در نهایت تولید محتوا متنی باید با توجه به نیاز و سلیقه مخاطبان صورت گیرد تا به بهترین نتیجه برسد، در صورتی که توانایی بازم برای تولید محتوای متنی را دارید برای آگهی استخدام کارشناس تولید محتوا با ما تماس بگیرید، همچنین اگر در موضوعات زیر هم تسلط دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با ما تماس بگیرید.

  • استخدام تولید محتوا انگلیسی
  • استخدام تولید محتوا کتاب
  • استخدام تولید محتوا روانشناسی
  • استخدام تولید محتوای حقوقی

استخدام تولید محتوا متنی دورکاری

افرادی هم که تمایل دارند به صورت دورکاری و فریلنسر کار تولید محتوای متنی را برای وب سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف انجام دهند نیز می توانند رزومه و سوابق کاری که احیانا در این حوزه داشته اند را برای ما ارسال نمایند.

استخدام تولید محتوا ویدیویی

تولید محتوای ویدئویی به معنای ساخت و تولید ویدئوهایی است که برای ارائه محتوایی به کاربران و مخاطبان استفاده می‌شود.

این محتوا می‌تواند شامل آموزش‌ها، تبلیغات، فیلم‌های تفریحی، مستندات، ویدئوهای تبلیغاتی و غیره باشد.

تولید محتوای ویدئویی می‌تواند به صورت حرفه‌ای و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و نرم‌افزارهای ویرایش ویدئویی انجام شود.

همچنین، افرادی که به دنبال تولید محتوای ویدئویی هستند، می‌توانند از خدمات تولید محتوای ویدئویی حرفه‌ای استفاده کنند، در صورتی که توانایی های لازم در زمینه تولید محتوای ویدئویی را دارید برای استخدام کارشناس تولید محتوای ویدیویی با ما تماس بگیرید، همچنین برای این که تولید محتوای ویدئوی را بهتر یاد بگیرید ما به شما اموزش کمتازیا که یکی از نرم افزار های قدرتمند در این حوزه است را پیشنهاد می کنیم.

استخدام کارشناس تولید محتوای گردشگری

وب سایت های گردشگری و همچنین پیج های اینستاگرامی گردشگری یکی از پردرآمد ترین مشاغل موجود در بین کسب و کارهای اینترنتی هستند، به همین جهت یکی از فیلد های مهمی که می تواند در زمینه موفقیت و پیشرفت وب سایت ها و پیج های اینستاگرامی که در حوزه گردشگری فعالیت می کنند نقش بسزایی دارد، بحث تولید محتوای آن ها می باشد.

پس شما هم در صورتی که توانایی مورد نیاز در زمینه تولید محتوا برای موضوع گردشگری را دارید می توانید رزومه تولید محتوا خود را برای استخدام حضوری و یا استخدام محتوا نویس دورکاری برای سایت های گردشگری و پیج اینستاگرامی گردشگری برای ما ارسال نمایید، در صورتی هم که قبلا تجربه تولید محتوا در زمینه گردشگری و موضوعات مرتبط با گردشگری را داشته اید، حتما این مورد را در فایل رزومه خود درج نمایید.

کارشناس تولید محتوای زیبایی

صنعت زیبایی هم یکی از موضوعات بسیار پرطرفدار در بین کسب و کار های اینترنتی است، در حال حاضر هم وب سایت ها و پیج های اینستاگرامی بسیار زیادی هستند که به حوزه زیبایی ورود کرده اند و رقابت در این حوزه کار بسیار دشوار و سختی است، مهمترین فاکتوری که می تواند باعث موفقیت یک وب سایت زیبایی و یا یک پیج زیبایی شود تولید محتوای یونیک و کاربر پسند آن می باشد، به همین دلیل امروزه شما اکثر آگهی استخدام تولید محتوا را مشاهده می کنید که مربوط به حوزه زیبایی است.

پس در صورتی که توانایی تولید محتوا برای وب سایت ها و پیج های زیبایی را دارید، جهت استخدام حضوری و یا کار تولید محتوا در منزل برای این حوزه رزومه خود را برای ما ارسال نمایید.

استخدام کارشناس تولید محتوای پزشکی

یکی از تخصصی ترین فیلد های تولید محتوا بدون شک مربوط به حوزه پزشکی است، کارشناسان تولید محتوا که در حوزه پزشکی تولید محتوا می کنند باید مطالعه کافی در این خصوص را داشته باشند و همچنین باید از افراد متخصص نیز اطلاعات کافی را بدست آورند تا در نهایت محتوایی کاملا یونیک و غیر کپی را تولید نمایند.

برای استخدام نویسنده محتوا در صورتی که تجربه انجام تولید محتوا برای موضوعات پزشکی را داشته اید، حتما در رزومه خود این مورد را قید نمایید.

توجه» در صورتی که توانایی تولید محتوا و نوشتن مقالات باکیفیت برای حوزه های کاری مختلف را دارید به صفحه استخدام مقاله نویس مراجعه نمایید.

استخدام تولید محتوا آموزشی

تولید محتوا برای وب سایت های آموزشی، پیج ها و کانال هایی که مطالب آموزشی را ارائه می دهند یکی دیگر از فیلد های استخدامی پرطرفدار در حوزه تولید محتوا می باشد، تولید محتوای آموزشی نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد، چرا که رقابت در این حوزه بسیار سنگین است و به منظور ارائه یک محتوای آموزشی باکیفیت می بایست تمامی وب سایت ها و پیج های رقیب آنالیز شده و محتوای مورد نظر با بالاترین کیفیت تولید شود.

نکته» در صورتی که تمایل دارید آموزش های تخصصی در حوزه تولید محتوای آموزشی را برای آموزش تولید محتوا در تهران تحت نظر اساتید برتر تولید محتوا سپری نمایید، می توانید در کلاس مقاله نویسی مجتمع فنی آریا تهران شرکت نمایید.

کارشناس تولید محتوای دیجیتال

به منظور استخدام در حوزه کارشناس تولید محتوای دیجیتال نیز از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه درخواست خود را ثبت نمایید، در وب سایت های مختلف اینترنتی تبلیغات گسترده ای در حوزه استخدام تولید محتوا وجود دارد، بسیاری از کاربران در موتور جستجوی گوگل سرچ می کنند استخدام تولید محتوا دورکاری شیپور، دیوار و غیره.

اما از آن جا که شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران یکی از معتبر ترین شرکت های فعال در این حوزه می باشد، از افراد متخصص در حوزه تولید محتوا دعوت به همکاری می کند، مجتمع فنی و آموزشی آریا تهران نیز هنرجویان فارغ التحصیل در حوزه تولید محتوا را به کارفرمایان محترمی که به دنبال جذب نیروی متخصص در این حوزه هستند را معرفی می کند.

شرایط احراز کارشناس تولید محتوا

پس از این که کارشناسان تولید محتوا و افراد جویای کار در این زمینه رزومه خود را برای همکاران ما ارسال کردند، همکاران ما پس از بررسی دقیق رزومه این افراد با آن ها تماس گرفته و یک جلسه مصاحبه با آن ها برگزار می کنند، در صورت موفقیت در جلسه مصاحبه این عزیزان در شرکت تولید محتوای آریا تهران استخدام می شوند.

کارفرمایان محترمی هم که به دنبال جذب نیروی متخصص در زمینه تولید محتوا هستند پس از ثبت درخواست خود، آموزرشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران هنرجویان نخبه خود را به آن ها معرفی خواهد کرد که بتوانند از تخصص این هنرجویان استفاده نمایند.

چگونه نویسنده‌ی یک محتوا شویم؟

برای شروع به نوشتن محتوا، ابتدا باید موضوعی را انتخاب کنید که در آن علاقه‌مند هستید و دارای دانش و تجربه‌ای هستید. سپس باید به دنبال منابع و مطالب مرتبط با این موضوع بگردید و آنها را مطالعه کنید. در این مرحله، می‌توانید از ابزارهای جستجوی اینترنتی و کتابخانه‌های دیجیتال استفاده کنید.

بعد از جمع‌آوری منابع، باید یک برنامه نویسی برای محتوای خود ایجاد کنید. در این برنامه، باید موضوعات و زیرموضوعات مختلف را مشخص کنید و برای هر یک از آنها یک سرفصل ایجاد کنید. سپس باید به ترتیب این سرفصل‌ها را پر کنید و محتوای خود را با استفاده از اطلاعات جمع‌آوری شده ایجاد کنید.

در نهایت، باید محتوای خود را با دقت و دقت بررسی کنید و از اشتباهات گرامری و املایی جلوگیری کنید. همچنین، باید محتوای خود را به صورت جذاب و قابل فهم برای خوانندگان خود نوشته و از اصطلاحات و کلمات پیچیده استفاده نکنید.

سئوالات متداول در مورد استخدام کارشناس تولید محتوا و کپی رایتر؟

استخدام کارشناس تولید محتوا تهران؟

استخدام کارشناس تولید محتوا و کپی رایتر در مجتمع فنی آریا تهران انجام می شود، در صورتی که شما دانش و تخصص کافی را در زمینه انجام تولید محتوای متنی، تصویری، تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، یوتیوب، فیس بوک، لینکدین، توییتر و غیره را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت آریا تهران با همکاران ما تماس بگیرید و رزومه کاری خود را ارسال نمایید.

استخدام تولید محتوا دورکاری؟

برای ارسال رزومه کاری و استخدام دورکاری تولید محتوا در شرکت معتبر آریا تهران شما می توانید از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ با تیم پشتیبان آریا تهران ارتباط برقرار نمایید، شرایط استخدام نیروی تولید محتوا دورکاری نیز ملزم داشتن دانش و تخصص کافی در مباحث تولید محتوا می باشد.

استخدام کارشناس تولید محتوا در کرج؟

در صورتی که ساکن کرج هستید هم می توانید رزومه خود را از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت آریا تهران برای ما ارسال نمایید، همچنین این مجموعه برای استخدام کارشناس تولید محتوا در زنجان، استخدام کارشناس تولید محتوا اصفهان، استخدام کارشناس تولید محتوا در شیراز نیز از افراد علاقه مند به تولید محتوا دعوت به کار می کند.

کارشناس تولید محتوا استخدام آن منوط به داشتن چه توانایی هایی می باشد؟

همانطور که می دانید کارشناس تولید محتوا یک فرد است که مسئولیت تولید محتوای متنی، تصویری و صوتی برای وب سایت ها، شبکه های اجتماعی، بلاگ ها و سایر پلتفرم های دیجیتال را بر عهده دارد، پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که دانش کافی در این خصوص را دارید رزومه خود را برای ما ارسال نمایید.