استخدام آریا تهران

در آریا تهران برای تکمیل کادر متخصص در تمام حوزه ها استخدام به عمل می آید. اگر تخصص کافی در حوزه کاری خود دارید و قصد تدریس دروس فنی حرفه ای را دارید میتوانید با مراجعه به بخش استخدام مدرس در آریا تهران در این حوزه با ما همکاری داشته باشید. در صورتی که قصد فعالیت در حوزه های مختلف کاری را دارید میتوانید در قسمت استخدام نیرو کار در آریا تهران، فرم استخدام را پر کرده و در آموزشگاه و شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران مشغول بکار شوید. همچنین برای دورکاری و کار در منزل میتوانید روی دکمه دورکاری کلیک نمایید و به راحتی در منزل کسب درآمد کنید.

استخدام مدرس

مجموعه آموزشی آریا تهران یکی از مجموعه های معتبر آموزشی در ایران است که در بخش های مختلفی از آموزش فعالیت می کند. برای استخدام به عنوان مدرس در این مجموعه می توانید به صفحه آگهی استخدام آریا تهران مراجعه کنید و فرم مربوطه را تکمیل نمایید. همچنین با مراجعه به این صفحه می توانید به جدیدترین آگهی استخدام آریا تهران دسترسی داشته باشید. در هر صورت، برای این که به عنوان مدرس در این مجموعه فعالیت کنید، باید دارای مدرک تحصیلی و تجربه و تخصص کافی در زمینه مورد نظر باشید. همچنین مهارت های تدریس و ارتباط با دانش‌ آموزان نیز بسیار مهم است.

استخدام مدرس با حقوق بالا

استخدام مدرس با حقوق بالا در آموزشگاه آریا تهران به عوامل متعددی از جمله تخصص و تجربه شما بستگی دارد. در قسمت فرصت های شغلی استخدام مدرس آریا تهران می توانید در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کار در منزل

استخدام مدرس با بیمه و پاداش

شما با استخدام در مجتمع فنی آریا تهران از مزایای بیمه و پاداش بهره مند خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در قسمت آگهی های کاریابی و استخدامی جدید مدرس آریا تهران در بخش اطلاعیه استخدام مدرس با بیمه و پاداش مراجعه نمایید.

کار در منزل

استخدام مدرس با ساعات کاری منعطف

آموزشگاه آریا تهران یکی از آموزشگاه‌ های برتر تهران می باشد که برای استخدام مدرسان با ساعت کاری منعطف، اقداماتی در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط عمومی استخدام در آریا تهران و ساعت کاری، با سامانه استخدام آریا تهران تماس بگیرید.

کار در منزل

استخدام مدرس با امکان ارتقا شغلی

این آموزشگاه برای مدرسانی که با کار و تلاش بیشتر به نتایج مثبت دست یافته‌ اند، امکان ارتقا شغلی و افزایش حقوق فراهم می‌ کند. اگر شما بعنوان یک مدرس در آموزشگاه آریا تهران استخدام شده‌ اید، با تلاش بیشتر می‌ توانید به ارتقای شغلی دست یابید.

کار در منزل

فرصت شغلی استخدام مدرسین

آموزشگاه آریا تهران به دنبال جذب نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه‌ های مختلف آموزشی است و به دنبال استخدام مدرسین با سابقه و تجربه کافی می ‌باشد. فرصت شغلی برای استخدام مدرسین در آموزشگاه آریا تهران در رشته‌ های مختلف وجود دارد که می ‌توان به رشته‌ های حسابداری، کامپیوتر، طراحی سایت، فتوشاپ و ... اشاره کرد. همچنین در آموزشگاه آریا تهران، برای مدرسین ارائه پاداش ‌هایی نظیر بیمه، مزایا، ساعات کاری منعطف و فضای کاری مناسب فراهم شده است. بنابراین، اگر شما یک مدرس با تجربه و دارای تخصص در یکی از رشته‌ های آموزشی مذکور هستید، می ‌توانید از فرصت های شغلی آریا تهران بهره ببرید. برای اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه، می ‌توانید به سایت آموزشگاه آریا تهران مراجعه کرده و وارد صفحه آگهی استخدام و فرصت های شغلی جدید آریا تهران شوید و انواع آگهی‌های استخدام و کاریابی را مشاهده کنید. اگر نمیدانید چگونه یک رزومه خوب بنویسید و درباره آن اطلاعات کافی ندارید مقاله رزومه کاری چیست را مطالعه نمایید.

استخدام مدرس اکسل

اگر شما دارای تسلط کافی بر نرم افزار اکسل و آموزش مباحث مختلف اکسل به دانشجویان با سطوح متفاوت می باشید، می توانید بعنوان مدرس اکسل در آموزشگاه‌ آریا تهران با حقوق و مزایای عالی مشغول به کار شوید.

اطلاعات بیشتر

استخدام مدرس حسابداری

اگر شما دارای مهارت، توانایی ‌و تجربه کافی تدریس در زمینه حسابداری و مالی هستید، می توانید به عنوان مدرس حسابداری در مجتمع آریا تهران با حقوق و مزایای عالی مانند ارتقا شغلی مشغول به کار شوید.

اطلاعات بیشتر

استخدام مدرس فتوشاپ

اگر شما از مهارت‌ های طراحی گرافیکی، تجربه کافی در کار با نرم ‌افزار فتوشاپ، توانایی ارائه مطالب برخوردار هستید، می توانید بعنوان مدرس فتوشاپ در مجتمع فنی آریا تهران با دریافت حقوق و مزایای عالی مشغول به کار شوید.

اطلاعات بیشتر

استخدام مدرس کورل

اگر شما دارای تجربه و تخصص لازم در کار با نرم ‌افزار کورل دراو، توانایی ارائه مطالب به شیوه ‌های متنوع هستید، می توانید بعنوان مدرس کورل در مجتمع فنی آریا تهران با دریافت حقوق و مزایای عالی مشغول به کار شوید.

اطلاعات بیشتر

استخدام مدرس ایلوستریتور

اگر شما از مهارت و توانایی کافی در زمینه آموزش ایلوستریتور از مبتدی تا پیشرفته برخوردار هستید، می توانید بعنوان مدرس ایلوستریتور در مجتمع فنی آریا تهران با دریافت حقوق و مزایای عالی مشغول به کار شوید.

اطلاعات بیشتر

استخدام مدرس نرم افزار هلو

اگر شما دارای مهارت و تجربه کافی در زمینه آموزش و استفاده از نرم افزار هلو می باشید، می توانید بعنوان مدرس نرم افزار هلو در مجتمع فنی آریا تهران با دریافت حقوق و مزایا و امکاناتی مانند ارتقا شغلی مشغول به کار شوید.

اطلاعات بیشتر

استخدام مدرس آشپزی

برای استخدام مدرس آشپزی در آموزشگاه آریا تهران، باید دارای تجربه کافی در زمینه آشپزی و آموزش مباحث مرتبط با آشپزی باشید. برای ارسال رزومه می‌ توانید به صفحه استخدام و کاریابی آریا تهران مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر

استخدام مدرس شیرینی پزی

برای استخدام مدرس شیرینی پزی و کیک پزی در آموزشگاه آریا تهران، باید دارای تجربه کافی در زمینه شیرینی پزی و کیک پزی باشید. برای ارسال رزومه و اطلاعات بیشتر می ‌توانید به صفحه استخدام نیرو آریا تهران مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر

مزایا استخدام کارمند در آریا تهران

آموزشگاه آریا تهران یکی از بزرگترین و معتبرترین مؤسسات آموزشی در ایران است که دارای بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه آموزش و پرورش دانش آموزان و دانشجویان می باشد. این آموزشگاه برای کارمندان خود حقوق و مزایای مناسبی ارائه می ‌کند. این مزایا شامل بیمه، پاداش، مزایای خاص، تخفیفات برای خدمات و تجهیزات آموزشی و... است. آریا تهران برای کارمندان خود حقوق و مزایای عالی و مناسبی پرداخت می‌ کند. همچنین کارمندان در صورت نیاز به بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی نیز می‌ توانند در آریا تهران ثبت نام کنند. در آموزشگاه آریا تهران محیط کاری دوستانه و صمیمی برای کارمندان فراهم شده است. کارمندان در آموزشگاه آریا تهران دسترسی به امکانات آموزشی متعددی دارند. این امکانات شامل کلاس‌ های آموزشی، کتابخانه، لوازم آموزشی و تجهیزات رایانه ‌ای می باشد. علاوه بر این کارمندان آموزشگاه آریا تهران در صورت داشتن عملکرد برتر، امکان ارتقای شغلی دارند و به سمت ‌های مدیریتی بالاتری ارتقا پیدا می ‌کنند. در آخر باید گفت که آموزشگاه آریا تهران ساعت کاری منعطفی دارد که برای کارمندان این آموزشگاه مناسب است. این امر برای کارمندانی که دارای مسئولیت‌ های خانوادگی هستند، بسیار مهم و قابل توجه می باشد.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی

در این قسمت برای اینکه شما بتوانید سریعتر برای قبولی در آزمون استخدامی و یا آزمون های فنی حرفه ای مجموعه ای از نمونه سوالات استخدامی را قرار داده ایم که شما میتوانید با در اختیار داشتن این نمونه سوالات تسلط بیشتری به سوالات مصاحبه پیدا کنید و موفقیت خود را تضمین کنید. برای مشاهده کامل نمونه سوالات به صفحه نمونه سوالات فنی حرفه ای با جواب مراجعه کنید.

نمونه سوالات ورد

دانلود

نمونه سوالات اکسل

دانلود

نمونه سوالات icdl

دانلود

نمونه سوالات فتوشاپ

دانلود

مجموعه نمونه سوالات

دانلود

نمونه سوالات اتوکد

دانلود

نمونه سوالات پاورپوینت

دانلود

نمونه سوالات حسابداری

دانلود

جهت آشنایی با سوالات تستی و آماده سازی هرچه بهتر برای آزمون های فنی حرفه ای حتما مجموعه ای از آزمون آنلاین فنی حرفه ای را که برای شما عزیزان جمع آوری کردیم را از دست ندهید.

استخدام کارمند در آریا تهران

برای شروع فرآیند استخدام کارمند در آموزشگاه آریا تهران، ابتدا باید به وبسایت مورد نظر مراجعه کرده و در بخش اطلاعیه استخدام، فرم درخواست شغلی را تکمیل کنید. علاوه بر این مجتمع آریا تهران از فارغ التحصیلان و افراد علاقمند به همکاری با این مجموعه دعوت به عمل می آورد. به این منظور می توانید وارد صفحه استخدام فارغ‌التحصیلان آریا تهران شده و در فرم مربوطه اطلاعات شخصی خود را به همراه رزومه کاری و سوابق تحصیلی خود وارد کنید. همچنین می‌ توانید از طریق روش‌ های دیگری همچون ارسال رزومه کاری به ایمیل آموزشگاه یا تماس با شماره تلفن ‌های موجود در سایت، به دنبال فرصت دعوت به همکاری استخدام کارآموز آریا تهران باشید. لازم به ذکر است که بسته به نیاز آموزشگاه، ممکن است زمان برای بررسی درخواست‌ های استخدام طولانی باشد و بهتر است صبورانه منتظر پاسخ آنها باشید.

استخدام سئو کار

اگر تخصص ها و مهارت های لازم در زمینه سئو سایت، تحلیل داده و رقبا، محتوا نویسی و بهبود سرعت وبسایت دارید، می توانید بعنوان سئوکار در مجموعه آریا تهران با حقوق و مزایای عالی فعالیت کنید.

اطلاعات بیشتر

استخدام طراح وب سایت

آموزشگاه آریا تهران برای تکمیل کادر خود به دنبال طراح وب سایت حرفه‌ ای با تسلط کامل می باشد. برای اطلاع از شرایط مورد نیاز برای استخدام می توانید به صفحه نیازمندی های استخدامی آریا تهران مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر

استخدام مقاله نویس

اگر از تخصص و تجربه کافی در زمینه محتوا نویسی و توانایی جستجو و پژوهش در موضوعات مختلف برخوردارید، به صفحه آگهی استخدام امروز در آریا تهران مراجعه کرده و شرایط مورد نیاز را برای استخدام مطالعه کنید.

اطلاعات بیشتر

استخدام برنامه نویس

در صورتی که تجربه کار حداقل ۳ سال در حوزه برنامه‌ نویسی و توسعه نرم‌ افزارهای وب دارید، آموزشگاه آریا تهران از شما دعوت به عمل می آورد. به این منظور می توانید وارد صفحه استخدام کار با حقوق بالا شوید.

اطلاعات بیشتر

استخدام گرافیست

شرکت آریا تهران از افراد متخصص در زمینه طراحی و تولید طرح‌ های گرافیکی و خلاق استخدام به عمل می آورد. به این منظور وارد صفحه نیازمندی های شغلی آریا تهران شوید و شرایط مورد نیاز برای استخدام را مطالعه کنید

اطلاعات بیشتر

استخدام حسابدار

اگر تجربه کار با نرم‌ افزارهای حسابداری را دارید و از تسلط کافی به قوانین مالی و محاسبات مالیاتی برخوردار هستید، به صفحه گزینش آریا تهران مراجعه کرده و شرایط مورد نیاز برای استخدام را مطالعه نمایید.

اطلاعات بیشتر

استخدام کارشناس تولید محتوا

در صورت داشتن تسلط به فنون نوشتاری و قواعد کپی‌ رایتینگ و همچنین توانایی نوشتن مطالب با کیفیت و جذاب در حوزه‌های مختلف، شرایط موجود در صفحه استخدام خانم در تهران را مطالعه کرده و رزومه خود را ارسال کنید.

اطلاعات بیشتر

استخدام مربی برنامه نویسی

شرکت آریا تهران به دنبال یک مربی برنامه‌ نویسی با تجربه می باشد که دارای تخصص‌ های لازم در این زمینه باشد. اگر دارای تجربه کار با زبان‌ های برنامه‌ نویسی هستید، می توانید در این مجموعه مشغول به کار شوید.

اطلاعات بیشتر

دوره های تضمین اشتغال

وب مستر

شما با شرکت در دوره استخدامی وب مستر علاوه بر یادگیری تمامی مباحث طراحی و سئو سایت به صورتی بازار کاری، امکان استخدام در مجموعه آریا تهران را نیز خواهید داشت.

اطلاعات بیشتر

گرافیست شو

شما با شرکت در این دوره تمام مفاهیم مهمی که برای بازار کار است را به صورت کامل آموزش خواهید دید. همچنین با دریافت مدرک فنی و حرفه ای می توانید به سرعت وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید.

اطلاعات بیشتر

فتوشاپ مستر

در این دوره آموزشی هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است به شما آموزش داده میشود و شما با دریافت مدرک فنی و حرفه ای میتوانید کسب درآمد داشته باشید.

اطلاعات بیشتر

پکیج شف مستر

یکی از بهترین پکیج های آشپزی که میتواند حرفه ای شدن شما در آشپزی را تضمین کند و سبب شود سریعا وارد بازار کار شده و کسب درآمد و حتی کارآفرینی داشه باشید پکیج شف مستر میباشد.

اطلاعات بیشتر

قناد شو

در این دوره جامع شیرینی پزی و کیک پزی مدرک بین المللی و معتبر فنی و حرفه ای اعطا میشود و شما میتوانید از مزایای این دوره برای کسب درآمد در ایران و حتی خارج از کشور اقدام کنید.

اطلاعات بیشتر

کسب درآمد با کار در منزل

آموزشگاه آریا تهران به افراد این امکان را می‌ دهد که بتوانند به صورت آنلاین و پروژه ای فعالیت کنند. بنابراین؛ با توجه به نیازهای آموزشی و فنی مختلف، می ‌توانید در زمینه‌ های مختلف به صورت آنلاین در آموزشگاه آریا تهران فعالیت کرده و درآمد کسب کنید.

کار در منزل

گرفتن پروژه های پردرآمد

آموزشگاه آریا تهران به دنبال متخصصان در حوزه‌ های مختلف است و با هدف بهبود کیفیت خدمات، پروژه‌ های پردرآمد در حوزه‌ های مختلف را به دنبال دارد. به این منظور، به بخش مهمترین اخبار استخدام مراجعه کنید و از آخرین فرصت های شغلی آگاه شوید.

کار در منزل

استخدام بدون محدودیت جغرافیایی

آموزشگاه آریا تهران برای استخدام نیروی دورکار بدون محدودیت جغرافیایی آمادگی دارد. در صورت تمایل به استخدام دورکار در آریا تهران، می ‌توانید از طریق وب سایت یا روش‌ های ارتباطی دیگر با آموزشگاه تماس بگیرید و شرایط و مراحل همکاری را بررسی کنید.

کار در منزل

استخدام نیرو دورکار

آموزشگاه آریا تهران از نیروهای دورکار جهت انجام بخشی از فعالیت ‌های خود استفاده می‌ کند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روند دیجیتالی شدن آموزش، استفاده از نیروهای دورکار از اهمیت بالایی برخوردار است. برای استخدام در آموزشگاه آریا تهران به صفحه استخدام نیرو دورکار در وبسایت رسمی آموزشگاه مراجعه کنید و درمورد گام به گام فرایند جذب و استخدام نیروی انسانی به صورت دورکار مطالعه کنید و سپس رزومه خود را ارسال نمایید.

نظرات اشتغال یافتگان در آریا تهران

در آخر به شما پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر ویدئوهای نظرات اشتغال یافتگان در شرکت آریا تهران که همکاران ما برای شما آماد کرده اند را مشاهده کنید. همچنین، می‌ توانید به صفحات شرکت در شبکه‌ های اجتماعی مراجعه کرده و درمورد نظرات و تجربیات کاربران مطالعه کنید .

نظرات کارآموزان آریا تهران
نظرات کارجویان آریا تهران
نظرات اشتغال یافتگان آریا تهران