اگر به دنبال دانلود رایگان نمونه سوالات اصول حسابداری و حسابداری مقدماتی هستید جای درستی را انتخاب کرده اید. شما علاوه بر نمونه سوالات تستی حسابداری مقدماتی که بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده شده می توانید با خرید کتاب تست اصول حسابداری به مجموعه کامل نمونه سوالات حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای و نمونه سوالات اصول حسابداری استخدامی دست پیدا کنید. علاوه بر آن می توانید در دوره های حسابداری بازار کار مجتمع فنی آریا تهران شرکت کرده و یا از طریق این مجموعه در آزمون حسابداری فنی و حرفه ای شرکت نمایید.

تمامی نمونه سوالات حسابداری مجتمع فنی تهران دارای پاسخنامه تشریحی و همچنین به صورت pdf می باشد لذا امکان پرینت و چاپ آن وجود دارد. از همین رو در ادامه مجموعه نمونه سوالات اصول حسابداری ۱ و ۲ ، در قالب نمونه سوالات تستی و تشریحی حسابداری مقدماتی با جواب در اختیار شما قرار می گیرد. اگر به دنبال مسئله حسابداری مقدماتی با جواب هستید همین پکیج را انتخاب کنید.

با توجه به آنچه گفته شد مجموعه فعال آموزشگاه حسابداری آریا تهران تحت نظر اساتید با سابقه خود اقدام به جمع آوری بهترین و جامع ترین نمونه سوالات حسابداری کرده است که مطابق با آزمون آنلاین حسابداری فنی و حرفه ای و آزمون استخدامی می باشد.

سوالات اصول حسابداری

پکیج حاضر با عنوان نمونه سوالات آزمون عملی حسابداری مقدماتی با جواب یا همان حسابداری مقدماتی با پاسخنامه تشریحی بیشتر برای کارآموزان دوره حسابداری بازار کار و داوطلبان رایانه کار مالی تهیه و تدوین شده است. در این پکیج ما به گردآوری بیش از ۸۰۰ سوالات حسابداری مقدماتی با پاسخ اقدام کرده ایم، تا کاراموزان آموزشگاه حسابداری آریا تهران دغدغعه ای برای دریافت مدرک بین المللی حسابداری نداشته باشند.

در ادامه نمونه ای از سوالات اصول حسابداری آریا تهران را مشاهده خواهید کرد. بهترین و کاملترین نمونه سوالات اصول حسابداری را در پک ویژه نمونه سوالات حسابداری آریا تهران پیدا کنید نمونه سوالات برای رشته های دانشگاهی و همچنین فنی حرفه ای و استخدام مناسب می باشد.

اگر برای دانلود پکیج کامل نمونه سوالات اصول حسابداری ۱ و ۲ دچار مشکل شدید حتما با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید. آموزش حسابداری را با بهترین آموزشگاه تهران تجربه کنید.

نمونه سوالات حسابدرای مقدماتی

ما در پکیج تست اصول حسابداری ۱ و ۲ اقدام به جمع آوری تمامی نمونه سوالات حسابداری مقدماتی فنی حرفه ای و استخدامی کرده ایم. انواع نمونه سوال حسابداری مقدماتی برای شرکت کنندگان در دوره های حسابداری و رشته های کار و دانش و فنی حرفه ای حسابداری در این بسته موجود می باشد.

نمونه سوالات تشریحی حسابداری مقدماتی فنی و حرفه ای

تصویر زیر بخشی از نمونه سوالات تشریحی حسابداری مقدماتی فنی و حرفه ای است که در قالب کتاب تست اصول حسابداری و رایانه کار مالی برای داوطلبان آزمون فنی و حرفه ای و استخدمی گردآوری شده است.

نمونه سوالات عملی حسابداری مقدماتی

تصویری زیر نیز بخش از نمونه سوالات عملی حسابداری مقدماتی کاردانش است که در همین پکیج برای علاقمندان به دریافت دیپلم حسابداری تهیه شده است. اگر به دنبال مسئله حسابداری مقدماتی با جواب هستید همین پکیج را انتخاب کنید. هر مسئله حسابداری با جواب بصورت کامل در این پکیج گنجانده شده است.

نگران اعتبار سوالات حسابداری نباشید. شما پکیج سوالات اصول حسابداری و حسابدای رایانه کار مالی را از بهترین سایت حسابداری ایران خریداری می کنید. این پکیج شامل نمونه سوالات اصول حسابداری ۱ دانشگاه آزاد نیز هست.

دانلود نمونه سوال رایگان حسابداری مقدماتی به صورت PDF

تمامی نمونه سوالات حسابداری مقدماتی فنی و حرفه ای با جواب به صورت فصلبندی شده در پکیج ویژه ما قرار گرفتن است. این نمونه سوالات، به صورت pdf و در قالب یک فایل زیپ پس از خرید برای دانلود در اختیار شما قرار میگیرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نمونه سوالات عملی حسابداری مقدماتی با جواب می توانید قسمتی از کتاب نمونه سوالات حسابداری مقدماتی مجتمع فنی آریا تهران را در قالب نمونه سوالات رایگان اصول حسابداری استخدامی به کمک لینک زیر دریافت کنید.

جزوه حسابداری

علاوه بر نمونه سوالات تشریحی حسابداری مقدماتی با جواب، جزوه حسابداری مجتمع فنی آریا تهران را نیز می توانید در این بسته ارزشمند پیدا کنید. بدون شک می توان به این موضوع اظهار کرد که این نمونه سوالات، کاملترین نمونه سوالات حسابداری و جزوات و جزوه حسابداری دانشگاهی می باشند. برای خرید نمونه سوالات تستی حسابداری مقدماتی با جواب همین حالا اقدام کنید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

فروش ویژه نمونه سوالات

فروش ویژه, خرید معمولی

4 دیدگاه برای نمونه سوالات حسابداری

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ش دلدار (خریدار محصول)

    تو توضیحات گفتید نمونه سوالات عملی هم داره ولی تو فایل زیپ دانلودی یک دونه نمونه سوال عملی نیست و برای منی که آزمون انلاین دادم و به نمونه سوال عملی نیاز دارم خرید این پکیج بی فایده بود با این حال نمونه سوالات تستیش خیلی زیاد و متنوع بودن، امکان بررسی وجود داره که سوالات عملی چرا تو پکیج نیست؟؟؟؟؟؟

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد شما میتونید با اموزشگاه تماس بگیرید راهنماییتون کنیم

  2. Raha

    سلام و عرض ادب . بسیار عالی ممنون از زحمات شما

  3. هادی زرگانی

    در نمونه سوالات…. سوال۱۷ جواب درستش الف میباشد…..گزینه ب اشتباه است

    • ترکیان

      سلام
      ممنون بررسی میشه

  4. مینا

    سلام من پکیج سوالات اصول حسابداری را خرید کردم اما نتونستم فایلی دریافت کنم اگر امکانش هست به ایمیلم بفرستید ممنون

    • ترکیان

      سلام
      لطفا به تلگرام اموزشگاه پیام بدید ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ نام و نام خانوادگی خود را بفرماید تا خرید شما بررسی شود و براتون سوالات ارسال کنیم