نمونه سوالات عملی اکسل

مدت زمان دوره 03:12
تعداد ویدیو ها 13
نظرات 2
با خرید این پکیج 50 امتیاز از آریا تهران دریافت کنید.

39,000 تومان

  • تخفیف های وِیژه
  • شهریه اقساطی
  • هدایای ویژه

ویدیو ها

تعداد دانشجویان 68
آزمون ندارد

تضمین کیفیت

ارائه مدرک معتبر

آزمون آنلاین

کلاس رفع اشکال

کامل ترین پکیج نمونه سوالات اکسل به صورت عملی، تستی و تشریحی همراه با آزمون آنلاین رایگان و همچنین امکان پرسش و پاسخ با استاد مربوطه.

خرید نمونه سوالات عملی اکسل از آموزشگاه آریا تهران شامل مزایای زیر است :

  • امکان ارتباط با استاد هر لحظه و پرسش از ایشان
  • آزمون آنلاین رایگان اکسل
  • دریافت آپدیت ها و سوالات جدید در صورت انتشار نسخه های جدید نرم افزار اکسل
  • نمونه سوالات حرفه ای چالش بر انگیز excel
  • دریافت کد تخفیف برای خرید های بعدی
  • محتوا و قیمت آموزشی رقابتی (تضمین کیفیت و بازگشت وجه)

همین حالا می توانید تنها با قیمت ۱۳ هزار تومان اقدام به دریافت نمونه سوالات فنی و حرفه ای اکسل نمایید یا اینکه بخشی از آن را به صورت رایگان از لینک زیر دریافت نمایید.

دانلود نمونه سوالات رایگان

نمونه سوالات تستی اکسل فنی و حرفه ای

علاوه بر فیلم هایی که در خصوص نمونه سوالات عملی اکسل برای شما داخل یک فایل زیپ گنجانده شده است، چندین فایل pdf نیز برای سوالات تستی و تشریحی نیز در آن بر اساس فصل های فیلم آموزش اکسل نیز موجود می باشد.

برای شآن که شم بتوانید با آمادگی بیشتری برای آمزون فنی و حرفه ای حاضر شوید ما نمونه سوالات عملی اکسل فنی حرفه ای را در این صفحه با ارزان ترین هزینه به فروش میرسانیم. شما میتوانید با دریافت نمونه سوالات عملی اکسل فنی حرفه ای حداکثر نمره قبولی را در این آزمون کسب کنید و با قبولی در این آزمون مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید.

شما می توانید با هزینه ۶۰ هزار تومان علاوه بر دریافت نمونه سوالات excel فنی و حرفه ای اقدام به دریافت کامل ترین فیلم آموزش اکسل نیز نمایید.

نمونه سوالات اکسل ۲۰۱۶

نمونه سوالات اکسل در این مجموعه از نسخه ۲۰۱۶ نرم افزار آفیس می باشند که نسخه ای است که در آزمون های فنی و حرفه ای از آن امتحان گرفته می شود، با این حال کسانی که دارای دیگر نسخه های مجموعه آفیس می باشند می توانند از این بسته استفاده نمایند.آموزشگاه آنلاین

شما عزیزان در صورتی که قصد شرکت در آزمون های استخدامی ، سازمان های دولتی و یا خصوصی را دارید، می توانید با دانلود نمونه سوالات عملی اکسل از سایت آموزشگاه آنلاین آریاتهران ، با آمادگی کامل مهیای ورود به جلسه آزمون شوید.

این نمونه سوالات اکسل ۲۰۱۶ توسط اساتید خبره حسابداری و اکسل ، که سالیان سال است که به تدریس دروس حسابداری و اکسل در آموزشگاه های فنی و حرفه ای و دانشگاه های تهران مشغول هستند، گردآوری شده است لذا می تواند منبع بسیار خوبی برای افزایش مهارت های اکسل در خصوص حسابداری و یا آمادگی آزمون های استخدامی و فنی و حرفه ای باشد.

با داشتن نمونه سوالات اکسل هم میتوانید برای آزمون فنی و حرفه ای آماده شوید و هم برای آزمون های استخدامی در این حوزه آمادگی لازم را کسب کنید. به این ترتیب با بالاترین نمره میتوانید در آزمون قبول شده و به اهداف خود دست یابید.

اطلاعات نمونه سوالات عملی اکسل

گردآورنده و مدرس: آقای حمید رضا مهرانفر

مدت زمان: ۳ ساعت و ۱۲ دقیقه

تعداد نمونه سوالات عملی: ۱۳

نمونه سوالات  pdf و تستی و تشریحی با جواب: دارد

کیفیت ویدیو های نمونه سوالت عملی: ۷۲۰ hd

آزمون آنلاین: دارد

مشاهده بخشی از نمونه سوالات عملی اکسل فنی و حرفه ای

در این قسمت برای آشنایی بیشتر شما با نمونه سوال عملی اکسل با جواب رایگان تعدادی از این نمونه سوالات را در قالب فیلم برای شما عزیزان قرار داده ایم.

نمونه سوالات عملی اکسل با جواب pdf

در این صفحه برای آن که شما بتوانید به راحتی به جامع ترین پکیج نمونه سوالات عملی اکسل فنی و حرفه ای دسترسی پیدا کنید ما در سال های متمادی نمونه سوالات را جمع آوری کردیم و تلاش کردیم بهترین پکیج نمونه سوالات عملی اکسل با جواب pdf را در اختیار شما قرار دهیم.

با دانلود نمونه سوالات عملی اکسل با جواب pdf میتوانید در هر زمان و مکانی به این سوالات دسترسی داشته باشید و به راحتی برای آزمون فنی و حرفه ای آماده شوید.

نمونه سوالات عملی اکسل pdf با قیمت بسیار ارزانی در این صفحه به فروش میرسد که شما با خرید این فایل پی دی اف میتوانید جامع ترین نمونه سوالات را دریافت کرده و بالاترین نمره را در ازمون فنی و حرفه ای کسب کنید.

اگر در مورد نمونه سوالات عملی اکسل فنی حرفه ای سوالی دارید میتوانید در بخش نظرات سوال تان را مطرح کنید تا اساتید ما در سریع ترین زمان پاسخ شما را بدهند.

اگر میخواهید به صورت اصولی کار با نرم افزار اکسل را یاد بگیرید و به یک حسابدار حرفه ای تبدیل شوید پیشنهاد ما به شما شرکت در دوره اکسل آموزشگاه آریا تهران میباشد. ما برترین اساتید اکسل تهران را گرد هم آورده ایم تا شما بتوانید به روز ترین مطالب آموزشی را به صورت تئوری و عملی یاد بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در ین دوره میتواند با همکاران ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

جامع ترین پکیج نمونه سوال عملی اکسل با جواب رایگان چیست؟

در این صفحه ما بهترین و جامع ترین نمونه سوال عملی اکسل با جواب رایگان را برای شما عزیزان هم به صورت دمو رایگان و هم فایل اصلی را با کمترین قیمت قرار داده ایم که شما میتوانید در صورت تمایل فایل مورد نظر را خریداری کنید و با در اختیار داشتن جامع ترین پکیج نمونه سوالات قبولی خود را در آزمون فنی و حرفه ای تضمین کنید.

آیا با داشتن این نمونه سوالات میتوان در آزمون فنی و حرفه ای اکسل قبول شد؟

نمونه سوالاتی که در این صفحه قرار داده شده است از آرمون های متعددی جمع آوری شده است و شما با در اختیار داشتن این نمونه سوالات میتوانید به راحتی در آزمون شرکت کنید و به بالاترین نمره در ازمون قبول شده و مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید.

1 دیدگاه برای نمونه سوالات عملی اکسل

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ahmad (خریدار محصول)

    متاسفانه فقط ۱۳ فایل ۴ دقیقه در فایل وجود دارد . بنده این رو کلاهبرداری تلقی میکنم

    • ترکیان

      سلام
      سلام فیلم حاضر تقریبا ۱ ساعت اموزش و حل تمارین عملی نرم افزار اکسل با توجه به سرفصل های ازمون سازمان فنی و حرفه ای میابشد
      که تقریبا به بیش از ۱۰۰ سوال عملی پاسخ داده شده است متن شما مبنی بر در نظر گرفتن ساعت کم اموزش کم لطفی بوده و می بایست به موضوع
      اصلی فیلم اموزشی توجه گردد
      برای اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۱۹۶۳۴-۸ تماس بگیرید و در صورت اموزش بیشتر حتما فیلم اموزش اکسل ۲۰۱۶ دریافت نماید