استخدام مربی برنامه نویسی

استخدام مربی برنامه نویسی در مجتمع فنی آریا تهران بهترین آموزشگاه کامپیوتر و برنامه نویسی در تهران انجام می شود، مجتمع فنی آریا تهران از افرادی دارای تسلط کافی بر روی زبان های برنامه نویسی سمت وب، زبان های برنامه سمت ویندوز، زبان های برنامه نویسی موبایل (اندروید و ios) هستند دعوت به همکاری می […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

استخدام مربی برنامه نویسی در مجتمع فنی آریا تهران بهترین آموزشگاه کامپیوتر و برنامه نویسی در تهران انجام می شود، مجتمع فنی آریا تهران از افرادی دارای تسلط کافی بر روی زبان های برنامه نویسی سمت وب، زبان های برنامه سمت ویندوز، زبان های برنامه نویسی موبایل (اندروید و ios) هستند دعوت به همکاری می کند.

توجه » برای ارسال رزومه کاری و استخدام مدرس برنامه نویسی (دور کاری، پاره وقت، تمام وقت، حضوری) شما می توانید از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ و ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۵ الی ۷ با تیم پشتیبان آریا تهران ارتباط برقرار نمایید، همچنین از طریق شماره واتساپ و تلگرام ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ می توانید رزومه کاری و تحصیلی خود را جهت استخدام مدرس برنامه نویسی در استان تهران و سراسر ایران ارسال نمایید.

استخدام مدرس برنامه نویسی
استخدام مدرس برنامه نویسی

استخدام مدرس برنامه نویسی

همانطور که می دانید شما به عنوان یک مدرس برنامه نویسی، می‌توانید در دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، شرکت‌های فناوری اطلاعات و یا به صورت خصوصی به دانشجویان و علاقه‌مندان به برنامه نویسی آموزش دهید.

برای این کار باید دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه برنامه نویسی باشید و بتوانید مفاهیم پایه و پیشرفته برنامه نویسی را به دانشجویان آموزش دهید، همچنین برای استخدام باید توانایی ارتباط برقراری با دانشجویان و تدریس به صورت جذاب و موثر را داشته باشید.

ویژگی های یک مربی برنامه نویسی

ویژگی های یک مدرس حرفه ای برنامه نویسی یا گرافیک شامل موارد زیر می باشد:

  • داشتن دانش و تخصص کافی در زمینه موضوعی که درس می دهد.
  • توانایی ارائه مطالب به صورت جذاب و قابل فهم برای دانشجویان.
  • توانایی ارتباط برقرار کردن با دانشجویان و پاسخگویی به سوالات آنها.
  • توانایی ارزیابی و ارائه بازخورد به دانشجویان برای بهبود عملکرد آنها.
  • توانایی استفاده از روش های مختلف آموزشی برای تسهیل فرآیند یادگیری دانشجویان.
  • توانایی مدیریت کلاس و حفظ نظم و انضباط در آن.
  • توانایی ارائه مطالب به صورت مستند و دقیق.
  • توانایی ارائه مطالب به صورت متناسب با سطح دانشجویان.
  • توانایی ارائه مطالب به صورت متنوع و تنوع در روش های آموزشی.
  • توانایی ارائه مطالب به صورت متناسب با نیازهای بازار کار و جامعه.
استخدام مدرس برنامه‌نویسی (دورکاری)
استخدام مدرس برنامه‌نویسی (دورکاری)

استخدام مدرس برنامه‌نویسی (دورکاری)

در مجتمع فنی آریا تهران امکان استخدام مربی برنامه‌نویسی (دورکاری، پاره وقت) نیز وجود دارد، پس بنابراین افرادی که علاقه مند هستند به صورت دورکاری در آموزشگاه آریا تهران اقدام به تدریس مباحث برنامه نویسی نمایند می توانند در رزومه کاری که برای همکاران ما ارسال می کنند قید نمایند که تقاضای استخدام به صورت دورکاری را دارند، در ادامه شما را با جزییات نحوه تدریس دورکاری در مجتمع فنی آریا تهران آشنا خواهیم کرد.

نحوه تدریس دورکاری چگونه است؟

تدریس برنامه نویسی به صورت دورکاری می‌تواند با استفاده از ابزارهای آنلاین و ارتباطات اینترنتی انجام شود، به عنوان مثال فرض کنید شما دوره آموزش ASP.Net را قصد دارید تدریس کنید، در ادامه چند راهکار برای تدریس برنامه نویسی به صورت دورکاری آورده شده است:

استفاده از ابزارهای آنلاین:

ابزارهای آنلاین مانند CodePen، JSFiddle و Repl.it می‌توانند به عنوان یک محیط آموزشی برای تدریس برنامه نویسی به صورت دورکاری استفاده شوند. این ابزارها به شما اجازه می‌دهند که کد را به صورت آنلاین اجرا کنید و به صورت همزمان با دانشجویان خود کد را تغییر دهید.

استفاده از ویدئوهای آموزشی:

ویدئوهای آموزشی می‌توانند به عنوان یک راهکار برای تدریس برنامه نویسی به صورت دورکاری استفاده شوند، به خصوص برای دوره هایی که زمانشان می تواند برای هنرجو طولانی باشد مثلا دوره آموزش جاوا اسکریپت که شما می‌توانید ویدئوهای آموزشی خود را با استفاده از ابزارهایی مانند Zoom، Skype و Google Meet به دانشجویان خود ارائه دهید.

استفاده از ابزارهای تعاملی:

ابزارهای تعاملی مانند Kahoot و Quizlet می‌توانند به عنوان یک راهکار برای تدریس برنامه نویسی به صورت دورکاری استفاده شوند. این ابزارها به شما اجازه می‌دهند تا با دانشجویان خود به صورت آنلاین بازی کنید و به صورت همزمان با آنها سوالات را پاسخ دهید.

استفاده از ابزارهای همکاری:

ابزارهای همکاری مانند Google Docs و Trello می‌توانند به عنوان یک راهکار برای تدریس برنامه نویسی به صورت دورکاری استفاده شوند. این ابزارها به شما اجازه می‌دهند تا با دانشجویان خود به صورت آنلاین همکاری کنید و به صورت همزمان با آنها پروژه‌های برنامه نویسی را ایجاد کنید.

در کل، تدریس برنامه نویسی به صورت دورکاری می‌تواند با استفاده از ابزارهای آنلاین، ویدئوهای آموزشی، ابزارهای تعاملی و ابزارهای همکاری انجام شود.

آگهی استخدام مربی برنامه نویسی
آگهی استخدام مربی برنامه نویسی

نحوه استخدام استاد برنامه نویس در آموزشگاه کامپیوتر و برنامه نویسی آریا تهران به این صورت است که افرادی که توانایی تدریس زبان های مختلف برنامه نویسی را دارند ابتدا رزومه خود را برای ما با عنوان استخدام مربی برنامه نویسی در تهران ارسال می کنند.

پس از ارسال رزومه، رزومه کاری شما توسط کارشناسان آریا تهران مورد بررسی قرار می گیرد، و همچنین میزان توانایی ها شما با توجه به اطلاعاتی که در فایل خود درج کرده اید با سایر افراد دیگری که رزومه ارسال کرده اند مقایسه می شود، به عنوان مثال شما برای آموزش html و css رزومه ارسال کرده اید، نمونه قالب هایی که با html و css ساخته اید توسط کارشناسان آریا تهران بررسی می شوند.

سپس در صورت تایید کارشناسان مربوطه آن ها با شما تماس می گیرند و یک جلسه مصاحبه (جلسه مصاحبه هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین می توانید برگزار شود) با شما برگزار می کنند.

در جلسه مصاحبه هم با توجه به اطلاعاتی که در رزومه خود قید کرده اید متخصصین برنامه نویسی در مجموعه آریا تهران یک آزمون از شما می گیرند، و در نهایت در صورتی که شما سطح دانش و توانایی تدریس خود را به اثبات برسانید می توانید در آموزشگاه آریا تهران استخدام شوید.

استخدام مدرس برنامه نویسی کودک و نوجوان

در آموزشگاه آریا تهران زبان های برنامه نویسی مختص کودکان و نوجوانان نیز تدریس می شود، و در صورتی که شما تسلط کافی در حوزه زبان های برنامه نویسی کودک و نوجوان مانند زبان اسکرچ را دارید می توانید رزومه خود را با عنوان مدرس برنامه نویسی کودک و نوجوان برای ما ارسال نمایید.

استخدام مدرس برنامه نویسی پایتون

همانطور که می دانید برنامه نویسی پایتون به عنوان پردرآمدترین شغل های برنامه نویسی که برای توسعه نرم افزارهای کامپیوتری استفاده می شود، پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا است که به راحتی قابل فهم و خواندن است.

این زبان برنامه نویسی برای بسیاری از کاربردهای مختلف مانند توسعه وب، علم داده، هوش مصنوعی، امنیت و غیره استفاده می شود.

پایتون یک زبان برنامه نویسی پرطرفدار است و دارای یک جامعه بزرگی از برنامه نویسان است که به طور مداوم به توسعه و بهبود آن کمک می کنند، به همین دلیل است که پایتون امروزه از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و آموزشگاه هایی مانند آریا تهران نیز در راستای فراخون جذب مدرس برنامه نویسی یکی اولویت های مهم آن ها جذب مربی پایتون می باشد.

البته جذب مدرس در مجموعه آریا تهران صرفا در حوزه برنامه نویسی پایتون نیست بلکه در زمینه سایر دوره ها مانند دوره php نیز آریا تهران مربی استخدام می کند.

استخدام مربی برنامه نویسی اندروید

برنامه نویسی اندروید، فرایند ساخت برنامه‌های کاربردی برای سیستم عامل اندروید است، این فرایند شامل طراحی، توسعه و تست برنامه‌های کاربردی برای دستگاه‌های اندرویدی مانند تلفن همراه، تبلت و دستگاه‌های دیگر است.

برنامه‌های اندروید با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند جاوا، کاتلین و سی++ نوشته می‌شوند و می‌توانند برای انواع مختلفی از کاربردها مانند بازی، ارتباطات، مالی، سلامتی و غیره استفاده شوند.

همانطور که مطلع هستید برنامه نویسی اندروید هم امروزه یکی از زبان های برنامه نویسی بسیار پرطرفدار در بین جوانان می باشد، و یادگیری آن درآمد بسیار بالایی را در بازار کار برای افراد علاقه مند به این زبان برنامه نویسی به همراه دارد.

به همین دلیل اگر شما هم دارای دانش و تسلط کافی در زمینه یادگیری برنامه نویسی اندروید و همچنین سایر زبان های برنامه نویسی دیگر هم مانند دوره آموزش سی شارپ #C هستید می توانید رزومه کاری خود را در این زمینه برای ما ارسال نمایید.

سوالات متداول در مورد استخدام مربی برنامه نویسی؟

آیا در آموزشگاه آریا تهران امکان استخدام به صورت دورکاری و یا پاره وقت نیز وجود دارد؟

بله، آگهی استخدام مدرس برنامه نویسی در استان تهران و سراسر ایران شامل افرادی که علاقه مند به دورکاری هم هستند می شود.

رزومه خود را چگونه برای استخدام مربی برنامه‌نویسی (دورکاری، پاره وقت، حضوری) ارسال نماییم؟

 از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ و ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۵ الی ۷ با تیم پشتیبان آریا تهران ارتباط برقرار نمایید، همچنین از طریق شماره واتساپ و تلگرام ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ می توانید رزومه کاری و تحصیلی خود را ارسال نمایید.

مدرس آموزش برنامه نویسی؟

برای ارسال رزومه کاری و استخدام مدرس برنامه نویسی (دور کاری، پاره وقت، تمام وقت، حضوری) شما می توانید از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ و ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۵ الی ۷ با تیم پشتیبان آریا تهران ارتباط برقرار نمایید، همچنین از طریق شماره واتساپ و تلگرام ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ می توانید رزومه کاری و تحصیلی خود را جهت استخدام مدرس برنامه نویسی در استان تهران و سراسر ایران ارسال نمایید.

مدرس برنامه نویس به نوجوانان؟

در آموزشگاه آریا تهران زبان های برنامه نویسی مختص کودکان و نوجوانان نیز تدریس می شود، و در صورتی که شما تسلط کافی در حوزه زبان های برنامه نویسی کودک و نوجوان مانند زبان اسکرچ را دارید می توانید رزومه خود را با عنوان مدرس برنامه نویسی کودک و نوجوان برای ما ارسال نمایید.