استخدام برنامه نویس

اگر به دنبال بهترین فرصت شغلی استخدام برنامه نویس در تهران و سراسر ایران هستید و به دنبال حقوق و مزایا بالا هستید می توانید در این صفحه رزومه خود را برای ما ارسال کنید، آریا تهران به دنبال جذب حرفه ای ترین ها در حوزه های مختلف است و حقوق بالایی را برای افراد […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

اگر به دنبال بهترین فرصت شغلی استخدام برنامه نویس در تهران و سراسر ایران هستید و به دنبال حقوق و مزایا بالا هستید می توانید در این صفحه رزومه خود را برای ما ارسال کنید، آریا تهران به دنبال جذب حرفه ای ترین ها در حوزه های مختلف است و حقوق بالایی را برای افراد متخصص در نظر گرفته است.

اگر از تخصص خود اطمینان دارید، جای شما در مجموعه آریا تهران خالیست، همین حالا با ما تماس بگیرید و یا رزومه خود را برای ما از طریق شماره ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و یا از طریق ایمیل arya.tehran3@gmail.com ارسال کنید تا شرایط شما را برای بهترین فرصت شغلی و استخدام برنامه نویس در تهران مورد ارزیابی قرار دهیم.

برای اطلاعات بیشتر از فرصت های شغلی در مجموعه آریا تهران میتوانید به صفحه آگهی استخدام آریا تهران مراجعه کنید.

توجه» با توجه به راه های ارتباطی درج شده (شماره تماس ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ و ایمیل arya.tehran3@gmail.com) هم افراد متخصص در حوزه برنامه نویسی و هم کارفرمایانی که به دنبال استخدام یک برنامه نویس حرفه ای برای مجموعه خود هستند، می توانند درخواست خود را ثبت نمایند.

استخدام برنامه نویس با حقوق بالا
استخدام برنامه نویس با حقوق بالا

استخدام برنامه نویس با حقوق بالا

استخدام برنامه نویس با حقوق بالا به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله تخصص و تجربه برنامه نویس، محل کار، شرکت و صنعت مورد نظر. در صنعت فناوری اطلاعات، برنامه نویسان با تخصص‌های مختلفی وجود دارند، از جمله برنامه نویسان وب، برنامه نویسان موبایل، برنامه نویسان داده، برنامه نویسان بازی و غیره.

با توجه به این که استخدام برنامه نویس حرفه ای با حقوق بالا با توجه به تخصص و تجربه آن‌ها متفاوت است، برای استخدام برنامه نویس با حقوق بالا، شرکت‌ های فناوری اطلاعات باید به دنبال برنامه نویسان با تخصص و تجربه بالا باشند و حقوق مناسبی برای آن‌ها ارائه دهند. همچنین، شرکت‌هایی که در صنعت‌های پردرآمد فعالیت می‌کنند، معمولاً حقوق بالاتری به برنامه نویسان خود پرداخت می‌ کنند.

استخدام برنامه نویس تهران در مجتمع فنی آریا تهران برحسب میزان توانمندی و تخصص انجام میشود و این مجموعه به افراد حرفه ای در این حوزه نیازمند است و حقوق بالایی را برای افراد متخصص در نظر گرفته است. اگر شما هم به دنبال استخدام برنامه نویس تهران با حقوق بالا هستید همین الان رزومه خود را برای ما ارسال کنید.

در این قسمت مجموعه ای از نیاز نیرو برنامه نویس را به همراه شرایط و مهارت های مورد نیاز برای شما عزیزان لیست کرده ایم. اگر تخصص شما در لیست پایین وجود ندارد خوشحال میشویم رزومه تان را ارسال کنید تا در صورت خالی بودن تخصص شما در مجموعه آریا تهران با شما تماس بگیریم.

در صورتی که در هر حوزه ای از برنامه نویسی تخصص لازم را ندارید و به دنبال کسب تجربه هستید می توانید به عنوان کارآموزی برنامه نویسی در مجموعه ما مشغول فعالیت شوید.

اگر به فکر درآمد بالا از طریق برنامه نویسی هستید پیشنهاد میکنیم به مقاله پردرآمدترین شغل های برنامه نویسی مراجعه کنید و با مهارت های برنامه نویسی که میتوانند سریع تر شما را به اهداف تان برسانند آشنا شوید.

استخدام برنامه نویس وب

برنامه نویسی وب یکی از حوزه های پردرآمد در صنعت فناوری اطلاعات است. برای داشتن حقوق بالا در این حوزه، باید مهارت های قوی در زمینه برنامه نویسی وب داشته باشید و توانایی حل مسائل پیچیده را داشته باشید. همچنین، باید با تکنولوژی های جدید و روز دنیا آشنا باشید و توانایی کار با آنها را داشته باشید. شرایط استخدام برنامه نویس وب با حقوق بالا در آریا تهران فراهم است و در صورتی که تخصص کافی در این زمینه دارید میتوانید رزومه و نمونه کار های خود را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی های لازم با شما تماس بگیریم.

توجه» برای مشاهده دوره های مختلف برنامه نویسی در آریا تهران به صفحه دوره های برنامه نویسی با مدرک بین المللی مراجعه نمایید.

استخدام برنامه نویس فرانت اند

استخدام برنامه نویس فرانت اند با حقوق بالا، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنم:

  1. تجربه: تجربه برنامه نویس فرانت اند در تعیین حقوق او نقش بسزایی دارد. برنامه نویسان با تجربه بیشتر، معمولاً حقوق بیشتری دریافت می‌کنند.
  2. مهارت‌ها: مهارت‌های برنامه نویس فرانت اند نیز در تعیین حقوق او و استخدام برنامه نویس فرانت اند تأثیرگذار است. برنامه نویسانی که در تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته مسلط هستند، معمولاً حقوق بیشتری دریافت می‌کنند.
  3. محل کار: محل کار برنامه نویس نیز در تعیین حقوق او تأثیرگذار است. در شهرهای بزرگ و پرجمعیت، حقوق برنامه نویسان معمولاً بیشتر است.

با توجه به این عوامل، حقوق برنامه نویس فرانت اند با توجه به شرایط مختلف، متفاوت است. با تمام این مسائل شرایط استخدام برنامه نویس فرانت اند با حقوق بالا برحسب میزان مهارتی که دارد فراهم است و شما عزیزان میتوانید به عنوان یک نیرو کار فعال در مجموعه ما مشغول به کار شوید.

اگر میخواهید تخصص کافی را در این حوزه کسب کنید میتوانید به صفحه آموزش html و css مراجعه کنید و فیلم های آموزشی رایگان را مشاهده نمایید.

استخدام برنامه‌نویس فول استک Full Stack

برنامه‌نویس فول استک Full Stack به معنای یک برنامه‌نویس است که توانایی توسعه وب سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی را در هر دو بخش Front-end و Back-end دارد. به عبارت دیگر، این نوع برنامه‌نویسان توانایی کار با زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی مانند HTML، CSS، JavaScript، PHP، Python، Ruby و… را دارند و می‌توانند در هر دو بخش کار کنند.

شرایط استخدام برنامه‌نویس فول استک Full Stack ممکن است برای هر شرکت و سازمانی متفاوت باشد، اما در کل شامل موارد زیر می‌شود:

  1. تجربه کاری: برنامه‌نویس فول استک باید حداقل ۲ تا ۳ سال تجربه کاری در زمینه توسعه وب داشته باشد.
  2. آشنایی با زبان‌های برنامه‌نویسی: برنامه‌نویس فول استک باید آشنایی کامل با زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف مانند HTML، CSS، JavaScript، PHP، Python و Ruby داشته باشد.
  3. توانایی حل مسئله: برنامه‌نویس فول استک باید توانایی حل مسئله و پیدا کردن راه‌حل‌های خلاقانه برای مشکلات وب داشته باشد.
  4. توانایی کار تیمی: برنامه‌نویس فول استک باید توانایی کار تیمی و همکاری با سایر اعضای تیم را داشته باشد.
  5. آشنایی با سیستم‌های کنترل نسخه: برنامه‌نویس فول استک باید آشنایی کامل با سیستم‌های کنترل نسخه مانند Git داشته باشد.

شما میتوانید رزومه خود را برای ما ارسال کنید تا در صورت برخوردار بودن از شرایط استخدام برنامه‌نویس فول استک Full Stack در آریا تهران با شما تماس بگیریم.

اگر به فکر یادگیری php به صورت حرفه ای هستید و میخواهید به یک برنامه نویس حرفه ای تبدیل شوید میتوانید به صفحه دوره php مراجعه کنید و در کلاس های آریا تهران با امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای شرکت کنید.

استخدام برنامه نویس سی شارپ

استخدام برنامه نویس زبان سی شارپ، برنامه نویسی با زبان سی شارپ (C#) برای توسعه برنامه‌ های ویندوز، برنامه‌ های وب و برنامه‌ های موبایل استفاده می‌ شود.

برای استفاده از این زبان، ابتدا باید نرم افزاری مثل Visual Studio را نصب کنید. سپس می‌ توانید با استفاده از این نرم افزار کد های خود را بنویسید و اجرا کنید.

شرایط استخدام برنامه نویس c# در آریا تهران فراهم است و جای یک متخصص سی شارپ در مجموعه ما به چشم می خورد، پس در صورتی که شما به زبان برنامه نویسی سی شارپ آشنا هستند رزومه خود را برای ما ارسال کنید.

استخدام کارآموز برنامه نویس c#

استخدام برنامه نویس مبتدی c# و کارآموز سی شارپ نیز در مجموعه آریا تهران وجود دارد که افراد علاقه مند به این زبان برنامه نویسی می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در این صفحه درخواست کارآموزی خود را ثبت نمایند.

استخدام برنامه نویس پایتون

استخدام برنامه نویس بک اند پایتون، با توجه به تخصص شما در برنامه نویسی پایتون، می‌توانید به دنبال فرصت‌ های شغلی با حقوق بالا در این زمینه بگردید.

برای این کار می‌ توانید به سایت‌ هایی مانند LinkedIn، Indeed، Glassdoor و Aryatehran و غیره مراجعه کنید و جستجوی شغلی با حقوق بالا در زمینه برنامه نویسی پایتون یا استخدام برنامه نویس پایتون مبتدی را آغاز کنید.

همچنین می‌ توانید با مجموعه آریا تهران تماس بگیرید و رزومه خود را برای ما ارسال کنید، در نهایت، مهارت‌ های خود را بهبود داده و به روز نگه داشته و در زمینه برنامه نویسی پایتون تخصص بیشتری کسب کنید تا بتوانید در استخدام برنامه نویس پایتون در تهران بهترین موقعیت های شغلی را بیابید، در ضمن از زبان پایتون به عنوان بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت نیز یاد می کنند.

استخدام برنامه نویس پایتون هوش مصنوعی یکی از فیلد های تخصصی بسیار پرطرفدار هم در بازار ایران و هم در سایر کشور های جهان است.

استخدام برنامه نویس جنگو

در کنار آشنایی با زبان برنامه نویسی پایتون در صورتی که به کتابخانه جنگو نیز آشنا هستید و سابقه ساخت سایت با جنگو را دارید این موارد را نیز در فایل رزومه خود برای ما ارسال نمایید، در ضمن همانطور که می دانید درخواست بسیار بالایی برای استخدام برنامه نویس جنگو حضوری و درخواست استخدام برنامه نویس جنگو دورکاری وجود دارد، در آگهی های استخدام برنامه نویس جابینجا نیز بیشترین تقاضا مربوط به استخدام برنامه نویس جنگو می باشد.

توجه» به منظور یادگیری زبان پایتون و کتابخانه جنگو به صورت حرفه ای به صفحه کلاس پایتون مراجعه نمایید.

استخدام برنامه نویس هوش مصنوعی تهران

شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران به دنبال استخدام یک برنامه نویس حرفه ای و کاربلد در زمینه هوش مصنوعی و داده کاوی می باشد، در صورتی که دارای تخصص کافی در این زمینه هستید رزومه خود را برای همکاران ما ارسال نمایید.

استخدام برنامه نویس جونیور

استخدام برنامه نویس جونیور فرانت اند، برنامه نویس جونیور به آن دسته از برنامه نویسانی گفته می شود که از برنامه نویس مبتدی و کارآموزی یک Level بالاتر است و حتی ممکن است که یک یا دو پروژه برنامه نویسی را نیز انجام داده می شود، افرادی که در سطح برنامه نویسی جونیور هستند می توانند جهت استخدام برنامه نویس پایتون جونیور شرکت در دوره های کارآموزی آریا تهران و تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه ای رزومه خود را برای ما ارسال نمایند،

استخدام برنامه نویس اندروید

استخدام برنامه نویس اندروید یکی دیگر از فرصت های شغلی در آریا تهران است که برای اشتغال در این حوزه باید تخصص کافی در این زمینه داشته باشید. شما میتوانید با ارسال رزومه خود شانس خود را برای این موقعیت شغلی استخدام برنامه نویس اندروید مبتدی و برنامه نویس اندروید آماده به کار بسنجید. در صورت دارا بودن شرایط همکاران ما برای استخدام برنامه نویس اندروید با شما تماس خواهند گرفت. همچنین در صورتی که در پی استخدام کاراموز اندروید هستید میتوانید در رزومه خود ذکر کنید تا این فرصت شغلی برای شما در نظر گرفته شود.

استخدام برنامه نویس avr

برنامه نویسی AVR یکی از مهمترین و پرکاربردترین حوزه‌های برنامه نویسی می‌باشد. اگر شما به دنبال یک شغل با حقوق بالا در این حوزه هستید، باید به مهارت‌های خود در برنامه نویسی AVR توجه کنید و سعی کنید تجربه کاری خوبی در این زمینه کسب کنید. به طور کلی، برای کسب حقوق بالا در حوزه برنامه نویسی AVR و یافتن بهترین فرصت شغلی استخدام برنامه نویس avr، باید به مهارت‌های خود در این زمینه توجه کنید و سعی کنید تجربه کاری خوبی در این حوزه کسب کنید. همچنین، به دنبال شرکت‌هایی باشید که به دنبال برنامه نویسان AVR با تجربه و تخصص بالا هستند و می‌توانند به شما حقوق بالا و شرایط کاری مناسبی ارائه دهند.

استخدام برنامه نویس فلاتر

افرادی هم که به زبان برنامه نویسی فلاتر تسلط کافی را دارند می توانند با توجه به راه های ارتباطی درج شده در ابتدای مطلب درخواست خود را برای ما ارسال نمایند، ضمن این که در فایل رزومه خود حتما اگر که تجربه انجام پروژه های کاربردی در حوزه مورد نظر را داشته اند، حتما به این موضوع اشاره نمایید.

استخدام برنامه‌نویس ASP.NET

با توجه به تجربه و مهارت برنامه‌نویسی ASP.NET، می‌ توانید به دنبال فرصت‌های شغلی با حقوق بالا بگردید. برای این کار می‌توانید به سایت‌های استخدامی معتبر مراجعه کنید و درخواست شغلی خود را برای شرکت‌هایی که به دنبال برنامه‌نویسان ASP.NET هستند، ارسال کنید. همچنین می‌توانید با شرکت‌های مشابه در صنعت خود تماس بگیرید و از آن‌ها درخواست شغلی با حقوق بالا بدهید. مجموعه اریا تهران نیز برای استخدام برنامه‌نویس ASP.NET شرایط ویژه ای در نظر گرفته است و شما عزیزان میتوانید رزومه خود را برای ما ارسال کنید تا پس از بررسی های لازم برای اشتغال در این حوزه با شما تماس گرفته شود.

برای یادگیری تخصصی asp.net میتوانید در دوره آموزش ASP.Net آریا تهران با تدریس برترین اساتید کشور شرکت کنید و مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید.

استخدام برنامه نویس React.js

برای استخدام به عنوان برنامه نویس React.js، معمولاً شرایط زیر لازم است:

  1. تجربه کاری: باید تجربه کاری قبلی در زمینه React.js داشته باشید. این شامل توانایی توسعه وب سایت های React.js و استفاده از کتابخانه های مرتبط با آن می شود.
  2. آشنایی با فریمورک های مرتبط: باید با فریمورک های مرتبط با React.js مانند Redux، Next.js و React Native آشنا باشید.
  3. آشنایی با زبان های برنامه نویسی: باید با زبان های برنامه نویسی مانند JavaScript، HTML و CSS آشنا باشید.
  4. توانایی حل مسائل: باید توانایی حل مسائل و ارائه راه حل های خلاقانه در زمینه React.js را داشته باشید.
  5. توانایی همکاری: باید توانایی همکاری با تیم های برنامه نویسی دیگر را داشته باشید و بتوانید به صورت موثر با آنها همکاری کنید.
  6. مهارت های ارتباطی: باید مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشید تا بتوانید با مشتریان و تیم های دیگر به خوبی ارتباط برقرار کنید.
  7. مدرک تحصیلی: مدرک تحصیلی در زمینه علوم کامپیوتر، مهندسی نرم افزار یا رشته های مرتبط با آن نیز می تواند مفید باشد.

اگر می خواهید به صورت حرفه ای برنامه نویسی سی شارپ را یاد بگیرید و مدرک فنی حرفه ای دریافت کنید پیشنهاد ما به شما مراجعه به صفحه دوره آموزش سی شارپ #C و شرکت در کلاس های آموزش مقدماتی تا پیشرفته سی شارپ آریا تهران میباشد.

استخدام برنامه نویس ++C 

شرایط استخدام برنامه نویس c++ ممکن است بسته به شرکت و موقعیت شغلی متفاوت باشد، اما در کل شرایط عمومی زیر می‌تواند برای استخدام برنامه نویس ++C لازم باشد:

  1. داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر یا رشته‌های مرتبط.
  2. تجربه کاری در زمینه برنامه‌نویسی ++C و آشنایی با الگوریتم‌ها و ساختار داده‌ها.
  3. آشنایی با سیستم‌های عامل مختلف مانند ویندوز، لینوکس و مک.
  4. توانایی کار در تیم و همکاری با دیگران.
  5. توانایی حل مسائل و ارائه راه‌حل‌های خلاقانه.
  6. آشنایی با زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر مانند Java، Python و C# می‌تواند مزیت محسوب شود.
  7. توانایی ارتباط برقراری با مشتریان و مدیران پروژه.
  8. توانایی یادگیری سریع و به‌روز بودن با تکنولوژی‌های جدید.
  9. داشتن مهارت‌های ارتباطی و تفسیر و تحلیل داده‌ها.
  10. توانایی مدیریت و برنامه‌ریزی پروژه‌های بزرگ و کوچک.

لازم به ذکر است که شرایط استخدام برنامه نویس ++C در آگهی استخدام برنامه نویس ممکن است بسته به شرکت و موقعیت شغلی متفاوت باشد و ممکن است برخی از شرایط فوق برای برخی از موقعیت‌های شغلی مانند استخدام برنامه نویس در ارتش لازم نباشد. شما میتوانید برای آموزش و استخدام برنامه نویس با همکاران ما در آریا تهران تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

برای یادگیری حرفه ای برنامه نویسی سی پلاس پلاس میتوانید به صفحه دوره آموزش برنامه نویسی C++‎ مراجعه کنید و اطلاعات لازم را در مورد شرایط برگزاری کلاس های سی پلاس پلاس کسب کنید.

استخدام برنامه نویس وردپرس

شرایط استخدام برنامه نویس وردپرس ممکن است بسته به شرکت یا سازمانی که در آن استخدام می‌شوید، متفاوت باشد. با این حال، برخی از شرایط عمومی که ممکن است برای استخدام برنامه نویس وردپرس لازم باشد، عبارتند از:

  1. تجربه کار با وردپرس: برنامه نویس وردپرس باید تجربه کار با این سیستم مدیریت محتوا را داشته باشد و بتواند از آن به درستی استفاده کند.
  2. آشنایی با زبان‌های برنامه‌ نویسی: برنامه نویس وردپرس باید آشنایی کافی با زبان‌های برنامه‌نویسی مانند PHP، HTML، CSS و JavaScript داشته باشد.
  3. توانایی توسعه پوسته‌ های وردپرس: برنامه نویس وردپرس باید توانایی توسعه پوسته‌ های وردپرس را داشته باشد و بتواند آن‌ها را به درستی طراحی و پیاده‌سازی کند.
  4. توانایی توسعه افزونه‌ های وردپرس: برنامه نویس وردپرس باید توانایی توسعه افزونه‌ های وردپرس را داشته باشد و بتواند آن‌ها را به درستی طراحی و پیاده‌سازی کند.

در صورتی که قصد همکاری به عنوان کارآموز برنامه نویس در شرکتهای برنامه نویسی را نیز دارید می توانید اطلاعات و رزومه خود را برای ما ارسال کنید.

توجه» در صورتی که در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت تخصصی کافی را دارید به صفحه استخدام سئو کار مراجعه نمایید.

استخدام برنامه نویس php

زبان برنامه نویسی php از جمله فیلد های تخصصی پرطرفدار بین زبان های برنامه نویسی است، در بخش قبلی شما با شرایط استخدام برنامه نویس وردپرس آشنا شدید، از آن جا که وردپرس هم با php ساخته شده است، افرادی که هم به پی اچ پی مسلط هستند و هم توسعه وردپرس با پی اچ پی را به خوبی آشنا هستند می توانند رزومه خود را در زمینه استخدام برنامه نویس پی اچ پی و استخدام برنامه نویس بک اند برای ما ارسال نمایند.

استخدام برنامه نویس لاراول تهران

فریمورک لاراول یکی از فریمورک های بسیار معروف و پرطرفدار php است و افرادی هم که دارای تخصص کافی در زمینه برنامه نویسی لاراول هستند در این خصوص می توانند در مجموعه آریا تهران مشغول به کار شوند.

استخدام برنامه نویس انگولار

تقاضای بسیار بالایی برای استخدام برنامه نویس انگولار وجود دارد، اگر نگاه کوتاهی به آگهی های استخدامی شرکت های بزرگ مانند آگهی استخدام برنامه نویس اسنپ بیاندازید مشاهده خواهید کرد که برای برنامه نویسی آنگولار چه تقاضای بالایی در بازار وجود دارد، شرکت آریا تهران نیز همانند سایر مجموعه های بزرگ در راستای تکمیل نیروی متخصص خود برنامه نویسان آنگولار را استخدام می کند.

استخدام برنامه نویس جاوا

استخدام برنامه نویس جاوا در تهران، زبان برنامه نویسی جاوا یکی از زبان های بسیار پرطرفدار در تمامی کشور های جهان به حساب می آید، مطمئنا مطلع هستید که برنامه نویسی جاوا برای افرادی که دانش و تسلط کافی بر روی آن را داشته باشند از درآمد بالایی برخوردار است، به همین دلیل شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران جهت اجرای پروژه های تحت نظر خود نیاز مبرم به یک برنامه نویس حرفه ای جاوا را دارد و افرادی که در این زمینه جویای کار هستند حتما رزومه کاری خود را برای ما ارسال نمایند.

استخدام برنامه نویس جاوا دورکاری

برای علاقه مندان و متخصصین زبان برنامه نویسی جاوا امکان فعالیت به صورت دورکاری و غیر حضوری هم وجود دارد، ضمنا استخدام برنامه نویس جاوا در اسنپ هم که این شرکت نیاز مبرمی به برنامه نویس جاوا دارد نیز به صورت دورکاری انجام می شود.

استخدام برنامه نویس جاوا اسکریپت

اگهی استخدام برنامه نویس جاوا اسکریپت، مطمئنا این جمله را زیاد شنیده اید که از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت به عنوان زبان برنامه نویسی آینده یاد می شود، پس کاملا طبیعی است که درخواست بسیار بالایی هم در ایران و هم در سایر کشور های جهان برای استخدام برنامه نویس js وجود داشته باشد، مجموعه آریا تهران هم با داشتن وب سایت های مختلف در حوزه های کاری متعدد جهت تکمیل کادر استخدام برنامه نویس تحت وب خود از برنامه نویسان جاوا اسکریپت در این مجموعه دعوت به همکاری می کند.

استخدام برنامه نویس نود جی اس

استخدام برنامه نویس فول استک جاوا اسکریپت و نود جی اس نیز یکی از فرصت های شغلی است که شما در صورت داشتن تخصص در این زمینه می توانید برای استخدام شدن در این حوزه اقدام نمایید، از آن جا که وب سایت هایی که با نود جی اس شاخته می شوند از نظر فنی در سطح بسیار بالایی هستند و دارای سوعت لود فوق العاده ای می باشند پس در نتیجه استخدام شدن در این زمینه آینده شغلی درخشانی را برای شما به همراه خواهد داشت.

به دلیل محبوبیت بالای جاوا اسکریپت و فریمورک های مختلف آن برای استخدام برنامه نویس حرفه ای در تهران به شما پیشنهاد می کنیم که حتما یادگیری جاوا اسکریپت را در برنامه آموزشی خود قرار دهید.

استخدام برنامه نویس سایت

استخدام برنامه نویس طراحی وب نیز توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران انجام می شود، افرادی که دارای مهارت در زمینه برنامه نویسی وب هستند می توانند در مجموعه آریا تهران مشغول به کار شوند، البته این موضوع پس از قبولی در مصاحبه استخدامی و تایید نظر تیم طراحی وب سایت آریا تهران انجام می شود، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه استخدام طراح سایت مراجعه نمایید.

استخدام کارآموز برنامه نویسی طراحی سایت

افرادی هم که علاقه مند هستند دوره های کارآموزی را در زمینه طراحی وب سایت و برنامه نویسی سایت سپری کنند می توانند با آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرند.

استخدام کاراموز برنامه نویس html و css امروز

یکی از فیلد های مورد نیاز برای کسانی که علاقه مند به یادگیری برنامه نویسی سایت هستند یادگیری زبان نشانه گذاری و مرجع html&css است، به همین دلیل در صورتی که تمایل دارید دوره های کارآموزی html&css را در آریا تهران سپری کنند می توانند با ما تماس بگیرند.

توجه» برای یادگیری html&css به صورت حرفه ای می توانید به صفحه دوره html css مراجعه نمایید.

استخدام برنامه نویس کارآموز
استخدام برنامه نویس کارآموز

استخدام برنامه نویس کارآموز

یکی از درخواست هایی که کارجویان دارند کارآموزی برنامه نویسی در شرکتهای نرم افزاری و معتبر میباشد. در دوران کاراموزی در مراکز معتبر افراد میتوانند به مهارت های خود بیفزایند و پس از سپری کردن زمان تعیین شده مهارت های لازم را برای اشتغال و کسب درآمد در این حوزه کسب کنند.

استخدام برنامه نویس کارآموز در مجموعه اریا تهران با تضمین استخدام انجام میشود البته این مشروط به فعالیت مستمر و پیگیری افراد برای یادگیری و و انجام درست و به موقع امور میباشد. شما میتوانید برای استخدام برنامه نویس کارآموز حوزه کاری مورد نظر و اطلاعات تان را برای ما ارسال کنید تا شرایط کارآموزی برنامه نویسی برای شما ارسال گردد.

اگر برای انتخاب شغل برنامه نویسی تردید دارید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله برنامه نویسی یا گرافیک را مطالعه کنید و با آگاهی برای انتخاب شغل آینده خود اقدام کنید.

استخدام برنامه نویس بدون سابقه کار

استخدام برنامه نویس تازه کار و یا بدون سابقه کار، اگر هیچ سابقه کاری ندارید اما دارای نمونه کار های قوی در حوزه برنامه نویسی هستید به شما پیشنهاد میکنیم رزومه کاری خود را به همراه نمونه کار های انجام شده برای ما ارسال کنید تا برای موقعیت شغلی مناسب با شما تماس بگیریم. استخدام برنامه نویس بدون سابقه کار در صورت داشتن توانایی های لازم و پشتکار و انجام درست امور در آریا تهران با شرایط ویژه ای انجام می شود.

استخدام برنامه نویس پروژه ای

در صورت تمایل شما به صورت پروژه ای هم می توانید با شرکت های مختلف همکاری داشته باشید، فقط اگر که تمایل شما برای ورود به حرفه برنامه نویسی کار کردن به صورت پروژه ای است حتما باید این موضوع را در رزومه خود ذکر نمایید، اگر به آگهی های استخدامی شرکت های بزرگ هم مانند آگهی استخدام برنامه نویس تپسی و سایر شرکت های شناخته شده توجه داشته باشید، به دنبال جذب برنامه نویس هایی هستند که به صورت پروژه ای با آن ها کار کنند.

استخدام برنامه نویس پاره وقت

استخدام برنامه نویس به صورت پاره وقت و استخدام برنامه نویس نیمه وقت، برخی افراد هم ممکن است که به هر دلیلی تایم کاری آن ها محدود باشد، پس در نتیجه باید در زمان ارسال رزومه کاری خود برای مجموعه آریا تهران قید نمایند که به صورت پاره وقت امکان کار کردن را دارند تا همکاران ما پس از مشاهده فایل رزومه آن ها در صورت صلاحدید تماس بگیرند.

استخدام برنامه نویس غیر حضوری

علاوه بر امکان فعالیت به صورت پروژه ای و نیمه وقت امکان استخدام برنامه نویس به صورت دورکاری نیز وجود دارد، دورکاری در شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران مختص افرادی است که ساکن شهرستان هستند و یا به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری در محیط کار را ندارند، البته به جز شرکت آریا تهران اگر نگاهی به آگهی های استخدامی دیگر شرکت ها نیز بیاندازید مانند آگهی های استخدام برنامه نویس دیجی کالا، استخدام برنامه نویس دیوار و استخدام برنامه نویس در بانک و غیره سایر اورگان ها نیز نیاز به برنامه نویس دورکاری هم دارند.

استخدام برنامه نویس وب دورکاری

استخدام برنامه نویس وب و استخدام برنامه نویس فرانت اند به صورت دورکاری و همچنین استخدام برنامه نویس پروژه ای دورکاری در مجموعه آریا تهران وجود دارد، افرادی که متقاضی آگهی استخدام برنامه نویس حرفه ای به صورت دورکاری هستند حتما در فایل رزومه خود قید کنند که شیوه فعالیت آن ها به صورت دورکاری خواهد بود.

استخدام برنامه نویس دورکاری خارجی

استخدام برنامه نویس راه دور حتی می تواند از دیگر کشور ها نیز انجام شود، به عنوان مثال شرکت دی جی کالا به عنوان یکی از شرکت های مطرح و شناخته شده برخی از نیرو های برنامه نویسی خود را که در خارج از کشور حضور دارند به صورت دورکاری با آن ها همکاری می کند.

شرکت آریا تهران نیز به منظور انجام برخی از پروژه های بزرگ خود گاها از برنامه نویسان خارجی استفاده می کند.

استخدام برنامه نویس کارآموز دورکاری

در مجتمع فنی آریا تهران امکان گذراندن دوره های کارآموزی برنامه نویسی به صورت دورکاری هم وجود دارد، و شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با همکاران ما تماس بگیرید، ضمنا در شرکت آریا تهران استخدام کارآموز برنامه نویسی با حقوق مشص و استخدام کارآموز front end با حقوق مشخص نیز انجام می شود.

استخدام برنامه نویس زیر ۱۸ سال

استخدام برنامه نویس نوجوان، همانطور که گفته شد به منظور استخدام برنامه نویس اولویت اول با تخصص افراد است و بحث محدودیت سنی در این زمینه وجود دارد مگر برای برخی از شرکت های دولتی، به عنوان مثال برای استخدام برنامه نویس شرکت دانش بنیان و یا دیگر مجموعه هایی که تحت نظر دولت فعالیت می کنند شاید محدودیت های سنی وجود داشته باشد اما برای بسیاری از شرکت های خصوصی این محدودیت وجود ندارد.

توجه» در صورتی که در زمینه توسعه وب سایت تخصص کافی را دارید به صفحه استخدام توسعه دهنده وب مراجعه نمایید.

استخدام برنامه نویس بدون مدرک دانشگاهی

از آن جا که مباحث ارائه شده در دانشگاه ها مطابق با سرفصل های وزارت علوم می باشد و این سرفصل ها متاسفانه با نیاز های مبرم بازار کار برنامه نویسی همخوانی ندارد پس در نتیجه بسیاری از شرکت های بزرگ برنامه نویسی برای استخدام نیروی متخصص و مورد نیاز خود چندان توجهی به بحث مدرک دانشگاهی ندارند، به همین دلیل است که شما در آگهی های استخدامی مشاهده می کنید که بسیار درج شده است استخدام برنامه نویس بدون مدرک و حتی در آگهی های استخدامی برخی از مراکز دولتی هم مانند آگهی استخدام برنامه نویس بانک نیز بیشتر تخصص مورد توجه است تا بحث مدرک دانشگاهی.

چگونه یک برنامه نویس حرفه ای استخدام کنیم

کارفرمایانی که جهت تکمیل کادر برنامه نویسی مجموعه خود به دنبال جذب نیروی متخصص در حوزه های زیر هستند:

  • استخدام برنامه نویس حرفه ای پایتون
  • استخدام برنامه نویس حرفه ای اندروید
  • استخدام برنامه نویس شبکه
  • استخدام برنامه نویس دات نت
  • استخدام برنامه نویس ریکت
  • استخدام برنامه نویس طراحی سایت
  • استخدام برنامه نویس html و css
  • استخدام برنامه نویس هوش مصنوعی
  • استخدام برنامه نویس خانم
  • استخدام برنامه نویس ربات تلگرام
  • استخدام برنامه نویس روبی
  • استخدام برنامه نویس ویژوال بیسیک
  • استخدام برنامه نویس زبان c
  • استخدام برنامه نویس سی پلاس پلاس
  • استخدام برنامه نویس کاتلین
  • استخدام برنامه نویس گوگل
  • استخدام برنامه نویس mvc
  • استخدام فرانت اند کار مبتدی
  • استخدام کاراموز برنامه نویس

و غیره هستند می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با بخش پشتیبانی سایت آریا تهران تماس بگیرند تا مجتمع فنی آریا تهران بهترین کارآموزان فارغ التحصیل خود در شاخه های مختلف برنامه نویسی را برای استخدام و کارآموزی به آن ها معرفی نماید.

شرایط استخدام شرکت های برنامه نویسی تهران به چه صورت است؟

اکثر شرکت های برنامه نویسی در تهران و دیگر نقاط دنیا به دنبال استخدام افرادی هستند که در ابتدا دانش و مهارت کافی در زمینه زبان برنامه نویسی مورد نظر را کسب کرده باشند و در درجه بعدی این افراد مستعد بوده و دائما علاقه مند به مطالعه و یادگیری باشند.

همچنین توانایی داشتن حل مسئله هم یکی دیگر از فاکتور هایی است که برای شرکت های برنامه نویسی در زمان استخدام نیرو بسیار حائز اهمیت است.

سوالات متداول

شرایط بهترین فرصت شغلی استخدام برنامه نویس چیست؟

برای استخدام برنامه نویس در تهران در مجموعه معتبر آریا تهران داشتن تخصص و مهارت لازم یکی از مهمترین فاکتورها میباشد. شما میتوانید رزومه خود را برای همکاران ما ارسال کنید تا برحسب شرایط بهترین موقعیت شغلی را به دست آورید و ر آریا تهران مشغول به کار شوید.

حقوق برنامه نویس چقدر است؟

حقوق برنامه نویس در آریا تهران به زمینه کاری و میزان تخصص و مهارت شما بستگی دارد. هرچه تخصص شما بالاتر باشد حقوق بالاتری دریافت میکنید و از مزایا ویژه آریا تهران نیز بهره مند میشوید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید در بخش نظرات این صفحه سوال تان را مطرح کنید.

آیا امکان استخدام برنامه نویس دورکاری در آریا تهران فراهم است؟

در آریا تهران شرایط کاری برای تمامی افراد متخصص و با مهارت کافی فراهم است. شما میتوانید اطلاعات و رزومه خود را برای ما ارسال تا بهترین موقعیت شغلی برای شما در نظر گرفته شود.

شرایط یک شرکت برنامه نویسی برای استخدام برنامه نویس چیست؟

شرکت های برنامه نویسی به دنبال استخدام افرادی هستند که دارای تخصص کافی در زمینه زبان های مختلف برنامه نویسی باشند، البته برخی از شرکت ها نیز دوره های کارآموزی برگزار می کنند و این دوره ها مناسب افرادی است که هیچگونه تخصص و دانشی در زمینه برنامه نویسی ندارند و علاقه مند هستند که به این حوزه کاری ورود کنند.

شرایط حقوق برنامه نویسی به چه صورت است؟

حقوق یک برنامه نویس با توجه به میزان تخصص وی تعیین می شود،افرادی که یک زبان برنامه نویسی (زبان های برنامه نویسی پرطرفدار نظیر جاوا اسکریپت، پایتون، php و غیره) را به صورت حرفه ای بلدند می توانند درآمدی بین ۳۰ تا ۸۰ میلیون تومان را در طول یک ماه داشته باشند، به طور کلی شرایط استخدام برنامه نویس با حقوق عالی کاملا وابسته به میزان تخصص افراد می باشد.