استخدام مدرس اکسل

مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران برای تکمیل کادر آموزشی خود اقدام به استخدام مدرس در حوزه های گوناگون نموده است. مجموعه آریا تهران از افرادی که دارای تسلط کامل بر روی نرم افزار اکسل دارند، دعوت به همکاری نموده است. لازم به ذکر است استخدام مدرس اکسل در مجموعه آریا تهران دارای حقوق […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران برای تکمیل کادر آموزشی خود اقدام به استخدام مدرس در حوزه های گوناگون نموده است. مجموعه آریا تهران از افرادی که دارای تسلط کامل بر روی نرم افزار اکسل دارند، دعوت به همکاری نموده است. لازم به ذکر است استخدام مدرس اکسل در مجموعه آریا تهران دارای حقوق و مزایای عالی می باشد.

به این منظور مدرسین اکسل می توانند به راحتی رزومه کاری خود را به واتساپ و تلگرام شماره درج شده در بخش زیر ارسال نمایند. همچنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های ذکر شده در بخش زیر با کارشناسان آریا تهران تماس حاصل نمایند.

شماره واتساپ و تلگرام برای ارسال رزومه: ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳

تلفن های تماس: ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ و ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۵ الی ۷

استخدام مدرس نرم افزار اکسل با حقوق بالا

استخدام مدرس نرم افزار اکسل با حقوق بالا

مجموعه آریا تهران یکی از برترین و معتبر ترین آموزشگاه های حسابداری، کامپیوتر و … می باشد که به علت شعبه های فراوانی که دارد نیاز مند استخدام مدرسین متخصص،مجرب و ماهر می باشد. البته توجه داشته باشید هر مجموعه ای برای استخدام نیرو شرایط خاصی دارد اما آریا تهران هیچ محدودیتی در آگهی های استخدامی خود ندارد برای مثال محدودیتی در استخدام مدرس اکسل خانم یا استخدام مدرس اکسل آقا ندارد. ملاک اصلی برای این مجموعه مهارت، تخصص تجربه و رضایت کارآموزان از دوره آموزشی و تدریس مدرس می باشد. همانطور که در بخش بالا ذکر شد در صورت دارا بودن شرایط می توانید برای استخدام مدرس اکسل تمام وقت و استخدام مدرس اکسل پاره وقت در آریا تهران رزومه کاری خود را به واتساپ و تلگرام شماره درج شده در ابتدای صفحه ارسال نمایید.

در آگهی استخدام مدرس اکسل با حقوق بالا در صورتی که تخصص کافی در تدریس نرم افزار اکسل داشته باشید محدودیتی که تعداد کلاس ها وجود ندارد و شما میتوانید با ساعات کاری منعطف حقوق بالایی دریافت کنید.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از حقوق مدرس نرم افزار اکسل در خصوص استخدام مربی اکسل از طریق شماره های درج شده در ابتدای صفحه با کارشناسان آریا تهران تماس حاصل نماییدو اطلاعات لازم را در مورد شرایط استخدام مدرس دوره آموزشی Excel کسب نمایید.

استخدام اکسل کورل در مجتمع فنی، لازم به ذکر است شما می توانید با مراجعه به صفحه استخدام آریا تهران سایر آگهی های استخدامی آریا تهران را مشاهده نمایید.

استخدام مدرس اکسل در مجتمع فنی تهران

شما میتوانید آگهی های استخدام مدرس اکسل در تهران و سراسر ایران را مشاهده کنید اما در آریا تهران شرایط ویژه ای برای استخدام در نظر گرفته شده است. در بخش بالا برخی از شرایط استخدام مدرس اکسل را مورد بررسی قرار دادیم اما مورد دیگری که باید در خصوص استخدام مدرس اکسل برای دوره اکسل پیشرفته به آن توجه کرد این است که مدرس باید امکان انتقال راحت مفاهیم و درک آسان آنها را به کار آموزان داشته باشد در صورت داشتن این موارد ذکر شده شانس زیاد تری در دعوت به همکاری مدرسین تدریس اکسل و برنامه نویسی اکسل در مجموعه آریا تهران را دارد.

همانطور که ذکر شد استخدام مدرس اکسل در مجتمع فنی تهران در مجموعه آریا تهران بر اساس سطح تخصص و توانایی شما صورت می گیرد چرا که برای استخدام مدرس اکسل در مجتمع فنی آریا تهران، فرد مورد نظر باید کاملا متخصص و حرفه ای باشد که در صورت دارا بودن شرایط از مزایا و حقوق عالی بهره مند خواهد شد.

لازم به ذکر است علاوه بر کلاس های عمومی کلاس های خصوصی نیز ارائه می شود که متناسب با تایم های مدرس کلاس ها ارائه می شود به همین دلیل برای استخدام مدرس اکسل در آموزشگاه آریا تهران و همچنین استخدام تدریس خصوصی اکسل شرایط ویژه ای ارائه شده است که شما میتوانید با ساعات کاری شناور در این سمت شغلی مسغول به فعالیت شوید.

اکسل چیست؟ عده زیادی از افراد اطلات کافی در خصوص اکسل ندارند به همین منظور برای کسب اطلاعات بیشتر در ابتدا توصیه می شود مقاله اکسل چیست را مطالعه نمایید. سپس بعد از کسب اطلاعات کافی در خصوص آن در صورت علاقه مند بودن به شرکت در دوره آموزش اکسل می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

استخدام مدرس اکسل آنلاین

استخدام مدرس اکسل حضوری و غیر حضوری

در خصوص استخدام مدرس اکسل آنلاین یا به عبارتی مدرس اکسل غیر حضوری لازم است بدانید آریا تهران برای کارآموزانی که امکان شرکت در دروه ها را به صورت حضوری ندارند دوره ها را نیز به صورت آنلاین برگزار می کند. بنابراین مدرسین باید توانایی انتقال دانش، مهارت خود در زمینه تدریس اکسل به کارآموز به صورت آنلاین را داشته باشد. متناسب با پیشرفت تکنولوژی و افزایش روند آموزش آنلاین، استخدام مدرس اکسل آنلاین می تواند یک مورد خوب برای آموزشگاه ها و مجموعه های آموزشی باشد. به همین دلیل استخدام مدرس تخصصی نرم‌افزار اکسل در آموزشگاه آریا تهران با در نظر گرفتن تخصص و تسلط به نکات آموزشی میباشد و ا افراد حرفه ای در این حوزه استخدام به عمل میاید.

آریا تهران علاوه بر استخدام مدرس اکسل حضوری این امکان را برای مدرسین فراهم کرده است که به صورت آنلاین دوره اکسل را برگزار کنند.

قبل از بررسی آگهی های استخدام مدرس اکسل در اصفهان، شیراز و یا سراسر کشور لازم است در ابتدا به این توجه داشته باشید برای کسب تجربه بیشتر و ارتقا مهارت های خود لازم است حتما بهترین مجموعه ها را برای استخدام انتخاب نمایید.

افراد علاقه مند به شرکت در دوره آموزش حقوق و دستمزد می توانند به صفحه مربوطه در آریا تهران مراجعه کنند.

سوالات متداول

شرایط استخدام مدرس اکسل در مجتمع فنی تهران چیست؟

برای استخدام در هر مجموعه ای باید به شرایط ذکر شده آن توجه داشته باشید. از مهم ترین شرایط استخدام مدرس اکسل در آریا تهران تخصص و مهارت مدرس می باشد.

حقوق استخدام مدرس اکسل چقدر است؟

لازم است بدانید حقوق مدرسین اکسل به عوامل مختلفی بستگی دارد برخی از این عوامل شامل: تخصص، مهارت، توانایی، محل استخدام و …. می باشد که شما می توانید برای اطلاع از حقوق استخدام مدرس اکسل با شماره های درج شده در بخش زیر تماس حاصل نمایید.
تلفن های تماس: ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ و ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۵ الی ۷

برای استخدام به عنوان مدرس اکسل چیکار کنیم؟

برای استخدام در مجموعه آریا تهران با عنوان مدرس اکسل تنها لازم است رزومه کاری و تحصیلی خود را به واتساپ و تلگرام شماره درج شده در بخش زیر ارسال نمایید.
شماره واتساپ و تلگرام برای ارسال رزومه: ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳