نصب و کرک آخرین نسخه نرم افزار IDM

بارها پیش آمده که نرم افزار اینترنت دانلود منیجر به خوبی نصب یا کرک نمیشه، و درخواست اطلاعات کاربر جهت رجیستر یا ثبت نرم افزار مرتبا از طرف IDM ارسال می شود، اگر برای شما هم این مشکل پیش اومده در آموزش زیر با ما همراه باشید تا نرم افزار Internet Download Manager را نصب […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

بارها پیش آمده که نرم افزار اینترنت دانلود منیجر به خوبی نصب یا کرک نمیشه، و درخواست اطلاعات کاربر جهت رجیستر یا ثبت نرم افزار مرتبا از طرف IDM ارسال می شود، اگر برای شما هم این مشکل پیش اومده در آموزش زیر با ما همراه باشید تا نرم افزار Internet Download Manager را نصب و کرک کنیم.

http://www.aparat.com/v/4chVr

برای شروع اینترنت خودتون رو قطع می کنید و اگر در سیستم خود آنتی ویروس دارید آن را موقتا غیر فعال کنید .

غیر فعال سازی آنتی ویروس ها متفاوت است، برای مثال ما از آنتی ویروس  Node 32  استفاده میکنیم برای غیر فعال سازی موقت آنتی ویروس مانند تصویر زیر عمل می کنیم :

غیر فعال کردن آنتی ویروس NOD32 اشاره به گزنه غیرفعال سازی موقت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حالا فایل نصب را اجرا کنید

بر روی گزینه Next  کلیک کنید

قوانین را قبول کرده و سپس دوباره Next را بزنید و سپس تمامی مراحل را Next بزنید

و صبر کنید نصب برنامه تمام شود

توجه: بعد از کامل شدن نصب برنامه آن را اجرا نکنید

بعد از کامل شدن نصب پیغام ریجیستر به ما می دهد بعد از نشان داده شدن این پیغام بر روی دکمه Cancel و در آخر کلید Ok را بزنید

در این قسمت بر روی آیکون نرم افزار IDM در گوشه سمت راست پایین صفحه کلیک راست و سپس گزینه Exit را بزنید بدین معنی که برنامه را از حالت اجرا خارج می کنیم .

فایل Patch  یا کرک را کپی کرده و به مسیر نصب فایل میرویم که به صورت پیش فرض در درایو C  و پوشه  Program File قرار دارد و فایل کرک یا Patch را در کنار محل نصب فایل Paste کرده و دکمه Continue را می زنیم

بعد از ریختن فایل کرک اینترنت دانلود منیجر، کرک را اجرا کرده و دکمه Patch رو میزنیم و در این قسمت  یک اسم وارد کرده و کلید OK را میزنیم و یک Last Name نیز وارد می کنیم و سپس دوباره OK را میزنیم و سپس شاهد پیغام Patching Done  خواهیم بود.

کرک و نصب نرم افزار اینترنت دانلود منیجیر در اینجا به پایان رسید و برنامه را اجرا کرده و شاهد این خواهید بود که برنامه بدون هیچ مشکلی شروع به کار می کند و دیگر به شما پیغام ریجیستر نمی دهد.

 


کلاس آموزش ICDL سطح یک و دو در غرب تهران

ما در آموزشگاه ICDL آریا تهران ، در محیطی آرام، با امکانات پیشرفته و اساتید متخصص، شما را دقیقا به آنچه که می خواهید می رسانیم. و همواره بصورت رایگان، در این مسیر پشتیبان شما خواهیم بود.

در ادامه از شما خواهش می کنم جزئیات بیشتر دوره کامل آموزش ICDL را، در بخش معرفی دوره مطالعه بفرمایید

 

 

 

مشاهده دوره ICDL جامع