دوره آموزش مدیریت فروش یکی از دوره های آموزشی پرطرفدار در مجتمع فنی آریا تهران می باشد. دوره توسط برترین اساتید مدیریت فروش در مجتمع فنی آریا تهران برگزار می گردد که یکی از مزایای مهم شرکت در این دوره مدیریت بازاریابی و فروش دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای در انتهای دوره می باشد.

مدیریت فروش و بازاریابی
مدیریت فروش و بازاریابی

مدیریت فروش و بازاریابی

مدیریت فروش و بازاریابی یکی از مهم‌ ترین وظایف در هر سازمان و شرکت است که به توسعه و رشد آن کمک می‌ کند. مدیریت فروش عبارت است از برنامه‌ ریزی، سازماندهی و کنترل فعالیت‌ های مرتبط با فروش محصولات یا خدمات به منظور بهبود عملکرد و افزایش درآمد. این فرایند شامل موارد زیر می باشد:

  • تعیین استراتژی‌ ها
  • تعیین اهداف
  • ارزیابی بازار و رقبا
  • مدیریت تیم فروش

مدیریت فروش با ایجاد روابط موثر با مشتریان، تحلیل دقیق بازار و ارائه راهکار های جدید و خلاقانه به تیم فروش، در ایجاد رشد و پیشرفت مستمر برای سازمان نقش اساسی دارد.

دوره آموزش مدیریت فروش
دوره آموزش مدیریت فروش

دوره آموزش مدیریت فروش

مدیریت و مهندسی فروش برای بهبود عملکرد و افزایش فروش در هر سازمانی بسیار حائز اهمیت می باشد. دوره‌ مدیریت فروش و بازاریابی در آموزشگاه آریا تهران با ارائه مباحث و تکنیک‌ های مدیریتی و مهندسی فروش، به کارشناسان فروش این امکان را می‌ دهد تا استراتژی‌ ها و روش‌ های موثری را برای ارتقای فروش و بهبود ارتباط با مشتریان به کار گیرند. دوره مدیریت و مهندسی فروش به مدت ۳۰ ساعت در آموزشگاه آریا تهران برگزار می شود.

مزایای دوره مدیریت فروش و بازاریابی

شما عزیزان با شرکت در دوره مدیریت فروش و بازاریابی در مجتمع فنی آریا تهران نحوه ایجاد و مدیریت تیم فروش، مهارت‌های فروشندگی، تفاوت شغل فروش و روش تقویت استعدادها را به صورت کامل و حرفه ای آموزش خواهید دید. سپس با روش های جلب اعتماد و رضایت مشتری و استراتژی های افزایش فروش آشنا خواهید شد. همچنین یاد خواهید گرفت که یک تیم حرفه ای و تخصصی را چگونه تشکیل دهید و مدیریت کنید.

مدرک دوره آموزش مدیریت فروش
مدرک دوره آموزش مدیریت فروش

مدرک دوره آموزش مدیریت فروش

یکی از مهمترین امتیازات شرکت در دوره آموزشی مدیریت فروش مجتمع فنی آریا تهران این می باشد که، کارآموزان بعد از اتمام دوره می توانند مدرک فنی حرفه ای دریافت کنند. لازم به ذکر است که آموزشگاه آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار بوده، و به همین جهت علاوه بر مدرک معتبر فنی حرفه ای دوره آموزش فروش و بازاریابی حرفه ای، به تمام شرکت کنندگان در دوره مدیر فروش، بعد از گذرندان کامل دوره، مدرک داخلی معتبر تقدیم می کند.

هزینه دوره مدیریت و مهندسی فروش

دوره های آموزشی مدیریت فروش و بازاریابی که یک دوره جامع و حرفه ای می باشد، در دو نوع کلاس حضوری و آنلاین در آموزشگاه آریا تهران برگزار می شود. همچنین کلاس های حضوری خود به دو شکل خصوصی و عمومی برگزار می شوند. قیمت دوره مدیریت فروش و بازاریابی آموشگاه آریا تهران به نوع کلاس انتخابی شما بستگی دارد. هزینه کلاس عمومی کمتر از هزینه کلاس خصوصی می باشد. برای کسب اطلاع دقیق از هزینه دوره مدیریت فروش مجتمع فنی تهران با همکاران ما از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت تماس بگیرید.

سرفصل‌های دوره آموزش مدیریت فروش

سرفصل های دوره جامع مدیریت فروش که توسط سازمان فنی و حرفه ای تعیین شده است شامل موارد زیر می باشد:

طراحی سازمان فروش
طراحی برنامه فروش
هدایت تیمهای فروش
تکنیکهای جذب و نگهداری نیروی فروش
ارزیابی تیم فروش
اصطلاحات حوزه فروش
اشتراکات و تفاوتهای بازاریابی و فروش
درک دقیق مدیریت فروش
انواع بازارها و رفتار خریدار
فروش و فروشندگی
چرایی مدیریت فروش
نقش و مسئولیت مدیریت فروش
هدف گذاری فروش
طراحی ساختار سازمان فروش
روشها و معیارهای جذب تیم فروش
آموزش تیم های فروش

مخاطبین دوره مدیریت و مهندسی فروش

مخاطبین دوره های آموزشی مدیریت فروش افرادی هستند که در حوزه فروش فعالیت دارن، از جمله فروشندگان، مدیران فروش، مدیران بازاریابی، مدیران محصول و حتی مهندسینی که در توسعه محصولات و خدماتی که باید به فروش برسانند، نقش دارند. این دوره می‌ تواند برای هر کسی مفید باشه که به بهبود مهارت‌ ها و دانش در زمینه فروش و مدیریت این عرصه علاقه‌ مند باشد.

اهداف دوره جامع مدیریت فروش

این دوره با هدف توسعه دانش و مهارت‌ های مدیران و فعالان حوزه فروش برای بهبود عملکرد و افزایش فروش و سودآوری آن‌ ها برگزار می‌ شود.

  • آموزش تکنیک‌ ها و استراتژی‌ های مدیریتی برای بهبود عملکرد تیم‌ های فروش.
  • ارتقای مهارت‌ های ارتباطی و تعاملی در فرآیند فروش و برقراری ارتباط با مشتریان.
  • آشنایی با مفاهیم و ابزارهای نوین در زمینه بازاریابی و فروش الکترونیکی.
  • ارتقای دانش در حوزه مذاکرات و فنون فروش برای به دست آوردن معاملات موفق.
  • آموزش روش‌ ها و فنون مدیریت زمان و برنامه‌ریزی برای بهبود بهره‌ وری و عملکرد در فعالیت‌ های فروش.
  • آشنایی با اصول اخلاقی و استاندارد های حرفه‌ ای در فروش و مدیریت آن.

سوالات متداول

برگزاری دوره آموزش مدیریت به چه صورت است؟

دوره مدیر فروش به صورت حضوری و آنلاین به مدت ۳۰ ساعت توسط برترین اساتید در آموزشگاه آریا تهران برگزار می شود.

مدرک دوره مدیریت فروش به چه صورت ارائه خواهد شد؟

آموزشگاه آریا تهران زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار بوده، و به همین جهت علاوه بر مدرک معتبر فنی حرفه ای، به تمام کارآموزان بعد از گذرندان کامل دوره، مدرک معتبر داخلی ارائه می شود.

هزینه دوره آموزش فروش و بازاریابی حرفه ای چگونه است؟

هزینه کلاس عمومی کمتر از هزینه کلاس خصوصی می باشد. برای کسب اطلاع دقیق از هزینه دوره مدیریت فروش مجتمع فنی تهران با همکاران ما از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت تماس بگیرید.

کاربرد مدرک دوره مدیر فروش حرفه‌ای چیست؟

دریافت مدرک دوره مدیر فروش حرفه‌ای به منزله تسلط کامل بر مدیریت و بازاریابی و رشد فروش می باشد.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش مدیریت فروش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.