دوره پرطرفدار آموزش لایحه نویسی قضایی در آموزشگاه آریا تهران توسط برترین اساتید کشور برگزار می گردد. شرکت کنندگان در دوره آموزش لایحه نویسی حقوقی مجتمع فنی آریا تهران در انتهای دوره می توانند مدرک معتبر فنی حرفه ای نیز دریافت کنند.

در این دوره بی نظیر آموزش لایحه نویسی مالیاتی و آموزش فنون لایحه نویسی به شرکت کنندگان ارائه می شود.

آموزش لایحه نویسی قضایی
آموزش لایحه نویسی قضایی

آموزش لایحه نویسی قضایی

لایحه نویسی چیست؟ لایحه نویسی یکی از مهم ترین فرآیند ها در حکم دادگاه است که می تواند آن را تحت تاثیر قرار دهد. اظهاراتی که توسط طرفین دعوا در دادگاه بیان می شود به عنوان دفاعیه شناخته شده است. دفاعیاتی که توسط طرفین دعوا مکتوب می شود را لایحه می نامند. از ویژگی های مهم لایحه نویسی قضایی می توانیم به ارائه مدارک و مستندات توسط طرفین به دادگاه اشاره کنیم. باید به این نکته توجه داشته باشید که جزئیاتی که در متن لایحه نویسی درج می کنید باید مستند باشد و مورد قبول دادگاه باشد. امکان دارد بنا به دلایلی از جمله استرس نتوانید خود را در دادگاه آن طور که باید بیان کنید، به همین دلیل لایحه نویسی می تواند در این زمینه به شما بسیار کمک کند.

شما با شرکت در دوره آموزش لایحه نویسی حقوقی می توانید روش تنظیم لایحه حقوقی و آموزش تنظیم دادخواست و لایحه نویسی را به صورت حرفه ای یاد بگیرید. در دوره لایحه نویسی به اهمیت لایحه نویسی در دعاوی قانونی و مهارت های لازم برای نوشتن لایحه به صورت کامل و جامع پرداخته میشود.

اصول لایحه نویسی چیست

شخصی که اقدام به لایحه نویسی می کند باید در مورد پرونده اطلاعات کافی و دقیقی را داشته باشد و با نحوه لایحه نویسی حقوقی آشنا باشد. وجود یک لایحه کامل و درست فرصتی به قاضی می دهد تا رای با کیفیت و قابل قبولی را بتواند صادر کند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم وجود لایحه این است که اگر فردی بنابه دلایلی نتواند در دادگاه حضور داشته باشد لایحه ارسال خواهد شد. همچنین اگر به دلیل داشتن اضطراب وکیل نتواند به درستی سخن خود را در دادگاه بیان کند باید به نوشتن لایحه نویسی اقدام کند. هزینه نگارش لایحه به نوع پرونده بستگی دارد و نمی توان مبلغ ثابتی برای هزینه لایحه نویسی در نظر گرفت.

باید به این مورد توجه داشته باشید که تنظیم دادخواست و لایحه نویسی تفاوت دارد. تفاوت لایحه و درخواست در این است که دادخواست وقتی شما علیه دیگران قصد اقامه یک دعوای حقوقی را دارید قابل اجرا می باشد.

کسب مدرکی با اعتبار بین المللی می تواند به شما کمک کند که در هر جای دنیا که هستید نگرانی از بابت پیدا کردن شغل و شروع کسب و کار نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجب مدرک بین المللی مقاله صدور مدرک بین المللی را مطالعه نمایید.

مدارک لازم برای لایحه نویسی

همانطور که گفتیم لایحه نویسی باید توسط فردی نگارش شود که با اصول لایحه نویسی و محتویاتی که قرار است در پرونده درج شود آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند یک لایحه کامل و بی نقصی را بنویسد. اگر مدرک جدیدی مرتبط با پرونده پیدا شد این مدرک می بایست در لایحه درج شود. بنابراین تمامی مدارکی که در لایحه نامی از آن ها برده شده است باید به همراه لایحه به دادگاه تحویل داده شود.

کلاس لایحه نویسی
کلاس لایحه نویسی

کلاس لایحه نویسی

کلاس های آموزش لایحه نویسی قضایی در مجتمع فنی آریا تهران به صورت خصوصی و عمومی برگزار می شوند. در آموزش حضوری لایحه نویسی که تحت نظر اساتید برتر کشور تشکیل می شود به آموزش آشنایی با لایحه نویسی و داوری حقوقی پرداخته می شود. در این دوره که جزء بهترین آموزش لایحه نویسی در کشور می باشد آموزش لایحه نویسی pdf در اختیار شما قرار می گیرد و اساتید ما بهترین کتاب لایحه نویسی و نمونه لایحه نویسی را به شما معرفی خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره می توانید از طریق راه های ارتباطی با همکاران ما در ارتباط باشید و یا در کانال لایحه نویسی آموزشگاه آریا تهران عضو شوید.

قیمت دوره آموزش لایحه نویسی قضایی

هزینه دوره آموزش لایحه نویسی حقوقی در آموزشگاه آریا تهران به صورت ساعتی محاسبه می گردد. یعنی قیمت دوره لایحه نویسی به تعداد ساعت هایی که کلاس برگزار می شود بستگی دارد. تعداد ساعت آموزش لایحه نویسی نیز پس از تشکیل جلسه مشاوره با استاد مربوطه مشخص و سپس به شما اعلام می شود.

مدرک دوره آموزش لایحه نویسی

از ویژگی مهم و خاص دوره های مجتمع آریا تهران این است که در انتهای دوره شما شرکت کننده عزیز می توانید مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد و مزایای مدرک فنی و حرفه ای پیشنهاد می کنیم مقاله مدرک فنی حرفه ای مجتمع آریا تهران را مطالعه کنید.

سرفصل های آموزش لایحه نویسی

سرفصل های آموزش لایحه نویسی حقوقی که توسط اساتید مجرب مجتمع آریا تهران به شما عزیزان ارائه می شود توسط سازمان فنی و حرفه ای تایید شده است. سرفصل های آموزش لایحه نویسی در دوره لایحه نویسی آموزشگاه آریا تهران شامل موراد زیر می باشد:

لایحه نویسی رایگان

شما می توانید با نصب و دانلود نرم افزار لایحه نویسی به راحتی اقدام به لایحه نویسی رایگان رایگان کنید. این نرم افزار های نگارش فوری و آنلاین لایحه به شما این امکان را می دهند تا به صورت رایگان بتوانید یک لایحه قوی با رعایت اصول لایحه نویسی بنویسید.

سوالات متداول
اصول لایحه نویسی شامل چه مواردی است؟

شخصی که اقدام به لایحه نویسی می کند باید در مورد پرونده اطلاعات کافی و دقیقی را داشته باشد و با نحوه لایحه نویسی حقوقی آشنا باشد. وجود یک لایحه کامل و درست فرصتی به قاضی می دهد تا رای با کیفیت و قابل قبولی را بتواند صادر کند.

آموزش غیر حضوری لایحه نویسی در آموزشگاه آریا تهران چگونه میباشد؟

در مجتکع فنی آریا تهران علاوه بر اینکه دوره ها به صورت حضوری برگزار می شوند شما می توانید در دوره های غیر حضوری این مجتمع نیز شرکت کنید. سرفصل هایی که در دوره های حضوری تدریس می شود با دوره های غیر حضوری یکسان می باشد و هیچ تفاوتی ندارد.

لایحه نویسی چیست؟

لایحه نویسی یکی از مهم ترین فرآیند ها در حکم دادگاه است که می تواند آن را تحت تاثیر قرار دهد. اظهاراتی که توسط طرفین دعوا در دادگاه بیان می شود به عنوان دفاعیه شناخته شده است. دفاعیاتی که توسط طرفین دعوا مکتوب می شود را لایحه می نامند. از ویژگی های مهم لایحه نویسی قضایی می توانیم به ارائه مدارک و مستندات توسط طرفین به دادگاه اشاره کنیم.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش لایحه نویسی قضایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.