دوره آموزش مدیر مهد کودک و مربیگری مهد کودک در آریا تهران که بهترین آموزشگاه در حوزه دوره مربیگری مهد کودک فنی حرفه ای می باشد برگزار می گردد. در این آموزشگاه دوره مدیر مهد کودک توسط بهترین اساتید مربیگری مهد کودک تشکیل می شود. جهت کسب اطلاعات در مورد هزینه آموزش مربیگری و سرفصل های آموزشی دوره مربیگری مهد کودک تا انتها همراه ما باشید.

اگر به دنبال بهترین کلاس نقاشی کودکان هستید و میخواهید از تخصص برترین اساتید نقاشی کودکان در ایران بهره ببرید پیشنهاد میکنیم از کلاس نقاشی کودکان آموزشگاه آریا تهران غافل نشوید.

دوره مربیگری مهد کودک
دوره مربیگری مهد کودک

دوره مربیگری مهد کودک

اولین معیار والدین برای انتخاب یک مهد کودک، انتخاب مهد کودکی است که بهترین مربیان را داشته باشد. زیرا یک مربی بیشترین تاثیر را در تربیت و پرورش فرزندان شما دارد.

یک مربی خوب و حرفه ای باید بتواند مهارت های لازم جهت تربیت کودکان را به همراه آموزش های سرگرم کننده و بازی ها به کودکان شما انتقال دهد. اگر علاقه مند به گذراندن دوره آموزش مدیر مهد کودک هستید باید در کلاس های آموزشی روانشناسی کودک، کاردستی، قصه گویی و… شرکت کنید.

مدیران مهد کودک باید همیشه در حال آموزش دیدن باشند و خودشان را برای تعلیم و تربیت کودکان به روز نگه دارند. حقوق مربیان مهد کودک نیز بین ۳ میلیون تا ۴ میلیون متغیر می باشد. در ادامه هزینه آموزش مربیگری و نحوه ثبت نام دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

اگر قصد داریدکودکتان را در کلاس نقاشی شرکت دهید پیشنهاد ما این است ابتدا مقاله فواید نقاشی برای کودکان را مطالعه کنید.

آموزش مربیگری مهد کودک

تعلیم و تربیت کودکان وقت و انرژی زیادی می خواهد، این کار مخصوصا برای والدینی که شاغل هستند می تواند دشوار باشد. به همین دلیل سپردن تربیت کودکان به یک مربی حرفه ای در مهد کودک بسیار موضوع مهمی می باشد. پس از گذراندن این دوره می توانید در آزمون مربی گری مهد کودک شرکت کنید و کارت مربیگری مهد کودک نی نی سایت دریافت کنید.

به احتمال خیلی زیاد می دانید که کودکان و نوجوانان در این سن به کامپیوتر علاقه ی زیادی پیدا می کنند برای این که آن ها در این زمینه سریع تر و راحت تر پیشرفت کنند پیشنهاد ما این است که در دوره دوره مبانی کامپیوتر برای کودکان و نوجوانان آریا تهران شرکت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه آموزش کامپیوتر به کودکان مراجعه کنید.

در مجتمع فنی آریا تهران با خیال راحت می توانید در دوره آموزش مربی مهد کودک شرکت کنید و با دریافت مدرک فنی حرفه ای به سرعت بازار کار شوید.

کلاس مربیگری مهد کودک

در آموزشگاه آریا تهران کلاس آموزش مربیگری مهد کودک به صورت عمومی و خصوصی برگزار خواهد شد. اما برای اینکه بتوانیم کلاس مدیر مهد کودک به صورت عمومی برگزار کنیم تعداد شرکت کننده ها باید به حد نصاب برسد. پس از اتمام دوره می توانید مدرک دوره آموزش مربیگری مهد کودک دریافت کنید. پس از گذراندن دوره برای صدور مدرک بین المللی این دوره می توانید از کارشناسان آریا تهران مشاوره لازم را دریافت نمایید.

در این دوره جزوه مربیگری مهد کودک که توسط اساتید حرفه ای ما جمع آوری شده در اختیار شما قرار می گیرد و نمونه سوالات مربی مهد کودک فنی حرفه ای نیز به شما ارائه می شود. همچنین می توانید برای دانلود کتاب آموزش مربی مهد کودک از طریق سایت اقدام کنید.

برای اینکه بتوانید در این دوره بی نظیر مجتمع فنی آریا تهران شرکت کنید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با همکاران ما در تماس باشید تا نحوه برگزاری کلاس آموزش مدیر مهد کودک را به طور کامل برای شما توضیح دهند.

دوره مدیریت مهدکودک جهاد دانشگاهی

دوره آموزش مدیر مهد کودک و مربیگری مهد کودک که توسط جهاد دانشگاهی برگزار می شود مختص افرادی می باشد که قصد مدیریت مهد کودک و پیش دبستانی و کسب مجوز تاسیس را دارند. این دوره به صورت حضوری و آنلاین در ۲۷ جلسه تشکیل می شود. تحصیلات مربی مهد کودک باید دارای مدرک کارشناسی (علوم تربیتی، روان شناسی، خدمات اجتماعی و مشاوره) باشد.

کودکان و نوجوانان پس از اتمام دوره مبانی کامپیوتر برای کودکان و نوجوانان، بدون استثناء قادر خواهند بود به راحتی با کامپیوتر کار کنند. شما علاوه بر کلاس کامپیوتر می توانید در دوره طراحی سایت کودکان نیز شرکت کنید.

دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی 

علاوه بر آموزش مربی و مدیر مهد کودک، دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. بنابراین با شرکت در دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی کرج آموزشگاه آریا تهران می توانید این تخصص را به صورت حرفه ای آموزش ببینید و مدرک دوره مربیگری مهد کودک دریافت کنید. می توانید از طریق سایت آریا تهران برای ثبت نام دوره مربیگری مهد کودک بهزیستی اقدام کنید.

هزینه دوره های مربیگری مهدکودک
هزینه دوره های مربیگری مهدکودک

با مراجعه به صفحه تحقیق درباره نقاشی کودکان می توانید در مورد نقاشی کودکان اطلاعات جامع و کاملی دریافت کنید.

هزینه دوره های مربیگری مهدکودک

هزینه دوره مربیگری مهد کودک در آموزشگاه آریا تهران ساعتی محاسبه می گردد. اساتید قبل از شروع دوره با کارآموزان جلسه مشاوره برگزار می کنند و متناسب با سطح و نیاز آن ها تعداد ساعات را تعیین می کنند. پس از آنکه تعداد ساعت مشخص شد شهریه دوره های مربیگری مهد کودک به شما اعلام خواهد شد.

هزینه گرفتن مدرک مربیگری مهد کودک نیز در انتهای دوره به شما اعلام می شود.

 کودکان و دانش آموزان می توانند برای انجام محاسبات ریاضی از چرتکه ساخته شده در ذهن خودشان کمک گرفته و به سرعت محاسبات ساده ریاضی را انجام دهند. به همین دلیل ما دوره ی آموزش چرتکه را پیشنهاد می کنیم.

هزینه دوره های مربیگری مهدکودک جهاد دانشگاهی

یکی از سوالاتی که علاقمندان مربیگری مهدکودک زیاد می پرسند هزینه دوره های مربیگری مهدکودک جهاد دانشگاهی است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه این دوره ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می باشد. این دوره به صورت ۲ جلسه در هفته برگزار می شود.

برای ثبت نام دوره مربیگری مهد کودک جهاد دانشگاهی می توانید به سایت imooc.ir مراجعه کنید.

مدرک دوره آموزش مربیگری مهد کودک

از ویژگی های مهم این دوره مدیریت مهد کودک فنی حرفه ای دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشد. یعنی شما پس از شرکت در دوره مدیر مهد کودک در انتهای دوره می توانید مدرک فنی حرفه ای از مجتمع فنی آریا تهران دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه دریافت مدرک فنی حرفه ای از طریق راه های ارتباطی که در سایت درج شده با همکاران ما در تماس باشید.

سرفصل دوره مدیریت مهدکودک

دروس رشته مربی مهد کودک که توسط سازمان فنی و حرفه ای تعیین می شود را در بخش زیر به شما معرفی خواهیم کرد. سرفصل هایی که در دوره توسط اساتید برتر به شما به صورت کامل و جامع ارائه می شود تمام نیاز های شما را برای ورود به بازار کار رفع می کند.

سرفصل های دوره مربی مهد کودک آموزشگاه آریا تهران شامل موارد زیر می باشد:

سوالات متداول
چطور مربی مهد کودک شویم؟

شما می توانید با گذراندن دوره مدیریت مهدکودک و پیش دبستانی به صورت آموزش آنلاین مدیر و مربی مهدکودک و یا حضوری و دریافت مدرک مدیریت مهد کودک فنی حرفه ای، مربی مهد کودک شوید.

کمک مربی مهد کودک چه کارهایی باید انجام دهد؟

کار هایی مانند کپی عکس، سازماندهی پرونده، پشتیبانی فنی برای کامپیوترها و… وظیفه کمک مربی مهد کودک می باشد.

مربی مهد کودک چه ویژگی هایی دارد؟

در پاسخ به این سوال که مربی مهد کودک چه کارهایی باید انجام دهد و چه ویژگی هایی دارد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.
علاقمند به کودکان
مرتب و منظم
صبور و بردبار
روح و روان سالم
خوش اخلاق و مهربان
دارای قدرت مدیریت

مربی مهد کودک باید چه مدرکی داشته باشد؟

مربی و مدیر مهد کودک باید دارای کارت مربیگری مهد کودک باشد.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش مدیر مهد کودک و مربیگری مهد کودک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.