آموزش کامپیوتر ویژه کودکان و نوجوانان

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران به عنوان بهترین آموزشگاه کامپیوتر برای کودکان و نوجوانان در تهران، جامع ترین آموزش کامپیوتر برای کودکان و نوجوانان را از سنین ۶ تا ۱۵ سال برگزار می کند. آموزش کامپیوتر ویژه کودکان و نوجوانان تمام مقاطع تحصیلی از پیش دبستانی ، دبستانی تا مقطع دهم را دربر خواهد گرفت.
دوره آموزش کامپیوتر ویژه کودکان و نوجوانان، یک کارگاه کاملا عملی است که متناسب با سن فراگیران بصورت کاربردی برنامه ریزی شده است.
کودکان و نوجوانان شرکت کننده در دوره های کامپیوتر کودکان آموزشگاه آریا تهران، ضمن آشنایی با بسیاری از مفاهیم کامپیوتری، کار با نرم بسیاری از نرم افزارهای کاربردی را نیز بطور کامل فرا خواهد گرفت.
طی این دوره مدرسین آموزشگاه متناسب با سن کارآموزان تمام مفاهیم ضروری کامپیوتر را به کودکان و نوجوانان یاد خواهند داد.
پیشنهاد ویژه برای کودکان ۷ تا ۱۰ سال : شرکت در دوره آموزش چرتکه برای کودکان و نوجوانان.

کلاس های آموزش کامپیوتر به دبستانی ها و متوسطه اول

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران دو نوع کلاس آموزشی بصورت  عمومی و خصوصی  برگزار می کند. در هر دو کلاس سرفصل آموزش کامپیوتر به کودکان و نوجوانان یکی بوده و از نظر محتوایی و شویه اجرا تفاوتی وجود ندارد. اما مسلما در کلاس خصوصی آموزش کامپیوتر آموزش کامپیوتر به دبستانی ها، زمان بیشتری برای رفع مشکل و تعامل با کودک و نوجوان وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.
قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاس های عمومی کامپیوتر نوجوانان حداقل ۳ نفر، همچنین در هر دو کلاس به صورت عملی بسیاری نرم افزارهای تدریس خواهد شد.
با توجه به مدت زمان در نظر گرفته شده برای دوره، آموزش کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان انجام خواهد شد و  امکان انجام تمرین های مختلف وجود دارد.
کودکان و نوجوانان پس از اتمام دوره مبانی کامپیوتر برای کودکان و نوجوانان، بدون استثناء قادر خواهند بود به راحتی با کامپیوتر کار کنند.
شما علاوه بر کلاس کامپیوتر می توانید در دوره آموزش طراحی وب سایت برای نوجوانان نیز شرکت کنید.

قیمت کلاس کامپیوتر کودکان و نوجوانان

همانطور که پیشتر گفته شد آموزشگاه کامپیوتر کودکان و نوجوانان، در دو نوع کلاس خصوصی و عمومی برگزار می شود، که قیمت های آنها به شرح زیر می باشد:

قیمت کلاس خصوصی  آموزش مقدماتی کامپیوتر برای کودکان و نوجوانان

هزینه کلاس خصوصی آموزش مقدماتی کامپیوتر برای کودکان و نوجوانان بصورت ساعتی محاسبه می گردد. ابتدا سطح کودک و نوجوان توسط استاد مجرب کامپیوتر سنجیده می شود و باتوجه به آن آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای دوره آموزش را مشخص می کند، که در صورت نیاز کارآموز نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و … رزرو کند.
هزینه کلاس خصوصی حسابداری جامع، ساعتی ۱۰۰۰۰۰ تومان می باشد

قیمت کلاس عمومی آموزش کامپیوتر به دبستانی ها و متوسطه اول

هزینه کلاس آموزش کامپیوتر به دبستانی ها و متوسطه اول با توجه به سرفصل ها و قیمت اعلام شده توسط تیم مدیریت آموزشگاه آریا تهران که معمولا بسیار کمتر از سایر مجموعه های آموزشی است مشخص می شود.
قیمت کلاس های عمومی آموزش کامپیوتر به دبستانی ها و متوسطه اول در قسمت بالای همین صفحه بخش انتخاب دوره مورد نظر قرار داد.

سرفصل آموزش کامپیوتر به کودکان و نوجوانان

بررسی شبکه‌ها و فناوری اطلاعات

بررسی امنیت و قانون

کار مقدماتی با سیستم‌عامل و  مدیریت فایل

مدیریت چاپ

رعایت موارد اولیه کار با اینترنت و استفاده از جستجوگر

 استفاده از وب  همچنین کار با خروجی وب و ارتباط الکترونیکی را مدنظر قرار داد.

واژه پرداز ( Word)

کار با صفحه گسترده (Excel)

پایگاه داده (Access)

نرم افزار ارائه مطلب (PowerPoint)

آشنایی با کلاس کامپیوتر ویژه کودکان و نوجوانان

ذهن آماده کودکان و نوجوانان و استعداد جستجو برای کسب اطلاعات در ضمیر فعال و پویای آنان باعث ایجاد پتانسیل بالا برای یادگیری آنها را فراهم آورده است و ما والدین می‌توانیم با آموزش در زمینه رشته های مختلف و با ایجاد بستر مناسب در جهت آماده سازی آینده درخشان آن ها کوشا باشیم تا بتوانیم استعدادهای آن ها را بروز و شکوفا کنیم.
در جامعه ی امروز، بزرگسالان و کودکان هر دو نیاز دارند که مهارت های پایه ای کامپیوتر را یاد بگیرند. مطمئناً هر چه زودتر اصول اولیه را یاد بگیرید به همان سرعت هم مفاهیم پیشرفته را فرا خواهید گرفت. آموزش اصول کامپیوتر به کودکان آن ها را کمک خواهد کرد که مهارت های مورد نیاز آینده شان در زمینه ی کامپیوتر را بهتر یاد بگیرند.
آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران برای افزایش خلاقیت و افزایش اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان شما، محیط شاد و صمیمی تحت نظر اساتید مجرب مناسب برای کودکان و نوجوانان ایجاد کرده است.
ما در آموزشگاه آریا تهران با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور اقدام به تولید محصولات آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی نموده ایم تا بتوانیم سهم کوچکی در راستای پرورش و رشد و شکوفایی استعداد بزرگان آینده داشته باشیم.
در آموزشگاه رباتیک و کامپیوتر آریا تهران مباحث علوم کامپیوتر برای نوجوانان از پایه و براساس استاندارهای بین المللی وزارت کار  و تجربه اساتید ارائه می گردد.
شما علاوه بر شرکت در کلاس های کامپیوتر ویژه کودکان و نوجوانان می توانید در دوره مبانی رباتیک آموزشگاه آریا تهران نیز شرکت نمایید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

طول دوره

2 ماه

موضوع

, , , , , ,

مخاطبین

نوجوان و بزرگسال

مهارت پیش نیاز

ــ

نوع تدریس

شفاهی، کتبی و کار با رایانه

2 دیدگاه برای دوره مبانی کامپیوتر برای کودکان و نوجوانان

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. رها

    باسلام و عرض ادب رها نوروزی هستم
    در دوره های icdl آموزشگاه آریا تهران شرکت کردم
    زیر نظر استاد گرامی سرکار خانم کاظمی عزیز
    خیلی خیلی هم راضی بودم .
    باتشکر از استادان و کادر محترم آموزشگاه .

    • aryatehran_B

      سلام خیلی ممنون از نظرتون خوشحالیم که از استاد و اموزشگاه راضی بوده ایید

  2. پویان

    سلام
    پویان هستم
    کلاس icdl شرکت میکنم
    دوره ۱۰۷۰
    کلاس استاد مهرانفر
    به نظر من :
    آموزشگاه خوبیه من تونستم از مدرک و کلاساشون استفاده کنم مطالبشون خیلی کاربردیه و اینکه پیشنهاد میکنم این آموزشگاه رو چون خیلی کاربردی بوده تنها بدی که داشته این بوده که تو دوره icdl اکسل رو کامل توضیح ندادند

    • aryatehran_B

      سلام دوست عزیز خیلی ممنون از شما خورسندیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده ایید و بابت انتقادتون باید بگن در دوره icdl اکسل مقدماتی اموزش داده میشود دوره پیشرفته رو به صورت جداگانه داریم