مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای می باشد که برگزار کننده بهترین دوره گوگل آنالیتیکس فنی حرفه ای در تهران می باشد که به تمام کارآموزان دوره google analytics در انتهای کلاس مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای اعطا می شود. کارآموزان می توانند با شرکت در این دوره به سرعت وارد بازار کار شوند و برای خود در؟آمد داشته باشند. بهترین دوره آموزش گوگل آنالیتیکس (کامل ترین دوره گوگل آنالیتیکس) در مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران برگزار می شود که تمام سرفصل های ارائه شده در این دوره مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. تمامی این سرفصل ها مناسب ورود به بازار کار برای کارآموزان است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آنالیتیکس به صفحه آموزش گوگل آنالیتیکس مراجعه نمایید.

دوره گوگل آنالیتیکس چیست

دوره گوگل آنالیتیکس چیست

آنالیتیکس (Google Analytics) چیست؟ در ارتباط با آنالیتیکس لازم است بدانید یک نوع ابزار برای تحلیل و آنالیز سایت می باشد که گوگل در اختیار تمام وبمستران قرار می دهد. شما می توانید با استفاده از این ابزار اطلاعات بسیار کاملی در ارتباط با رفتار کاربران در وبسایتتان، ترافیک ورودی و …….. سایت را در اختیار داشته باشید. این اطلاعات می تواند نقش بسزایی در پیشرفت و بهینه سازی وب سایت ایفا کند.

این ابزار به شما این امکان را می دهد که شبکه های اجتماعی خود، سایت و …. را در نظر داشته باشید و اطلاعاتی که در بخش بالا ذکر شد و تمام اتفاقاتی که در سایت شما رخ می دهد را رصد کنید.

این ها تنها بخش کمی از گزارشاتی می باشد که این ابزار در اختیار شما قرار می دهد. این اطلاعات می تواند تاثیر زیادی در بهبود وضعیت سایت داشته باشد. اما نکته ای که این ابزار را کامل می کند این می باشد که با سایر ابزار های گوگل سازگاری دارد. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم شما را با بهترین دوره گوگل آنالیتیکس آشنا کنیم.

دوره آموزش گوگل آنالیتیکس

دوره آموزش گوگل آنالیتیکس Google Analytics آریا تهران بهترین دوره ای می باشد که شما می توانید اطلاعات فراوانی در زمینه گوگل آنالیتیکس به دست آورید. این دوره در مقایسه با سایر دوره های آموزشگاهای دیگر از لحاظ بار علمی بسیار با ارزش می باشد به شما پیشنهاد می کنم حتما فیلم آموزش گوگل ادوردز که به زودی در این بخش قرار می گیرد را مشاهده نمایید تا به تخصصی بودن آن پی ببرید. شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار مناسبی در کامل ترین و جامع ترین دوره آموزش گوگل آنالیتیکس همراه با تکنیک های جدید شرکت نمایید. لازم به ذکر است در دوره های آریا تهران علاوه بر فیلم های آموزشی دوره، جزوه آموزش گوگل آنالیتیکس pdf نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی مدرک دوره، سرفصل و هزینه دوره بپردازیم.

دوره‌ی مقدماتی و ضروری گوگل آنالیتیکس

همانطور که در بخش بالا ذکر شد گوگل آنالیتیکس یک ابزار رایگان و استاندارد برای تحلیل و تجزیه با دقت سایت می باشد که می توانید با استفاده از این ابزار قوی بازدیدکنندگان سایت خود را ردیابی کنید و آنها را آنالیز کنید و متناسب با آن تصمیم گیری کنید. همچنین می توانید با استفاده از ابزار گوگل آنالیتیکس اهداف خود را ارزیابی کنید. اساتید آریاتهران در این دوره به شما کمک می کنند تا بتوانید از قدرت این ابزار برای موارد زیر استفاده نمایید:

  1. کاربران شما از چه راهی شما را پیدا کرده اند؟
  2. چه میزان با سایت و محتوای شما درگیر هستند؟
  3. کاربران سایت شما چه کسانی هستند؟
  4. چگونه این کاربران به مشتری شما تبدیل شده اند؟

دوره مقدماتی آنالیتیکس را می توانید با ثبت نام در آریا تهران آموزش ببینید و با تمام مباحث آنالیز و بررسی سایت آشنا شوید. مربی دوره شما به شما می گوید که چگونه از داده های گوناگون در آنالیتیکس استفاده کنید و تصمیم گیری های واضح و دقیق را انجام دهید.

دوره آموزش گوگل آنالیتیکس برای متخصصان سئو

همانطور که در بخش بالا از دوره مقدماتی آنالیتیکس صحبت شد در این بخش قصد داریم به بررسی دوره آموزش تخصصی برای متخصصان سئو بپردازیم.

همانطور که می دانید این ابزار، یک ابزار تجزیه و آنالیز می باشد که کمک فراوانی به افراد دانشجو یا مدیر، کارشناس سئو و یا برنامه نویس می کند. تمام افراد برای یادگیری و تسلط کامل به این ابزار می توانند ابتدا در کلاس های مربوطه آریا تهران شرکت نمایند و با کسب اطلاعات و مهارت های لازمه و شناخت کافی مباحث در این دوره تخصصی شرکت نمایند. اگر سایت و کسب کاری دارید باید کار با این ابزار را به خوبی بلد باشید. اساتید ما در این دوره گوگل آنالیتیکس آریا تهران به شما کمک می کنند تا بتوانید به راحتی این مباحث را فراگیرید. اگر قصد ثبت نام و شرکت در دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس (دوره آموزش گوگل آنالیتیکس فارسی) را دارید تنها کافیست همین حالا از طریق شماره های موجود در صفحه با تیم پشتیبانی و ثبت نام آیا تهران تماس حاصل نمایید.

بهترین دوره آموزشی GA4

در دوره جامع گوگل آنالیتیکس پیشرفته به بررسی تمام مباحث اولیه و متوسطه گوگل آنالیتیکس پرداخته می شود علاوه بر آن تمام تفاوت های یونیورسال و GA4 نیز مورد بررسی قرار می گیرد. دوره آموزش گوگل آنالیتیکس ga4 (آموزش گوگل آنالیتیکس GA4) یک دوره کاملا حرفه ای و تخصصی با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. آریا تهران بهترین آموزشگاه برگزاری بهترین دوره آموزشی ga4 می باشد که شما می توانید برای شرکت در کلاس آموزش گوگل آنالیتیکس ga4 با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

ویژگی های دوره وگل آنالیتیکس

در این بخش به بررسی برخی از ویژگی های دوره گوگل آنالیتیکس می پردازیم. برخی از ویژگی های این دوره به شرح زیر می باشد:

  1. آپدیت و بروز رسانی دائمی
  2. ارتباط با اساتید و پشتیبانی

آپدیت و بروز رسانی دائمی

لازم است به ذکر است آریا تهران همیشه جدید ترین مباحث و سرفصل ها را به دوره های آموزشی خود می افزاید. برای مثال یعنی اگر ویژگی جدیدی به ابزار گوگل آنالیتیکس اضافه شود و ویژگی آن در محدوده دوره باشد جزء سر فصل های آموزشی ما قرار می گیرد. تمام هدف مجتمع بزرگ فنی آریا تهران افزایش مهارت و دانش کارآموزان در نهایت ورود آنها به بازار کار می باشد. به همین علت تمام موارد برای رسیدن به این اهداف را در اولویت خود قرار داده است.

ارتباط با اساتید و پشتیبانی

یکی دیگر از قابلیت های دوره آموزش کاربردی گوگل آنالیتیکس آریا تهران پشتیبانی کارآموزان می باشد. شما می توانید تا پاین دوره حتی پس از اتمام دوره با ورود به بازار کار تمام سوالات و مشکلات خود را با اساتید آریا تهران در میان بگذارید و آنها را رفع کنید. اساتید متخصص آریا تهران تا پایان دوره حتی پس از ورود شما به بازار کار و کسب درآمد شما آماده ارائه پشتیبانی به تمام کارآموزان هستند در صورت بروز هر گونه مشکل به راحتی آن را با مربی خود در میان بگذارید تا بتوانید در کوتاه ترین مدت مشکل را رفع نمایید.

اگر به دنبال دوره آموزش گوگل آنالیتیکس رایگان (دوره آموزش رایگان گوگل آنالیتیکس) هستید لازم است بدانید به زودی در این صفحه ویدیو های اموزشی رایگان (دوره آموزش گوگل آنالیتیکس به زبان فارسی) این دوره تحلیل آمار سایت با Google Analytics به صورت تخصصی قرار می گیرد.

اهمیت یادگیری گوگل آنالیتیکس

لازم است بدانید شما برای افزایش و پیشرفت کسب و کار خود، آنالیز بهینه سازی سایت خود نیاز مند یادگیری و آشنایی با ابزار آنالیتیکس هستید به همین منظور می توانید با استفاده از افراد متخصص در این زمینه به بهینه سازی سایت خود کمک کنید و یا می توانید با شرکت در دوره آموزش گوگل آنالیتیکس فنی حرفه ای تبدیل به یک فرد متخصص در این زمینه شوید و موجب ارتقاء و پیشرفت سایت خود شوید.

کلاس عمومی گوگل آنالیتیکس

حالا می خواهیم بریم سراغ بررسی شرایط حضور در کلاس های آریا تهران، شرایط برگزاری کلاس های عمومی دوره آنالیتیکس آریا تهران به صورت برگزاری کلاس با تعداد نفرات حداقل ۳ الی ۵ نفر می باشد. در این دوره آنالیتیکس عمومی شما می توانید تمام مباحث تخصصی را از مربی خود فراگیرید و در پایان هر کلاس فیلم دوره مربوطه خود را دریافت نمایید.

لازم به ذکر است اصلا نگران کیفیت تدریس کلاس عمومی و خصوصی در آریا تهران نباشید چرا که کیفیت تدریس اساتید در هر دو کلاس کاملا یکسان می باشد و تنها تفاوت این دو کلاس در تعداد کارآموزان موجود در کلاس می باشد.

سرچ کنسول یکی دیگر از ابزار های می باشد که گوگل به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می دهد شما می توانید با مراجعه به صفحه آموزش سرچ کنسول اطلاعات کافی در خصوص این ابزار را بدست آورید.

کلاس خصوصی گوگل آنالیتیکس

آیا سرفصل های کلاس خصوصی آنالیتیکس با عمومی فرق دارد؟ خیر. سرفصل های ارائه شده در هر دو کلاس کاملا یکسان می باشد. همچنین در خصوص دوره و کلاس خصوصی آنالیتیکس باید بگوییم این کلاس با ۱ الی ۲ نفر کارآموز برگزار می شود و همانطور که گفته شد تمام سرفصل های تدریس شده چه در کلاس خصوصی و چه در عمومی کاملا یکسان می باشند و شما می توانید به صورت حضوری در دوره آنالیتیکس ویژه بازار کار شرکت نمایید. تنها ویژگی که کلاس های خصوصی نسبت به کلاس های عمومی دارند در تفاوت تعداد نفرات کارآموزان می باشد که مسلما هر میزان تعداد کمتر باشد فرصت بیشتری برای رفع مشکلات وجود دارد و بسیار سریع وراحت می توانید سرفصل های آموزشی ویژه کار را فرا گیرید و پیشرفت کنید.

دوره آموزش گوگل آنالیتیکس حضوری

شما امکان شرکت در دوره آموزش حضوری گوگل آنالیتیکس و غیر حضوری آریا تهران را دارید. لازم به ذکر است آموزشگاه آریا تهران با بهره مندی از تخصص اساتید دوره های اموزشی خود را هم به صورت غیر حضوری (دوره آموزش آنلاین گوگل آنالیتیکس) و هم به صورت حضوری برگزار می کند تا تمام افراد بتوانند از تخصص و تجربیات مربیان آریا تهران بهره مند شوند و جدیدترین مباحث آموزشی را یاد بگیرند. دوره حضوری آنالیتیکس در روز های متفاوت و ساعت های متفاوت برگزار می شود تا تمام افراد این امکان را داشته باشند که بدون محدودیت در این کلاس ها شرکت کنند.

برای آشنایی با تمام ابزار های سئو می توانید بر روی لینک موجود کلیک کنید و به صفحه ابزارهای سئو در آریا تهران مراجعه نمایید.

دوره آموزش غیر حضوری گوگل آنالیتیکس

عده زیادی از افراد به علت نداشتن زمان کافی نمی توانند در دوره های تخصصی آنالیتیکس به صورت حضوری شرکت کنند. آریا تهران این امکان را برای تمام کارآموزان فراهم کرده است تا بتوانند تخصصی ترین مباحث آنالیتیکس را به صورت غیر حضوری (دوره آموزش گوگل آنالیتیکس آنلاین) توسط اساتید متخصص آریا تهران آموزش ببینند. البته باید بدانید این دوره دارای مزیت هایی نیز می باشد که آریا تهران را متمایز از سایر آموزشگاه ها می کند. این مزیت پشتیبانی متخصص و حرفه ای مجموعه آریا تهران می باشد.

لازم به ذکر است دوره غیر حضوری (دوره آنلاین گوگل آنالیتیکس) در قالب فیلم به شما داده می شود و شما می توانید با دانلود دوره آنالیتیکس تمامی مفاهیم آموزشی این دوره را مشاهده نمایید.

مدرک گوگل آنالیتیکس از گوگل

مدرک گوگل آنالیتیکس از گوگل

آیا این دوره مدرک دارد؟ بله این دوره دارای مدارک معتبر می باشد. مدرک دوره گوگل آنالیتیکس چیست؟ شما می توانید در پایان این دوره با شرکت در آزمون های آریا تهران و کسب نمره قبولی مدرک بین المللی و مدرک فنی حرفه ای را دریافت نمایید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدرک فنی حرفه ای به صفحه مدرک فنی حرفه ای در آریا تهران مراجعه نمایید.

سرفصل‌های دوره جامع گوگل آنالیتیکس

سرفصل‌های دوره آموزش جامع گوگل آنالیتیکس (سرفصل های دوره گوگل آنالیتیکس) شامل چیست؟ در خصوص سرفصل دوره آموزش گوگل آنالیتیکس لازم است بدانید تمامی سرفصل های ارائه شده توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد که به زودی در این بخش قرار می گیرد.

برای آنالیز سئو سایت و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سئو می توانید به صفحه آنالیز سئو سایت آریا تهران مراجعه نمایید.

هزینه دوره آموزش گوگل آنالیتیکس

هزینه دوره آموزش گوگل آنالیتیکس

هزینه دوره گوگل آنالیتیکس چقدر است؟ لازم به ذکر است هزینه کلاس گوگل آنالیتیکس به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل شامل: تعداد جلسات دوره، ساعت دوره، سرفصل های ارائه شده در دوره، اساتید متخصص و …… شما می توانید برای اطلاع از هزینه کلاس گوگل آنالیتیکس از طریق شماره های موجود در صفحه با تیم پشتیبانی آریا تهران تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای اطمینان کیفیت آموزش در این دوره نظرات شرکت کنندگان دوره گوگل آنالیتیکس در بخش دیدگاه آریا تهران را مشاهده نمایید.

پیش نیاز دوره آنالیتیکس چیست؟

تنها پیش نیاز دوره آموزش گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) آشنایی با اینترنت می باشد. شما در این دوره مباحث اصلی و پایه ای را تا میزان متوسطه به صورت کامل فرا خواهید گرفت و به آسانی می توانید گزارشاتی که این ابزار در اختیار شما قرار می دهد را تحلیل و بررسی کنید.

شما می توانید اطلاعات لازمه در خصوص صدور مدرک بین المللی را با مراجعه به صفحه صدور مدرک بین المللی کسب کنید.

دوره گوگل آنالیتیکس مناسب چه کسانی است؟

دوره گوکل آنالیتیکس توسط اساتید مجرب و متخصص آریا تهران برگزار می شود برای این دوره زمان معین به همراه جلسات مشخص شده تا محتوای کاربردی و سرفصل های مورد نیاز بازار کار در قالب آموزش تخصصی ارائه شود. تا تمام کارآموزان بتوانند نهایت استفاده را این دوره کاربردی داشته باشند. اما سوال اینجاست شرکت در این دوره کاربردی برای چه افرادی مناسب می باشد؟

  • کسانی که با استفاده از اپلیکشین و سایت برای خود کسب درآمد دارند.
  • مدیر و افراد دارای کسب و کار های آنلاین
  • کسانی که علاقه مند به بازاریابی هستند.

سوالات متداول

هزینه دوره آموزش گوگل آنالیتیکس چقدر است؟

هزینه کلاس گوگل آنالیتیکس به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل شامل: تعداد جلسات دوره، ساعت دوره، سرفصل های ارائه شده در دوره، اساتید متخصص و …… شما می توانید برای اطلاع از هزینه کلاس گوگل آنالیتیکس با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
شماره های تماس : ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷

شرایط کلاس عمومی گوگل آنالیتیکس چیست؟

شرایط برگزاری کلاس های عمومی دوره آنالیتیکس آریا تهران به صورت برگزاری کلاس با تعداد نفرات حداقل ۳ الی ۵ نفر می باشد.

بهترین آموزشگاه دوره گوگل آنالیتیکس کجاست؟

ریا تهران یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای می باشد که برگزار کننده بهترین دوره گوگل آنالیتیکس فنی حرفه ای در تهران می باشد که به تمام کارآموزان دوره google analytics در انتهای کلاس مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای اعطا می شود شما می توانید برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره با شماره های درج شده در بخش بالا تماس بگیرید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش گوگل آنالیتیکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.