آنالیز سئو سایت

همان طور که در مقالات قبلی سئو بررسی کردیم شما میتوانید با استفاده از تکنیک های مختلف سئو رتبه ندی سایت تان را بهبود بخشید و همچنین میتوانید از ابزار های سئو برای یافتن کلمات کلیدی، بک لینک گذاری ها و سایر فنون سئو استفاده کنید اما در این میان شما نیاز به معیاری برای […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: مقالات سئو
  • زمان مطالعه: 18 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

همان طور که در مقالات قبلی سئو بررسی کردیم شما میتوانید با استفاده از تکنیک های مختلف سئو رتبه ندی سایت تان را بهبود بخشید و همچنین میتوانید از ابزار های سئو برای یافتن کلمات کلیدی، بک لینک گذاری ها و سایر فنون سئو استفاده کنید اما در این میان شما نیاز به معیاری برای آنالیز سئو سایت خود هستید. با استفاده از این معیار ها میتوانید تشخیص دهید چه میزان سایت شما سئو رعایت شده است.

اگر میخواهید تکنیک های سئو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و با تسلط به اصول سئو و دریافت درک فنی حرفه ای بین المللی وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید میتوانید با مراجعه به صفحه زیر برای شرکت در کلاس های سئو آریا تهران اقدام کنید.

با شرکت در کلاس سئو آموزشگاه آریا تهران علاوه بر دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به سرعت وارد بازار کسب و کار شوید.

آنالیز سئو چیست

آنالیز سئو چیست
آنالیز سئو چیست

اولین سوالی که در مورد آنالیز سئو سایت مطرح میشود این است که آنالیز سئو چیست و چه کاربردی دارد؟ با بررسی وضعیت سایت در گوگل به چه اطلاعاتی میتوان دست یافت و میتوان چه اقداماتی انجام داد؟

در ابتدا در تعریف سئو میتوان گفت سئو مخفف عبارت Search Engine Optimization است و عملی است که توسط کارشناسان سئو برای بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت با بهبود عملکرد وب سایت در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) انجام می شود.

این فعالیتی توسط بازاریابان سئو برای بهبود رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو انجام می شود (مطالعه بیشتر : بازاریابی سئو چیست ). پیاده سازی یک استراتژی موثر سئو به شما کمک می کند تا زمانی که شخصی به دنبال محصول یا خدماتی است که توسط سایت شما ارائه می شود، وب سایت تان را در جایگاه بالاتری در SERP قرار دهید و به این ترتیب ترافیک بیشتری را به سایت تان هدایت میکنید.

تجزیه و تحلیل و آنالیز سئو سایت، تمام زمینه هایی از وب سایت شما را نشان می دهد که در آن می توانید پتانسیل رتبه بندی خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) افزایش دهید. این مستلزم انجام ارزیابی سایت و تعیین مناطقی در سایت است که ممکن است برای ربات های موتور جستجو بهینه شوند.

آنالیز و تحلیل سئو سایت ممکن است با یک گزارش اولیه در مورد امکان بهبودهای بالقوه مانند قرار دادن کلمات کلیدی، ایجاد محتوای جدید، بهینه سازی URL و حذف محتوای تکراری یا بهبود سرعت سایت شروع شود.

این یک تلاش مداوم را میطلبد تا بتوانید در رتبه های برتر حضور داشته باشید زیرا نتایج جستجو به طور مداوم تغییر می کند و باید با تغییرات سایت خود را نیز تغییر دهید.

اگر میخواهید نحوه پیدا کردن کلمات کلیدی که ترافیک زیادی را به سایت تان هدایت کند و سود زیادی برای شما داشته باشد را یاد بگیرید حتما مقاله تحقیق کلمات کلیدی چیست را مطالعه کنید.

اهمیت تحلیل سئو سایت

تجزیه و تحلیل سئو سایت می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که کجا می توانید محتوای سایت و ویژگی های فنی سایت خود را بهبود بخشید تا تجربه بهتری را به کاربران ارائه دهید و زمینه و روابط موتورهای جستجو را بین محتوای سایت شما و عبارت جستجویی که کاربران استفاده می کنند را نشان دهید.

به زبان ساده، اگر می خواهید رتبه بالاتری کسب کنید، دسترسی خود را بهبود ببخشید، ترافیک را افزایش دهید و به اهداف اقتصادی مجموعه خود برسید، باید یک سری عملیات SEO انجام دهید. شما با تحلیل سئو سایت میتوانید مشعلی را در دست گرفته و با آگاهی بیشتر برای اجرای تکنیک های سئو اقدام کنید.

اگر میخواهید اجرای تکنیک های سئو را با دریافت مدرک فنی حرفه ای و تدریس برترین اساتید سئو یاد بگیرید میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید.

با شرکت در کلاس آموزش سئو آموزشگاه آریا تهران علاوه بر دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به سرعت وارد بازار کسب و کار شوید.

ابزار آنالیز سئو

ابزار آنالیز سئو
ابزار آنالیز سئو

شما از انواع سایت انالیز سئو میتوانید به عنوان ابزار آنالیز سئو سایت استفاده کرده و رتبه سئو سایت خود را از دید کارشناسان سئو جهانی متوجه شوید. برای آنالیز سایت توسط گوگل شما میتوانید از ابزار های آنالیز سئو استفاده نید که تعدادی از این ابزار ها رایگان و تعدادی پولی میباشند و شما میتوانید از خدمات آن ها نهایت بهره را ببرید.

در این قیمت انواع ابزار آنالیز سئو سایت را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید آگاهانه تر سئو سایت خود را تحلیل کرده و با رعایت نکات گفته شده در سئو داخلی (مطالعه بیشتر : سئو داخلی چیست ) و خارجی و تکنیکال سایت خود در جهت بهبود رتبه سایت خود تلاش کنید.

در ابتدا شما را با ابزار هایی آشنا میکنیم که میتوانید ساختار سایت خود و رفتار کاربران رد سایت تان را آنالیز کنید و در مرحله بعد شما را با ابزار آنالیز سئو سایت آشنا میکنیم که شما میتوانید با وارد کردن آدرس سایت تان نمره سئو سایت و نکات بهبود سئو سایت تان را دریافت کنید.

گوگل سرچ کنسول ابزار آنالیز سئو

گوگل سرچ کنسول تعدادی ابزار در دسترس دارد که به شما کمک می کند عبارات و عباراتی را که مخاطبان هدف شما به دنبال آنها هستند در SERP مشاهده کنید. (برای آشنایی با قابلیت های ابزار سرچ کنسول میتوانید مقاله گوگل سرچ کنسول چیست را مطالعه کنید.)

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید یا یک تیم بازاریابی سئو برای کسب و کار خود دارید، گوگل سرچ کنسول می‌تواند به شما کمک کند تا یک تحلیل اولیه سئو را از ابتدا راه اندازی سایت تان انجام دهید یا استراتژی سئو موجود خود را با کلمات کلیدی جدید به‌روزرسانی کنید.

این ابزار به شما کمک میکند بهترین استراتژی سئو را برای سایت تان تدوین کنید تا بتوانید در کلمات کلیدی پرورودی و پردرآمد برای صاحب کسب و کار به رتبه های برتر برسید.

اگر نمیدانید چطور استراتژی سئو سایت خود را بچینید حتما مقاله تدوین استراتژی سئو را مطالعه کنید.

گوگل سرچ کنسول وب سایت شما را کنترل می کند و برای بهره مندی از این ابزار نیازی به کدنویسی ندارید.

در اینجا چند نمونه از مواردی که گوگل سرچ کنسول به شما در بهینه سازی کمک می کند را لیست کرده ایم:

  • کلمات کلیدی: در مورد کلمات کلیدی که صفحات وب شما در حال حاضر برای آنها رتبه بندی می شوند کمک میکند.
  • خطاهای خزش در سایت: هر گونه خطای خزیدن که در وب سایت شما وجود دارد را شناسایی میکنید.
  • ریسپانسیو بودن در تلفن همراه: درک میکنید که وب سایت شما چقدر برای موبایل مناسب است و فرصت هایی را برای بهبود تجربه تلفن همراه برای کاربران خود کشف خواهید کرد.
  • Google Index: میتوانید متوجه شوید چه تعداد از صفحات وب شما در فهرست گوگل قرار دارند (اگر در فهرست گوگل نیستند، می توانید از ابزار ایندکس URL برای ارسال صفحه استفاده کنید).
  • تجزیه و تحلیل و معیارها: معیارهای مرتبط با وب سایت که برای شما مهم هستند، مانند کلیک ها، نمایش ها، میانگین نرخ کلیک (CTR) و میانگین موقعیت سایت.

اگر میخواهید کار با ابزار سرچ کنسول را به صورت حرفه ای یاد بگیرید میتوانید به صفحه آموزش سرچ کنسول مراجعه کنید.

گوگل آنالیتیکس ابزار بررسی سئو

گوگل آنالیتیکس ابزار بررسی سئو
گوگل آنالیتیکس ابزار بررسی سئو

از دیگر ابزار های بررسی سئو سایت آنالیتیکس میباشد. اگرچه Google Analytics یک نسخه پولی دارد اما نسخه رایگان محصول می‌تواند به شما در مدیریت سئوی وب‌سایتتان کمک کند که این امر مخصوصاً در صورتی صادق است که Google Analytics را با سرچ کنسول هماهنگ کنید. با انجام این کار، تمام داده‌های سئوی وب‌سایت شما در مرکز قرار می‌گیرند و جمع‌آوری می‌شوند و می‌توانید از پرس‌و‌جوها برای شناسایی زمینه‌های بهبود با کلمات کلیدی و عباراتی که می‌خواهید وب‌سایت و صفحات وب‌تان برای آنها رتبه‌بندی شوند، استفاده کنید.

راه های دیگری که می توانید از نسخه رایگان Google Analytics برای درک و بهبود SEO خود استفاده کنید این است که شما میتوانید رفتار کاربران در سایت تان را مورد تحلیل قرار دهید و با آنالیز سایت توسط گوگل بیشتر آشنا شوید.

با این ابزار میتوانید بررسی وضعیت سایت در گوگل را به راحتی انجام دهید و حتی متوجه شوید که کاربران با چه دستگاهی، از چه صفحاتی از سایت شما بازدید کرده اند و چه مدت زمانی را در آن سپری نموده اند.

شما میتوانید سیر رفتار کاربران را در سایت تحلیل کرده و برای بهبود سئو سایت و تعامل بیشتر با کاربران اقدام کنید. این ابزار بررسی سئو به شما قابلیت های زیادی میدهد و میتوانید از آن برای بهبود سئو سایت و هدایت ترافیک بیشتر به سایت بهره بگیرید.

ابزار HubSpot Grader تحلیل سئو سایت

هدف بازاریابی سئو ایجاد ترافیک و تعامل بیشتر سایت با کاربر و درنهایت تبدیل کاربر به مشتری است. به همین دلیل است که ما به عنوان سئوکار حرفه ای باید بدانیم که دقیقاً چه کاری می توانیم برای بهبود سئوی آن وب سایت انجام دهیم.

با این ابزار تحلیل سئو سایت به سادگی آدرس وب سایت خود را وارد کنید تا به طور خودکار یک گزارش واضح در مورد سئوی سایت تان دریافت کنید. با HubSpot Grader می توانید موارد زیر را متوجه شوید:

  • عملکرد وب سایت: در عرض چند ثانیه در مورد عملکرد وب سایت خود اطلاعاتی بدست میاورید و مشکلات عملکردی خاص را شناسایی میکنید و بازخورد واضح و عملی در مورد نحوه رفع آنها دریافت کنید.
  • پشتیبانی درخواستی: آموزش نحوه بهبود وب سایت خود را دریافت کنید.
  • مشکلات خاص وب سایت را بهبود بخشید: به یک دوره پنج درس آکادمی HubSpot درباره بهینه سازی وب سایت دسترسی پیدا میکنید تا بتوانید نحوه بهبود بخش های مشکل خاص وب سایت خود را درک کنید.
  • بهینه سازی برای موبایل: نحوه بهینه سازی وب سایت خود را برای موبایل را هایی را کشف میکنید.
  • افزایش امنیت وب: میتوانید بیاموزید که چگونه می توانید بهترین شیوه های امنیت وب سایت را پیاده سازی کنید.
  • تجربه کاربری را افزایش دهید: UX وب سایت خود را شخصی سازی میکنید تا تجربه ای لذت بخش برای کاربران ایجاد کنید.

UpCity برای آنالیز سئو سایت رایگان

UpCity به شما امکان می دهد وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا تعیین کنید که چگونه در مقابل رقبا قرار می گیرد.

در ازای آدرس ایمیل شما و چند داده، SEO Report Card گزارشی را ارائه می دهد که موارد زیر را پوشش می دهد:

  1. تجزیه و تحلیل رتبه: تصویری از رتبه بندی وب سایت شما در محبوب ترین موتورهای جستجو.
  2. لینک سازی: حساب دقیق تعداد وب سایت هایی که به سایت شما لینک می دهند. (این همان بک لینک هایی است که برای سایت تان دریافت کرده اید و جر تکنیک های سئو خارجی میباشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک های سئو خارجی میتوانید مقاله سئو خارجی چیست را مطالعه کنید.)
  3. تجزیه و تحلیل در سایت: گزارشی از اینکه چقدر در ترکیب کلمه کلیدی اصلی خود در سراسر سایت خود موفق بوده اید.
  4. دسترسی به وب سایت و سرعت سایت: اطلاعاتی در مورد زمان بارگذاری و دسترسی سایت شما.
  5. معیارهای اعتبار: مروری بر سطح اعتماد یا اعتبار سایت شما.
  6. نمایه سازی ایندکس فعلی صفحات: نشان دهنده تعداد صفحات سایت شما ایندکس شده است.

Semrush ابزار آنالیز سایت توسط گوگل

اگر مدت زیادی است که روی سئوی وب سایت کار می کنید، احتمالاً از Semrush آگاه هستید. Semrush به عنوان یک جستجوگر سئو داخلی ایده آل برای صفحات با کارایی بالا، سالم تر و روان تر در نظر گرفته می شود. استفاده از این ابزار برای دریافت توصیه های عملی، تجزیه و تحلیل عوامل رتبه بندی گوگل و تحلیل مقایسه ای عمیق است.

Semrush فقط بررسی سئوی داخلی صفحه نیست. همچنین به ایده‌های معنایی، ایده‌های استراتژی، ایده‌های تجربه کاربر، ایده‌های ویژگی‌های SERP، ایده‌های بک لینک، ایده‌های محتوا و ایده‌های فنی سئو می‌پردازد و سئو تکنیکال را نیز مورد بررسی قرار میدهد.

اگر میخواهید تکنیک هایی که میتوانید سئو تکنیکال را بهبود بخشید را یاد بگیرید میتوانید به صفحه سئو تکنیکال مراجعه کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

PageSpeed Insights ابزار آنالیز سئو سایت

ابزار توسعه‌دهنده PageSpeed Insights ابزاری ایده‌آل برای کار بر روی سرعت صفحه وب‌سایت است. این ابزار تحلیل سئو وب سایت داده های کافی از معیارها برای سرعت بارگذاری صفحه کمک می کند. استفاده از این ابزار برای دانستن عملکرد یک صفحه وب یا وب سایت در دسکتاپ یا دستگاه های تلفن همراه است.

PageSpeed Insights همچنین پیشنهاداتی را برای بهبود کیفیت سرعت صفحه وب ارائه می دهد و داده های آزمایشگاهی و میدانی را در مورد صفحه ارائه می دهد. این ابزار تجربه کاربری واقعی و واقعی را برای به دست آوردن مجموعه داده های کافی برای تصمیم گیری آگاهانه ثبت می کند.

اگر میخواهید سرعت سایت خود را بهبود بخشید و سرعت لود سایت تان در دسکتاپ و موبایل بسیار افزایش داشته باشد میتوانید به صفحه آموزش افزایش سرعت سایت مراجعه کنید.

SERanking ابزار بررسی سئو

SERanking یک ابزار آنالیز سئو سایت رایگان برای جستجو سئوی داخلی صفحه میباشد. این ابزار یک تجزیه و تحلیل جامع و دقیق از صفحه وب برای بهینه سازی صفحه برای جستجوهای خاص ارائه می دهد. همچنین محتوا را از نظر خطاهای فنی و منحصر به فرد بودن تجزیه و تحلیل می کند و در زمان صرفه جویی می کند.

کاربران می توانند در صورت نیاز بهینه سازی ها، توصیه ها و اصلاحات روی صفحه را انجام دهند. ابزارهای SERanking بر روی چندین پارامتر مانند ساختار URL، متا، عنوان، ویژگی های دامنه، تجزیه و تحلیل محتوا، آنالیز سئو تصویر، وضعیت فهرست، بهینه سازی بارگذاری صفحه، تگ های هدر، تجزیه و تحلیل لینک، تجزیه و تحلیل فنی، تجزیه و تحلیل قابلیت استفاده، محبوبیت رسانه های اجتماعی و چگالی کلمه کلیدی و ده ها مورد دیگر را به شما ارائه میدهد.

شما میتوانید با این ابزار اقدام به بررسی بک لینک های سایت نیز کنید و در صورتی که بک لینک های سایت شما از کیفیت خوبی برخوردار نبود میتوانید اقدام به تغییر و حذف بک لینک های مضر کنید.

Sitechecke ابزار آنالیز سئو

Sitechecker یک خزنده مبتنی بر ابر زمان است که بر بینش عمیق وب سایت تمرکز دارد. این ابزار در میان مسائل فنی یک وب سایت می خزد. همچنین در این ابزار میتوانید فهرستی از کارهای اولویت بندی شده دریافت کنید که می تواند به شما در رفع خطاها کمک کند.

Sitechecker می تواند مشکلات را برای کاهش سرعت ترافیک جستجوی ارگانیک، دریافت گزارش و رفع مشکلات پیدا کند. همچنین می تواند به رفع مشکلات سایت و حفظ مشتری کمک کند. متخصص سئو می تواند در مورد هر گونه مشکلی که بر ترافیک وب سایت تأثیر می گذارد، ایمیل ارسال و دریافت کند و از پشتیبانی این ابزار بهره مند شود.

اگر میخواهید به صورت تخصصی رتبه سایت خود و رقبا را بررسی کنید حتما مقاله بررسی رتبه سایت را مطالعه کنید.

آنالیز سئو سایت رایگان

آنالیز سئو سایت رایگان
آنالیز سئو سایت رایگان

انالیز رایگان سایت یکی از کار هایی است که کاربران به دریافت این خدمات تمایل زیادی نشان میدهند و میخو.اهند بدون پرداخت هزینه از خدمات بررسی وضعیت سایت در گوگل بهره مند شوند. در این قسمت شما را با انواع ابزار آمالیز سئو سایت رایگان آشنا میکنیم. با استفاده از آن ها میتوانید اقدام به آنالیز رایگان وب سایت تان کنید و اقدامات لازم را برای بهبود رتبه بندی سایت تان انجام دهید.

Ahrefs آنالیز سئو سایت رایگان و پولی

Ahrefs آنالیز سئو سایت رایگان و پولی
Ahrefs آنالیز سئو سایت رایگان و پولی

ابزار Ahrefs راه هایی را برای بهبود سئوی وب سایت، بررسی عملکرد آن و به دست آوردن ترافیک ارگانیک ارائه می دهد. Ahrefs Webmaster Tools را به عنوان راه حلی برای بررسی صدها مشکل SEO، نظارت بر سلامت وب سایت، یافتن فرصت های پیوند داخلی، یافتن ترافیک ارگانیک، بررسی کلمات کلیدی و به دست آوردن بک لینک در نظر بگیرید.

شما میتوانید با استفاده از این ابزار و آشنایی با الگوریتم های گوگل سایت خود را برای کسب رتبه برتر گوگل آماده سازید

ابزار AWT ترافیک را از جستجو به دست می آورد و به بهبود عملکرد سئوی وب سایت کمک می کند. این نشان دهنده صفحات کند، لینک های شکسته، توضیحات متا از دست رفته، خطا در برچسب های عنوان، محتوای تکراری، صفحات مرده و فایل های تصویری بزرگ است. متخصصان سئو همچنین می توانند بررسی های سئو را برنامه ریزی کنند و عملکرد روزانه، هفتگی یا ماهانه را پیگیری کنند. این ابزار همچنین به کلمات کلیدی می پردازد که می توانند به کسب و کارها در رتبه بندی گوگل کمک کنند.

Seobility ابزار انالیز رایگان سایت

Seobility یک ابزار انالیز رایگان سایت است. با استفاده از آن، می توانید سطح انطباق وب سایت خود را با دستورالعمل های سئو امروزی آزمایش کنید. به سادگی با وارد کردن URL خود، سایت شما تجزیه و تحلیل می شود و نکاتی در مورد اینکه چگونه می توانید وب سایت خود را بهتر بهینه کنید دریافت خواهید کرد.

در اینجا برخی از مزایای دیگر استفاده از Seobility ذکر شده است:

  1. خطاهای فنی را پیدا کنید: برای بازیابی ترافیک از دست رفته و جلوگیری از کاهش ترافیک در آینده، مشکلات سئوی صفحه را به سرعت حل کنید.
  2. امتیازدهی دقیق سئو: امتیاز SEO را دریافت کنید که فاکتورهای مختلف وب سایت از جمله متا اطلاعات، کیفیت صفحه، ساختار پیوند و موارد دیگر را در بر می گیرد.
  3. تجزیه و تحلیل اطلاعات متا: مسائل خاص سئو را با اطلاعات متا خود مانند عناوین/توضیحات متا، متا تگ ها و نام های دامنه یا URL های صفحه نامعتبر یا نادرست درک کنید.
  4. فرصت‌های بهینه‌سازی: مناطقی را برای بهبود در مورد سرعت و کیفیت صفحه خود (مرتبط با متن، محتوای تکراری، طراحی واکنش‌گرا و ویژگی‌های alt برای محتوا) شناسایی کنید. (اگر میخواهید سرعت سایت خود را تست کنید واطلاعاتی در مورد بهینه سازی سرعت سایت تان کسب کنید حتما مقاله تست سرعت سایت را مطالعه کنید.)
  5. پیشنهادات ساختار پیوند: بدانید که چگونه صفحه و ساختار پیوند شما می‌تواند با دریافت داده‌های مربوط به هدرها، پیوندهای داخلی و متن نادرست لنگر بهبود یابد.
  6. رفع خطاهای سرور: خطاهای سرور خاص مربوط به هرگونه تغییر مسیر، هدر HTTP یا فایل های CSS و جاوا اسکریپت را شناسایی کنید.

اگر میخواهید سایت خود را در مدت زمان محدود به صورت تضمینی سئو کنید و کسب و کار خود را رونق بخشید میتوانید با مراجعه به صفحه مشاوره رایگان سئو با برترین کارشناسان سئو تهران ارتباط برقرار کنید.

آنالیز سایت آنلاین

در این قسمت برای آن که شما بتوانید بهترین آنالیز سایت آنلاین را داشته باشید و بتواندی انواع سایت ها را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید اکستنشن کرومی را معرفی میکنیم که کار را بسیار آسان کرده است.

  • Check My Links برای آنالیز سایت آنلاین

Check My Links یک افزونه Google Chrome است که می توانید از آن برای اطمینان از کارکرد پیوندهای خود در صفحات وب داخلی یا خارجی استفاده کنید. برای مثال، اگر بخواهید عبارتی را در ویکی‌پدیا جستجو کنید، «پیوندهای من/ My Links» را بررسی کنید، این مورد می‌تواند به شما بگوید تعداد پیوندهای آن صفحه ویکی‌پدیا در مجموع چقدر است و چه تعداد از آن پیوندها خراب شده‌اند.

این مورد برای آنالیز سایت آنلاین بسیار مفید است زیرا می‌توانید بلافاصله پیوندهای شکسته را اصلاح کنید. Check My Links برای توسعه دهندگان، ویرایشگران محتوا و طراحان وب با توجه به سازندگان آن ایده آل است.

در اینجا چند نمونه دیگر از آنچه Check My Links می تواند انجام دهد آورده شده است:

  • پیوندهای شکسته را شناسایی کنید: هر پیوند را در صفحات وب خود بررسی کنید و همه پیوندهای نامعتبر را شناسایی کنید.
  • برجسته سازی خودکار مشکلات: لینک های خوب را به رنگ سبز و لینک های شکسته را به رنگ قرمز به سرعت ببینید.
  • پیوندهای شکسته را برای تجزیه و تحلیل بیشتر درست کنید: همه پیوندهای بد خود را با یک کلیک در کلیپ بورد خود کپی کنید.

اگر به دنبال یک تیم حرفه ای برای انجام سئو سایت تان هستید میتوانید از خدمات سئو سایت در تهران شرکت سئو آریا تهران نهایت بهره را ببرید.

آنالیز سایت فارسی

آنالیز سایت فارسی یکی از کار هایی است که بسیار مورد استفاده سئوکارارن ایرانی میباشد و یکی از چالش های ان هاست زیر بعد از منقضی شدن سایت الکسا دیگر امکان استفاده از آنالیز سایت در الکسا برای آن ها از بین رفته و به دنبال سایت آنالیز سایت فارسی هستند.

شما میتوانید از تمامی ابزار های آنالیز سئو سایت که در قسمت بالا معرفی شده است برای آنالیز سایت فارسی خود استفاده کنید که همان طور که در معرفی این ابزار ها اشاره شد بعضی از آن ها از زبان فارسی پشتیبانی میکنند و نتایج بهتری به شما ارائه میدهند و بعضی دیگر نیز ممکن است نتایج متفاوتی به شما ارائه دهند.

نمره سئو سایت

در بعضی از ابزار های آنالیز سئو سایت که در بالا معرفی شده اند شما میتوانید نمره سئو دریافت کنید. این نمره سئو بر اساس فاکتور های سئو که توسط کارشناسان سئو تدوین شده اند به شما ارائه میشود و شما میتوانید با راهکار ها و توصیه هایی که ابزار ها ارائه میدهند اقدام به بهبود مشکلات سئو کنید.

آنالیز سایت در الکسا

آنالیز سایت در الکسا برای مدتی است که به اتمام رسیده و با توجه به منقضی شدن و از دسترس خارج شدن این سایت شما دیگر نمیتوانید از خدمات آن استفاده کنید. به همین دلیل شما میتوانید به جای آنالیز سایت در الکسا از سایر ابزار آنالیز سئو سایت که در قسمت بالا به آن اشاره شد استفاده کنید.

آنالیز محتوای سایت

آنالیز محتوای سایت به تکنیک های سئو داخلی و استفاده از تکنیک های سئو کلاه سفید بستگی دارد و در صورتی که شما از ابزار هایی که در بالا به آن ها اشاره شده است استفاده کنید میتوانید میتوانید اقدام به آنالیز محتوای سایت از نظر لیینک های داخلی و محتوا کپی و غیره کنید.

اگر نمیدانید تکنیک های سئو کلاه سفید شامل چه تکنیک هایی است و میخواهید این تکنیک ها را یاد بگیرید مقاله سئو کلاه سفید چیست را مطالعه کنید.

سوالات متداول

بهترین ابزار بررسی سئو سایت چیست؟

ابزار های مختلفی برای بررسی سئو سایت وجود دارد که در این مقاله ده ها سایت انالیز سئو و ابزار بررسی سئو سایت رایگان و پولی را به شما معرفی کرده ایم.

آنالیز سئو چیست؟

آنالیز سئو به این معنی میباشد که بر اساس یک سری فاکتور های رعایت سئو داخلی، خارجی و تکنیکال سایت مورد بررسی قرار میگیرد و بر اساس میزان رعایت این فاکتورها نمره سئو سایت به همراه راه حل هایی برای رفع مشکلات سئو سایت ارائه میشود.