تحقیق کلمات کلیدی

در مقاله قبلی به شما توضیح دادیم که سئو چیست و چه کاربردی دارد و شما را به صورت تخصصی با صفر تا صد سئو آشنا کردیم. اولین کاری که باید برای تولید محتوا سئو شده و چیدن استراتژی سئو سایت و بهینه سازی رتبه بندی سایت انجام دهید تحقیق کلمات کلیدی میباشد. اگر نمیدانید […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

در مقاله قبلی به شما توضیح دادیم که سئو چیست و چه کاربردی دارد و شما را به صورت تخصصی با صفر تا صد سئو آشنا کردیم. اولین کاری که باید برای تولید محتوا سئو شده و چیدن استراتژی سئو سایت و بهینه سازی رتبه بندی سایت انجام دهید تحقیق کلمات کلیدی میباشد. اگر نمیدانید تحقیق کلمات کلیدی چیست و چگونه کلمات کلیدی انتخاب کنیم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

اگر میخواهید به صورت اصولی با جدیدترین تکنیک های سئو آشنا شوید و با دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای وارد بازار کار شده و از مهارت های کسب شده درآمدزایی داشته باشید میتوانید در کلاس های آموزش سئو آموزشگاه آریا تهران شرکت کنید. در این کلاس مطابق با جدیدترین تکنیک های سئو آموزش ارائه میشود و شما میتوانید در انتهای دوره به یک سئوکار حرفه ای تبدیل شود.

با شرکت در دوره سئو آموزشگاه آریا تهران علاوه بر دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به سرعت وارد بازار کسب و کار شوید.

تحقیق کلمات کلیدی چیست

اصلی ترین کاری که شما باید برای ان که بتوانید در بهینه سازی سایت تان موفق باشید و بیشترین ترافیک را به سایت تان هدایت کنید این است که از همان ابتدای شروع به کار یک استراتژی سئو برای مشخص کردن اهداف تان و داشتن نقشه راه بچینید. در استراتژی سئو باید مشخص کنید که قرار است روی چه کلماتی کار کنید و مهمترنی کار هایی که باید برای رسیدن به اهداف سئو خود باید به آن برسید را باید تعیین کنید.

اگر نمیدانید استراتژی سئو چگونه باید چیده شود و برای داشتن بهترین برنامه و نقشه راه باید چه نکاتی را در نظر گرفت حتما مقاله تدوین استراتژی سئو را مطالعه کنید.

قدرت تحقیق کلمات کلیدی در درک بهتر بازار هدف و نحوه جستجوی آنها برای محتوا، خدمات یا محصولات شما نهفته است.

تحقیق کلمات کلیدی داده های جستجوی خاصی را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند به شما در پاسخ به سوالاتی مانند:

مردم به دنبال چه هستند؟
چند نفر به دنبال آن هستند؟
آنها این اطلاعات را در چه قالبی می خواهند؟
هنگامی که متوجه شدید که مخاطبان هدف شما چگونه محتوای شما را جستجو می کنند، شروع به کشف دنیای کاملاً جدیدی از سئو استراتژیک می کنید! در این حالت است که با تولید محتوای مورد درخواست کاربران و بهینه سازی آن محتوا ترافیک بیشتری را به سایت تان هدایت میکنید و به این ترتیب به پیاده سازی سایر تکنیک ها به اهداف سئویی خود دست میابید.

تحقیق کلمات کلیدی چیست
تحقیق کلمات کلیدی چیست

نکات انتخاب کلمات کلیدی

تا اینجای مقاله متوجه شدیم کلمات کلیدی چیست و میدانیم که شناسایی بهترین کلمات کلیدی برای سئو موثرترین تاثیرات را دارد.

والی که مطرح میشود این است که چگونه کلمات کلیدی انتخاب کنیم و چگونه بفهمیم مردم به دنبال چه موضوعی هستند و برای یافتن موضوع مورد نظرشان چه عبارتی را سرچ میکنند.

شاید این موضوع برای شما هم اتفاق افتاده باشد برای یک موضوع بسیار پر طرفدار محتوا تولید کرده باشید اما وقتی این محتوا را تولید کردید با وجود آن که در رتبه های برتر نیز حضور داشت ترافیک زیادی را به سایت تزریق نمیکرد.

دلیل این مسئله چیست؟

یکی از دلایل آن میتواند این باشد که مخردم آن عبارت را سرچ نمیکنند. شما دقیقا باید به دنبال عبارتی باشید که مردم آن را سسرچ میکنند و بعد برای آن عبارت تولید محتوا کنید. در این صورت است که میتوانید اطمینان داشته باشید با بهبود رتبه این صفحه میتوانید ترافیک زیادی را به سایت تان هدایت کنید.

در این بخش میخواهیم نکات انتخاب کلمات کلیدی را به شما توضیح دهیم تا بتوانید با شناسایی بهترین کلمات کلیدی برای سئو ترافیک موثری را به سایت تان هدایت کنید.

پرسیدن سوالات برای قبل از تعیین کلمات کلیدی

قبل از اینکه بتوانید از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو به رشد یک کسب و کار کمک کنید، ابتدا باید بدانید که مشتریان شما چه کسانی هستند و اهداف آنها چیست و به دنبال چه چیزی هستند که به سایت شما وارد میشوند؟

این اساس شناسایی بهترین کلمات کلیدی برای سئو میباشد ولی بسیاری از افراد این مرحله مهم برنامه ریزی را دور می زنند زیرا تحقیق کلمات کلیدی زمان می برد، و تصور میکنند که چرا باید زمانی را صرف کنند که در نهایت شاید آن چیزی که انتظارش را داشتند به واقعیت نپیوندد و آن تعداد کاربر مورد نظر به سایت شان هدایت نشود.

پاسخ این است که آنچه شما می خواهید برای آن سایت را سئو کنید و آنچه مخاطبان شما واقعاً به دنبال آن هستند اغلب دو چیز کاملاً متفاوت هستند. تمرکز بر روی مخاطبان و سپس شناسایی بهترین کلمات کلیدی برای سئو کمپین‌های بسیار موفق‌تری را نسبت به تمرکز بر کلمات کلیدی دلخواه ایجاد می‌کند و میتواند شما را سریعتر به اهداف تان در بهینه سازی سایت کمک کند.

در اینجا یک مثال برای فروش یک بستنی وگان و بدون گلوتن مستقر در سیاتل برای شما آورده ایم که یک سایت فروش این بستنی راه اندازی شده و برای سئو این سایت به دنبال شناسایی بهترین کلمات کلیدی برای سئو هستند. برای کمک به بهینه سازی این سایت ابتدا باید کمی بیشتر در مورد مشتریان آنها بدانید. برای انجام این کار بهتر است سوالاتی مانند موارد زیر را بپرسید و به دنبال یافتن پاسخ برای این سوالات باشید:

  • مردم به دنبال چه نوع بستنی، دسر، تنقلات و … هستند؟
  • چه کسی این عبارات را جستجو می کند؟
  • چه زمانی مردم به دنبال بستنی، تنقلات، دسر و غیره هستند؟
  • آیا تغییرات فصلی در طول سال روی فروش تاثیری دارد؟
  • مردم چگونه به دنبال بستنی هستند؟
  • از چه کلماتی استفاده می کنند؟
  • چه سوالاتی می پرسند؟
  • آیا جستجوهای بیشتری در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود یا در دسکتاپ جستجو بیشتری انجام میشود؟
  • چرا همه اقشار مردم به دنبال بستنی هستند؟
  • آیا افراد به طور خاص به دنبال بستنی بهداشتی و تمیز هستند یا فقط به دنبال یک طعم جذاب هستند؟
  • مشتریان بالقوه اهل کجا هستند : محلی، ملی یا بین المللی؟
  • و در نهایت بهترین راه حل شناسایی بهترین کلمات کلیدی برای سئو این است که این سوال را بپرسید چگونه می توانید به ارائه بهترین محتوا در مورد بستنی کمک کنید تا کاربارن سایت خود را افزایش دهید و آنچه را که همه مردم در جستجوی آن هستند برآورده کنید؟

پرسیدن این سوالات یک مرحله برنامه ریزی مهم است که به تحقیق در مورد کلمات کلیدی شما کمک می کند و به شما در تولید محتوای بهتر کمک می کند.

کشف میزان جستجو برای تحقیق کلمات کلیدی

یکی از مهمترین کار هایی که میتوان برای به عنوان راهنمای جامع تحقیق کلمات کلیدی در نظر گرفت یافتن میزان جستجو کلمات کلیدی مورد نظرتان میباشد. هر چه حجم جستجو برای یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی معین بیشتر باشد، معمولاً برای دستیابی به رتبه های بالاتر به کار بیشتری نیاز است و شما باید تکنیک های بیشتری را پیاده سازی کنید تا به اهداف تان دست یابید. برندهای بزرگ اغلب به ۱۰ نتیجه برتر برای کلمات کلیدی با حجم بالا دست یافته اند، بنابراین اگر به تازگی شروع به سئو کرده اید و به دنبال همان کلمات کلیدی مهم هستید، این نبرد دشوار برای رتبه بندی برتر می تواند سال ها تلاش بطلبد. در واقع همه چیز بستگی به میزان رقابت در حوزه انتخابی تان بستگی دارد.

به طور معمول، هر چه حجم جستجو بیشتر باشد، رقابت و تلاش بیشتری برای دستیابی به موفقیت رتبه بندی ارگانیک لازم است. با این حال، خیلی پایین بروید و این خطر را دارید که هیچ کاربری را به سایت خود جذب نکنید. در بسیاری از موارد، هدف قرار دادن عبارات جستجوی رقابتی بسیار خاص و پایین تر ممکن است سودمندترین باشد. در سئو به آن کلمات کلیدی دم بلند می گوییم.

اگر میخواهید در کوتاهترین زمان به رتبه های برتر گوگل برسید و درآمد خود را چندین برابر کنید میتوانید از خدمات سئو سایت شرکت سئو آریا تهران استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان برای سئو سایت دریافت کنید.

بررسی رقبا و suggestion های گوگل

یکی از بهترین راه هایی که میتوانیدت ترافی بیشتری را به سایت تان هدایت کنید بررسی رقبا و suggestion های گوگل میباشد. شما میتوانید در استراتژی سئو سایت تان همه رقبا را بررسی کنید و این موضوع را مورد بررسی قرار دهید که این سایت ها روی چه موضوعاتی تمرکز کرده اند و بیشترین ورودی خود را از چه راهی جذب میکنند.

این کار میتواند شما را به موفقیت برساند البته که این مورد کافی نیست و شما باید روی موضوعاتی که رقبا نیز تمرکزی نداشتند کار کنید تا بتوانید از آن ها نیز سبقت بگیرید. وقتی موضوعی را سرچ میکنید در بخش پایین میتوانید suggestion های گوگل را مشاهده کنید. این پیشنهادات گوگل عباراتی میباشد که توسط مردم سرچ شده است. این نشان میدهد که کاربران به دنبال چه چیزی بودند و چه چیزی را سرچ کرده اند تا به نتیجه دلخواهشان برسند.

شما میتوانید از این پیشنهادات در تولید محتوا خود کمک بگیرید. قطعا وقتی این عبارات جز پیشنهادات گوگل قرار گرفته به این معنی است که مورد جستجو مردم قرار گرفته و اگر شما بتوانید در این عبارات رتبه های برتری را به خود اختصاص دهید میتوانید این کاربران را جذب کنید و ترافیک بیشتری را به سایت تان هدایت کنید.

اگر میخواهید به صورت خودآموز سئو سایت را یاد بگیرید و وارد این حوزه کاری شوید میتوانید از سری مقاله درباره سئو آریا تهران نهایت بهره را ببرید.

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

تا اینجای مقاله متوجه شدید تحقیق کلمات کلیدی چیست و چگونه باید انجام شود اما سوالی که مطرح میشود آن است که ابزار جستجوی کلمات کلیدی چیست و چگونه میتوان به راهنمای تحقیق کلمات کلیدی با کمک ابزارهای کیورد ریسرچ دسترسی پیدا کرد؟

در واقع یکی از بزرگترین کمک هایی که یک سئوکار حرفه ای میتواند دریافت کند بهره گیری از ابزار های سئو به ویژه ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی میباشد. با استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی سئوکار میتواند بهترین استراتژی سئو را بچیند و با استفاده از بهترین نقشه راه به اهداف سئویی خود دست یابد.

در واقع ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی یا KW Tools به سئوکار این کمک را میکند که سرچ های کاربران را مورد بررسی قرار دهد و بر اساس میزان سختی و آسانی کلمات آن هایی که میتواند ورودی بیشتری را به سایت تان هدایت کند را در اختیارشان قرار دهد. ابزارهای انتخاب کلمات کلیدی کار را برای بهبود رتبه بندی سایت بسیار راحت کرده و در صورتی که بتوان از بهترین ابزارهای انتخاب کلمات کلیدی استفاده کرد میتوان در مدت زمان کوتاهتری به اهداف بهینه سازی سایت دست یافت.

در این بخش راهنمای جامع تحقیق کلمات کلیدی با استفاده از بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی KW Tools را به شما معرفی کرده ایم و شما میتوانید بهترین و ساده ترین ابزار ای تحقیق کلمات کلیدی را انتخاب کنید و با استفاده از آن ها به بهبود رتبه سایت تان و افزایش ورودی های سایت تان کمک کنید.

اگر میخواهید با سایر ابزار هایی که به سئوکاران کمک میکند آشنا شوید و با کمک این ابزار ها در زمان خود صرفه جویی کنید و در زمان کوتاهتری به صورت هوشمندانه به اهداف تان دست یابید میتوانید مقاله جامع ابزار سئو سایت را مطالعه کنید. در این مقاله بهترین و پرکاربردترین ابزار هایی که هر سئوکاری باید کار با آن ها را بلد باشد به شما معرفی کرده و نحوه کار با آن ها را توضیح داده ایم.

ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی
ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

Google Trends یکی از ابزار کیورد ریسرچ حرفه ای و ابزار کلمات کلیدی گوگل میباشد که محبوبیت نسبی جستجوی یک کلمه کلیدی را در طول زمان و در کشور مورد نظر شما به صورت نموداری تجسم می کند. به عنوان مثال، اگر در پنج سال گذشته به اصطلاح “لباس” نگاه کنیم، می بینیم که محبوبیت هر ماه اکتبر در آمریکا افزایش می یابد. دلیل این افزایش به خاطر هالووین است.

اما گوگل ترند چگونه برای تحقیق کلمات کلیدی مفید است و چطور میتواند به سئوکاران کمک کند؟

برای شروع، می تواند به شما در برنامه ریزی سئو محتوای تان کمک کند. بیایید فرض کنیم شما موبایل آنلاین می‌فروشید. شما باید این موضوع را بررسی کنید که سرچ درباره هر موبایلی در چه بازه زمانی د ر مو قعیت جغرافیایی شما افزایش میابد و دلیل این افزایش چه موضوعی میتواند باشد؟ برای مثال: مشخصات آیفون در گوگل ترند

علاقه به “مشخصات آیفون” هر ماه سپتامبر زمانی که اپل یک آیفون جدید را عرضه می کند به اوج خود می رسد و تعداد سرچ های این عبارت در این بازه زمانی افزایش میابد. اگر یک وبلاگ فنی درباره موبایل دارید، منطقی است که هر پست مرتبط با گوشی آیفون را در ماه سپتامبر به‌روزرسانی و بازنشر کنید. فراتر از استراتژی سئو محتوا، گوگل ترند همچنین می تواند به جلوگیری از هدف قرار دادن کلمات کلیدی اشتباه کمک کند.

به این دو مثال دقت کنید:

“کلمات کلیدی ساعت اپل”

Google Trends
Google Trends

اگر بتوانید فقط برای یکی از این کلمات کلیدی محتوا ایجاد کنید، کدام را انتخاب می کنید؟کدام با بالاترین حجم جستجو در اولویت خواهد بود؟ شما نمیتوانید به این موضوع پاسخ سریعی بدهید و باید از جهات و جنبه های متفاوتی این موضوع را مورد بررسی قرار دهید اما در مورد محصولاتی مانند اپل واچ که وقتی مدل های جدیدتر وارد بازار میشود قطعا سرچ در مورد مدل های قدیمی کاهش میابد و شما باد به دنبال تولید محتوا برای مدل های جدیدتر این محصولات باشید تا بتوانید ورودی بیشتری را جلب کنید.

Google Trends
Google Trends

بنابراین اگر یک فروشگاه تجارت الکترونیک راه اندازی می کردید و مجبور بودید یکی از این کلمات کلیدی را اولویت بندی کنید مطمئناً این کلمه «apple watch series 5» اولویت خواهد بود زیرا به هر حال، جستجو برای سری ۳ با گذشت زمان کاهش می یابد. به این ترتیب این ابزار کلمات کلیدی گوگل به شما کمک خواهد کرد بهترین اولویت را برای بهبود ورودی های سایت تان انتخاب کنید و از آن ها در سایت تان استفاده کنید.

در سئو مارکتینگ باید یاد بگیرید که با همه این ابزار ها کار کنید تا بتوانید با هوشمندانه کار کردن به رتبه های برتر برسید. اگر با سئو مارکتینگ آشنایی ندارید حتما مقاله سئو مارکتینگ چیست را بخوانید و راهکارهایی که برای موفقیت در این حوزه به شما معرفی کرده ایم را بررسی کنید.

گوگل ترند
گوگل ترند

Google Keyword Planner

Google Keyword Planner از دیگر ابزار های شناسایی بهترین کلمات کلیدی برای سئو که میتوانید راهنمای تحقیق کلمات کلیدی با کمک ابزارهای کیورد ریسرچ را با این ابزار دریافت کنید. این ابزار کیورد ریسرچ حرفه ای میتواند به شما کمک کند مستقیما بر اساس جستجو افراد در گوگل بهترین عبارات را برای تولید محتوا انتخاب کنید و با بهره گیری از این عبارات ترافیک بیشتری را به سایت تان هدایت کنید.

در Keyword Planner ابزار کلمات کلیدی گوگل می‌توانید حجم جستجو و برآوردهای ترافیکی را برای کلمات کلیدی مورد نظر خود دریافت کنید. سپس، اطلاعاتی را که از Keyword Planner دریافت میکنید با بهره گیری از Google Trends برای تکمیل برخی از جاهای خالی استفاده کنید.

از Keyword Planner به عنوان راهنمای تحقیق کلمات کلیدی با کمک ابزارهای کیورد ریسرچ استفاده کنید تا عباراتی را در لیست خود علامت گذاری کنید که حجم جستجوی آنها بسیار کم (یا خیلی زیاد) است و به این ترتیب به حفظ رتبه خود کمک کنید و یا با بهره گیری از تکنیک های سئو به بهبود رتبه سایت تان کمک کنید. (اگر میخواهید جدیدترین تکنیک های سئو را یاد بگیرید و آن ها برای بهبد رتبه بندی سایت تان مورد استفاده قرار دهید حتما به صفحه آموزش صفر تا صد سئو رایگان ما مراجعه کنید.)

نکته ای را در نظر بگیرید که همیشه در استفاد ه از این ابزار کیورد ریسرچ حرفه ای تصور نکنید که فقط باید به دنبال کلمات پرورودی باشید. قطعا این کلمات پرورودی سخت هستند و اگر قدرت سایت شما چندان بالا نباشد دست یافتن به رتبه های برتر در جستجو ها خیلی سخت خواهد بود. در این مواقع شما میتوانید کلماتی که حتی حداقل ورودی را برای سایت تان به همراه دارد را انتخاب کنید و با تمرکز روی آن ها در نهایت روی کلمات سخت کار کنید.

Keyword Planner به شما فهرستی از اصطلاحات را خروجی میدهد که ممکن است که ناکارآمد باشند و شما باید به نحوی آن ها را نادیده بگیرید. گوگل ترند می تواند به شما کمک کند تعیین کنید کدام عبارات روند صعودی دارند و بنابراین ارزش تمرکز شما را بیشتر می کند. در واقع این دو ابزارهای انتخاب کلمات کلیدی مکمل یکدیگر هستند که با عنوان Keyword Finder Google معروف هستند و به شما میتواند به عنوان کامل ‌ترین راهنمای تحقیق کلمات کلیدی و راهنمای تحقیق کلمات کلیدی با کمک ابزارهای کیورد ریسرچ کمک کنند.

شما میتوانید از این دو ابزار کلمات کلیدی گوگل برای تحقیق کلمات کلیدی فارسی نیز استفاده کنید و به کلماتی که بیشترین ورودی و ترافیک را به خود اختصاص میدهند دسترسی پیدا کنید.

اگر نمیدانید از چه ابزارهایی برای سئو سایت و تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید میتوانید از مشاوره سئو آریا تهران در این حوزه کمک بگیرید. کافیست با ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

Google Keyword Planner
Google Keyword Planner

Bing Webmaster Tools از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

از دیگر ابزار های تحقیق کلمات کلیدی که مورد استفاده سئوکاران حرفه ای برای بازاریابی کلمات کلیدی قرار میگیرد این ابزار میباشد که برای موتور جستجو بینگ مورد استفاده قرار میگیرد.

این ابزار میتواند میزان جستجو کلمات و روند جستجو کلمات را در موتور جستجو بینگ نمایش دهد و شما میتوانید بر اساس کشور و زبان مورد نظر آن ها را فیلتر بندی کنید.

در این ابزار شما میتوانید کشور ایران را فیلتر کنید اما زبان فارسی را نشان نمیدهد و بر اساس همان کلمه کلیدی که وارد کرده اید جستجو را نشان میدهد.

شما میتوانید در ابزار وبمستر تولز بینگ تعداد دفعاتی که سایت شما به کاربران نمایش داده شده و جایگاه سایت و درصد کلیک خوردن سایت تان را نمایش میدهد.

شما بعد از آن که تولید محتوا سئو شده با کلمات کلیدی پیشنهادی این ابزار انجام دادید میتوانید از طریق ابزار سرچ کنسول اطلاعات لازم را در مورد کلماتی که ایمپرشن بالاتری دارند و میتوانند ترافیک بیشتری جذب کنند به دست آورید.

اگر نمیدانید شرچ کنسول چه ویژگی ها و قابلیت هایی دارد میتوانید مقاله گوگل سرچ کنسول چیست را مطالعه کنید.

KWFinder از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی

از دیگر ابزار های کیورد ریسرچ میتوان از این ابزار نام برد که میتواند اطلاعات سودمندی به شما برای بازاریابی کلمات کلیدی ارائه دهد و شما بر اساس این اطلاعات ترافیک سایت را چندین برابر کنید. با ابزار کیورد ریسرچ KWFinder میتوانید میزان جستجو کلمه کلیدی در ۱۲ ماه گذشته سال را بررسی کنید و همچنین میزان هزینه تبلیغات گوگولی را به همراه میزان رقابت و دشواری کلمه متوجه شوید.

برای استفاده از ابزار کیبورد ریسرچ KWFinder باید در کادر مربوطه کلمات مورد نظر خود را وارد کنید و کشور و زبان مورد نظر را نیز تعیین نمایید. با وجود آن که در این ابزار کشر ایران موجود نیست اما زمانی که کلمات مورد نظر خود را وارد میکنید نتایج درستی به شما ارائه میدهد و مشکلی ایجاد نمیکند.

ابزار تحقیق کلمات کلیدی Answer the Public

با استفاده از این ابزار تحقیق کلمات کلیدی Answer the Public میتوانید سوالاتی که در مورد کلمات کلیدی از گوگل پرسیده میشود را متوجه شوید و از آن ها برای تولید محتوا سئو شده خود و تکنیک های سئو داخلی سایت استفاده کنید. اگر میخواهید با تکنیک های سئو داخلی سایت آشنا شوید مقاله سئو داخلی چیست را مطالعه کنید.

روش کار این ابزار به این صورت میباشد که شما کلمه کلیدی را به آن میدهید و آن با استفاده از این کلمات کلیدی سوالاتی میسازد و با ابزار Google Suggest سوالاتی که در لیست جستجو های کاربران بوده و در این لیست نیز موجود میباشد را ارائه میدهد.

ایین سایت برای کلمات کلیدی انگلیسی بسیار مناسب میباشد اما برای زبان فارسی کمی مشکل دارد و در نهایت در بخش کلمات کلیدی مرتبط میتوانید از پیشنهاداتی که به شما ارائه میدهد برای کلمات کلیدی فارسی نیز استفاده کنید.

Keywordtool.io از ابزارهای کیورد ریسرچ

از دیگر ابزارهای کیورد ریسرچ میتوان این ابزار را نام برد که شما یک کلمه کلیدی در آن وارد میکنید و میتوانید لیستی از کلمات کلیدی مشابه را مشاهده نمایید. در این ابزار زبان فارسی پشتیبانی میشود و مهمترین مزیت ان این است که میتوانید در بخش Questions مجموعه سوالاتی که در این حوزه در گوگل پرسیده شده است را مشاهده کنید و از آن ها برای آنالیز سئو سایت خود و بهبود ترافیک سایت تان اضافه کنید.

از دیگر ویژگی های این ابزار کیورد ریسرچ میتوان به Negative Keywords اشاره کرد که شما میتوانید در این قسمت کلماتی که میخواهید در نتایج نمایش ندهد را تعیین نمایید.

ابزار SEMrush برای گوگل تحقیق

در گوگل تحقیق کلمات پرترافیک و پردرآمد یکی از راه هایی است که میتواند مشتری را راضی نگه دارد و کسب و کار او را رونق بخشد. SEMrush از ابزار هایی میباشد که رایگان نیست و شما برای استفاده از ان باید هزینه ای بپردازید اما برای استفاده محدود از آن میتوانید تا سقف محدودی بهره ببرید.

در ابزار SEMrush اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی، بک لینک ها و کلمات پرورودی به شما ارائه میشود و میتوانید از آن ها برای پیاده سازی تکنیک های سئو کلاه سفید استفاده کنید.

اگر میخواهید سایت تان را در مدت زمان کوتاهی به رتبه های برتر برسانید و در آن رتبه های تثبیت شوید میتوانید به صفحه سئو کلاه سفید چیست مراجعه کنید.

Ubersuggest از ابزارهای کیورد ریسرچ

از دیگر ابزار های کیورد ریسرچ Ubersuggest میباشد که اطلاعاتی که این ابزار به شما ارائه میدهد بر اساس Google Suggest میباشد که همین مورد میتواند برای تولید محتوا سئو شده و جذب ترافیک زیاد به سایت تان بسیار به شما کمک کند.

در این سایت شما میتوانید کلمات کلیدی را به همراه نمودار رتبه آن ها مشاهده کنید و سایت هایی که رتبه بالایی دارند را مشاهده نمایید.

یکی از ادعاهایی که این ابزار دارد این است که کلماتی را پیشنهاد میدهد که کیورد پلنر نیز آن ها را پیشنهاد نمیدهد و به این ترتیب افراد میتوانند از آن برای تولید محتوایی که بتواند ترافیک زیادی را به سایت هدایت کند استفاده نمایند.

این ابزار میتواند پیشنهاداتی برای کلمات کلیدی به شما بدهد که با استفاده از آن کلمات کلیدی کلی تر را دریافت کرده و رتبه سایت خود را بهبود بخشید.

برای آن که بتوانید به خوبی رتبه سایت خود را در بخش های مختلف بررسی کنید میتوانید مقاله بررسی رتبه سایت را مطالعه نمایید.

آموزش تحقیق کلمات کلیدی برای سئوی سایت

برای آن که بتوانید سئو سایت را یاد بگیرید یکی از اولین کار هایی که باید انجام دهید تحقیق کلمات کلیدی اصلی برای جذب ترافیک و رسیدن به درآمد بالاتر برای مشتری است. در صورتی که شما نتوانید کلمه کلیدی درست را استخراج کنید ممکن است زمان زیادی را صرف بالا آوردن آن کنید و در نهایت نتوانید به درآمد مورد نظر و جذب ترافیک بالا برسید.

به همنی دلیل آموزش تحقیق کلمات کلیدی برای سئوی سایت در کلاس سئو آریا تهران یکی از اصلی ترین اصولی است که آموزش داده میشود و کمک میشود به صورت اصولی سئو سایت را یاد بگیرید و برای ورود به بازار کار آمادگی لازم را کسب کنید.

در کلاس سئو آریا تهران علاوه بر آن که اصول سئو به شما آموزش داده میشود کار با ابزار های سئو به خصوص آموزش سرچ کنسول برای شما در نظر گرفته شدهاست و شما میتوانید به راحتی سایت خود را آنالیز و بررسی کنید و برنامه سئو مدون برای آن بچینید.

در این کلاس به شما مدرک فنی حرفه ای بین المللی اعطا میشود و شما میتوانید از مزایای این مدرک برای ورود به بازار کار و همچنین مهاجرت به کشور های خارجی بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر دوره آموزشی تحقیق کلمات کلیدی میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

جمعبندی

در این مقاله به صورت صفر تا صد به شما توضیح دادیم که تحقیق کلمات کلیدی چیست و چگونه باید انجام شود؟ شما با مطالعه این مقاله ۰ تا ۱۰۰ تحقیق کلمات کلیدی را یاد گرفتید و کامل ‌ترین راهنمای تحقیق کلمات کلیدی را با معرفی ابزارهای انتخاب کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار دادیم. اگر سوالی در مورد ابزار کیورد ریسرچ حرفه ای و یا تحقیق کلمات کلیدی دارید که در این مقاله به آن پاسخ داده نشد میتوانید در بخش نظرات سوال تان را مطرح کنید تا اساتید ما در کوتاهترین زمان پاسخ شما را بدهند.

سوالات متداول

تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

با تحقیق کلمات کلیدی میتوانید بهترین عباراتی را که بیشترین کاربران را به سایت تان هدایت میکند پیدا کنید و با تمرکز روی سئو کردن این عبارات به رتبه های برتر راه یابید و ورودی های سایت تان را افزایش دهید. در این مقاله ۰ تا ۱۰۰ تحقیق کلمات کلیدی را به شما آموزش داده ایم و بهترین ابزار کیورد ریسرچ حرفه ای را به شما معرفی کرده ایم.

بهترین ابزار کلمات کلیدی گوگل چیست؟

در این مقاله ابزار کلمات کلیدی گوگل را به ترتیب به شما معرفی کرده ایم که شما میتوانید با مطالعه این مقاله اطلاعات لازم را کسب کنید. به طور کلی گوگل ترند و Keyword Planner میتوانند شما را در این حوزه بسیار کمک کنند.