چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد

گاهی پیش میاید که اکانت یک نفر را در شبکه اجتماعی اینستاگرام ببینید که تصور کنید قبلا اکانت این فرد تفاوت داشته و الان با یک اکانت دیگر فعالیت میکند. در این زمان این سوال برای شما پیش میاید که این فرد چند اکانت اینستاگرام دارد؟ تعداد اکانت های ایستاگرام با یک شماره چندتاست؟ چگونه […]
  • تعداد نظرات: 2
  • دسته بندی ها: اینستاگرام
  • زمان مطالعه: 10 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

گاهی پیش میاید که اکانت یک نفر را در شبکه اجتماعی اینستاگرام ببینید که تصور کنید قبلا اکانت این فرد تفاوت داشته و الان با یک اکانت دیگر فعالیت میکند. در این زمان این سوال برای شما پیش میاید که این فرد چند اکانت اینستاگرام دارد؟ تعداد اکانت های ایستاگرام با یک شماره چندتاست؟ چگونه بفهمیم با یک شماره چند اکانت اینستا داریم ؟ چگونه تمام حساب های اینستاگرام را پیدا کنیم؟ چگونه بفهمیم یک شماره چند اکانت اینستا دارد؟ در این مقاله به تمام این سوالات پاسخ میدهیم و ابهامات ایجاد شده را رفع میکنیم.

چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد
چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد

چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد

ممکن است عبارت چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد نی نی سایت زیاد سرچ کرده باشید. اگر بخواهیم در یک کلام جواب این سوال را بدهیم باید بگوییم هیچ روشی با یک کلیک وجود ندارد تا بدانید فردی چند اکانت اینستاگرام دارد یا خیر. اما، می‌توانید نام کاربری را در نوار جستجوی اینستاگرام تایپ کنید و اکانت هایی که ظاهر می‌شوند را بررسی کنید.

در این قسمت روش رایگان یافتن تعداد اکانت های اینستاگرام با یک شماره را آموزش میدهیم اما روش دیگری وجود دارد که استفاده از ابزارهای جستجوی (پرداختی) مانند Social Catfish یا BeenVerified است.

چگونه بفهمیم که شخصی چندین اکانت اینستاگرام دارد ؟ این کار کمی دشوار است اما اگر فرد مورد نظر شما با اسم های یکسان اکانت خود را ساخته باشد شما میتوانید با یک بررسی تعدادی از اکانت های او را پیدا کنید.

از کجا بفهمیم یه شماره چندتا پیج دارد؟ اگر نمی‌دانید جستجو را از کجا شروع کنید، برای بررسی اینکه آیا یک شخص چندین حساب اینستاگرام دارد یا خیر، وارد بخش جستجوی اینستاگرام شوید و نام مورد نظرتان را به صورت های مختلف سرچ کنید.

شما باید حساب های کاربری مختلفی که در این بخش نشان میدهد را بررسی کنید و اکانتی که بیشترین شباهت را به فرد مورد نظرتان دارد پیدا کنید و با چک کردن اطلاعات هویتی او مطمئن شوید که آیا این امانت متعلق به اوست یا نه.‍

البته که راه قطعی برای پیدا کردن تعداد اکانت های اینستاگرام با یک شماره وجود ندارد و شما باید با جستجو در میان اکانت های اینستاگرام متوجه این موضوع شوید که قطعا این کار دشوار و غیر قطعی است و شما در نهایت از تعداد اکانت های ساخته شده با یک شماره اطلاع دقیقی به دست نخواهید آورد.

پیشنهاد ویژه: آموزش رایگان و صفر تا صد اینستاگرام در آموزش صفر تا صد اینستاگرام آریا تهران را مطالعه کنید

تعداد اکانت های اینستاگرام با یک شماره
تعداد اکانت های اینستاگرام با یک شماره

تعداد اکانت های اینستاگرام با یک شماره

یکی از مهمترین سوالاتی که برای افراد به خصوص کسانی که قصد راه اندازی صفحات کاری در اینستاگرام دارند پیش میاید این است که حداکثر تعداد اکانت های اینستاگرام با یک شماره چندتاست؟

شما با یک گوشی مجاز به ساخت پنج اکانت اینستاگرام هستید و با یک شماره میتوانید نهایت ۵ اکانت اینستاگرام بسازید. اگر شما با یک گوشی بخواهید ششمین اکانت را بسازید در حالی که در پنج اکانت اینستاگرام قبلی ساخته شده لاگین باشید اینستاگرام پیامی به شما نمایش میدهد مبنی بر اینکه اجازه ساخت ششمین اکانت با این گوشی و شماره به شما داده نمیشود.

در این حالت شما برای ساخت ششمین اکانت اینستاگرام باید از یکی از اکانت هایی که در آن لاگین هستید خارج شوید تا بتوانید اکانت جدید بسازید.

اگر بخواهیم به زبان ساده به شما توضیح دهیم که حداکثر تعداد اکانت های اینستاگرام با یک شماره چندتاست باید به شما بگوییم محدودیتی برای ساخت اکانت با یک گوشی وجود ندارد اما محدودیت برای تعداد اکانت های لاگین شده با یک گوشی وجود دارد و شما باید حداکثر فقط در ۵ اکانت به طور هم زمان لاگین باشید و تعداد بالاتر اکانت لاگین شده به شما اجازه ساخت اکانت جدید را نمیدهد.

همچنین محدودیت برای ساخت اکانت اینستاگرام با یک شماره وجود دارد و شما با یک شماره و یک ایمیل منحصر به فرد میتوانید اکانت اینستاگرام بسازید و با یک شماره تلفن نمیتوانید بیشتر از یک اکانت اینستاگرام داشته باشید.

پس تعداد اکانت های اینستاگرام با یک شماره یک میباشد و شما مجاز به ساخت بیشتر از یک اکانت اینستاگرام با یک شماره نخواهید بود.

پس در همین جا میتوانیم خیلی راحت به سوال چگونه بفهمیم با یک شماره چند اکانت اینستاگرام داریم و یا چطور بفهمیم چند تا پیج اینستاگرام داریم را بدهیم! فقط یک اکانت با یک شماره تلفن میتوانید داشته باشید.

پیشنهاد ویژه: بررسی دقیق نرم افزار اینستاگرام در مقاله اینستاگرام چیست آریا تهران!

یافتن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن

در ادامه مقاله از کجا بفهمیم طرف چند تا پیج داره، یکی از راه هایی که میتوان برای پاسخ به سوال چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستاگرام دارد ارائه داد این است که از قابلیت خود اینستاگرام برای یافتن اکانت فرد با شماره تلفن استفاده کنیم.

برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن نی نی سایت، همان طور که اشاره کردیم شما میتوانید با جستجو نام فرد اکانت هایی که به او شباهت دارند را پیدا کنید اما این کار دشوار است و ممکن است شما را به جواب قطعی نرساند.

  • یک روش کاربردی برای پیدا کردن تعداد اکانت های اینستاگرام با یک شماره این است که شماره مورد نظر را در تلفن تان ذخیره کنید.
  • در این حالت برای پیدا کردن مخاطبین در اینستاگرام باید گزینه منو اینستاگرام را انتخاب کنید. این دکمه در قسمت بالا سمت راست میباشد و باید از این قسمت وارد پروفایل شوید.
  • در این بخش باید گزینه Discover people را انتخاب نمایید.
 یافتن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن
یافتن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن
  • در مرحله بعد به صفحه Find People رفته و در بخش مخاطبین گزینه Connect contacts را انتخاب کنید.
یافتن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن
یافتن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن

اگر برای اولین بار به این بخش وارد شده باشید و این گزینه را انتخاب کرده باشید اینستاگرام پیامی را به شما نمایش میدهد و از شما برای دسترسی پیدا کردن به مخاطبین تلفن تان دسترسی دریافت میکند.

در این مرحله اینستاگرام به صورت خودکار شماره تلفن های ذخیره شده در تلفن تان را با اکانت اینستاگرام همگام سازی میکند و بر اساس حساب هایی که با شماره تلفن های ذخیره شده در گوشی شما ساخته شده اند تعدادی اکانت را به شما نمایش میدهد.

به این ترتیب اکانت های اینستاگرامی که با شماره تلفن های ذخیره شده در تلفن شما ساخته شده اند نمایش داده میشوند و شما میتوانید به راحتی اکانتی که با یک شماره ساخته شده است را پیدا کنید.

برای اینکه بتوانید افراد را در اینستاگرام با شماره تلفن پیدا کنید به صفحه پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن در نسخه جدید مراجعه کنید.

اگر فردی بیشتر از یک اکانت دارد یا از شماره تلفن های مختلف برای ساخت چند اکانت اینستاگرام استفاده کرده و یا از ایمیل های مختلف برای ساخت اکانت استفاده کرده است.

در صورتی که هیچ کدام از مخاطبین ذخیره شده در تلفن تان دارای حساب اینستاگرام نباشند پیامی در این بخش به شما نمایش داده میشود با این مضمون که مخاطبی در دسترس نیست.

در صورتی که نتوانستید اکانت فرد مورد نظرتان را با این روش پیدا کنید این نشان میدهد که فرد با شماره مورد نظرتان اکانت اینستاگرام نساخته و از شماره دیگری برای ساخت اکانت استفاده کرده و یا اصلا شماره ای به اکانت اینستاگرامش اضافه نکرده است.

پیشنهاد ویژه: اگر میخواهیدبرای اینستاگرام خود یک بنر حرفه ای طراحی کنید آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام آریا تهران رو از دست ندید.

 یافتن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن
یافتن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن

یافتن اکانت اینستاگرام با استفاده از ایمیل

در ادامه مطلب چگونه بفهمیم یک نفر چند اکانت اینستا دارد، با استفاده از روش دیگر نیز می توانیم به سوال چگونه بفهمیم چند اکانت اینستا داریم راجب تمام حساب های اینستاگرام من پاسخ دهیم. با استفاده از ایمیل نیز می توانید تعداد اکانت های فعال اینستاگرام شخص مورد نظر را پیدا کنید.

برای یافتن پاسخ از کجا بفهمیم یک نفر چند تا اکانت اینستاگرام دارد با استفاده از ایمیل مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا باید به صفحه ورود اینستاگرام بروید.
  • سپس روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید.
  • در صفحه ای که باز می شود باید ایمیل شخص مورد نظر را وارد کنید و سپس send login را بزنید.
  • اگر با این ایمیل اکانتی ساخته شده باشد می توانید آن را مشاهده کنید.

اگر قصد اضافه کردن لوکیشن به بیو اینستاگرام خود دارید پیشنهاد می کنیم مقاله اضافه کردن لوکیشن به بیو اینستاگرام را مطالعه کنید.

یافتن اکانت اینستاگرام با استفاده از ایمیل
یافتن اکانت اینستاگرام با استفاده از ایمیل

چگونه اکانت اینستا را از مخاطبین مخفی کنیم

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که سرچ می شود چگونه اکانت اینستا را از مخاطبین مخفی کنیم نی نی سایت است. برای یافتن پاسخ این سوال در مورد اکانت های اینستاگرام من مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • ابتدا روی گزینه Settings کلیک کنید.
  • سپس گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.
  • در این مرحله روی گزینه Two-Factor Authentication کلیک کنید.
  • برای غیر فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای گزینه Text Message را انتخاب کنید.

هم اکنون می توانید به پاک کردن شماره خود اقدام کنید. برای انجام اینکار مراحل را مطابق با تصویر زیر انجام دهید.

چگونه اکانت اینستا را از مخاطبین مخفی کنیم
چگونه اکانت اینستا را از مخاطبین مخفی کنیم

اگر اکانت اینستاگرام شما ریلز ندارد و نمی دانید چگونه می توان آن را فعال کرد به صفحه علت نشان ندادن ریلز در اینستاگرام مراجعه کنید.

نحوه داشتن یک اکانت اینستا در دو گوشی

در ادامه مطلب استعلام حساب اینستاگرام، برای اینکه بدانید نحوه داشتن یک اکانت اینستا در دو گوشی نی نی سایت چگونه است مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا به بخش تنظیمات حساب کاربری بروید.
  2. سپس روی گزینه‌ی افزودن حساب کلیک کنید.
  3. در این قسمت می توانید اطلاعات حساب خود را وارد کنید تا به اکانت اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید.

چگونه با یک شماره دو اکانت روبیکا داشته باشیم

چگونه در روبیکا با یک شماره دو اکانت داشته باشیم؟

برای انجام اینکار ابتدا روی گزینه Clone Number کلیک کنید و عدد را به دو تغییر دهید. سپس روی Ok بزنید.

سپس برای ساخت اکانت دوم تیک آبی رنگ را انتخاب کنید.

در پنجره ای که باز می شود روی Install App بزنید.

چگونه با یک شماره دو اکانت روبیکا داشته باشیم
چگونه با یک شماره دو اکانت روبیکا داشته باشیم

اگر در رابه با اینکه چگونه بفهمیم شخصی در روبیکا شماره ما را دارد و یا اینکه از کجا بفهمیم چند تا اکانت اینستاگرام داریم سوالی داشتید در قسمت نظرات آن را مطرح کنید.

اگر نمی دانید چگونه به صورت خودکار اینستاگرام خود را به روز کنید مقاله بروز رسانی خودکار اینستاگرام را مطالعه نمایید.

جمع بندی

در این مقاله به شما توضیح دادیم که چگونه بفهمیم چه کسانی شماره ما را در روبیکا دارند نی نی سایت، چگونه بفهمیم یک فرد چند اکانت اینستاگرام دارد و آیا پیدا کردن همه اکانت های یک نفر امکان پذیر است یا خیر و اینکه چگونه بفهمیم اکانت اینستا فعال است. تعداد اکانت های اینستاگرام با یک شماره را در این مقاله به شما توضیح دادیم که برای هر شماره یکتا تنها میتوان یک اکانت اینستاگرام ساخت و هر گوشی نهایت میتواند همزمان در پنج اکانت اینستاگرام لاگین باشد.

سوالات متداول

از کجا بفهمیم با یک شماره چند اکانت اینستا داریم؟

در پاسخ به این سوال از کجا بفهمیم چند اکانت اینستا داریم باید بگوییم که با هر شماره تلفن شما میتوانید یک اکانت اینستاگرام بسازید برای آن که بتوانید اکانت های مختلف داشته باشید نیاز است شماره تلفن های مختلف و آدرس های ایمیل متنوعی داشته باشید.

چگونه تعداد اکانت های اینستاگرام با یک شماره را پیدا کنیم؟

با ره شماره تلفن تنها میتوان یک اکانت اینستاگرام داشت و برای آن که بتوانید اکانت های مختلف یک فرد با شماره تلفن های متنوع را پیدا کرد میتوان از روش گفته شده در این مقاله برای یافتن اکانت های شماره های ذخیره شده در تلفن استفاده کرد. تعداد اکانت هایی که میتوان در یک گوشی همزمان لاگین کرد ۵ میباشد و تعداد اکانت هایی که میتوان با یک شماره تلفن ساخت ۱ میباشد.

چطور دو اکانت اینستاگرام بسازیم؟

شما برای ساخت دو اکانت اینستاگرام نیاز به شماره تلفن ها و آدرس های ایمیل مجزا دارید و نمیتوانید از یک شماره تلفن و یک ایمیل برای ساخت دو اکانت استفاده کنید.