پلاگین ثبت نام کاربران وردپرس یکی از بهترین افزونه هایی که میباشد که توسط برترین برنامه نویسان ایران نوشته شده اند و قابلیت هایی دارد که قابل رقابت با نمونه پلاگین های خارجی گران قیمت و پرحجم میباشد. این پلاگین به راحتی میتواند فرایند ورود و ثبت نام کاربران را انجام دهد و بدون آن که حجم زیادی داشته باشد و تاثیر منفی در سئو سایت داشته باشد میتواند به مدیریت هرچه بهتر کاربران سایت کمک کند.

افزونه ثبت نام کاربران وردپرس اولین افزونه ای است که در بین افزونه های رایج در ایران با دریافت کمترین اطلاعات (شماره تلفن و در صورت لزوم نام و نام خانوادگی) ورود و ثبت نام کاربران را در کوتاهترین زمان و با کمترین مراحل فراهم میکند. در ادامه بیشتر با این افزونه آشنا میشوید.

پلاگین ثبت نام کاربران وردپرس

افزونه های زیادی برای تکمیل روند ثبت نام و ورود کاربران سایت وردپرس طراحی و روانه بازار شده اند اما در میان این افزونه ها شما باید به دنبال افزونه ای باشید که اول از همه کار با آن برای کاربران راحت بوده و کاربران بتوانند به راحتی با کمترین اطلاعات وارد سایت شده و به پنل اختصاصی خود دسترسی داشته باشند.

مهمترنی ویژگی افزونه ثبت نام کاربران وردپرس اریا تهران قدرت پشتیبانی از افزونه و پاسخگویی تیم خدمات و پشتیبانی میباشد.

به این تریب اگر در هر بخش از روند نصب و تنظیمات افزونه با مشکلی رو به رو شدید میتوانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

نحوه کار افزونه ثبت نام کاربران وردپرس

مهمترین سوالی که مطرح میشود این است که افزونه ثبت نام کاربران وردپرس چگونه کار میکند و با نصب این افزونه در سایت چطور میتوان از قابلیت های آن بهره مند شد.

با نصب این افزونه این قابلیت به سایت تان اضافه میشود که کاربران با کلیک روی ورود/ثبت نام به یک صفحه منتقل میشوند.

در واقع روند ثبت نام و ورود کاربران به یک شکل در یک صفحه میباشد و افزونه با بررسی اینکه آیا کاربر قبلا در سایت ثبت نام کرده بود یا یک کاربر جدید است اطلاعات متفاوتی را از او دریافت میکند.

با ورود به صفحه جدید شماره همراه از کاربر دریافت میشود. این افزونه قابلیت این را دارد که در میان شماره های ثبت شده در سایت جستجو کند که آیا شماره وارد شده در سایت قبلا ثبت شده است یا نه. در صورتی که این شماره قبلا در سایت ثبت شده باشد تنها یک کد یک بار مصرف برای شماره همراه او ارسال میشود و او با وارد کردن این کد میتواند وارد پنل شخصی خود در سایت شود.

در صورتی که شماره همراه فرد قبلا در سایت ثبت نشده باشد علاوه بر آن که کد یکبار مصرف برای او ارسال میشود، نام و نام خانوادگی از او دریافت میشود. او با وارد کردن این اطلاعات محدود میتواند در سایت ثبت نام کند و به پنل شخصی خود دسترسی داشته باشد.

این افزونه ساده ترین افزونه ای است که اطلاعات محدودی از کاربر دریافت میکند و بدون آن که نیاز باشد کابر مدام یک رمز عبور یکتا را حفظ کند هر بار کد یکبار مصرف برای او ارسال میکند و کاربران میتوانند با حداقل مراحل در سایت ثبت نام کرده و یا به آن ورود پیدا کنند.

افزونه مدیریت کاربران در سایت وردپرس این امکان را دارد در میان شماره موبایل های ثبت شده در سایت بررسی لازم را انجام دهد و در صورتی که کاربری در سایت ثبت نام نکرده باشد فیلد دریافت نام و نام خانوادگی را به او نمایش دهد.

چرا افزونه ثبت نام و لاگین وردپرس را خریداری کنم

با وجود همه مزیت ها و قابلیت هایی که برای این افزونه به شما گفتیم باز هم شاید برای خرید این افزونه تردید داشته باشید اما میخواهیم خیال شما را راحت کنیم.

این افزونه اول از همه اولین افزونه ای است که با کمترین اطلاعات و در کمترین مراحل امکان ورود و ثبت نام کاربران را فراهم میکند.

این افزونه ثبت نام کاربران وردپرس بدون نیاز به رمز منحصر به فرد برای هر کاربر است و با ارسال پیامک برای کاربران رمز یکبار مصرف امکان ورود آن ها را به سایت فراهم میکند.

از همه مهمتر آموزش رایگان این افزونه در آریا تهران میباشد و شما میتوانید با خرید این افزونه فیلم آموزش رایگان را دریافت کرده و نحووه نصب افزونه و کار با آن را یاد بگیرید. در این حالت هیچ گونه نگرانی از بابت بهره مندی از قابلیت های این افزونه وجوود ندارد و شما میتوانید به راحتی از تمام این قابلیت ها بهره مند شوید.

از دیگر دلایلی که شما را به خرید این افزونه ترغیب میکند قدرت تیم پشتیبانی آریا تهران میباشد. شما با خرید هر افزونه ای نمیتوانید این پشتیبانی را دریافت کنید و متاسفانه در ایران قدرت پشتیبانی کمی ضعیف میباشد اما ما همه تلاش مان را کرده ایم که هر سوالی در مورد این افزونه داشته باشید را ما در کوتاهترین زمان پاسخ دهیم و اجازه ندهیم مشکلات شما باقی بمانند.

به همین دلیل شما میتوانید در کوتاهترین زمان پاسخ سوالات خود را به دست آورید و حتی در صورت لزوم میتوانید با تیم برنامه نویسی این افزونه صحبت کرده و مشکلات افزونه در سایت تان را رفع کنید.

این افزونه نسبت به قابلیت هایی که دارد با کمترین هزینه عرضه میشود و شما میتوانید با قیمت مناسبی آن را دریافت کنید و این دلیل دیگری است که برای خرید این افزونه شما را ترغیب میکند.

قابلیت های افزونه ثبت نام کاربران وردپرس

  • مهمترین ویژگی این افزونه این است که کار با آن راحت بوده و کاربران به محض ورود به صفحه ثبت نام و ورود با نحوه کار آشنایی پیدا میکنند و هیچ گزینه گنگ و مبهمی در آن وجود ندارد.
  • طرز کار این افزونه به این صورت میباشد که شما با ورود به صفحه ورود/ثبت نام که هر دو در یک بخش تعبیه شده اند و صفحات جدا ندارند شماره تلفنی از شما دریافت میکند.
  • این افزونه بررسی میکند که آیا این شماره قبلا ثبت شده بوده یا خیر. در صورتی که قبلا این شماره در سایت ثبت نام نکرده بود نام و نام خانوادگی از او دریافت میشود و همزمان کد تایید به شماره تلفن او ارسال میشود.
  • در صورتی که کاربر قبلا در سایت ثبت نام کرده باشد و شماره او ثبت شده باشد بدون آن که نیاز به رمز عبور داشته باشد کد تاییدی برای شماره تلفن او ارسال میشود و او با وارد کردن کد تایید یک بار مصرف میتواند وارد پنل اختصاصی خود شود.
  • این افزونه به صورت خودکار تشخیص میدهد کاربر قبلا ثبت نام کرده یا نه و در صورتیکه کاربر قبلا ثبت نام کرده باشد به او ارور نمیدهد و تنها نام و نام خانوادگی او را به عنوان اطلاعات اضافه دریافت میکند.
  • متمایز نبودن صفحات ثبت نام و ورود یکی از قابلیت هایی است که این افزونه دارد و کاربر میتواند به راحتی ورود و ثبت نام خود را در یک مرحله انجام دهد.
  • عدم نیاز به حفظ رمز عبور برای کاربرن یکی از مهمترین مزیت های افزونه ثبت نام کاربران وردپرس میباشد.
  • امکان مدیریت کاربران با سطح دسترسی های مختلف
  • امکان شخصی سازی قالب فرم ثبت نام
  • همخوانی با افزونه ووکامرس
  • بدون محدودیت در تعداد ثبت نام و عضویت در سایت
  • امکان ارسال پیام برای کاربران برای هر بار ورود به سایت

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پلاگین ثبت نام کاربران وردپرس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.