بهترین آنتی ویروس های کامپیوتر

در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین آنتی ویروس های کامپیوتر، و قدرتمندترین آنتی ویروس هایی که به صورت رایگان و یا پولی برای کامپیوتر وجود دارد را به شما معرفی کنیم. زمانی که شما برروی کامپیوتر و تلفن همراه خود سیستم عاملی را نصب می کنید، ابتدا اولین کاری که باید انجام دهید این […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: ویندوز
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین آنتی ویروس های کامپیوتر، و قدرتمندترین آنتی ویروس هایی که به صورت رایگان و یا پولی برای کامپیوتر وجود دارد را به شما معرفی کنیم.

زمانی که شما برروی کامپیوتر و تلفن همراه خود سیستم عاملی را نصب می کنید، ابتدا اولین کاری که باید انجام دهید این است که برای محافظت از فایل ها و پوشه های خود و جلوگیری از اصطلاحا ویروسی شدن آنها یک آنتی ویروس مناسب را بر روی کامپیوتر و یا تلفن همراه نصب کنید.

آنتی ویروس قدرتمند ای که توانایی مقابله با ویروس هایی مانند تروجان ها، بد افزار ها، کی لاگر ها و غیره را داشته باشد.

آنتی ویروس Avira Antivirus

این آنتی ویروسی که یکی از قدرتمندترین آنتی ویروس هایی است که اکثر کاربران برای محافظت از خود از آن استفاده می کنند

یکی از قابلیت های مهم این آنتی ویروس قابلیت کنترل دستگاه های متصل شده به کامپیوتر شما می باشد.

البته در ادامه همه آنتی ویروس های دیگری را که مناسب برای سیستم کامپیوتری شما می باشد را به شما معرفی خواهیم کرد.

آنتی ویروس Avira Antivirus

آنتی ویروس نود ۳۲

آنتی ویروس نود ۳۲ یکی از از رایج ترین آنتی ویروس هایی است که اکثر کاربران با آن آشنا هستند و از آن استفاده می کنند، این آنتی ویروس ویروسها را اسکن نموده و آنها را از کامپیوتر شما حذف می کند و به سیستم کامپیوتر شما کمک می کند که سطح عملکرد خود را حفظ نماید، البته نمی توان این آنتی ویروس را جز آنتی ویروس های قدرتمند برای سیستم کامپیوتری به حساب آورد فقط از لحاظ رابط کاربری کار کردن با آن راحت تر است

آنتی ویروس Avira که در قسمت قبل در مورد آن صحبت کردیم این بسیار قدرتمند تر می باشد.

آنتی ویروس نود ۳۲

آنتی ویروس Norton Security

آنتی ویروسی کی است از قدرتمند ترین آنتی ویروس ها برای ویندوز ۱۰ محسوب می شود، که شما می توانید به صورت رایگان همان را دانلود کنید، این ترین قابلیت های این آنتی ویروس محافظت از سیستم کامپیوتر شما در برابر حملات باج افزاری است.

همچنین خود شرکت Norton هم هم به صورت کاملاً تضمینی این آنتی ویروس را در اختیار کاربران قرار داده است

آنتی ویروس Avast Antivirus

این آنتی ویروسی که دیگر از آنتی ویروسهای است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

از مهم ترین قابلیت های این آنتی ویروس علاوه بر محافظت از سیستم شما در برابر تروجان ها و بد افزار ها، اسکل این امکان را به شما میدهد که شما به کامپیوتر دوستانتان در هرکجا متصل شوید.

آنتی ویروس Avast Antivirus

آنتی ویروس Kaspersky Antivirus

این آنتی ویروس هم یکی دیگر از آنتی ویروس های شناخته شده برای کامپیوتر می باشد که یک حالت ایمن را برای سیستم کامپیوتری شما بدون کاهش سرعت سیستم برای شما به ارمغان می آورد

آنتی ویروس Kaspersky Antivirus

آنتی ویروس Comodo Antivirus

این آنتی ویروسم یکی دیگر از آنتی ویروس قدرتمند کامپیوتری است که از خصوصیات آن می توان به حفاظت بدافزاری جامع، خاصیت تدافعی چند برابری، اسکن های‌سریع بر پایه ابر الکترونیکی، و قابلیت Sandbox می توان اشاره کرد

نکته : قابلیت Sandbox به شما کمک می‌کند که اگر نیاز به تست برنامه‌ای دارید ولی از ان بودن آن اطمینان ندارید، ویندوز ۱۰ با استفاده از ویژگی Windows Sandbox به شما کمک خواهد کرد.

اینجا شما با بهترین آنتی ویروس های کامپیوتر آشنا شدید در ادامه قصد داریم که با آنتی ویروس های قدرتمند برای گوشی های اندروید و ios آشنا شوید.

آنتی ویروس Comodo Antivirus