طراحی سایت ارز دیجیتال

طراحی سایت ارز دیجیتال به صورت اختصاصی با ۳ ماه پشتیبانی رایگان، ارائه هاست (سرویس) حرفه ای رایگان مختص وب سایت های ارز دیجیتال و صرافی و همچنین تحویل پروژه در بازه زمانی ۲۰ الی ۳۰ روزه توسط تیم طراحی سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران انجام می شود، جهت دریافت مشاوره از بهترین شرکت […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: web design tutorial
  • زمان مطالعه: 12 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

طراحی سایت ارز دیجیتال به صورت اختصاصی با ۳ ماه پشتیبانی رایگان، ارائه هاست (سرویس) حرفه ای رایگان مختص وب سایت های ارز دیجیتال و صرافی و همچنین تحویل پروژه در بازه زمانی ۲۰ الی ۳۰ روزه توسط تیم طراحی سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران انجام می شود، جهت دریافت مشاوره از بهترین شرکت طراحی سایت در ایران شما می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا این که از طریق ایمیل arya.tehran3@gmail.com درخواست خود را جهت دریافت مشاوره ثبت نمایید.

توجه» جهت سفارش انواع سایت های فروشگاهی، شرکتی، خبری و غیره با قیمت مناسب و ۳ ماه پشتیبانی رایگان به صفحه سفارش طراحی سایت مراجعه نمایید.

طراحی سایت ارز دیجیتال چیست
طراحی سایت ارز دیجیتال چیست

طراحی سایت ارز دیجیتال چیست

در این جا اگر بخواهیم که یک تعریف خیلی ساده از صرافی ارز دیجیتال داشته باشیم، در این رابطه باید گفت که صرافی ارز دیجیتال یک بستر مجازی و یا آنلاین است (به طور معمول در قالب یک وب سایت و یا اپلیکیشن) که در آن اشخاص این امکان را دارند که ارز دیجیتال خریداری نمایند، ارزهای خود را به فروش رسانده و معماملات اینچنینی را انجام دهند، در نتیجه برای ارائه هر چه بهتر خدمات حوزه صرافی ارز دیجیتال یک وب سایت داینامیک و یا یک اپلیکیشن کاربردی نیاز است که با یک محیط کاربر پسند و حرفه ای بتواند این خدمات را به کاربران ارائه دهد،با توجه به تعریفی که در مورد سایت های ارز دیجیتالی ارائه شد، اگر تمایل دارید که اطلاعات بیشتری در مورد ساختار کلی وب سایت ها داشته باشید می توانید مقاله آموزشی طراحی سایت چیست را مطالعه نمایید.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال
طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

در حال حاضر با توجه به توسعه کسب و کارهای مختلف، تمامی کسب و کار ها در هر زمینه ای که فعالیت می کنند نیاز مبرمی به داشتن یک وب سایت پویا با طراحی اختصاصی و حرفه ای و همچنین یک سناریوی مشخص که این سناریو نیز با توجه به آنالیز وب سایت های رقیب تدوین می شود و باید بتواند مخاطب سایت را به خوبی مدیریت نماید، و با یک استراتژی حرفه ای خدمات و محصولات وب سایت مورد نظر را به کاربر معرفی نماید.

طبیعتا طبیعتا حوزه طراحی ارز دیجیتال نیز همانند دیگر کسب و کار ها نیاز به داشتن چنین وب سایتی دارد تا خدمات خود را به صورت آنلاین به کاربران و مشتریان بازار هدف خود ارائه دهد، درواقع بهتر است بگوییم که ساخت صرافی ارز دیجیتال با داشتن یک وب سایت قدرتمند که در آینده فعالیت های سئو و بهینه سازی نیز باید روی آن صورت گیرد، می تواند به شکل بهتری پاسخ کاربران و مشتریان بازار هدف خود را بدهد.

در نهایت شما هم برای توسعه کسب و کار حوزه فعالیت خود و برای راه اندازی و طراحی وب سایت صرافی ارز دیجیتال به صورت اختصاصی می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه با ما تماس بگیرید.

توجه» جهت سفارش وب سایت های شرکتی با طراحی اختصاصی و قیمت مناسب به صفحه طراحی سایت شرکت مراجعه نمایید.

قیمت طراحی سایت صرافی آنلاین
قیمت طراحی سایت صرافی آنلاین

قیمت طراحی سایت صرافی آنلاین

قیمت طراحی سایت صرافی مانند دیگر وب سایت های اینترنتی با توجه به امکانات متعددی که در پروسه ساخت وب سایت به آن اضافه می شود محاسبه خواهد شد، شما می توانید به منظور استعلام قیمت هزینه راه اندازی صرافی آنلاین از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه قیمت سایت مورد نظر خود را استعلام نمایید، البته برای مشاهده لیست قیمت وب سایت های مختلف در شرکت طراحی وب سایت آریا تهران نیز می توانید به صفحه قیمت طراحی سایت مراجعه نمایید.

آموزش صفر تا صد طراحی سایت ارز دیجیتال

بسیاری از صاحبان کسب و کار هستند که تمایل دارند بخش های مختلف مجموعه خود را شخصا مدیریت نمایند، به عنوان مثال اگر که یک وب سایت را راه اندازی می کنند به دلیل این که اشراف کامل داشته باشتن به بحث تبلیغات و درآمد زایی مجموعه خود، ترجیح می دهند که طراحی و ساخت سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال را خودشان یاد بگیرند و وبسایت مورد نظر را با توجه به شناختی که از سایت های رقیب دارند طراحی و پیاده سازی نمایند.

همچنین برخی از صاحبان کسب و کار هم هستند که ترجیح می دهند با یادگیری مهارت هایی مثل طراحی سایت و سئو، در صورتی که در آینده کارمندی را استخدام می کنند که سایت ارز دیجیتال را قرار است مدیریت نماید، نحوه کار کردن وی را چک و بررسی نمایند، پس در نتیجه باید در این زمینه آموزش ببینند.

در نهایت اگر شما هم علاقه مند هستید که خودتان شخصا مهارت های طراحی وساخت وب سایت ارز دیجیتال را یاد بگیرید، می توانید در دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران شرکت نمایید، ضمنا در این دوره آموزشی شما می توانید مدرک معتبر و قابل ترجمه فنی حرفه ای را هم اخذ نمایید که بعدا اگر قصد مهاجرت داشتید این مدرک برای شما کاربردی خواهد بود.

ساخت سایت ارز دیجیتال با وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس امکانی را برای شما فراهم می کند که بدون نیاز به کدنویسی بتوانید یکوب سایت حرفه ای در حوزه صرافی ارز دیجیتال را راه اندازی نمایید، در صورتی که همین حالا به صفحه آموزش طراحی سایت با وردپرس مراجعه نمایید، در این صفحه ویدئو های آموزشی درج شده است که شما را با ساختار کلی وردپرس و ساخت وب سایت به کمک آن آشنا خواهد کرد.

همچنین اگر قصد شرکت در کلاس های حضوری وردپرس را دارید نیز می توانید در دوره وردپرس مجتمع فنی آریا تهران شرکت نمایید.

ساخت سایت ارز دیجیتال با HTML و CSS

شما با استفاده از HTML&CSS می توانید قالب صفحات وب سایت را به صورت شکیل و زیبا طراحی نمایید، برای آشنایی زبان نشانه گذاری HTML&CSS شما می توانید به صفحه آموزش html css مراجعه نمایید، در این صفحه ویدئو های آموزشی درج شده است که شما را با نحوه کدنویسی HTML&CSS آشنا خواهد کرد.

همچنین برای شرکت در کلاس های حضوری HTML&CSS نیز می توانید به صفحه دوره html css مراجعه کنید، و دراین صفحه اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد کلاس های عمومی و خصوصی دوره html css بدست آورید.

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با پایتون

استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون یکی از متد هایی است که از آن برای ساخت و راه اندازی وب سایت های ارز دیجیتال استفاده می شود، شما با مراجعه به صفحه طراحی سایت با پایتون می توانید در این صفحه با لیست قیمت و ویژگی های وب سایت هایی که با پایتون ساخته می شوند آشنا شوید.

طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال مشابه نوبیتکس و والکس

nobitex و wallex دو تا از وب سایت های خیلی خوب و با ساختار تقریبا حرفه ای در زمینه صرافی و ارز دیجیتال هستند، البته یک وب سایت تخصصی در حوزه صرافی و ارز دیجیتال امکانات حرفه ای تری را نیز نسبت به این دو وب سایت می تواند داشته باشد، اما بسیاری از مشتریانی که به شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران جهت ساخت و راه اندازی وب سایت ارز دیجیتال مراجعه می کنند، این دو وب سایت را (نوبیتکس و والکس) به عنوان وب سایت های رقیب و نمونه ای که تمایل دارند سایت خودشان هم شبیه این ها باشد معرفی می کنند.

در نهایت شما اگر قصد راه اندازی وب سایت ارز دیجیتال را داشته باشید، می توانید با دریافت مشاوره از همکاران ما یک سایت بسیار قوی تر و حرفه ای تر را در مقایسه با وب سایت های رقیب طراحی و پیاده سازی نمایید، پیشنهاد می کنیم که قبل از برقراری تماس و دریافت مشاوره از تیم طراحی سایت آریا تهران، ابتدا مقاله چگونه سایت بسازیم را مطالعه نمایید، در این مقاله آموزشی ساختار حرفه ای ایجاد یک وب سایت هدفمند به صورت کامل توضیح داده شده است.

طراحی سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال

به طور کلی وب سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال (Crypto Exchange) بستری است که کاربران و افرادی که در حوزه ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری کرده اند از طریق این وب سایت ارزهای دیجیتال خود را معامله می کنند.

در بستر یک وب سایت آنلاین صرافی ارز دیجیتال، مشتریان باید قادر باشند ارزهای مختلف را خرید و فروش نمایند(نکته» برای این مورد در وب سایت آنلاین ارز دیجیتال باید استراتژی مشخصی تدوین شود که کاربر بدون مشکل و به راحتی بتواند خرید و فروش آنلاین ارز دیجیتال را انجام دهد)، همچنین به هنگام معامله کاربران باید بتوانند ارز های دیجیتالی خود را به ارز های دیجیتالی دیگر و یا اصطلاحا ارز های فیات تبدیل نمایند.

توجه» به عنوان کسی که قصد راه اندازی وب سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال را دارید، به منظور یادگیری روش های درآمد زایی از این نوع وب سایت ها می توانید مقاله آموزشی چگونه پولدار شویم را مطالعه نمایید.

ساخت سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال

ساخت یک وب سایت اختصاصی برای صرافی آنلاین ارز دیجیتال به صورت تقریبی بین یک تا دو ماه زمان نیاز دارد، تا به حرفه ای ترین شکل ممکن پروژه مربوطه تکمیل شود، برای این که شما با روند ساخت پروژه های مختلف شرکت طراحی سایت آریا تهران آشنا شوید می توانید به صفحه لیست پروژه طراحی سایت مراجعه نمایید و در این صفحه نمونه پروژه های انجام شده را توسط همکاران ما مشاهده نمایید.

همچنین برای مشاهده قراردادهای وب سایت هایی نظیر صرافی آنلاین ارز دیجیتال شما می توانید به صفحه نمونه قرارداد طراحی سایت مراجعه نمایید و در این صفحه فایل قرارداد طراحی وب سایت ارز دیجیتال را دانلود نمایید.

سایت آماده صرافی ارز دیجیتال

در صورتی که تمایل دارید انواع وب سایت های آماده را از شرکت طراحی سایت آریا تهران خریداری نمایید، می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه بابت خرید وب سایت آماده در حوزه صرافی ارز دیجیتال با همکاران ما تماس بگیرید.

اما این مورد مهم را به یاد داشته باشید که برای انجام فعالیت های سئو و بهینه سازی بر روی وب سایت ارز دیجیتال بهتر است که وب سایت مورد نظر را به صورت اختصاصی و با یک هدف گذاری درست به صورت حرفه ای طراحی نمایید، طراح وب در زمینه ساخت وب سایت صرافی ارز دیجیتال با توجه به رقابت سنگینی که در این حوزه وجود دارد باید حتما یک سیاست گذاری درست را در طراحی صفحات خود داشته باشد که سایت طراحی شده در نهایت بتواند نسبت به وب سایت های رقیب خود برتری داشته باشد.

ساخت سایت صرافی رایگان

اگر می خواهید از قالب سایت صرافی رایگان استفاده نمایید، قالب های آماده وردپرسی گزینه مناسبی برای شما هستند، در غیر اینصورت به کمک ابزار های هوش مصنوعی نیز شما می توانید یک وب سایت را به صورت رایگان راه اندازی نمایید که اگر تمایل دارید با ابزار های هوش مصنوعی جهت راه اندازی وب سایت ارز دیجیتال بیشتر آشنا شوید مقاله هوش مصنوعی طراحی سایت رایگان را مطالعه نمایید.

طراحی سایت فروش تتر

در صورتی که هدف شما طراحی و ساخت یک وب سایت برای فروش تتر به صورت آنلاین است، در این زمینه شما نیاز به یک وب سایت فروشگاهی تخصصی در این زمینه دارید، جهت آشنایی با وب سایت های فروشگاه اینترنتی شما می توانید به صفحه طراحی سایت فروشگاهی ارزان مراجعه نمایید و در این صفحه با ساختار وب سایت های فروشگاه اینترنتی می توانید آشنا شوید.

هزینه توسعه صرافی ارز دیجیتال چقدر است؟

برای این که بتواند به صورت دقیق محاسبه کنید که هزینه ساخت و توسعه صرافی ارز دیجیتال حدودا چقدر می شود، شما نیاز به یک نرم افزار حسابداری ارزی در این زمینه دارید، برای این منظور می توانید مقاله آموزشی نرم افزار حسابداری ارزی را وب سایت مجتمع فنی آریا تهران مطالعه نمایید، پس از مطالعه این مقاله نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در صفحه مربوطه مشاوره آنلاین از همکاران ما دریافت نمایید و سوالات خود را از آن ها بپرسید.

پیج اینستاگرام صرافی آنلاین ارز دیجیتال

در کنار داشتن یک وب سایت پویا و همچنین یک اپلیکیشن قدرتمند، برای درآمد زایی و تبلیغات موثر صرافی آنلاین ارز دیجیتال بهتر است که یک پیج اینستاگرام نیز راه اندازی نمایید، به هر حال در اینستاگرام با انجام تولید محتوای تصویری و ویدئویی موثر شما می توانید پروسه بازاریابی و جذب مشتری را با سرعت بیشتری دنبال نمایید که در این زمینه می توانید از همکاران ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران مشاوره رایگان دریافت نمایید، ضمنا برای ساخت بنر های تبلیغاتی اینستاگرام می توانید به صفحه بنر تبلیغاتی اینستاگرام  مراجعه نمایید.

امکانات سایت صرافی ارز دیجیتال

وب سایت فعال در حوزه صرافی ارز دیجیتال باید دارای یکسری ویژگی های مهم باشند که کاربران این نوع وب سایت ها براحتی بتوانند با بخش های مختلف سایت ارتباط داشته باشند، از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مشاوره آنلاین به کاربران
  • وصول چک مسافرتی
  • باز خرید ارز رایگان
  • انتقال پول
  • خریدهای بین‌المللی و تعبیه درگاهی برای پرداخت پول با وساطت سایت صرافی
  • بخش اختصاصی برای تحلیل وضعیت بازار (توجه» برای آشنایی بیشتر با آموزش تحلیل بازار می توانید مقاله دوره تحلیل تکنیکال را مطالعه نمایید.)
  • معاملات مارجین
  • سفارشات OCO
  • معاملات ارزهای دیجیتال
  • انتقال پول به مناطق مختلف جهان
  • صدور گواهینامه بین المللی

سئوالات متداول؟

هزینه ساخت صرافی ارز دیجیتال چقدر است؟

جهت استعلام هزینه ساخت وب سایت صرافی ارز دیجیتال می توانید با شماره ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا این که از طریق ایمیل arya.tehran3@gmail.com درخواست خود را جهت دریافت مشاوره ثبت نمایید.

هزینه راه اندازی صرافی آنلاین چقدر است؟

وابسته به این که شما وب سایت و یا اپلیکیشن آنلاین خود را بر روی چه بستری راه اندازی نمایید، هزینه آن نیز متغیر خواهد بود، به عنوان مثال وب سایت صرافی ارز دیجیتال به صورت اختصاصی طراحی شود و یا این که در آن از قالب های آماده وردپرسی استفاده شود.

خدمات شرکت طراحی سایت آریا تهران برای ساخت وب سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال چیست؟

شرکت طراحی سایت آریا تهران به منظور راه اندازی یک وب سایت پویا در حوزه ارز دیجیتال ۳ ماه پشتیبانی رایگان، به همراه سرویس حرفه ای رایگان را به مشتریان خود ارائه خواهد داد.