دوره آموزش طراحی ناخن، یک دوره تخصصی است که به علاقه‌ مندان در این حوزه دانش و مهارت های لازم را برای طراحی ناخن ارائه می دهد. آموزشگاه آریا تهران شعبه بانولند برگزارکننده بهترین دوره آموزش طراحی ناخن از صفر تا صد، زیر نظر اساتید مجرب و همراه با دریافت مدرک فنی حرفه ای قابل ترجمه می باشد.

برای ثبت نام و شرکت در دوره آموزش طراحی روی ناخن ویژه بازار کار و دریافت مدرک طراحی ناخن، می توانید همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را جهت ثبت نام در این دوره کاربردی دریافت کنید.

آموزش طراحی ناخن
آموزش طراحی ناخن

آموزش طراحی ناخن

همانطور که می دانید طراحی و دیزاین ناخن یکی از خدمات محبوب و مورد توجه در زمینه زیبایی و آرایش دست است. این خدمات به شکل‌ ها و استایل‌ های مختلف ارائه می‌ شوند و توانایی‌ های هنری و خلاقیت بالایی را می‌ طلبند.

دوره آموزش طراحی ناخن حرفه ای می‌ تواند یک پله مهم برای علاقه‌ مندان به این حوزه باشد. یک دوره جامع و کامل می‌ تواند به هنرجوها کمک کند تا مهارت‌ های لازم برای طراحی ناخن را فراگیرند و برای شروع یک کسب و کار در این زمینه آماده شوند.

آموزش طراحی ناخن از پایه (اموزش طراحی ناخن برای مبتدی ها) در آموزشگاه آریا تهران به صورت آنلاین و حضوری برگزار می گردد. در آموزش مرحله به مرحله طراحی ناخن مراحل طراحی ناخن با جدیدترین روش ها جهت زیبایی بیشتر ناخن ها به شما آموزش داده می شود.

اگر به دنبال یادگیری صفر تا صد کاشت ناخن به صورت کاملا کاربردی ویژه بازار کار هستید تا بتوانید از این طریق کسب درآمد کنید، شرکت در دوره آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای می تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری کند.

دوره های آموزش طراحی ناخن ساده و پرمحتوا شامل آموزش های جامع مربوط به طراحی ناخن از جمله: یادگیری روش های طراحی ناخن، شناخت ابزار و وسایل طراحی ناخن، یادگیری انواع دیزاین های روی ناخن، اموزش طراحی ناخن با قلم، آموزش طراحی ناخن با لاک معمولی در خانه، اموزش طراحی ناخن امبره، آموزش طراحی ناخن با آبرنگ، آموزش طراحی ناخن با پودر کروم، آموزش طراحی ناخن با نوار چسب، آموزش طراحی ناخن پا، آموزش طراحی ناخن پلنگی و… می شود.

تمامی کارآموزان در پایان کلاس طراحی ناخن در تهران، آموزش انواع طراحی های ناخن را به صورت مرحله به مرحله یاد می گیرند و برای ورود به بازار کار آماده می شوند. هدف دوره کاشت و طراحی ناخن، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی اجرای تمام مدل های رایج و مدل های ژورنالی طراحی ناخن را با انواع رنگ های درخواستی مشتری داشته باشند.

پیشنهاد ویژه: فرنچ ناخن یکی از روش های زیبایی ناخن های دست و پا محسوب می شود که امروزه محبوبیت بسیاری در بین خانم ها پیدا کرده است. برای مشاهده انواع طرح های ناخن به روش فرنچ، به صفحه فرنچ ناخن مراجعه کنید.

مزایای دوره آموزش طراحی ناخن در تهران

حضور در دوره های آموزش طراحی و دیزاین ناخن می‌ تواند مزایای فراوانی داشته باشد که به شما کمک می‌ کند تا مهارت‌ ها و دانش لازم برای این حوزه را به دست آورید. مزایای آموزش طراحی ناخن نی نی سایت شامل موارد زیر می‌ شوند:

  • اکتساب مهارت‌ های طراحی ناخن: یادگیری تکنیک‌ ها، ابزارها و مهارت‌ های لازم برای ایجاد طرح‌ های جذاب و زیبا بر روی ناخن.
  • آشنایی با تکنیک‌ ها و روش‌ های مختلف: آموزش و آشنایی با انواع تکنیک‌ های طراحی، استفاده از ابزارهای مختلف و ترکیب رنگ‌ ها برای ایجاد طرح‌ های زیبا.
  • ارتقاء مهارت‌ های هنری: توسعه مهارت‌ های هنری و طراحی، بهبود میزان توانایی‌ های شما در ایجاد طرح‌ های متنوع و جذاب.
  • آموزش نکات و تکنیک‌ های حرفه‌ ای: یادگیری اصول زیبایی‌ شناسی، ترکیب رنگ، انتخاب الگوها و طرح‌ های مناسب برای ناخن.
  • ایجاد فرصت‌ های شغلی: اکتساب مهارت‌ های لازم برای ورود به بازار کار مرتبط با طراحی ناخن و ایجاد فرصت‌ های شغلی.
  • شبکه‌ سازی و ارتباطات: برقراری ارتباط با دیگر علاقه‌ مندان و افراد حرفه‌ ای این حوزه که این امکان را به شما می‌ دهد تا از تجربیات یکدیگر بهره‌ مند شوید و شبکه کاری خود را گسترش دهید.
  • ایجاد کسب و کار شخصی: از دیگر مزایای شرکت در اموزش طراحی ناخن ونزلیا، استفاده از این مهارت به عنوان یک فرصت برای راه‌ اندازی یک کسب و کار شخصی در زمینه طراحی ناخن.

همانطور که مشاهده می کنید شرکت در دوره آموزش نقاشی و طراحی ناخن می تواند مزایای زیادی برای شما به همراه داشته باشد. شما پس از پایان دوره توانایی های لازم را جهت ورود به بازار کار کسب خواهید کرد.

علاوه بر این شما با دریافت مدرک فنی حرفه ای معتبر که پس از اتمام کلاس های اموزش طراحی ناخن و دیزاین و همچنین قبولی در آزمون فنی حرفه ای دریافت می کنید، می توانید در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شده و درآمد کسب کنید.

هزینه کلاس آموزش طراحی ناخن

به طور کلی عوامل متعددی در تعیین هزینه آموزش طراحی ناخن دخترانه تاثیرگذار هستند که شامل مدت زمان دوره، نوع دوره، مکان برگزاری، نوع آموزش (حضوری یا آنلاین)، سطح آموزش، تجربه و تخصص اساتید، زمان برگزاری این دوره، مدرک معتبر، سرفصل های ارائه شده، تجهیزات مورد نیاز و… می باشد.

در برخی موارد، دوره‌ های کوتاه مدت و مقدماتی می‌ توانند با قیمت پایین‌ تری ارائه شوند، در حالی که دوره‌ های پیشرفته و جامع تر هزینه بیشتری دارند.

برای اطلاع دقیق از قیمت آموزش طراحی ناخن حرفه ای، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و درمورد هزینه آموزش طراحی ناخن جدید و شرایط ثبت نام در دوره، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

سرفصل های دوره آموزش طراحی ناخن

سرفصل های دوره آموزش طراحی ناخن فنی حرفه ای چیست؟ درمورد سرفصل های آموزش طراحی ناخن صفر تا صد باید بدانید همانطور که سرفصل های این دوره کاملا مطابق با سرفصل های ارائه شده توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد و یادگیری تمامی این مباحث به شما کمک می کند که بعنوان یک فرد کاربلد وارد بازار کار شده و شروع به کسب درآمد کنید.

به طور کلی سرفصل های دوره اموزش طراحی های ناخن به شرح زیر می باشد:

  • آشنایی با زیبایی شناسی
  • آموزش روش های طراحی ناخن
  • آشنایی با وسایل طراحی ناخن
  • یادگیری طراحی ناخن
  • نحوه دیزاین کروم، هولوگرام و شوگر افکت
  • روش طراحی ناخن با فویل و دیزاین ناخن با ابر
  • نحوه کار با رنگ اکلرلیک
  • چگونگی طلاکوب و نقره کوب
  • آموزش طراحی سه بعدی ناخن
  • نحوه فرنچ ناخن
  • یادگیری دیزاین گل برجسته با قلم
  • انواع دیزاین ناخن با اکلیل، سنگ، نگین و لنز
  • آموزش طراحی روی ناخن کاشت

بهترین آموزشگاه طراحی ناخن در تهران

یکی از چالش های افراد برای شرکت در دوره های آموزش کاشت و طراحی ناخن، انتخاب بهترین آموزشگاه طراحی ناخن می باشد؛ اما نگران نباشید چرا که در ادامه برخی از ویژگی‌ های بهترین آموزشگاه در این حوزه را ارائه داده ایم که در انتخاب بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره های اموزش طراحی های جدید ناخن به شما کمک خواهد کرد.

  • مدرسین حرفه‌ ای و مجرب: یکی از مهم ترین ویژگی دوره آموزش طراحی ناخن جدید و شیک در بهترین آموزشگاه، مدرسین حرفه‌ ای و مجرب می باشد که تجربه کافی در زمینه طراحی ناخن داشته باشند. اساتید مجرب می توانند دانش و تجربیات خود را به دانشجویان منتقل کنند و به آن ها بهترین شیوه‌ ها و تکنیک‌ های طراحی را آموزش دهند.
  • تجهیزات و ابزارهای مدرن: بهترین آموزشگاه باید اموزش جدیدترین طراحی ناخن را با تجهیزات و ابزارهای مدرن و پیشرفته به هنرجویان خود ارائه دهد. این امر دستگاه‌ ها، تجهیزات و سایر ابزارهای مورد نیاز در این حوزه می باشد.
  • برنامه‌ های آموزشی جامع: آموزشگاه باید برنامه‌ های آموزشی جامع و متناسب با سطح دانشجویان ارائه دهد. این امر شامل آموزش تئوری و عملی طراحی ناخن و سایر مهارت‌ های مورد نیاز است.
  • کارگاه‌ های عملی و تمرینات عملی: آموزشگاه باید فرصت‌ های کافی برای تمرین عملی را فراهم کند. این کار به دانشجویان کمک می کند تا مهارت‌ های خود را در این زمینه تقویت کرده و آمادگی بیشتری برای ورود به بازار کار کسب کنند.
  • محیط آموزشی مناسب: آموزشگاه باید محیطی مناسب برای یادگیری فراهم کند. این شامل کلاس‌ های آموزشی مناسب، تجهیزات و امکانات جانبی مورد نیاز می شود.
  • گواهینامه و مدارک معتبر: بهترین آموزشگاه‌ ها پس از اتمام دوره‌ های آموزش طراحی ناخن فیلو، گواهینامه و مدارک معتبر به دانشجویان خود ارائه می دهند. این مدارک می توانند به دانشجویان در استخدام و شروع کار در صنعت صافکاری خودرو کمک کنند.

آموزشگاه آریا تهران با ارائه آموزش جدیدترین طراحی ناخن زیر نظر بهترین و مجرب ترین اساتید در این حوزه، این فرصت را برای شما عزیزان بوجود آورده اند تا بدون هیچ نگرانی دوره های اموزش طرح های ناخن را بگذرانید و در پایان دوره با دریافت مدرک فنی حرفه ای معتبر در کوتاه ترین زمان وارد بازار کار شوید.

جهت شرکت در دوره آموزش طراحی ناخن غرب تهران، با مشاورین ما در ارتباط باشید.

فیلم آموزش طراحی ناخن جدید

اگر عباراتی نظیر آموزش طراحی ناخن یوتیوب، فیلم آموزش طراحی ناخن ساده و زیبا، اموزش طراحی ناخن اینستاگرام، فیلم آموزش طراحی ناخن مشهد و عباراتی از این قبیل را سرچ کرده اید، حتما به دنبال مشاهده آموزش طراحی ناخن به صورت تصویری هستید.

فیلم آموزش طراحی ناخن جدید یکی از بهترین منابع آموزشی است که می تواند مزایای زیادی را به شما ارائه دهد. اگر به دنبال اموزش طراحی ناخن فیلم یا آموزش طراحی ناخن ویدیو هستید، باید بگوییم که مشاهده نحوه اموزش طراحی ناخن از صفر تا صد از طریق فیلم، امکان یادگیری بهتری را برای شما فراهم می کند.

این موضوع باعث می شود فرایند آموزش راحت‌ تر و قابل فهم‌ تر باشد. همچنین، ارائه اموزش طراحی ناخن با عکس (اموزش طراحی ناخن عکس) و فیلم‌ های جذاب می تواند به خاطرسپاری و یادگیری بهتر کمک کند. اگر به دنبال فیلم دوره اموزش طراحی ناخن رایگان هستید، می توانید همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.

آموزش طراحی ناخن در منزل

آیا آموزش طراحی روی ناخن در منزل امکان پذیر است؟ اگر شما هم جزو علاقه مندان به یادگیری طراحی و کاشت ناخن هستید اما شرایط حضور در کلاس های حضوری اموزش طراحی و کاشت ناخن را ندارید نگران نباشید.

آموزشگاه آریا تهران شعبه بانولند، با برگزاری کلاس های آموزش طراحی ناخن مرحله به مرحله به صورت آنلاین، این امکان را برای علاقه مندان فراهم کرده است تا بتوانند در این زمینه مهارت های لازم را کسب نمایند.

برای دریافت دوره آموزش طراحی ناخن ساده در منزل همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را جهت ثبت نام در دوره آموزش طراحی ناخن در خانه به صورت آنلاین دریافت کنید.

آموزش طراحی چهره روی ناخن
آموزش طراحی چهره روی ناخن

آموزش طراحی چهره روی ناخن

آموزش طراحی ناخن چهره، که از محبوب ترین روش های طراحی ناخن محسوب می شود، در کنار سختی های آن، جذابیت خاص خودش را دارد. اگر شما هم جزو طرفداران یادگیری طراحی چهره روی ناخن هستید، ما در کلاس های آموزشی به اموزش طراحی چهره رو ناخن به صورت مرحله به مرحله پرداخته ایم تا بتوانید این روش طراحی جذاب را به طور کامل یاد بگیرید.

پیشنهاد ویژه: جهت مشاهده انواع طرح های شیک و زیبا، به صفحه طراحی ناخن اسپرت شیک مراجعه نمایید.

آموزش طراحی روی ناخن با لاک

این روزها با وجود انواع طرح های به روز جذاب، دیگر مانند روزهای گذشته لاک زدن به صورت ساده و تک رنگ انجام نمی شود و افراد تمایل دارند که طراحی های مختفی را روی ناخن خود امتحان کنند؛ بنابراین اگر شما هم به دنبال انواع آموزش طراحی ناخن ساده و شیک دخترانه مانند اموزش طراحی ناخن گاوی، آموزش طراحی ناخن سنگ مرمر، آموزش طراحی ناخن با فویل، آموزش طراحی ناخن فرنچ، طراحی ناخن با قلم، اموزش طراحی ناخن با لنز، اموزش طراحی ناخن با نخ، آموزش طراحی ناخن با نگین، آموزش طراحی ناخن با ژل و انواع دیگر هستید، ما در آموزشگاه آریا تهران آموزش جدیدترین طراحی های ناخن را برای شما آماده کرده ایم.

برخی طرح ها کمی پیچیده و دشوار هستند و برای یادگیری آن نیاز به دقت و تمرکز بسیاری لازم است. اگر به دنبال آموزش طراحی ناخن مبتدی هستید، می توانید از آموزش طراحی ناخن با وسایل ساده مانند آموزش طراحی ناخن با لاک معمولی (اموزش طراحی ناخن با لاک ساده) یا اموزش طراحی ناخن با لاک قرمز و مشکی شروع کنید.

آموزش طراحی لاک ناخن در خانه بدون ابزار حرفه ای نیز امکان پذیر است. فقط کافیست پس از دریافت دوره های آنلاین آریا تهران، با کمی تمرین می توانید طرح های زیبایی را با استفاده از لاک روی ناخن های خود انجام دهید.

به طور مثال با یادگیری آموزش طراحی ناخن با لاک سفید و مشکی، شما می توانید با استفاده از رنگ های سفید و مشکی، طراحی های جذابی را روی ناخن خود اعمال کنید.

اما در صورتی که به دنبال آموزش طراحی ناخن پیشرفته هستید و می خواهید طراحی های پیچیده و حرفه ای تری را با ابزارهای مختلف یاد بگیرید و بتوانید از این راه کسب درآمد کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که در دوره آموزش مدلهای جدید طراحی ناخن شرکت کنید تا تمام مهارت های لازم را به خوبی یاد بگیرید.

پیشنهاد ویژه: لمینت یا همان کاور ناخن یکی از انواع روش های کاشت ناخن محسوب می شود که به ناخن های دستان شما زیبایی ساده و چشم گیری می دهد. اگر می خواهید درباره این روش اطلاعات کامل و جامعی کسب کنید، مقاله لمینت ناخن را مطالعه کنید.

در ادامه برخی از نمونه های اموزش طراحی ناخن با عکس که در دوره می توانید به آن مسلط شوید آورده شده است.

آموزش طراحی ناخن عروس
آموزش طراحی ناخن عروس

آموزش طراحی ناخن عروس

یادگیری و آموزش طراحی ناخن خوشگل برای عروس شاید در نگاه اول کمی سخت بنظر برسد اما در دوره آموزش طراحی روی ناخن عروس، به شما جدیدترین و جذاب ترین ایده های طراحی ناخن برای عروس آموزش داده می شود و شما با ترفندهای جذابی که در کلاس آموزش طراحی ناخن برای عروس یاد می گیرد، قادر خواهید بود هر طرح و ایده ای را بر روی ناخن اجرا کنید.

آموزش طراحی ناخن کوتاه ساده

اگر ناخن های کوتاهی دارید و می خواهید با یادگیری اموزش طراحی ناخن خانگی، طرحی زیبا برای ناخن های کوتاه خود اعمال کنید و آن ها را جذاب تر جلوه دهید، آموزش طراحی ناخن کوتاه با لاک (آموزش طراحی ناخن خیلی کوتاه با لاک) می تواند به شما کمک کند.

در صورتی که به دنبال آموزش حرفه ای ژلیش روی ناخن های طبیعی و کاشت هستید، به صفحه آموزش ژلیش ناخن مراجعه کنید.
آموزش طراحی گل روی ناخن
آموزش طراحی گل روی ناخن

آموزش طراحی گل روی ناخن

اگر به دنبال اموزش طراحی ناخن اسان و زیبا، اموزش طرح گل ناخن را به شما پیشنهاد می کنیم. آموزش طراحی ناخن گل بسیار ساده و راحت است و شما در منزل نیز می توانید به یادگیری این آموزش به صورت مجازی بپردازید و بر روی ناخن های خود و دوستانتان این طرح زیبا و ساده را اجرا کنید.

آموزش طراحی ناخن وان استروک
آموزش طراحی ناخن وان استروک

آموزش طراحی ناخن وان استروک

همانطور که می دانید دیزاین و طراحی ناخن به روش های مختلفی از جمله طراحی، آبرنگی، ضربه ای و…. انجام می شود. آموزش طرح ناخن جدید به روش وان استروک یا به عبارتی دیگر آموزش طراحی ناخن وان استروک، یکی از آموزش های پرطرفدار در زمینه طراحی ناخن است که می توان بر روی ناخن طبیعی انجام داد.

این روش که به صورت تک ضربه می باشد و با استفاده از رنگ های اکلریلیک بر پایه آب انجام می شود، یکی از محبوب ترین و جذاب ترین تکنیک های دیزاین ناخن است که جایگاه ویژه ای در بین خانم ها دارد.

آموزش طراحی ناخن یلدایی
آموزش طراحی ناخن یلدایی

آموزش طراحی ناخن یلدایی

آموزش طراحی ناخن شیک مجلسی برای شب یلدا که یکی از مناسبت های خاص برای افراد می باشد، به شما می آموزد که با کمی خلاقیت در استایل ناخن های خود بتوانید بسیار جذاب تر بنظر برسید و در این شب به یاد ماندنی بدرخشید.

اموزش طراحی ناخن شب یلدا (اموزش طراحی ناخن برای شب یلدا) یکی از آموزش های پرطرفداری است که در آموزشگاه آریا تهران به شما آموزش داده می شود تا بتوانید در شب یلدا استایلی متفاوت را تجربه کنید.

آموزش طراحی ناخن انیمیشن
آموزش طراحی ناخن انیمیشن

آموزش طراحی ناخن انیمیشن

اموزش طراحی ناخن عروسکی نیز یکی از آموزش های پرطرفدار برای دختران نوجوان است که با یادگیری این آموزش می توانند هر طرح عروسکی یا انیمیشنی را بر روی ناخن های خود و اطرافیان اعمال کنند.

آموزش طراحی ناخن ابر و بادی
آموزش طراحی ناخن ابر و بادی

آموزش طراحی ناخن ابر و بادی

اگر به دنبال اموزش طراحی ناخن خفن و جذاب هستید، پیشنهاد می کنیم آموزش طراحی ناخن ابر و بادی را از دست ندهید.

اموزش طراحی ناخن ابرنگی
اموزش طراحی ناخن ابرنگی

اموزش طراحی ناخن ابرنگی

اموزش طراحی آبرنگ ناخن یکی دیگر از مباحث آموزشی است که در آموزشگاه آریا تهران شعبه بانولند، به شما آموزش داده می شود. با مشاهده و گذراندن آموزش طراحی ناخن فانتزی جدید (اموزش طراحی ناخن دخترانه فانتزی)، شما قادر خواهید بود هر نوع طرح فانتزی دخترانه مانند آبرنگی را بر روی ناخن اجرا کنید و لذت ببرید.

آموزش طراحی ناخن با قلم داتینگ
آموزش طراحی ناخن با قلم داتینگ

آموزش طراحی ناخن با قلم داتینگ

همانطور که می دانید انواع قلم مخصوص طراحی ناخن یکی از حیاتی ترین ابزارها در دیزاین و طراحی ناخن است و به شما امکان می دهد تا بتوانید انواع طرح های دلخواه خود را اعمال کنید.

شما در دوره آموزش طراحی ناخن با قلم می توانید به تمامی مباحث آموزش طراحی ناخن با قلم سه صفر، آموزش طراحی ناخن با قلم مو، آموزش طراحی ناخن با قلم داتینگ و… تسلط کامل یابید و در این زمینه تبدیل به یک متخصص شوید و همانند حرفه ای عمل کنید.

آموزش طراحی ناخن بچه گانه
آموزش طراحی ناخن بچه گانه

آموزش طراحی ناخن بچه گانه

انواع مختلفی از طرح های ناخن بچه گانه از کارتونی گرفته تا انواع طرح های فانتزی وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه فرزند خود انتخاب کنید.

انواع مباحث آموزش طراحی ناخن کارتونی و آموزش طراحی ناخن کودکانه (آموزش طراحی ناخن برای بچه ها) برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است تا بتوانید انواع طرح های ناخن کودکانه را یاد بگیرید و به راحتی طرح های مورد نظر خود را اجرا کنید.

آموزش طراحی ناخن پاییزی
آموزش طراحی ناخن پاییزی

آموزش طراحی ناخن پاییزی

با شروع انواع فصل های پاییز و زمستان ایده های مختلفی مانند طرح ناخن پاییزی یا زمستانه وجود دارند که شما می توانید با استفاده از آن استایل متفاوتی داشته باشید.

اگر به دنبال اموزش طراحی ناخن ساده دخترانه در منزل هستید، ما انواع اموزش طراحی ناخن زمستانی و آموزش طراحی ناخن نقاشی را برای شما هنرجویان عزیز در نظر گرفته ایم.

آموزش طراحی لاک ناخن در خانه
آموزش طراحی لاک ناخن در خانه

آموزش طراحی لاک ناخن در خانه

آموزش طراحی لاک ناخن در خانه از ساده ترین مباحث آموزشی محسوب می شود. شما با یادگیری انواع اموزش طراحی ناخن با لاک صورتی، اموزش طراحی ناخن با لاک سیاه و سفید، اموزش طراحی ناخن با لاک مشکی (آموزش طراحی ناخن مشکی) و… می توانید به راحتی با هر نوع رنگ لاک، طرح های ساده و جذابی خلق کنید و زیبایی ناخن های دست خود را چند برابر کنید.

آموزش طراحی ناخن پا با لاک
آموزش طراحی ناخن پا با لاک

آموزش طراحی ناخن پا با لاک

علاوه بر ناخن های دست، زیبایی ناخن های پا نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. به همین دلیل ما در آموزشگاه آریا تهران برای شما علاوه بر آموزش طراحی ناخن رنگی رنگی برای دست، آموزش طرح ناخن پا را نیز آماده کرده ایم.

آموزش طراحی ناخن با یک لاک بسیار ساده است و نیاز به مراحل پیچیده ای ندارد؛ به همین خاطر بعنوان آموزش طراحی ناخن راحت نیز در نظر گرفته شده است.

اموزش طراحی ناخن پروانه ای
اموزش طراحی ناخن پروانه ای

اموزش طراحی ناخن پروانه ای

اموزش طراحی ناخن پوست ماری
اموزش طراحی ناخن پوست ماری

اموزش طراحی ناخن پوست ماری

آموزش طراحی ناخن چشم گربه ای

آموزش طراحی ناخن چشم گربه ای

آموزش طراحی ناخن حیوانات
آموزش طراحی ناخن حیوانات

آموزش طراحی ناخن حیوانات

اگر به طرح ناخن انواع حیوانات علاقه مند هستید، آموزش طراحی ناخن حیوانات از مباحث و طرح های متنوعی ساخته شده است و به شما کمک می کند تا بتوانید انواع طرح های حیوانات را بر روی ناخن خود و دیگران اعمال کنید.

بخشی از مباحث آموزشی در این دوره آموزش طراحی ناخن خرگوش، آموزش طراحی ناخن خرسی (آموزش طراحی خرس روی ناخن)، آموزش طراحی ناخن گربه، آموزش طرح ناخن گاوی، آموزش طراحی ناخن مدل پلنگی و… می باشد.

آموزش طراحی حروف انگلیسی روی ناخن
آموزش طراحی حروف انگلیسی روی ناخن

آموزش طراحی حروف انگلیسی روی ناخن

اموزش طراحی ناخن به زبان فارسی (آموزش طراحی ناخن فارسی) یکی از انواع آموزش طراحی ناخن دخترانه در خانه می باشد که شما با یادگیری آن به راحتی در خانه می توانید شروع به طراحی کنید و از جذابیت ناخن هایتان لذت ببرید.

اموزش طراحی چشم نظر روی ناخن
اموزش طراحی چشم نظر روی ناخن

اموزش طراحی چشم نظر روی ناخن

آموزش طراحی ناخن گورخری
آموزش طراحی ناخن گورخری

آموزش طراحی ناخن گورخری

آموزش طراحی خطی ناخن (اموزش طراحی ناخن خطی) یا گورخری یکی از مباحثی است که شما به راحتی می توانید یاد بگیرید. این نوع آموزش طراحی ناخن خیلی ساده است و یادگیری آن به شما کمک می کند تا بتوانید طرح های خطی را به راحتی بر روی انواع ناخن های کوتاه و بلند اعمال کنید.

آموزش طراحی ناخن ژلیش
آموزش طراحی ناخن ژلیش

آموزش طراحی ناخن ژلیش

همانطور که می دانید ژلیش ناخن طبیعی یکی از انواع روش های زیبایی ناخن ها می باشد که بر روی ناخن های طبیعی فرد انجام می شود و نیاز به کاشت ناخن مصنوعی ندارد.

این روش به دلیل ساده و بی ضرر بودنش امروزه از مجبوبیت بسیاری بالایی در بین خانم ها برخوردار است و از همین رو ما با گنجاندن مباحث آموزش طراحی ناخن زیبا و ساده با ژلیش که شامل اموزش طراحی ناخن با ژل عنکبوتی، آموزش طراحی ناخن با ژل آدامسی، آموزش طراحی ناخن با ژل بلومینگ، آموزش طراحی ناخن با پینت ژل، آموزش طراحی ناخن با بیلدر ژل و… می باشد، این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا بتوانید انواع روش های طراحی ناخن با ژلیش را به طور حرفه ای یاد بگیرید.

آموزش طراحی ناخن شطرنجی
آموزش طراحی ناخن شطرنجی

آموزش طراحی ناخن شطرنجی

آموزش طراحی ناخن با شابلون و مهر
آموزش طراحی ناخن با شابلون و مهر

آموزش طراحی ناخن با شابلون و مهر

آموزش طراحی ناخن شکل قلب
آموزش طراحی ناخن شکل قلب

آموزش طراحی ناخن شکل قلب

یکی دیگر از طرح های ناخن جذابی که مورد توجه افراد قرار دارد، طرح های قلب و ستاره است که می تواند جلوه بسیار زیبایی به ناخن های شما ببخشد. آموزش طراحی ناخن مدل قلب (آموزش طراحی ناخن قلب) و همچنین آموزش طراحی ناخن ستاره از جمله مباحث آموزشی است که همیشه محبوبیت خاص خودش را دارد.

آموزش طراحی ناخن برای عروسی
آموزش طراحی ناخن برای عروسی

آموزش طراحی ناخن برای عروسی

معمولا در مناسبت های خاصی مانند عروسی، علاوه بر زیبایی چهره و لباس، زیبایی ناخن های دست و پا از اهمیت بسیاری برخوردار است.

از آن جایی که بسیاری از متقاضیان، به دنبال آموزش طراحی ناخن برای عروسی هستند، ما برای شما در این دوره آموزشی علاوه بر آموزش طرح های ساده و شیک، به اموزش طراحی صدف روی ناخن و همچنین آموزش طراحی ناخن گریم برای عروسی پرداخته ایم تا بتوانید انواع طراحی های زیبا برای عروسی را یاد بگیرید.

آموزش طراحی ناخن فرنچ در منزل
آموزش طراحی ناخن فرنچ در منزل

آموزش طراحی ناخن فرنچ در منزل

کمتر کسی است که عاشق طراحی ناخن فرنچ نباشد. این طرح زیبا و ساده برای افرادی که طرفدار ناخن های طبیعی و ساده هستند بسیار توصیه می شود. از این رو شما می توانید با یادگیری آموزش طراحی ناخن فرنچ در خانه، برای دوستان و نزدیکان ساده پسند خود، این طرح زیبا را اجرا کنید.

آموزش طراحی ناخن قطره

آموزش طراحی ناخن قطره

آموزش طراحی ناخن کهکشانی
آموزش طراحی ناخن کهکشانی

آموزش طراحی ناخن کهکشانی

آموزش طراحی ناخن مینیمال
آموزش طراحی ناخن مینیمال

آموزش طراحی ناخن مینیمال

آموزش طراحی ناخن مصنوعی
آموزش طراحی ناخن مصنوعی

آموزش طراحی ناخن مصنوعی

اگر می خواهید ناخن های مصنوعی را خودتان در منزل دیزاین یا طراحی کنید، آموزش طراحی ناخن مصنوعی در خانه را از دست ندهید.

آموزش طراحی ناخن نت موسیقی
آموزش طراحی ناخن نت موسیقی

آموزش طراحی ناخن نت موسیقی

آموزش طراحی ناخن ماربل
آموزش طراحی ناخن ماربل

آموزش طراحی ناخن ماربل

آموزش طراحی ناخن واتر ماربل و آموزش طراحی ناخن ماربل از دیگر مباحثی است که در دوره آموزش خواهید دید. شما پس از گذراندن این دوره به طور کامل دیگر هیچ نیازی به شرکت در دوره های آموزشی دیگری نخواهید داشت و می توانید با تسلط کامل بر تمامی انواع طراحی های ناخن کار خود را شروع کنید.

آموزش طراحی ناخن ولنتاین
آموزش طراحی ناخن ولنتاین

آموزش طراحی ناخن ولنتاین

علاوه بر شب یلدا، مناسبت هایی مانند ولنتاین و هالووین از جمله رویدادهای خاصی است که طراحی های خاص خود را می طلبد؛ اما نگران نباشید ما دوره آموزشی را به گونه ای طراحی کرده ایم تا بتوانید انواع آموزش طراحی ناخن برای هالووین، آموزش طراحی ناخن ولنتاین و… را به طور کامل و حرفه ای یاد بگیرید.

جمع بندی

در این صفحه آموزش طراحی ناخن با توضیح کامل به شما عزیزان معرفی شد. همانطور که گفتیم دوره کاشت و طراحی ناخن یکی از دوره های پرطرفدار و درآمدزا در آموزشگاه آریا تهران می باشد که توسط اساتید مجرب، با جدیدترین تکنیک ها و تجهیزات آموزشی برگزار می شود.

در این دوره شما با انواع آموزش طراحی جدید روی ناخن کوتاه و بلند آشنا خواهید شد که برخی از این مباحث شامل آموزش لاک زدن و طراحی ناخن دست و پا، اموزش طراحی ناخن با نوار دیزاین، اموزش طراحی ناخن مرمری، آموزش طراحی ناخن بی تی اس، اموزش طراحی ناخن چریکی، آموزش طراحی ناخن با چسب نواری، آموزش طراحی ناخن در خانه با لاک، آموزش طراحی ناخن با خلال دندان، آموزش طراحی ناخن رنگین کمانی، آموزش طراحی ناخن کاشت، آموزش طراحی ناخن با ژلیش، آموزش طراحی ناخن سرامیکی، اموزش طراحی ناخن سه بعدی، آموزش طراحی خیس در خیس ناخن، اموزش طراحی روی ناخن مصنوعی، اموزش طراحی ناخن با شوگر، آموزش طراحی ناخن کروم، آموزش طراحی ناخن با سایه چشم، اموزش طراحی پنیری ناخن و… می باشد.

جهت شرکت در این دوره همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و اسم خود را در لیست اسامی شرکت کنندگان دوره ثبت کنید.

سوالات متداول
هزینه آموزش طراحی ناخن چقدر است؟

همانطور که گفته شد عوامل متعددی در تعیین هزینه آموزش طراحی ناخن دخترانه تاثیرگذار هستند. برخی از این عوامل شامل مدت زمان دوره، نوع دوره، مکان برگزاری، نوع آموزش (حضوری یا آنلاین)، سطح آموزش، تجربه و تخصص اساتید، زمان برگزاری این دوره، مدرک معتبر، سرفصل های ارائه شده، تجهیزات مورد نیاز و… می باشد.

آموزش طراحی ناخن شیک و ساده به چه صورت می باشد؟

دوره آموزش طراحی ناخن در آموزشگاه آریا تهران شعبه بانولند برگزار می شود. این دوره با ارائه به روزترین مباحث و تکنیک های آموزشی همراه با تجهیزات و امکانات به روز برگزار می شود و پس از پایان دوره به شما مدرک فنی حرفه ای تعلق خواهد گرفت که بوسیله آن می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید.

چگونه می توان آموزش طراحی ناخن ساده در خانه گذراند؟

آموزشگاه آریا تهران برای افرادی که شرایط حضور در کلاس ها را ندارند، این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند به صورت آنلاین در دوره ها شرکت کرده و از مباحث آموزشی بهره مند شوند.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش طراحی ناخن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.