دانلود کتاب آموزش اتوکد به زبان فارسی را در ادامه این مطلب می توانید به صورت رایگان دانلود نمایید، اساتید آموزشگاه معماری و کامپیوتر آریا تهران بنا به درخواست هنرجویان خود با تهیه مطالب مهم و تئوری محور نرم افزار اتوکد، کتاب آموزش نرم افزار اتوکد را برای شما تهیه و تدوین کرده اند.

این کتاب شامل مطالبی است که محتوای ورژن های مختلف نرم افزار اتوکد را شامل می شود، و هدف از ارائه این کتاب تسلط هر چه بیشتر شما با مطالب نرم افزار اتوکد است.

دانلود کتاب آموزش اتوکد فنی حرفه ای

دانلود کتاب آموزش اتوکد فنی حرفه ای

کتاب آموزش اتوکد براساس استاندارد ها و سرفصل های سازمان فنی حرفه ای تهیه و تدوین شده است، البته اساتید مجموعه آریا تهران به دلیل این که این کتاب به صورت کاربردی در اختیار شما شما قرار بگیرید، علاوه بر سر فصل های سازمان فنی حرفه ای، مفاهیم مرتبط با مباحث بازار کار اتوکد و نقشه کشی معماری را نیز در این کتاب گردآوری کرده اند.

دانلود کتاب آموزش اتوکد

سرفصل های کتاب آموزش اتوکد به زبان فارسی

سرفصل های ارائه شده برای کتاب آموزش اتوکد تلفیقی از کتاب آموزش اتوکد ۲۰۱۶، کتاب آموزش اتوکد ۲۰۱۷، کتاب آموزش اتوکد ۲۰۱۸، کتاب آموزش اتوکد ۲۰۱۹، و جدید ترین مباحث ارائه شده در نرم افزار اتوکد یعنی کتاب آموزش اتوکد ۲۰۲۰ می باشد.

توضیحات بیشتر در مورد کتاب آموزش اتوکد به زبان فارسی

شما در کتاب آموزش اتوکد یاد میگیرید که از دستور های مختلف در چه جاهایی استفاده کنید، روشهای اجرا کردن دستورات مختلف را یاد می گیرید، و با سایر مباحث نرم افزار اتوکد آشنا خواهید شد.

با مطالعه این کتاب شما با مباحث تئوری نرم افزار اتوکد آشنا خواهید شد، و البته همان طور که می دانید، شما برای حرفه ای شدن در نرم افزار اتوکد نیازمند است که به صورت عملی هم با این نرم افزار کار کنید، که مطالعه موارد تئوری این نرم افزار به شما کمک می کند که مباحث عملی نرم افزار اتوکد را نیز به خوبی یاد بگیرید.

بخش قبلی شما سر فصل های مربوط به کتاب آموزش اتوکد را ملاحظه نمودید، و مشاهده می کنید که مباحث ارائه شده در این کتاب با توجه به ورژن های مختلف اتوکد ارائه شده است، و این کتاب می تواند به عنوان یک جزوه آموزشی کامل و جامع در اختیار شما علاقه مندان به نرم افزار اتوکد قرار بگیرد.

در نهایت امیدواریم که مطالعه این کتاب مورد توجه شما قرار بگیرد، و در صورتی که بعد از مطالعه مباحث کتاب آموزش اتوکد هر گونه سوال و یا ابهامی در هر کجای کتاب داشتید می توانید سوالات خود را از طریق بخش نظرات سایت آریا تهران با اساتید اتوکد این مجموعه در میان بگذارید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب آموزش اتوکد به زبان فارسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.