نرم افزار اتوکد الکتریکال را می توان جزو قوی ترین و محبوب ترین نرم افزار های نقشه کشی نام برد. این نرم افزار محصول کمپانی Autodesk می باشد که در حوزه طراحی و نقشه کشی رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

نرم افزار اتوکد الکتریکال را می توان قوی ترین و شاخص ترین نرم افزار نقشه کشی در این حوزه دانست.این نرم افزار با ویژگی های فوق العاده ای که دارد می تواند به کاربران برای ساخت انواع اسناد و مدارک مهندسی موجود مانند فرمان ، هیدرولیک و تابلو های برقی در هر حد و اندازه ای کمک کند.

نرم افزار اتوکد الکتریکال به انگلیسی (Autocad Electrical) در صنایع مختلفی کاربرد دارد که یکی از مهم ترین ای صنایع ، انواع تابلوسازی ها می باشد.توجه داشته باشید که این نرم افزار از ضروری ترین پیشنیاز های مهندسان برق و الکترونیک می باشد.

معرفی دوره آموزش اتوکد الکتریکال

در دوره اتوکد الکتریکال که در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران برگذار می شود تمامی مفاهیم به صورت ریز به ریز و از پایه برای شما توضیح داده می شود.توجه داشته باشید که دوره ویدویی که در انتظار شماست کاملا با سایر دوره های آموزشی تفاوت دارد.

فیلم آموزش اتوکد الکتریکال به صورت بخش بخش برای شما عزیزان انتشار یافته است و می توانید با دانلود آن ها و یا مشاهده آنلاین در وب سایت به خوبی در اتوکد الکتریکال به مقام استادی دست پیدا کنید.

توجه داشته باشید که ویدیو های آموزشی ما کاملا پرمحتوا می باشند و از بحث های حاشیه ای و جدا از درس کاملا خودداری شده است تا وقت شما تا حد امکان گرفته نشود.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که پیش نیاز های دوره اتوکد الکتریکال به چه صورت می باشد، به آن می پردازیم :

پیش نیاز دوره آموزشی اتوکد الکتریکال

مدرسین آموزشگاه آریا تهران همواره سعی کرده اند که دوره های ویدیویی خود را بدون پیش نیاز منتشر کنند ، اما به دلیل اینکه این دو دوره اتوکد الکتریکال آموزش به صورت حرفه ای دنبال می شود شرکت کنندگان حتما باید آشنایی با مبانی کامپیوتر داشته باشند و علاوه بر آن در دوره آموزش اتوکد شرکت کرده باشند.

کارآموزانی که قابلیت شرکت در دوره آموزش اتوکد را ندارند می توانند با خودخوانی و ویدیو آموزش اتوکد الکتریکال ۲۰۱۸ ، خود را به این کلاس برسانند.

مجموعه آموزش اتوکد الکتریکال

شرکت در دوره اتوکد الکتریکال و دانلود ویدیو های آموزشی پایان کار نیست ، درواقع با شرکت در این آموزش شما دسترسی کاملی به مجموعه آموزش اتوکد الکتریکال پیدا می کنید.

اما منظور از مجموعه آموزشی نرم افزار autocad electrical چیست ؟

در واقع شرکت کنندگان در این دوره یک کتاب آموزشی و یک فایل آموزشی با فرمت pdf دریافت می کنند. هم فایل پی دی اف و هم کتاب آموزشی شامل چند بخش است که هر بخش شامل آموزش های چند سال پیش می باشد.

در واقع پک فایل آموزش اتوکد الکتریکال pdf شامل جزئیات زیر می باشد :

آموزش اتوکد الکتریکال ۲۰۱۹ pdf
آموزش اتوکد الکتریکال ۲۰۱۶ pdf
آموزش اتوکد الکتریکال ۲۰۱۵ pdf
آموزش اتوکد الکتریکال ۲۰۱۴ pdf

اتوکد الکتریکال کتاب، شما را در مقابله با هرمشکل و یا سوالی پشتیبانی می کند ، برای دانلود رایگان آموزش اتوکد الکتریکال pdf روی دکمه زیر کلیک کنید. ( نکته : این پک آموزشی pdf همانند یک جزوه آموزش اتوکد الکتریکال pdf می تواند در روند آموزش شما تاثیرخوبی بگذارد پس در دانلود آن دریق نکنید!)

درصورتی که در دانلود کتاب آموزش اتوکد الکتریکال pdf به مشکل برخوردید می توانید مشکل خود را در نظرات بیان کنید و منتظر باشید که تیم پشتیبانی فنی ما در اسرع وقت سوال شما را پاسخ دهد.

سرفصل های دوره آموزش اتوکد الکتریکال

سرفصل های دوره آموزش نرم افزار اتوکد الکتریکال به شرح زیر می باشد :

مخاطبین دوره آموزش اتوکد الکتریکال

فیلم آموزش اتوکد الکتریکال مخاطبان گسترده ای را شامل می شود، تمامی تحصیلگرانی که در حوزه نقشه کشی صنعتی و غیر صنعتی فعالیت دارند می توانند با این دوره سطح دانایی خود را افزایش دهند.

علاوه بر آن افرادی که شاغل در شرکت های نقشه کشی و معماری هستند نیز می توانند از این دوره نهایت استفاده را ببرد و تخصص خود را به مراتب بالاتر بکشند.

همچنین علاقه مندان به حوزه نقشه کشی ، معماری ، گرافیک و طراحی های صنعتی نیز می توانند با شرکت در این دوره به صورت کامل با اتوکد الکتریکال آشنا شوند و وارد بازار کار این حوزه گردند.

هدف از برگذاری دوره اموزش اتوکد الکتریکال

درواقع دانشجویانی که در این دوره شرکت می کنند باید با مهارت های ابتدایی کورل آشناییت داشته باشند و بعد از این دوره آموزشی بتوانند به تنهایی پروژه های نقشه کشی الکتریکال را طراحی کنند. هدف اصلی از برگذاری این دوره این است که کارآموزان بتوانند توانایی نقشه کشی خود را تا حد بسیار بالایی رونق دهند.

بعد از این دوره شاگردان باید بتوانند تمامی نقشه های کار شده در پروژه های علمی را به صورت کامل و تنهایی طراحی کنند ، این نقشه ها شامل : فرمان ها ، قدرت ها ، هیدرولیک ، پنوماتیک و چندین قسمت دیگر می باشند. همچنین شما در این دوره کار با کتابخانه iec اتوکد الکتریکال را فرا خواهید گرفت.

مدرک فنی و حرفه ای اتوکد الکتریکال

آموزشگاه آریا تهران با ۱۵ سال سابقه در زمینه انواع آموزش های نقشه کشی و گرافیک با اهدا مدرک رسمی فنی حرفه ای به شما این امتیاز را می دهد که بعد از گذراندن این دوره آموزشی بتوانید برای کسب مدرک فنی حرفه ای اتوکد الکتریکال اقدام کنید.

بعد از گذراندن این دوره می توانید برای دریافت مدرک فنی حرفه به صورت حضوری به آموزشگاه آریا تهران تشریف بیاورید و شرایط را پرس و جو کنید و یا با مشاوران ما به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنید.

مدرک فنی حرفه ای آموزشگاه آریا تهران مورد تاییدیه سازمان فنی و حرفه ای می باشد که قابل ترجمه و بین المللی است.

با ارائه این مدرک معتبر می توانید در شرکت های داخلی شروع به کار کنید و یا از آن به عنوان یک امتیاز جهت خروج از کشور استفاده کنید.

روش دانلود آموزش اتوکد الکتریکال

برای دانلود ویدیو های آموزشی می توانید روی دکمه دانلود مستقیم کلیک کنید و قسمت مورد نظر خود را به صورت مستقیم دانلود کنید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

2 دیدگاه برای دوره آموزش اتوکد الکتریکال

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ساهری

    خیلی خوب استاد کاملا مسلط ب کلاس و باسواد

    • aryatehran_B

      درود خیلی خوشحالیم که اموزشگاه اریا تهران را انتخاب کرده اید

  2. ابوالفضل شیرمحمدی

    سلام دانلود کجا هست ؟

    • aryatehran_B

      سلام عرض شد شما فیلم جلسات دورتون رو میخواین دانلود کنید