اگر به دنبال بهترین کلاس نقاشی کودکان هستید و میخواهید از تخصص برترین اساتید نقاشی کودکان در ایران برای شکوفایی استعداد فرزندتان بهره ببرید پیشنهاد ما به شما شرکت در بهترین کلاس نقاشی برای کودکان در تهران میباشد که در آریا تهران برگزار میشود. برای اطلاع از شرایط برگزاری با آموزشگاه نقاشی کودکان آریا تهران تماس بگیرید و از قیمت کلاس نقاشی کودکان و روز های برگزاری اطلاع یابید.

آموزش نقاشی به کودکان

نقاشی، هنری است که علاوه بر بهبود حالات روحی، بر عملکرد جسمی افراد و کودکان نیز تاثیر می گذارد! آموزش نقاشی به کودکان همواره یکی از بهترین راه ها برای شکوفا کردن استعدادشان توسط شما والدین عزیز می باشد که ما این کار را برای شما اسان تر کرده ایم.

شرکت در دوره آموزش نقاشی به کودکان در آریا تهران علاوه بر افزایش سطح توانایی و مهارت کودکان در زمینه نقاشی ، موجب افزایش خلاقیت، قوه تخیل و همچنین بهبود عملکرد مغز کودکان نیز می گردد.

آموزش نقاشی به کودکان بسیار مفید است و با توسعه فعالیت های مغزی آنان، سبب می شود ذهن آنان برای آموختن دروس دیگر فعال تر شود و به راحتی بتوانند مفاهیم دروس مختلف را درک کنند و همچنین ایده های خود را به سایر دوستان همسن خود ارئه دهند.

آموزش نقاشی به کودکان باعث برانگیخته شدن احصاص مسولیت پذیری در آن ها و همینطور باعث افزایش ذوق و در نتیجه خلق آثار زیبا می باشد. هنر نقاشی به مراتب تاثیر بسزایی در تمامی ابعاد زندگی کودکان دارد و باعث ایجاد احساس آرامش و امنیت به دلبندانتان می شود.

پیشنهاد ویژه » آموزش ICDL در بهترین آموزشگاه کامپیوتر و ICDL در تهران، مخصوص کودکان و نوجوانان علاقه مند به یادگیری کامپیوتر

نمونه عکس آموزش ویژه نقاشی به کودکان

کلاس آموزش نقاشی به کودکان

آموزشگاه نقاشی کودکان آریا تهران دو نوع کلاس آموزشی حضوری و آنلاین بصورت عمومی و خصوصی  برگزار می کند، در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزش نقاشی یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد، اما مسلما در کلاس خصوصی آموزش نقاشی به کودکان دبستانی، زمان بیشتری برای رفع مشکل و تمرین وجود خواهد داشت.

قابل ذکر است که تعداد افراد در کلاس های خصوصی ۱ تا ۲ نفر  و در کلاس های عمومی نقاشی ویژه کودکان حداقل ۳ نفر می باشد.

اگر سوالی در مورد کلاس نقاشی کودکان دارید و میخواهید در مورد روز های برگزاری کلاس و قیمت کلاس نقاشی کودکان دارید میتوانید با همکاران ما در آموزشگاه نقاشی کودکان آریا تهران تماس بگیرید.

آموزش نقاتشی به کودکان 5سالهآموزش نقاتشی به کودکان ۵ساله
آموزش نقاتشی به کودکان 6 سالهآموزش نقاتشی به کودکان ۶ ساله
 
آموزش نقاتشی به کودکان 8 سالهآموزش نقاتشی به کودکان ۸ ساله
 
آموزش نقاتشی به کودکان 9 سالهآموزش نقاتشی به کودکان ۹ ساله
آموزش نقاتشی به کودکان 10 سالهآموزش نقاتشی به کودکان ۱۰ ساله
 
آموزش نقاتشی به کودکانآموزش نقاتشی به کودکان
 

کلاس نقاشی آنلاین کودکان

با توجه به شرایط کنونی، و سختی تردد و همچنیت تسهیل آموزش علاقمندان شهرستانی، آموزشگاه نقاشی آریا تهران تمام ساختار برگزاری کلاس نقاشی آنلاین کودکان را فرا هم کرده است. در صورتی که به هر دلیل امکان شرکت در کلاس های حضوری نقاشی کودکان را ندارید می توانید از خدمات آنلاین ما استفاده کنید، برای اطلاع از نحوه تدریس نقاشی به کودکان و همینطور اطلاع از شهریه کلاس نقاشی کودکان به پایین صفحه مراجعه کنید.

برای شرکت در کلاس آنلاین نقاشی کودکان حتما بهترین آموزشگاه غرب تهران را انتخاب کنید.

نمونه عکس آموزش نقاشی به کودکان
نمونه عکس آموزش نقاشی به کودکان  
نمونه عکس آموزش نقاشی به کودکان  

نمونه عکس آموزش نقاشی به کودکان
نمونه عکس آموزش نقاشی به کودکان  
آموزش نقاشی به کودکان  

هزینه کلاس نقاشی کودکان

همانطور که پیشتر گفته شد آموزشگاه نقاشی کودکان، در دو نوع کلاس خصوصی و عمومی برگزار می شود.

هزینه کلاس خصوصی نقاشی کودکان، ساعتی ۹۰/۰۰۰ تومان و هزینه کلاس عمومی نقاشی کودکان ۴۲۰/۰۰۰ تومان می باشد.

جهت تعیین سطح دوره نقاشی کودکان به صورت خصوصی ابتدا باید سطح هنرجویان توسط استاد مجرب آموزشگاه نقاشی سنجیده شود.

آموزش نقاشی آریا تهران
آموزش نقاشی آریا تهران  
آموزش نقاشی آریا تهران  

آموزش نقاشی به کودکان ۸ سال به بالا

آموزش دادن نقاشی به کودکانی که در رنج سنی ۴ و ۵ سالگی هستند می تواند با عث افزایش قدرت تخیل و هوش و استعداد این کودکان در این سنین باشد.

یادگیری آموزش نقاشی با رنگ آمیزی کودکانه در سنین ۶ تا ۸ سال می تواند منجربه آمادگی ذهنی کودک دلبند شما قبل از ورود به مدرسه باشد.

از این گذشته هنر نقاشی می تواند به عنوان یک تفریح سالم و مفید برای کودکان تلقی شود، هنری که هم آن ها را به خوبی سرگرم می کند و هم یک ورزش ذهنی سالم برای کودک تلقی می شود.

در کلاس نقاشی کودکان گرفتن قلم مو، کشیدن نقاط و خطوط، مخلوط کردن رنگ‌ها، برش با قیچی، کنترل چوب چسب یا فشردن بطری چسب، ورز دادن و غلتاندن خمیر بازی، پاره کردن کاغذ، همه این کارها نیازمند مهارت و هماهنگی فزاینده‌ای هستند، با این حال چنان سرگرم کننده و با ارزش می باشد که کودکان می خواهند آنها را بارها و بارها انجام دهند. همانطور که کودکان در طول زمان درگیر فعالیت های هنری می شوند، مهارت های حرکتی ظریف آنها بهبود می یابد.

دوره آموزش نقاشی به کودکان

آموزش نقاشی به کودکان ۷ ساله

کودکانی که در سن ۷ سالگی اصول نقاشی و رنگ آمیزی کودکانه را به درستی یاد بگیرند، مطمئنا در زمان ورود به مدرسه آن ها نسبت به سایر ههم کلاسی های خود در امر نقاشی بسیار خلاق تر خواهند بود.

ضمن این که شما والدین عزیز می توانید با مراجعه به آموزشگاه نقاشی آریا تهران از نزدیک محیط آرام و پرنشاطی را که مخصوص کودکان دلبند شما در نظر گرفته شده است را مشاهده نمایید.

هنر به طور طبیعی با خلاقیت مرتبط است، ویژگی که به طور فزاینده ای به عنوان یکی از مهم ترین عوامل موفقیت افراد، سازمان ها و فرهنگ ها مطرح می شود.

حقیقت این است که هنر حیاتی است، اگر تا حدودی نامشهود باشد، و اگر کودکان در فعالیت های هنری عملی شرکت کنند، در همه رشته ها بسیار بهتر یاد می گیرند.

دوره های آموزش نقاشی به کودکان باعث ارتقای خلاقیت می شود.
خلاقیت توانایی تفکر در خارج از جعبه ضرب المثل است و دو ایده نامرتبط را به روشی جدید به هم متصل می کند. راه‌حل‌های مشکلات عمده و پیشرفت‌ها از هر نوع با خلاقیت مرتبط می باشد، توانایی خلاق بودن برای موفقیت فرزندان ما و رفاه دنیای ما حیاتی است.

به گفته بنیاد بین‌المللی هنر کودک، «تحقیقات نشان می‌دهد که کودکی که در معرض هنر قرار می‌گیرد، توانایی ویژه‌ای برای تفکر خلاق، اصیل بودن، کشف، نوآوری و ایجاد مالکیت فکری و ویژگی‌های کلیدی برای موفقیت فردی و شکوفایی اجتماعی در قرن بیست و یک.”

بهترین کلاس نقاشی کودکان

اگر به دنبال بهترین کلاس نقاشی کودکان هستید آموزشگاه آریا تهرذان یکی از برترین گزینه ها می باشد، چرا که آموزشگاه آریا تهران این زمینه را برای کودکان شما فراهم می سازد که بتوانند در محیطی شاد و آرام هنر نقاتشی را آموزش دیده و انواع اشکال را رسم کنند.

آموزش نقاشی به کودکان با شعر

آموزش دادن هنر نقاشی با کمک شعر ابزاری بسیار مفید و کاربردی است که اساتید آموزشگاه نقاشی آریا تهران با کمک این ابزار قدرتمند حتی کودکانی که زیاد به هنر نقاشی علاقه مند نیستند را مشتاق و علاقه مند می کند که با کمک و الهام گرفتن از شعر های زیبا و کودکانه، نقاشی های زیبا و هنرمندانه را به تصویری بکشند.

به همین علت است که ما در بخش قبلی اشاره کردیم که شما والدین عزیز در صورت داشتن وقت کافی حتما سری به آموزشگاه نقاشی آریا تهران بزنید، و از نحوه آموزش و تدریس اساتید نقاشی آموزشگاه آریا تهران و محیط پر نشاط این آموزشگاه دیدن فرمایید.

نقاشی فعالیتی است که می تواند تمام حواس از جمله بینایی، صدا، لامسه، بویایی و چشایی  را بسته به فعالیت به کار گیرد. سیناپس‌های مغزی کودکان هنگام آزمایش و با فشار دادن رنگ بین انگشتانشان، مخلوط کردن رنگ‌ها و مواد، یا کشیدن نقاشی از تخیل یا آنچه در مقابل خود می‌بینند، منشاء می‌گیرند.

آموزش نقاشی به کودکان
آموزش نقاشی به کودکان  
دوره آموزش نقاشی کودکان  

توضیحات بیشتر در مورد دوره آموزش نقاشی به کودکان

پرورش قدرت تصمیم گیری و استقلال کودکان :

آموزش نقاشی یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین فعالیت ها برای کودکان  محسوب می شود چرا که کودک می تواند احساسات خود را در نقاشی بیان کرده و به نوعی آزادانه با رنگ ها و طرح ها بازی کند و آثار هنری خلق کند.

به عنوان مثال در حین نقاشی کودک تصمیم می گیرد برای قسمت های مختلف نقاشی اش از چه سبک و رنگ قلمی استفاده کند، و همین امر قدرت تصمیم گیری و استقلال کودک را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

مزایای کلاس نقاشی برای کودکان بسیار زیاد است و شامل توانایی های حل مسئله، خلاقیت، سواد، مهارت های حرکتی ظریف و درشت، ارتباط و درک است.

کلاس نقاشی خوب برای کودکان در غرب تهران

اگر به دنبال کلاس نقاشی خوب برای کودکان در غرب تهران هستید باید به شما بگوییم آموزشگاه آریا تهران یکی از برتیرن ها در آموزش نقاشی به کودکان می باشد که در زمینه آموزش ۱۴ سال سابقه داردف پیشنهاد میکنیم با همکاران ما جهت مشاوره برای دوره آموزش نقاشی به کودکان اقدام نمایید.

بیشتری والدینی که به اوقات فراغت و شکوفایی استعداد فرزندان خود اهمیت میدهند به دنبال کلاس نقاشی خوب برای کودکان در تهران هستند و از دوستان و آشنایان در مورد آن سوال میپرسند اما واقعیت این است که نظرات و تجربه کسانی که این کلاس ها را گذرانده اند بیشتر میتواند به شما کمک کند.

نظرات کودکانی که در کلاس های نقاشی آریا تهران شرکت کرده اند و والدین ان ها میتواند بسیار به شما کمک کند. در این راستا به شما پیشنهاد میکنیم فیلم نظرات بهترین کلاس نقاشی خوب برای کودکان در تهران که در آریا تهران برگزار میشود را مشاهده کنید و یا حتی به صورت حضوری فضای برگزاری کلاس ها را مشاهده کنید.

مهمترین ویژگی کلاس نقاشی خوب برای کودکان در تهران این است که قیمت کلاس نقاشی کودکان مناسب در نظر گرفته شده باشد تا همه کسانی که به این کلاس ها علاقه دارند بتوانند در کلاس شرکت کنند و از مزایا آن بهره مند شوند.

قیمت کلاس نقاشی کودکان در آریا تهران ۴۲۰/۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است و شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روز ها و ساعات برگزاری کلاس ها با همکاران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

سرفصل های آموزش نقاشی به کودکان

یکی از ویژگی های کلاس نقاشی خوب برای کودکان در تهران این است که به روحیات و شخصیت هر کودک توجه ویژه ای شود و تلاش شود آموزش ها برحسب استعداد های کودک پیش رود. سرفصل های آموزش نقاشی به کودکان در آریا تهران بر اساس سطح کودک میباشد و موارد از مقدماتی تا پیشرفته به کودک آموزش داده میشود.

دقت داشته باشید که آموزش نقاشی به کودکان در آریا تهران بر اساس رده سنی کودکان پیش میرود و نوع اموزش برای کودکان ۶ ساله با ۱۰ ساله تفاوت دارد.

سرفصل های آموزش نقاشی به کودکان به طور معمول به صورت زیر میباشد:

  • آشنایی با رنگ ها
  • آشنایی با کاربرد رنگ های سرد و گرم
  • آشنایی با اشکال هندسی مختلف
  • طرز صحیح در دست گرفتن مداد
  • آموزش صحیح رنگ آمیزی نقاشی
  • آموزش رسم خطوط صاف و منحنی
  • آموزش رسم نقاشی از روی نمونه آماده
  • آموزش ترکیب رنگ ها
  • آموزش تناسب ها در نقاشی

در صورتی که کودک شما به هر مبحث تسلط لازم را داشته باشد باتوجه به نقاط ضعف و قوت آموزش او پیش میرود و شما میتوانید متوجه پیشرفت او در مبحث نقاشی شوید.

فواید کلاس نقاشی برای کودکان

مربیان به ما می گویند که هنر مهارت های حرکتی ظریف، رشد عصبی و توانایی های حل مسئله را تشویق می کند و می توان از آن به طور موثر برای آموزش و درک موضوعات کلیدی دیگر مانند خواندن، نوشتن، ریاضیات و علوم استفاده کرد.

درمانگران به ما می گویند که هنر به این دلیل ارزشمند است که به کودکان اجازه می دهد دنیای خود را پردازش کنند، با احساسات گاهی ترسناک به روشی ایمن برخورد کنند، و به این دلیل که به آنها ورودی حسی انتقادی می دهد.

هنرمندان به ما می گویند که هنر به خاطر خود مهم است – به عنوان منبع زیبایی و بیان، و همچنین صرفاً برای فرآیند خلقت.

بچه ها به ما می گویند که هنر سرگرم کننده است، فعالیتی که از آن لذت می برند.

والدین به ما می‌گویند که هنر برای خانواده‌هایشان حیاتی است، زیرا همه را درگیر و خوشحال نگه می‌دارد و به انتقال‌های گاهی دشوار روز کمک می‌کند.

بهترین کلاس نقاشی کودکانبهترین کلاس نقاشی کودکان
بهترین کلاس نقاشی کودکانبهترین کلاس نقاشی کودکان
 
کلاس نقاشی کودکانکلاس نقاشی کودکان
 

آموزش نقاشی به کودکان ۸ ساله

کودکان نوپا با خط نویسی تصادفی، جلو و عقب شروع می کنند. اما هر چه بیشتر خط خطی کنند، بیشتر می توانند مداد رنگی و حرکات آن را روی کاغذ کنترل کنند.

همانطور که کودکان یاد می گیرند خط خود را کنترل کنند، شکل های متنوع تری می سازند و در نهایت تمام اشکال لازم برای نوشتن حروف الفبا را می سازند.

کودکان به صورت باورنکردنی اطلاعات جدید را جذب می‌کنند و باید آموخته‌های خود را به روشی ایمن و تأمل‌کننده پردازش کنند. هنر و نقاشی به آنها امکان می دهد احساسات را کشف کنند و با رویدادهای روزانه و مهم روبرو شوند.

نقاشی کشیدن کودکان  یک خروجی امن برای احساسات فراهم می کند. احساسات و ایده ها را می توان به اندازه ای قابل کنترل کاهش داد و به دلخواه دستکاری کرد. حرکت، تصویر، رنگ، خط و تخیل به کودکان کمک می کند تا خود را به شیوه ای چند بعدی بیان کنند. این راهی است که ممکن است کلمات قادر به انجام آن نباشند، یا ممکن است برای آنها راحت تر از کلمات باشد.

وقتی فرزندانمان را تشویق به کشف هنر می‌کنیم، آنها را تشویق می‌کنیم که بر خود، بدنشان و ابزارها و تکنیک‌های مختلف تسلط پیدا کنند. ما به آنها راه های زیادی برای ابراز وجود می دهیم.

به عنوان والدین و معلمان، ما می توانیم محیطی را ارائه دهیم که در آن آزمایش و ایجاد بی خطر باشد. محیطی که در آن سوالات تشویق می شود و کودکان به مواد مورد نیاز خود و لذت بردن از آن دسترسی آزاد دارند. ما این کار را برای تولید هنرمندان حرفه‌ای انجام نمی‌دهیم، بلکه برای پرورش کودکانی که اعتماد به نفس دارند و با خلاقیت خود در هر شکلی که باشد راحت هستند.

تدریس خصوصی نقاشی کودکان میتواند کمک بزرگی به کودکان شما در جهت رشد فکری و ذهنی کودک با استفاده از رنگ ها و همینطور اشکال داشته باشد.

تقویت مهارت تمرکز با آموزش نقاشی کودکان :

کودکان در حین نقاشی مهارت های لازم برای تمرکز بر روی جزئیات نقاشی و طراحی و رنگ آمیزی را کسب نموده و همین مسئله تاثیر مستقیم بر روی تمرکز کودکان در امور درسی نیز خواهد گذاشت.

کلاس نقاشی آنلاین کودکان رایگان

یکی دیگر از خدماتی که آریا تهران به عنوان بهترین کلاس نقاشی خوب برای کودکان در غرب تهران ارا ئه میدهد برگزاری کلاس نقاشی آنلاین کودکان رایگان میباشد. در کلاس آنلاین کودک شما میتوانید از تمامی نکات آموزشی بهره مند شود و نقاشی های حرفه ای بکسد.

کلاس نقاشی آنلاین کودکان رایگان هر چند مدت یک بار در آریا تهران برگزار میشود و افرادی که به این کلاس ها علاقه داشته باشند میتوانند نهایت بهره را از کلاس ببرند.

برگزاری کلاس نقاشی آنلاین کودکان رایگان این امکان را به والدین میدهد که از استعداد کودکان خود اطلاع یابند و در صورتی که فرزند آن ها به این حوزه علاقه داشت میتوانند آن ها را در کلاس نقاشی آنلاین کودکان ثبت نام کنند. البته اگر شما در تهران سکونت دارید میتوانید در کلاس حضوری نقاشی کودکان در آریا تهران شرکت کنید و به صورت حضوری از مباحث تدریسی نهایت بهره را ببرید.

نتیجه؟

شرکت در کلاس های آموزش نقاشی برای کودکان مخصوصا در ایام تعطیلات تابستانی بسیار سرگرم کننده و مفید خواهد بود و کودکان در عین حال که تجربه ای لذت بخش و شاد در کنار دوستان و هم سالان خود خواهند داشت، موجب بهبود مهارت های عمومی کودکان نظیر قدرت تمرکز، خلاقیت، تصمیم گیری، استقلال و … خواهد شد.

اگر میخواهید استعداد فرزند شما در زمینه نقاشی شکوفا شود میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط برگزاری کلاس ها با آموزشگاه نقاشی کودکان آریا تهران تماس بگیرید.

سوالات متداول

کلاس نقاشی خوب برای کودکان در تهران کجاست؟

آریا تهران برای سال های پیاپی با نظر کاربران به عنوان بهترین برگزارکننده کلاس نقاشی خوب برای کودکان در تهران معرفی شده است که آموزش ها بر اساس رده سنی کودکان و استعداد آن ها پایه ریزی میشود. سرفصل های آموزش نقاشی به کودکان در آریا تهران بر اساس رده سنی کودکان و میزان تسلط آن ها به مباحث انجام میشود.

قیمت کلاس نقاشی کودکان چقدر است؟

هزینه کلاس نقاشی کودکان در آموزشگاه های مختلف متغیر میباشد اما در آریا تهران مناسب ترین قیمت کلاس نقاشی کودکان در نظر گرفته و شما میتوانید با جلسه ای ۹۰ هزار تومان برای آموزش خصوصی و یا ۴۲۰ هزار تومان برای آموزش های عمومی از تجارب اساتید ما بهره مند شوید.

 

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

مخاطبین

کودکان و نوجوانان از مقاطع تحصیلی پیش دبستانی تا ششم دبستان

طول دوره

10 جلسه

نوع تدریس

عملی

انتخاب زمان برگذاری دوره

خصوصی (ساعتی)

6 دیدگاه برای کلاس نقاشی کودکان

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. مژده

    عالی

  2. eskandari

    مربی بسیار حرفه ای بودن و کاملا مشخص بود کار با کودکان جز تخصص های این مجموعه هست

  3. Saba

    خیلی مهربان و با حوصله بودن ممنون 👌🏻

  4. نگار

    بسیار خوب بودن استاد نوعی اقدم. با حوصله، مسلط و مهربان
    مرسی

  5. دینا

    خیلی دوره خوبی بود. دخترم در این کلاس شرکت کرد

  6. مهدی شجاعی

    سلام، خسته نباشید امکان شرکت به صورت آنلاین در کلاس های نقاشی کودکان وجود دارد ؟