طراحی سایت معماری

شرکت طراحی سایت آریا تهران به صورت تخصصی یک وب سایت قدرتمند و پویا را در حوزه معماری برای شما طراحی و پیاده سازی می‌ کند، متخصصین این مجموعه با رعایت تمامی فاکتورهای فنی، طراحی وب سایت تخصصی معماری را با رعایت تمامی قوانین استاندارد طراحی در حوزه ux&ui طراحی و پیاده سازی می کنند، […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: web design tutorial
  • زمان مطالعه: 8 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

شرکت طراحی سایت آریا تهران به صورت تخصصی یک وب سایت قدرتمند و پویا را در حوزه معماری برای شما طراحی و پیاده سازی می‌ کند، متخصصین این مجموعه با رعایت تمامی فاکتورهای فنی، طراحی وب سایت تخصصی معماری را با رعایت تمامی قوانین استاندارد طراحی در حوزه ux&ui طراحی و پیاده سازی می کنند، جهت برقراری ارتباط و دریافت مشاوره تخصصی راه‌اندازی سایت شرکت معماری می‌ توانید از طریق شماره‌ های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ – ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۵ الی ۶ با همکاران ما تماس بگیرید.

توجه» برای سفارش ساخت طراحی وب سایت معماری با قیمت مناسب، ۳ ماه پشتیبانی رایگان، ارائه هاست حرفه ای رایگان به صفحه طراحی سایت وردپرسی در تهران مراجعه نمایید.

سایت طراحی معماری با هوش مصنوعی
سایت طراحی معماری با هوش مصنوعی

سایت طراحی معماری با هوش مصنوعی

بسیاری از افرادی که قصد طراحی وب سایت معماری را دارند هدفشان از راه‌اندازی این سایت این است که نمونه کارهای خود را در حوزه معماری و ساختمان در این وب سایت در معرض دید کاربران قرار دهند، برای همین منظور در زمینه راه‌اندازی و ساخت یک وب سایت معماری در سریع‌ ترین زمان ممکن شما می‌ توانید از هوش مصنوعی هم کمک بگیرید و اگر تمایل دارید که یک سایت معماری را به صورت کامل و تخصصی در سریع‌ ترین زمان به کمک هوش مصنوعی راه اندازی کنید می‌ توانید مقاله طراحی سایت با هوش مصنوعی ما را در وب سایت آریا تهران مطالعه کنید که در این مقاله به صورت یک آموزش تصویری به شما توضیح داده شده که چگونه یک سایت را به کمک هوش مصنوعی طراحی نمایید.

عوامل موثر در طراحی سایت معماری
عوامل موثر در طراحی سایت معماری

عوامل موثر در طراحی سایت معماری

داشتن یک وب سایت پویا و قدرتمند امروزه نیاز مبرم هر نوع کسب و کاری است، حوزه مهندسی معماری هم با داشتن یک وب سایت کامل می‌تواند تمامی خدمات خود را به کاربران منتقل نماید، همچنین یک مهندس معماری با داشتن این وب سایت می‌ تواند برند شرکت مهندسی معماری را به مخاطبان و مشتریان هدف خود معرفی نماید، عوامل مهمی که در طراحی یک وب سایت معماری باید به آن توجه داشت عبارتند از فاکتور های مهمی که در بخش زیر آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم، البته اگر شما در مورد انواع وب سایت ها اطلاعات کافی ندارید، پیشنهاد می کنیم که قبل از خواندن موارد زیر ابتدا مقاله طراحی وب چیست را مطالعه نمایید، سپس با توجه به اطلاعاتی که در مورد سایت بدست می آورید، اطلاعات بخش زیر هم می تواند به شما کمک نماید.

راهنمای جامع وب سایت معماری

از آنجا که مخاطبین وب سایت معماری فاکتور های استاندارد طراحی را به خوبی می‌ دانند، پس در نتیجه در زمان طراحی و پیاده‌ سازی صفحات وب سایت معماری توسط طراح سایت باید تمامی قواعد مربوط به ux&ui را رعایت کرد.

به منظور افزایش تعامل با مخاطب بهتر است که پس از طراحی و پیاده‌ سازی وب سایت معماری حتما بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو یا همان فعالیت‌ های سئو برای وب سایت معماری انجام شود.

هدایت مخاطبان وب سایت معماری به سایر حساب‌ های شبکه‌ های اجتماعی یکی دیگر از مواردی است که در زمان ساخت این نوع وب سایت‌ ها باید به آن توجه داشت.

در نظر گرفتن بخش ثبت نام کاربران وب سایت معماری یکی دیگر از متدهایی است که حتما باید در این نوع وب سایت‌ ها به آن توجه داشت.

به طور کلی طراحی سایت صنعتی مانند وب سایت‌ های حوزه معماری باید توسط یک تیم تولید محتوای قدرتمند بخش اخبار آنها مدیریت شود، در طول هفته مطالب به روز و مفیدی در حوزه معماری در این نوع سایت‌ ها منتشر شود.

بهتر است که در سایت‌ های معماری یک بخش چت آنلاین در نظر گرفته شود که این موضوع می‌تواند باعث تعامل بیشتر کاربران با سایت معماری شود.

بهترین سایت طراحی معماری
بهترین سایت طراحی معماری

بهترین سایت طراحی معماری

در صورتی که قصد راه‌اندازی و ساخت سایت معماری را دارید بد نیست که در این بخش با چند نمونه از وب سایت‌ های موفق در حوزه معماری که انجام پروژه های معماری را به صورت تخصصی اجام می دهند آشنا شوید.

  • وب سایت معماری BIG
  • وب سایت معماری Gluck
  • وب سایت معماری Olson Kundig
  • وب سایت معماری john Pawson
  • سایت معماری Patterson Associates
  • سایت معماری MMBB
  • وب سایت معماری SOM
  • سایت معماری Foster + Partners
  • سایت معماری EFFEKT
  • سایت معماری FXFOWLE
  • وب سایت معماری OMA

برای ساخت و طراحی وب سایت‌ های معماری در حوزه‌های مختلف مانند طراحی سایت معماری مجتمع مسکونی می‌ توانید از این وب سایت‌ ها ایده های خلاقانه دریافت نمایید، و با مشاهده فیلم های آموزش طراحی سایت ما در وب سایت آریا تهران ساخت وب سایت خود را استارت بزنید.

بهترین روش طراحی سایت معماری
بهترین روش طراحی سایت معماری

بهترین روش طراحی سایت معماری

برای طراحی سایت معماری و ساختن وب سایت شرکت معماری شما می توانید یا وب سایت خود را با استفاده از زبان‌ های برنامه‌ نویسی سمت وب طراحی و پیاده‌سازی نمایید، و یا این که وب سایت خود را به کمک سیستم‌ های مدیریت محتوا مانند وردپرس (توجه» در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد وردپرس داشته باشید به صفحه دوره وردپرس آریا تهران مراجعه نمایید.) پیاده‌سازی کنید، در صورتی که خودتان شخصا قصد دارید مدیریت وب سایت را بر عهده بگیرید پیشنهاد ما این است که سایت خود را بر روی بستر وردپرس طراحی و پیاده‌سازی نمایید، که این سیستم مدیریت محتوا بسیار ساده و کاربرپسند است و شما با یک آموزش ساده می‌ توانید بخش‌ های مختلف سایت طراحی و معماری خود را مدیریت نمایید، ضمنا اگر تمایل دارید که خصا خودتان اقدام به طراحی وب سایت معماری نمایید و مدیریت سایت را نیز بر عهده بگیرید می توانید در کلاس های دوره طراحی سایت آریا تهران شرکت کنید.

سایت معماری رایگان

در بخش قبلی گفته شد که بهترین روش برای راه اندازی وب سایت معماری استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است، سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکسری قالب ها رایگان دارد که شما می توانید از آن ها برای قالب وب سایت خود استفاده نمایید، اما در نهایت برای راه اندازی وب سایت معماری نیاز است که حتما شما ابتدا یک هاست و دامنه خریداری نمایید، سپس با نصب برنامه وردپرس بر روی هاست خود قالب آن را به صورت رایگان نصب کنید.

پس در نهایت هزینه خرید هاست و دامنه را باید پرداخت نمایید، اما اگر که ظاهر و زیبایی قالب وب سایت معماری چندان برای شما اهمیتی ندارد می توانید از قالب های رایگان وردپرسی استفاده نمایید.

توجه» برای سفارش ساخت وب سایت هتل با قیمت مناسب، ۳ ماه پشتیبانی رایگان، ارائه هاست حرفه ای رایگان به صفحه طراحی سایت هتل مراجعه نمایید.

سایت های طراحی معماری

وب سایت های حوزه مهندسی معماری و آموزش نقشه کشی ساختمان چهار فاکتور مهم حتما باید در ساختار آن ها لحاظ شود، که این وب سایت ها بتوانند در نهایت تعامل مناسبی را با مخاطبین هدف خود داشته باشند، این چهار فاکتور عبارتند از:

  • طراحی زیبا و کاربرپسند
  • محتوای یونیک و ساختارمند در جهت رفع نیاز مخاطب
  • سرعت لود مناسب مطالب وب سایت
  • ایجاد استراتژی مناسب سئو برای وب سایت معماری

سوالات متداول؟

طراحی وب سایت معماری چقدر زمان نیاز دارد؟

در صورتی که وب سایت معماری با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس راه اندازی شود، در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۰ روز می توان این وب سایت را راه اندازی کرد، اما در صورتی که ساخت وب سایت معماری به صورت صفر تا صد کدنویسی شود، این فرآیند با توجه به امکاناتی که قرار است به سایت اضافه شود بازه زمانی یک تا سه ماه را نیاز دارد.

هزینه طراحی سایت معماری چقدر است؟

برای طراحی و ساخت وب سایت معماری با حداقل امکاناتی نظیر ساخت صفحه اصلی، تماس با ما، درباره ما، ساخت لندینگ اختصاصی برای صفحه خدمات و دسته بندی خدمات، قیمت پایه ۱۰ میلیون تومان را می توان در نظر گرفت، اما اگر امکانات دیگری نظیر سیستم چت آنلاین، بخش ثبت نام اختصاصی کاربران، بخش باشگاه مشتریان، اضافه کردن قابلیت دو زبانه و چند زبانه کردن وب سایت و امکاناتی از این دسته را به سایت اضافه کرد، طبیعتا این هزینه افزایش پیدا می کند.

بهترین شرکت طراحی وب سایت معماری در تهران کجاست؟

شرکت طراحی سایت آریا تهران، با ارائه خدماتی مثل ۳ ماه پشتیبانی رایگان، ارائه هاست رایگان به مشتریان، طراحی اختصاصی قالب وب سایت معماری با رعایت تمامی استاندارد های ux&ui، تحویل به موقع پروژه در زمان مقرر به مشتری، انجام تمامی بهینه سازی های مورد نیاز در زمان ساخت وب سایت معماری اعم از بهینه سازی سرعت سایت، ارائه ویدئوی آموزش مدیریت سایت به مشتریان و غیره این خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

آیا طراحی سایت معماری به پشتیبانی فنی هم نیاز دارد؟

بله، هر نوع وب سایتی بعد از طراحی و راه اندازی حتما به خدمات پشتیبانی فنی نیاز دارد، به این دلیل که پلاگین های وب سایت نیاز به آپدیت دارند تا بتوانند از قابلیت های جدیدی که به نسخه های جدید آن ها اضافه می شود استفاده نمایند و همچنین ایرادات نسخه قبلی نیز برطرف شود، در صورتی که از وردپرس برای ساخت وب سایت معماری استفاده می شود، خود وردپرس نیز در بازه های زمانی مختلف نیاز به آپدیت و بروزرسانی دارد، قالب وب سایت نیز در صورت نیاز باید بروز رسانی شود، محتوای وب سایت هم برای رقابت در سرچ ارگانیک گوگل نیاز به آپدیت دارد.