بهترین مارک آبمیوه گیری

همانطور که می دانید آبمیوه گیری یکی از دستگاه های بسیار کاربردی و حرفه ای است که در برندهای مختلفی در بازار عرضه می شود و وجود آن در هر خانه ای لازم است. اگر برای تهیه آب میوه های خوشمزه خانگی به دنبال بهترین مارک آبمیوه گیری هستید، در این مقاله به معرفی بهترین […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

همانطور که می دانید آبمیوه گیری یکی از دستگاه های بسیار کاربردی و حرفه ای است که در برندهای مختلفی در بازار عرضه می شود و وجود آن در هر خانه ای لازم است. اگر برای تهیه آب میوه های خوشمزه خانگی به دنبال بهترین مارک آبمیوه گیری هستید، در این مقاله به معرفی بهترین مارک آب میوه گیری ایرانی و خارجی خواهیم پرداخت.

بهترین مارک آبمیوه گیری
بهترین مارک آبمیوه گیری

بهترین مارک آبمیوه گیری

بهترین مارک آب میوه گیری چیست؟ چه ویژگی هایی یک دستگاه آبمیوه را متمایز می کند؟ خرید یک دستگاه آبمیوه گیری ممکن است یک کار ساده به نظر برسد، اما با توجه به تنوع مدل‌ ها و ویژگی‌ ها، انتخاب مطمئن ممکن است چالش‌ برانگیز باشد. به همین خاطر قبل از معرفی بهترین مارک آبمیوه گیر، ابتدا قصد داریم چند نکته کلیدی برای راهنمای خرید آبمیوه گیری را توضیح دهیم.

  • نوع آبمیوه گیری: به‌ طور کلی آبمیوه گیری ها در ۲ نوع برقی و دستی وجود دارند که انواع برقی سرعت، کیفیت و عملکرد بهتری دارند و استفاده کاربردی تری می توانید از آن داشته باشید.
  • قدرت موتور: قدرت موتور تاثیر زیادی بر عملکرد آبمیوه گیری دارد. موتور با قدرت بالا می‌ تواند میوه‌ ها را به بهترین شکل فشرده و آب آن را خارج کند.
  • سرعت تنظیم‌ پذیر: دستگاهی با سرعت قابل تنظیم به شما امکان می‌ دهد تا سرعت آبگیری را بر اساس نوع میوه یا سبزیجات تنظیم کنید.
  • ساختار و طراحی: طراحی دستگاه و ساختار آن می‌ تواند تاثیر مهمی بر سهولت استفاده و تمیزکاری داشته باشد. همچنین، برخی دستگاه‌ ها قطعات قابل تفکیک و قابل تمیزکاری آسان دارند.
  • اندازه و ظرفیت: اندازه دستگاه و ظرفیت مخزن می‌ تواند در انتخاب تاثیرگذار باشد. اگر فضای کمی دارید، دستگاهی با اندازه کوچک مناسب تر است.
  • قیمت: انتخاب بهترین مارک آب میوه گیری با قیمت مناسب و متناسب با بودجه شما، یکی از عوامل مهم در انتخاب بهترین مارک آب میوه گیری نی نی سایت است. مطمئن شوید که با توجه به نیازها و بودجه خود، دستگاهی را انتخاب کنید که بهترین کارایی را ارائه می‌ دهد.
  • بررسی‌ ها و نظرات: قبل از خرید، نظرات کاربران و بررسی‌ های تخصصی را مطالعه کنید تا اطمینان حاصل کنید که دستگاه مورد نظر شما از نظر افراد دیگر چگونه عمل کرده است.
  • ضمانت: ضمانت محصول نشان‌ دهنده اعتماد سازنده به کیفیت دستگاه است. مطمئن شوید که دستگاه شما دارای ضمانت کافی باشد.

با توجه به این نکات، می‌ توانید دستگاه آبمیوه گیری مناسبی را بر اساس نیازها و ترجیحات خودانتخاب کنید. در این مطلب به معرفی بهترین مارک آب میوه گیری و مخلوط کن خواهیم پرداخت.

پیشنهاد ویژه: آموزشگاه آریا تهران برگزار کننده بهترین و کاربردی ترین دوره آموزش نوشیدنی سرد در تهران می باشد که فرصتی برای یادگیری انواع نوشیدنی های سرد همراه با دریافت مدرک فنی حرفه ای را برای شما عزیزان فراهم نموده است. برای ثبت نام همین حالا اقدام کنید.

کدام مارک آبمیوه گیری خوب است
کدام مارک آبمیوه گیری خوب است

کدام مارک آبمیوه گیری خوب است

بهترین مارک آبمیوه گیر چیست؟ چه مارک آبمیوه گیری بخریم؟ انتخاب بهترین مارک آبمیوه گیر نی نی سایت بستگی به نیازها، ترجیحات و بودجه شما دارد. هر مارک دارای ویژگی‌ ها، مزایا و معایب خود است. در ادامه به معرفی پرفروش ترین و محبوب ترین مارک آبمیوه گیر می پردازیم.

  • پاناسونیک (Panasonic):
  • فیلیپس (Philips)
  • براون (Braun)
  • بوش (Bosch)
  • کنوود (Kenwood)
  • فلر (Feller)
  • گوسونیک (gosonic)
  • تفال (Tafal)
  • تولیپس (Tulips)
  • پارس خزر (Pars Khazar)
  • ویداس (Vidas)

همانطور که گفتیم قبل از انتخاب و خرید بهترین مارک آبمیوه گیری ها، مهم است که نیازها و ترجیحات خود را مشخص کنید. عواملی مانند قدرت موتور، نوع آبمیوه گیری (برقی یا دستی)، طراحی، مخزن و قیمت ممکن است در تصمیم‌ گیری شما تاثیرگذار باشند. همچنین، نظرات کاربران و بررسی‌ های تخصصی می‌ توانند به شما در انتخاب مناسب‌ ترین آبمیوه گیری برای شما کمک کنند.

پیشنهاد ویژه: آبلیمو یکی از خوشمزه ترین و معروف ترین چاشنی های ایرانی است که در مقاله طرز تهیه آبلیمو خانگی مرحله به مرحله تهیه آن را توصیح داده ایم.

آبمیوه گیری مارک پاناسونیک (Panasonic)
آبمیوه گیری مارک پاناسونیک (Panasonic)

بهترین مارک آبمیوه گیری پاناسونیک (Panasonic)

کدام مارک آب میوه گیری بهتر است؟ برند پاناسونیک (Panasonic) یک برند ژاپنی است که بعنوان یکی از بهترین مارک آب میوه گیری و لوازم خانگی شناخته شده است و در زمینه طراحی و ساخت انواع دستگاه‌ های نوشیدنی ساز عملکرد رضایت بخشی را ارائه داده است.

این برند، مدل های بسیار متنوعی از آب میوه گیری ها را در مدل‌ های متنوع بسیار با کیفیت و رنج های قیمتی مختلف ارائه داده است که در ادامه می توانید بهترین مارک آب میوه گیری پاناسونیک را مشاهده نمایید.

آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-DJ31
آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-DJ31

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31

بهترین مارک آب میوه گیری همه کاره چیست؟ آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ31 یکی از بهترین مارک آب میوه گیری سه کاره نی نی سایت است که مخزن آن گنجایشی حدود ۱.۵ لیتر دارد و یک دستگاه پرظرفیت و پرکابرد برای مصارف خانگی محسوب می شود.

در این نوع ابمیوه گیر مارک پاناسونیک، یک مخلوط کن با کیفیت استفاده شده است که ظرفیتی معادل ۱٫۵ لیتر دارد. علاوه بر این مخزن آسیاب یکی دیگر از ویژگی های پاناسونیک DJ 31 است. جنس تیغه موجود در این محصول استیل ضد زنگ می باشد.

پاناسونیک از استیل و پلاستیک برای طراحی بدنه آبمیوه گیری DJ-31 استفاده کرده است که این مزایا دستگاه را به بهترین مارک آب میوه گیری و مخلوط کن تبدیل کرده است.

پیشنهاد ویژه: اگر به تهیه انواع نوشیدنی های خوشمزه کافی شاپی علاقه دارید، ما برای شما در صفحه طرز تهیه آب میوه خانگی طرز تهیه انواع نوشیدنی های خوشمزه را قرار داده ایم.

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ01

اگر به دنبال بهترین مارک آبمیوه گیر تک کاره هستید، آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-DJ01 را به شما پیشنهاد می کنیم. این مدل گنجایشی معادل ۱.۵ لیتر و مخزن تفاله ۲ لیتر دارد و به دلیل قیمت مناسبی که دارد، در لیست پرفروش ترین مدل آبمیوه گیری‌ های پاناسونیک محسوب می شود.

جنس تیغه و بدنه این مدل آبمیوه گیری، استیل ضد زنگ می باشد. علاوه بر این سیستم ضد چکه یکی دیگر از ویژگی های بارز آبمیوه گیری پاناسونیک DJ 01 است که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-SJ01

آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-SJ01 یکی دیگر از بهترین مارک ابمیوه گیر تک کاره است که بدنه‌ ایی از جنس پلاستیک و تیغه‌ ایی از جنس استیل ضد زنگ دارد. توان مصرفی این مدل آبمیوه گیری تک کاره خوش‌ ساخت و خوش‌ قیمت ۸۰۰ وات است و در لیست محصولات قدرتمند این برند قرار گرفته است. لازم به ذکر است که ظرفیت آبمیوه گیری پاناسونیک مدل SJ01 معادل ۱.۵ لیتر بوده و قطر دهانه ورودی آن ۷۵ میلی‌ متر می باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال فرصتی برای ادامه کار در زمینه باریستا در بهترین و لوکس ترین کافی شاپ های کشور هستند، دوره آموزش باریستا را از دست ندهید.

آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-M176

آبمیوه گیری پاناسونیک MJ-M176 یکی دیگر از بهترین مارک ابمیوه گیر سه کاره و با کیفیت است که دارای مخزن آسیاب و مخلوط کن می باشد. این مدل آبمیوه گیری پاناسونیک، مخلوط کنی از جنس شیشه و بدنه‌ ایی از جنس پلاستیک دارد و گنجایش آن ۱ لیتر است. علاوه بر این، سیستم ضد چکه یکی دیگر از ویژگی های این محصول می باشد. لازم به ذکر است که جنس تیغه آب میوه گیری پاناسونیک M176 استیل ضد زنگ است.

بهترین مارک آبمیوه گیری فیلیپس (Philips)

کدام مارک آب میوه گیری خوبه؟ همانطور که می دانید مارک فیلیپس (Philips) یکی از برندهای معروف و معتبر در زمینه تولید محصولات الکترونیک و خانگی است و یکی از اصلی ترین رقبای پاناسونیک محسوب می شود. این برند سهم قابل توجهی از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص داده است و کالاهای با کیفیت بسیاری در تنوع مختلف تولید می کند. در ادامه با بهترین آبمیوه گیر مارک فیلیپس و همچنین قیمت آبمیوه گیر مارک فیلیپس آشنا خواهید شد.

پیشنهاد ویژه: کیک سیب و دارچین یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین میان وعده و عصرانه است که با مطالعه مقاله کیک سیب و دارچین در قابلمه، می توانید به راحتی در منزل تهیه کنید.

آبمیوه گیری فیلیپس HR1863
آبمیوه گیری فیلیپس HR1863

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863 یکی از بهترین مارک ابمیوه گیر نی نی سایت تک کاره است که گنجایشی معادل ۷۵۰ میلی‌ لیتر دارد و جنس بدنه آن از آلومینیوم است. جنس تیغه آب میوه گیری فیلیپس HR1862 استیل و پلاستیک بوده و سایز دهانه ورودی آن تقریبا ۷۵ میلی‌ متر است.

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1992
آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1992

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1992

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1992 یکی دیگر از پرفروش ترین انواع مارک آب میوه گیر است که دارای توان مصرفی ۱۲۰۰ وات می باشد. تیغه این آب میوه گیری از جنس استیل ضد زنگ بوده و برای طراحی بدنه آن از ترکیب استیل و پلاستیک استفاده شده است.

گنجایش مخزن آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1992 معادل ۱ لیتر و جنس پارچ موجود در آن پلاستیک و به‌ صورت شفاف طراحی شده است. علاوه بر این سایز دهانه این آبمیوه گیری ۸۰ میلی متر است.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید با خوشمزه ترین و معروف ترین غذاهای ایرانی و خارجی آشنا شوید، حتما مقاله خوشمزه ترین غذای دنیا را مطالعه کنید.

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1925
آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1925

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1925

آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1925 از دیگر بهترین مارک آب میوه گیری خوب به شمار می رود که ظرفیت ۱ لیتری دارد و از یک مخزن تفاله ۲.۱ لیتری تشکیل شده است. تیغه آبمیوه گیری فیلیپس HR1925 از جنس استیل ضد زنگ بوده و قابلیت تنظیم سرعت یکی از بهترین مزایای آن به شمار می رود.

این مدل آبمیوه گیری، به سیستم ضد چکه مجهز است و قطر دهانه ورودی آن ۸ سانتی متر دارد. توان مصرفی این دستگاه ۱۲۰۰ وات و از استیل ضد زنگ برای طراحی بدنه آن استفاده شده است.

برای دریافت راهنمایی جهت خرید بهترین مارک آب میوه گیری ۴ کاره فیلیپس، می توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید.

بهترین مارک آبمیوه گیری براون (Braun)

برند براون (Braun) نسب به برند پاناسونیک و فیلیپس، دارای شهرت و اعتبار کمتری است اما به دلیل تولید مدل های با کیفیتی ازانواع آبمیوه گیری، به یکی از بهترین مارک آب میوه گیری در بازار شناخته شده است.در ادامه با بهترین مارک و مدل آبمیوه گیری براون آشنا خواهید شد.

آبمیوه گیری براون مدل J700
آبمیوه گیری براون مدل J700

آبمیوه گیری براون مدل J700

این مدل آبمیوه گیری تک کاره از برند براون، ۱.۲۵ لیتر گنجایش دارد و در ساخت بدنه آن از ترکیب استیل و پلاستیک استفاده شده است. آبمیوه گیری براون مدل J700، یکی از قدرتمندترین آب میوه گیری‌ های براون شناخته شده است که از توان مصرفی ۱۰۰۰ وات بهره می‌ برد. سرعت این دستگاه در ۲ حالت قابل تنظیم است.

جنس تیغه آبمیوه گیری براون J700 از استیل ضد زنگ است و مخزن تفاله آن، ۲ لیتر گنجایش دارد. لازم به ذکر است که سایز دهانه دستگاه نیز ۷.۵ سانتی متر می باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر می خواهید لیستی از قیمت آبلیمو گیرهای مختلف را بررسی کنید، به صفحه قیمت آبلیمو گیر مراجعه نمایید.

آبمیوه گیری براون مدل J300

اگر به دنبال بهترین مارک آب میوه گیری قیمت مناسب می گردید، می توانید آبمیوه گیری براون J300 را در لیست گزینه های خود قرار دهید. این محصول نوعی آبمیوه گیری تک کاره بوده و به دلیل قیمت مناسبش یکی از مدل های پرفروش براون به شمار می رود.

قدرت این مدل دستگاه ۸۰۰ وات است و دارای تیغه‌ استیلی می باشد. جنس بدنه آب میوه گیری براون J300 پلاستیک است و طول سیم برق این محصول ۱ متر است.

آبمیوه گیری براون J500
آبمیوه گیری براون J500

آبمیوه گیری براون J500

آبمیوه گیری براون مدل J500 از نظر کیفیت، سطحی مشابه با دو مدل قبلی دارد و از نظر قیمت اختلاف بسیار زیادی ندارد. مخزن آبمیوه گیری و تفاله این مدل دستگاه، به‌ ترتیب ۱.۲۵ و ۲ لیتر می باشد. جنس تیغه آب میوه گیری براون J500 از استیل و بدنه آن از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده است. قدرت این آبمیوه گیری معادل ۹۰۰ وات می باشد.

بهترین مارک آبمیوه گیری بوش (Bosch)

مارک بوش (Bosch) یک شرکت بزرگ آلمانی در زمینه تولید لوازم خانگی، الکترونیک، ابزارهای برقی و سیستم‌ های خودرو است. بوش به عنوان یکی از برندهای معتبر در صنعت تولید الکترونیک شناخته می‌ شود. این برند به دلیل تولیدات باکیفیت در لیست پرفروش‌ ترین آب میوه گیری‌ های بازار، قرار گرفته است. برای اطلاع از قیمت آب میوه گیر مارک بوش و آشنایی با بهترین مارک آبمیوه گیری مخلوط کن از برند بوش، در ادامه با ما همراه باشید.

آبمیوه گیری بوش مدل MES3500
آبمیوه گیری بوش مدل MES3500

آبمیوه گیری بوش مدل MES3500

آبمیوه گیری بوش مدل MES3500 یکی از بهترین مارک آب میوه گیری بوش از نظر طراحی و قدرت محسوب می شود. توان مصرفی این دستگاه ۱۰۰۰ وات است. برند بوش در آبمیوه گیری MES3500 از یک مخزن ۱.۲۵ لیتری بهره می برد و برای جمع‌ آوری تفاله‌ ها از مخزنی ۲ لیتری استفاده کرده است.

سایز دهانه این مدل دستگاه آبمیوه گیری ۷.۳ سانتی‌ متر است. تیغه این آب میوه گیری قدرتمند از جنس استیل ضد زنگ بوده و جنس بدنه آن ازترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده است. همچنین، طول سیم برق این دستگاه ۱ متر است.

آبمیوه گیری بوش MES4010

آبمیوه گیر مارک بوش مدل MES4010 یکی دیگر از بهترین مارک آب میوه گیری خارجی است که در ساخت آن از پلاستیک فشرده استفاده شده است و به دلیل طراحی زیبای آن، مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

این دستگاه آب میوه گیری ۱.۵ لیتر گنجایش دارد، مخزن تفاله این محصول ۳ لیتر است و برای مصارف خانگی بسیار پرکاربرد است. سرعت آبمیوه گیری تک کاره بوش مدل MES4010، در سه حالت مختلف تنظیم می شود و دارای سایز دهانه ۸.۴ سانتی متری می باشد. لازم به ذکر است که توان مصرفی این آبمیوه گیری، ۱۲۰۰ وات است.

آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0
آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0

آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0

آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0 از نظر قیمت با مدل های دیگر بوش ارزان تر بوده و قدرتی معادل ۷۰۰ وات دارد. مخزن این دستگاه آبمیوه گیری ۱.۲۵ لیتر، گنجایش دارد. تیغه آن از جنس استیل ضد رنگ است و تیغه بدن آن از استیل ساخته شده است. سرعت این دستگاه در دو حالت قابل تنظیم است و سیستم ضد چکه یکی دیگر از مزایای آن می باشد.

آبمیوه گیری بوش مدل MES4000

آبمیوه گیری بوش مدل MES4000 یکی دیگر از بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره نی نی سایت به شمار می رود که ۱.۲۵ لیتر، گنجایش دارد و مجهز به یک مخزن تفاله ۳ لیتری می باشد.

توان مصرفی این دستگاه ۱۰۰۰ وات بوده و جنس تیغه آن از سرامیک و جنس بدنه آن از پلاستیک می باشد. آب میوه گیری بوش MES4000 نییز از سیستم ضد چکه بهره می‌ برد و سرعت آن در دو حالت قابل تنظیم است. سایز دهانه این آبمیوه گیری ۸.۴ سانتی متر می باشد.

جهت خرید بهترین مارک آب میوه گیری چهار کاره بوش (بهترین مارک آب میوه گیری ۴ کاره بوش)، می توانید از کارشناسان ما راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

بهترین مارک آبمیوه گیری کنوود (Kenwood)

مارک آبمیوه گیری چی خوبه؟ آبمیوه گیری‌ های کنوود (Kenwood) از محصولات معروف در زمینه تجهیزات آشپزخانه هستند. شرکت Kenwood یک شرکت بریتانیایی است که در تولید انواع لوازم خانگی، از جمله مخلوط‌کن‌ ها، آبمیوه‌ گیرها، ربات‌ های آشپزخانه و دستگاه‌ های پخت و پز فعالیت دارد.

یکی از محصولات محبوب این شرکت، آبمیوه گیرها یا اسانسرهای میوه و سبزیجات هستند. ویژگی‌ های عمومی آبمیوه گیرهای کنوود شامل موارد زیر می باشد:

  • قدرت موتور: آبمیوه گیرهای کنوود معمولا دارای موتورهای قدرتمندی هستند که به شما این امکان را می‌ دهند تا میوه‌ ها و سبزیجات را به سرعت و به صورت کارآمد آب گیری کنید.
  • سیستم گیره‌ گاه: این دستگاه‌ها معمولاً دارای سیستم گیره‌گاه مناسبی هستند که از ضایعات مواد جامد جلوگیری می‌کند و باعث بهبود کارایی و تمیزی فرآیند گیره‌گیری می‌شود.
  • سرعت‌ ها و تنظیمات مختلف: بسیاری از آبمیوه گیرهای کنوود دارای تنظیمات مختلف سرعت و حالت‌ های مختلف هستند که به کاربر امکان انتخاب نوع مناسب برای مواد مختلف را می‌ دهند.
  • جنس بدنه: بدنه دستگاه‌ ها از جنس‌ های مقاوم و باکیفیت تولید می‌ شود که باعث افزایش عمر مفید و دوام دستگاه می‌ شود.
  • سهولت در تمیزکاری: اکثر مدل‌ های کنوود با اهتمام به طراحی ویژه، قطعات قابل جدا شدن و شست و شو را دارند که تمیزکاری آن ها را آسان می‌ کند.
آبمیوه گیری کنوود مدل JEP02
آبمیوه گیری کنوود مدل JEP02

آبمیوه گیری کنوود مدل JEP02

آبمیوه گیری کنوود مدل JEP02 یکی از بهترین مارک آب میوه گیری دیجی کالا است که دارای گنجایش ۸۵۰ میلی‌ لیتر می باشد و جنس بدنه‌ آن از پلاستیک ساخته شده است. توان مصرفی این آب میوه گیری تک کاره، ۸۰۰ وات و تیغه آن از جنس استیل ضد زنگ نیز می باشد.

آبمیوه گیری کنوود مدل JE680

کدام مارک آبمیوه گیری بهتره؟ آبمیوه تک کاره کنوود مدل JE680 یکی دیگر از بهترین مارک های ابمیوه گیر است که به یک مخزن آبمیوه گیری ۱.۲۵ لیتری و یک مخزن تفاله ۲ لیتری مجهز است. قدرت این آب میوه گیری معادل ۷۰۰ وات بوده و تیغه و بدنه آن به‌ ترتیب از جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک می باشند.

بهترین مارک آبمیوه گیری فلر (Feller)

فلر (Feller) یک برند آلمانی است که با تولید باکیفیت آبمیوه گیری توانسته است سهم قابل توجهی از بازار آمیوه گیری را به خود اختصاص دهد. در ادامه با بهترین مارک چهار کاره (بهترین مارک ۴ کاره) و تک کاره برند فلر آشنا خواهید شد.

آبمیوه گیری فلر مدل PJ620

گنجایش مخزن این مدل از آبمیوه گیری فلر، ۸۰۰ میلی لیتر است و بدنه ای از جنس پلاستیک دارد. قدرت این میوه گیری ۶۰۰ وات است و دارای قابلیت سیستم ضد چکه نیز می باشد. جنس تیغه آب میوه گیری فلر مدل PJ620، استیل ضد زنگ و سایز دهانه ورودی آن ۷.۵ سانتی متر است. لازم به ذکر است که سیم برق این محصول، ۱ متر می باشد.

آبمیوه گیری فلر مدل PJB 82

اگر به دنبال بهترین مارک آب میوه گیری ۴ کاره نی نی سایت (بهترین مارک آب میوه گیری چندکاره) از برند فلر هستید، قطعا به شما آبمیوه گیری مدل PJB 82 را پیشنهاد می دهیم. این آبمیوه گیری دارای بنده ای استیل می باشد که کیفیت و وزن بسیار مطلوبی دارد.

مخزن تفاله و مخلوط کن این مدل آبمیوه گیری به ترتیب ۲ و ۱.۵ لیتر است و مخزن آبمیوه آن ۱ لیتر ظرفیت دارد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به تیغه استیلی، سیستم ضد چکه و موتور ۸۰۰ واتی اشاره کرد.

بهترین مارک آبمیوه گیری گوسونیک (gosonic)

بهترین مارک آب میوه گیری کدام است؟ گوسونیک (Gosonic) یک شرکت تولید لوازم آشپزخانه و پخت و پز در ترکیه است که مدل های مختلفی از آبمیوه گیری را در بازار عرضه کرده است. در ادامه می توانید با بهترین آبمیوه گیر مارک خوب گوسونیک آشنا شوید.

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-726
آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-726

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-726

اگر به دنبال بهترین مارک آب میوه گیری و قیمت عالی هستید، ما به شما آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-726 را پیشنهاد می کنیم. آبمیوه گیری ۸۰۰ وات گوسونیک مدل GSJ-726، یکی از بهترین مارک ابمیوه گیر چهار کاره از برند گوسونیک است که علاوه بر قیمت عالی، دارای عملکرد بسیار مطلوبی می باشد.

این آب میوه گیری خوش‌ ساخت دارای قابلیت‌ های کاربردی بسیاری از جمله مخلوط کن و آسیاب می باشد. علاوه بر این گنجایش مخزن این دستگاه GSJ-726 برابر با ۱.۱ لیتر و مخزن تفاله آن ۱.۵ لیتر است. لازم به ذکر است که سایز دهانه این مدل آبمیوه گیری ۸.۵ سانتی متر می باشد.

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-724

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-724 یکی دیگر از بهترین مارک آب میوه گیری چهار کاره نی نی سایت می باشد که قابلیت های بسیار کاربردی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

این مدل آب میوه گیر مارک خوب چهار کاره، قدرتی معادل ۸۰۰ وات دارد و گنجایش مخزن آن برابر با ۱.۱ لیتر می باشد. علاوه بر این آب میوه گیری گوسونیک مدل GSJ-724، دارای یک پارچ مخلوط کن ۱.۵ لیتری است و خردکن و آسیاب نیز از دیگر ویژگی های آن می باشد. لازم به ذکر است که مخزن تفاله این آب میوه گیری، ۲ لیتری است.

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-719

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-719 نیز در لیست بهترین مارک آبمیوه گیر با قیمت مناسب قرار دارد. این محصول تک کاره بوده و گنجایش مخزن آن معادل ۶۰۰ میلی لیتر است. تیغه استیلی، تنظیم ۳ سرعته و پایه ضد لغزش، از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می روند. همچنین، توان مصرفی این دستگاه ۸۰۰ وات است.

بهترین مارک آبمیوه گیری تفال (Tafal)
بهترین مارک آبمیوه گیری تفال (Tafal)

بهترین مارک آبمیوه گیری تفال (Tafal)

چه مارک ابمیوه گیری خوبه؟ ابمیوه گیر مارک تفال که یک برند فرانسوی محسوب می شود، تولید کننده لوازم آشپزخانه مانند کتری برقی، چای ساز و آبمیوه‌ گیری و… می باشد و یکی از معروف ترین برندها در در بین مشتریان ایرانی است.

بهترین مارک آبمیوه گیری تفال، در اندازه ها و شکل های مختلفی در بازار وجود دارد. این دتسگاه دارای پایه‌ های ضدلغزش می باشند که باعث جلوگیری از حرکت در حین کار می شود.

این دستگاه مجهز به سوئیچ ایمنی است که این امر باعث می شود تا در مخزن به طور اتفاقی باز نشود و محتویات ان خارج نشوند. علاوه بر این، بر روی این دستگاه مخزن تفاله برای جلوگیری از ورود تفاله‌ های میوه به لیوان نوشیدنی نیز قرار دارد.

بهترین مارک آبمیوه گیری تولیپس (Tulips)

بهترین مارک آبمیوه گیر در ایران چیست؟ تولیپس (Tulips) یکی از بهترین مارک آبمیوه گیر ایرانی است که یک برند نسبتا تازه محسوب می شود و اخیرا با تولیدات با کیفیت توانسته است در بازار با برخی از برندهای ایرانی رقابت کند.

یکی از محصولات محبوب از برند تولیپس، آبمیوه گیری می باشد که بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک مستحکم دارد و این امر باعث می شود که شما بتوانید تا چندین سال از این محصول استفاده کنید و مشکلی نداشته باشید.

این مارک آب میوه گیری ایرانی در آبمیوه گیری های خود از سیستم ضد چکه استفاده کرده است تا از پاشیدن قطرات آبمیوه در اطراف جلوگیری شود. علاوه بر این وجود مخزن تفاله در آبمیوه‌ گیری سبب خروج آبمیوه‌ شفاف و بدون تفاله از دستگاه می‌ شود.

دستگاه تولیپس (Tulips) که یکی از بهترین مارک آبمیوه گیر چند کاره ایرانی (بهترین مارک آب میوه گیر چند کاره) محسوب می شود، کاربری بسیار ساده ای دارد و شما می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی مخزن مخلوط کن، آسیاب یا غذاساز را روی پایه قرار داده و از آن استفاده کنید.

بهترین مارک آبمیوه گیری پارس خزر (Pars Khazar)
بهترین مارک آبمیوه گیری پارس خزر (Pars Khazar)

بهترین مارک آبمیوه گیری پارس خزر (Pars Khazar)

اگر به دنبال بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می کنیم دستگاه های پارس خزر را در لیست پیشنهادی خود قرار دهید. این برند خوش نام ایرانی توانسته است با تولید آبمیوه گیری های با کیفیت و قیمت مناسب از جنس‌ بدنه‌ های مختلف و طرح‌ های گوناگون، نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

دستگاه های آبمیوه گیری پارس خزر کاربری بسیار ساده ای دارند و شما به راختی می توانید انواع نوشیدنی ها را با آن تهیه کنید و لذت ببرید. در ادامه می توانید با پرفروش ترین مارک های آبمیوه گیری ایرانی برند پارس خزر آشنا شوید.

از بهترین مارک آب میوه گیری پارس خزر نی نی سایت می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

  • آبمیوه گیری پارس خزر تک کاره ۷۰۰P
  • آبمیوه گیری پارس خزر سه کاره ۶۱۰P
  • آبمیوه گیری پارس خزر تک کاره مانگو
  • آبمیوه گیری پارس خزر آووکادو Avocado
  • آبمیوه گیری پارس خزر مدل تایگر Tiger
  • آبمیوه گیری پارس خزر ویتافروت VitaFruit

آبمیوه گیری پارس خزر مدل ۷۰۰P و مدل مانگو از بهترین مارک آب میوه گیری تک کاره ایرانی محسوب می شوند.

بهترین مارک آبمیوه گیری ویداس (Vidas)

برند ویداس (Vidas) یکی دیگر از بهترین مارک آب میوه گیری در ایران می باشد که در زمینه تولیدات محصولات برقی فعالیت دارد. این برند در دستگاه های آبمیوه گیری خود از موتورهای قدرتمند استفاده کرده است و جنس بدنه‌ دستگاه‌ ترکیبی از پایه استیل، مخزن پیرکس و تیغه‌ های ضدزنگ استیلی می باشد. این امر به مشتریان امکان می دهد تا استفاده راحتی داشته باشند و نگرانی بابت مقاومت دستگاه نداشته باشند.

علاوه بر این، قطعات این آبمیوه‌ گیرها به‌ راحتی قابل تفکیک است و شما می توانید به سادگی قطعات آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید و تمیز بشویید.

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، برندهای مختلفی از آبمیوه گیری ایرانی و خارجی وجود دارد که در این مقاله به پرفروش ترین و بهترین مارک آبمیوه گیری موجود در بازار اشاره شده است. از برندهای دیگر ابمیوه گیری می توان به ابمیوه گیر مارک مایر، بهترین مارک ابمیوه گیر نی نی، آبمیوه گیر مارک همیلتون، ابمیوه گیر مارک یونیک، ابمیوه گیر مارک دسینی، آبمیوه گیر مارک دلمونتی، آبمیوه گیر مارک عرشیا، آبمیوه گیر مارک فوما، آب میوه گیر مارک المپیا و… اشاره کرد که شما می توانید با توجه به کارایی و بودجه خود خریداری کنید.

بهترین مارک آب میوه گیری صنعتی

اگر به دنبال بهترین مارک آب میوه گیری صنعتی دیجی کالا یا بهترین مارک آب میوه گیری صنعتی هلال و… هستید، باید بگوییم که در بازار، مارک‌ ها و مدل‌ های مختلفی از آبمیوه گیرها و صنعتی‌ ترین ماشین‌ آلات آب‌ گیری وجود دارد. انتخاب بهترین مارک بستگی به نیازها، بودجه و ترجیحات شما دارد. در زیر، چند مارک مشهور و معروف آبمیوه گیری صنعتی آورده شده است:

  • آبمیوه گیری زومکس
  • آبمیوه گیری سیدو
  • آبمیوه گیری جان جان
  • آبمیوه گیری مدیا
  • آبمیوه گیری آیتک

قبل از خرید، بهتر است نقد و بررسی‌ ها، ویژگی‌ ها و تجربیات مشتریان را بررسی کنید تا بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید.

جمع بندی

همانطور که می دانید آبمیوه گیری یکی از پرکاربردترین و مهم ترین ابزارهای برقی می باشد که وجود آن در هر آشپزخانه ای لازم است. با توجه به اینکه مدل های متنوعی از آبمیوه گیری ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد، به همین خاطر ما در این مقاله به معرفی بهترین مارک آب میوه گیر ایرانی و همچنین بهترین مارک آب میوه گیر خارجی پرداختیم تا شما بتوانید آبمیوه گیری مورد نیازخود را به راحتی انتخاب و خریداری کنید.

در صورتی که برای خرید بهترین مارک آب میوه گیری ۴ کاره قیمت نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتری دارید، می توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

سوالات متداول
بهترین مارک آب میوه گیری چیست؟

مدل های مختلفی از انواع آبمیوه گیری خارجی و ایرانی در بازار موجود هستند که از بهترین آن ها می توان به مارک پاناسونیک، فیلیپس، بوش، براون، کنوود، فلر و… اشاره کرد که هر کدام دارای کاربردها و ویژگی های خاص خود می باشند.

بهترین مارک آب میوه گیری صنعتی چیست؟

آبمیوه گیری زومکس، آبمیوه گیری سیدو، آبمیوه گیری جان جان، آبمیوه گیری مدیا و آبمیوه گیری آیتک از جمله بهترین مارک آب میوه گیری صنعتی محسوب می شوند.

بهترین مارک آب میوه گیری ایرانی چیست؟

برندهای تولیپس (Tulips)، پارس خزر (Pars Khazar) و ویداس (Vidas) از جمله بهترین مارک آبمیوه گیری ایرانی به شمار می روند که با تولید آبمیوه گیری های باکیفیت توانسته اند مورد استقبال مشتریان قرار بگیرند.