طرز پوست کندن نارگیل

همانطور که می دانید نارگیل جزو آن دسته از میوه های دلچسب و مغذی است که پوست کندن آن کمی با میوه های دیگر متفات است. اگر پوست کندن نارگیل برای شما هم مشکل است، نگران نباشید. ما در این مقاله سعی داریم ساده ترین روش پوست کندن نارگیل را به شما آموزش دهیم. آنچه […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

همانطور که می دانید نارگیل جزو آن دسته از میوه های دلچسب و مغذی است که پوست کندن آن کمی با میوه های دیگر متفات است. اگر پوست کندن نارگیل برای شما هم مشکل است، نگران نباشید. ما در این مقاله سعی داریم ساده ترین روش پوست کندن نارگیل را به شما آموزش دهیم.

طرز پوست کندن نارگیل قهوه ای
طرز پوست کندن نارگیل قهوه ای

طرز پوست کندن نارگیل قهوه ای

نحوه ی پوست کندن نارگیل چگونه است؟ همانطور که اشاره شد، نارگیل یکی از میوه های خوشمزه و مقوی است که دارای خواص بسیاری می باشد. این میوه سرشار از مواد معدنی، ویتامین ها و همچنین انواع آنتی‌ اکسیدان‌ هاست. علاوه بر میوه نارگیل بخش های مختلف آن نیز که شامل آب نارگیل، روغن نارگیل، ریشه و شیره گل می باشد، دارای خاصیت درمانی و ارزش غذایی است.

پوست کندن نارگیل نی نی سایت برای بسیاری از افراد ممکن است کاری چالش برانگیز باشد به همین خاطر ما در ادامه این مطلب قصد داریم طریقه پوست کندن نارگیل قهوه ای را به شما آموزش دهیم.

قبل از آموزش پوست کندن نارگیل با چاقو (طرز پوست کندن نارگیل با چاقو)، باید بدانید که ابتدا باید آب داخل آن را خارج کنید. همانطور که می دانید نارگیل دارای یک پوسته بسیار سخت و محکم است. برای اینکه بتوانید این میوه پرخاصیت را میل کنید، پس از خارج کردن آب نارگیل، باید پوست آن را بشکنید.

پیشنهاد ویژه: آناناس جزو آن دسته از میوه های خوشمزه و پرخاصیت است که نحوه پوست کندن آن شاید برای برخی افراد مشکل بنظر برسد؛ اما نگران نباشید. با مطالعه مقاله طرز پوست کندن آناناس، می توانید به راحتی از شر پوست های آناناس خلاص شوید.

برای پوست کندن نارگیل خشک، ابتدا شما به یک چاقوی تیز نیاز دارید تا الیاف ها و موهای نارگیل را از روی پوست سخت جدا کنید. برای خارج کردن آب نارگیل، می توانید از یک پیچ گوشتی بسیار تیز کمک کنید.

روی تمامی نارگیل ها سه دایره کوچک وجود دارد که رنگ آن ها نسبت به خود نارگیل کمی متفاوت تر است. این سه دایره شبیه به چشم های نارگیل هستند.

شما باید با استفاده از پیچ گوشتی، دو دایره را که پوسته نازک تری دارند، سوراخ کرده تا بتوانید آب نارگیل را خارج کنید. یکی از نکاتی که در این مرحله از روش پوست کندن نارگیل تایلندی (نحوه پوست کندن شیر نارگیل) باید بدانید این است فقط دو دایره را سوراخ کنید چرا که یکی از سوراخ ها هوا در جریان باشد و از دیگری آب نارگیل خارج شود. این امر باعث می شود تا آب نارگیل سریع تر خارج شود.

پیشنهاد ویژه: اگر به دوره های کباب زنی و تخته کاری علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم حتما در دوره آموزش تخته کاری شرکت کنید تا بتوانید انواع روش های تهیه کباب و تزیین و نگهداری آن را یاد بگیرید.

آموزش پوست کندن نارگیل
آموزش پوست کندن نارگیل

آموزش پوست کندن نارگیل

راه حل پوست کندن نارگیل چیست؟ زمانی که آب نارگیل کاملا خارج شد، نوبت آن است که پوست نارگیل را بکنید. برای پوست کندن نارگیل تازه شما به یک چکش نیاز دارید. ابتدا نارگیل را در درون یک پارچه تمیز یا در یک کیسه قرار دهید و سپس با ضربات چکش سعی کنید پوست نارگیل را بشکنید.

با این کار نارگیل کمی شل خواهد شد و شکاف برمی دارد. شما می توانید در این مرحله از طرز پوست کندن نارگیل در خانه، یک چاقوی کند یا قاشق را بین گوشت نارگیل و پوست آن قرار دهید و کمی با دست خود فشار ایجاد کنید.

حال مشاهده خواهید کرد که پوست و گوشت نارگیل از هم جدا خواهند شد. این روش یکی از ساده ترین روش پوست کندن نارگیل تایلندی (راحت ترین روش پوست کندن نارگیل درسته) است.

اگر به هر دلیلی با این روش راحت نیستید و به دنبال چگونه پوست کندن نارگیل با روش های دیگری هستید، در ادامه یکی دیگر از روش های پوست کندن نارگیل را به شما آموزش خواهیم داد. اما فراموش نکنید که بهترین روش برای پوست کندن نارگیل، استفاده از چاقو است.

پیشنهاد ویژه: برای آشنایی با طرز تهیه انواع نوشیدنی های خوشمزه و کافی شاپی پیشنهاد می کنیم به صفحه طرز تهیه آب میوه خانگی مراجعه نمایید.

پوست کندن نارگیل با حرارت
پوست کندن نارگیل با حرارت

پوست کندن نارگیل با حرارت

نحوه پوست کندن نارگیل تازه با حرارت به چه صورت است؟ یکی دیگر از روشهای پوست کندن نارگیل، با استفاده از حرارت می باشد. برای این کار می توانید از تابه یا مایکروویو استفاده کنید.

پس از اینکه تابه مناسب را انتخاب کردید، نارگیل را در تابه قرار دهید. برای پوست کندن نارگیل روی گاز، باید اجازه دهید تا حدود ۱۵ الی ۳۰ دقیقه، نارگیل در تابه بماند. پس از گذشت این مدت زمان نارگیل را از ظرف خارج کرده و صبر کنید تا به خوبی پوست نارگیل سرد شود.

حال برای پوست کندن راحت نارگیل، می توانید با کمک یک ضربه چکش، پوست نارگیل را به راحتی بشکنید. اگر می خواهید این کار را با استفاده از مایکروویو انجام دهید، می توانید نارگیل را به مدت ۳ دقیقه در مایکروویو با درجه حرارت بین ۳۶۰ تا ۶۰۰ درجه قرار دهید.

زمانی که پوست نارگیل ترک برداشت، نارگیل را خارج کنید. دقت کنید که در این روش قبل از قرار دادن نارگیل در مایکروویو، باید آب نارگیل و همچنین موها و الیاف نارگیل را جدا کنید.

پیشنهاد ویژه: همانطور که می دانید انار یکی از اصلی ترین میوه های شب یلداست که با تزیین و کمی خلاقیت می تواند به زیباترین و خاص ترین خوراکی سفره شما تبدیل شود. برای آشنایی با روش پوست کندن انار برای شب یلدا، بر روی لینک کلیک کنید.

پوست کندن نارگیل در فریزر

یکی دیگر از روش ها برای پوست کندن نارگیل، قرار دادن نارگیل در فریزر می باشد. با استفاده از این روش جدید پوست کندن نارگیل، علاوه بر پوست سخت نارگیل، پوسته داخلی و قهوه ای رنگ آن نیز جدا می شود.

پس از پوست کندن الیاف نارگیل و موهای سطح آن، نارگیل را در یک کیسه فریزر قرار داده و درب آن را محکم ببندید و کیسه را به مدت ۱۲ ساعت در فریزر قرار دهید.

بعد از گذشت این مدت زمان، نارگیل را از فریزر خارج کرده و با استفاده از یک چکش، به همه قسمت های آن ضربه بزنید. پس از ترک برداشتن پوسته سخت نارگیل، یک قاشق یا چاقو بردارید و پوسته سخت آن را از گوشت نارگیل جدا کنید. حال مشاهده خواهید کرد که پوسته قهوه ای رنگ نارگیل به راحتی جدا خواهد شد.

پوست کندن نارگیل با استفاده از آب
پوست کندن نارگیل با استفاده از آب

پوست کندن نارگیل با استفاده از آب

علاوه بر روش هایی که تا به اینجای مقاله ذکر شد، یکی دیگر از راه های پوست کندن نارگیل ساده و بدون دردسر (پوست کندن نارگیل سریع)، با استفاده از آب است.

برای این کار باید پس از خارج کردن آب نارگیل، به صورت یک نوار عرضی، نارگیل را خیس کرده و تا آب به زیر سطح پوسته سخت نارگیل نفوذ کند و پس از گذشت چند دقیقه، نارگیل را بر روی یک سطح محکم بکوبید تا نارگیل، به دو قسمت تقسیم و درنهایت شکسته شود.

فیلم اموزش پوست کندن نارگیل

اگر عبارتی مانند پوست کندن نارگیل اپارات، پوست کندن نارگیل شف طیبه، کلیپ پوست کندن نارگیل یا طرز پوست کندن نارگیل فیلم و… را سرچ کرده اید، حتما به دنبال فیلم روش پوست کندن نارگیل هستید تا بتوانید شیوه پوست کندن نارگیل به صورت تصویری مشاهده کنید.

در فیلم آموزشی پوست کندن نارگیل که به زودی در این قسمت برای شما عزیزان قرار خواهد گرفت، شما می توانید آموزش تصویری پوست کندن نارگیل را مشاهده کنید یا با دانلود فیلم پوست کندن نارگیل (دانلود طریقه پوست کندن نارگیل)، هر زمان که بخواهید به آموزش دسترسی داشته باشید.

پوست کندن نارگیل سبز
پوست کندن نارگیل سبز

پوست کندن نارگیل سبز

طریقه پوست کندن نارگیل سبز چگونه است؟ همانطور که می دانید نارگیل سبز در واقع همان میوه نارس نارگیل قهوه ای است که تا به اینجای مقاله با چگونگی پوست کندن نارگیل قهوه ای آشنا شدید. در ادامه این مطلب قصد داریم به آموزش روش جالب پوست کندن نارگیل سبز بپردازیم.

پوست کندن نارگیل سبز فرآیندی مشابه با پوست کردن نارگیل رسیده دارد، با این تفاوت که نارگیل سبز معمولا دارای پوست نرم‌ تری است. به طور کلی نارگیل های سبز دارای پوسته بیرونی و داخلی نرم تری می باشند و باز کردن آن ها نسبت به نارگیل قهوه ای راحت تر و ساده تر است.

حال شاید بپرسید که روش نوشیدن آب نارگیل سبز چگونه است؟ برای نوشیدن آب نارگیل سبز، قسمت بالای نارگیل که به صورت گلبرگ است را با چاقو جدا کرده و سپس داخل و اطراف قسمتی که با گلبرگ پوشیده شده است را برش بزنید.

هسته آن را خارج کنید و نی را در سوراخ آن فرو کنید و آب نارگیل را بنوشید یا آن را در یک لیوان بریزید. برای اینکه متوجه شوید که نارگیل سبز شما گوشت دارد یا خیر، می توانید با یک چاقوی تیز، پوست نارگیل را تا نصف میوه برش دهید. اگر گوشتی داشته باشد می توانید آن را با قاشق جدا کنید.

آب و گوشت نارگیل بسیار خوشمزه و پرخاصیت است و حتی می توانید پس از تمرینات ورزشی، آن را مصرف کنید. علاوه بر این از گوشت سبز نارگیل سبز می توانید در دستر های و بستنی های مختلف استفاده کرد.

تعبیر خواب پوست کندن نارگیل

تا به اینجای مقاله با انواع روش پوست کندن میوه نارگیل (نحوه پوست کندن میوه نارگیل) آشنا شدید، حال در این قسمت قصد داریم درباره تعبیر خواب پوست کندن نارگیل که شاید سوال برخی از شما باشد صحبت کنیم.

تعبیر خواب پوست کندن نارگیل، نشان دهنده جلب توجه، سلامتی و کسب روزی است. تعبیر خواب نارگیل درسته و با پوست، به معنای توشه سفر است و به این معناست که دارنده اش در خواب به سفری دور خواهد رفت یا آرزوی سفر به مناطقی دور را دارد.

تعبیر خواب نارگیل پوست کنده، نماد نعمت و برکت است، به خصوص اگر چربی روغن آن را حس کنید تعبیر آن تغییر و تحول در زندگی و وسعت معیشت است.

جمع بندی

یکی از چالش ها برای خوردن میوه نارگیل که یکی از انواع میوه های خوشمزه و پرخاصیت می باشد، پوست کندن آن است. به همین خاطر ما در این مقاله به آموزش نحوه پوست کندن راحت نارگیل قهوه ای و سبز پرداختیم تا شما عزیزان بتوانید با راحتترین روش پوست کندن نارگیل آشنا شوید.

سوالات متداول
سریع ترین روش پوست کندن نارگیل چیست؟

همانطور که گفتیم روش های پوست کندن نارگیل زیاد نیستند اما آسان ترین راه پوست کندن نارگیل با استفاده از چاقو است که در این مقاله به طور کامل و مرحله به مرحله روش سریع پوست کندن نارگیل با استفاده از چاقو توضیح داده شده است.

روش صحیح پوست کندن نارگیل سبز به چه صورت است؟

طرز پوست کندن و خوردن نارگیل سبز بسیار ساده تر از نارگیل قهوه ای است چرا که پوسته داخلی و بیرونی نارگیل سبز، به دلیل نارس بودن آن، نرم تر و نازک تر از نارگیل قهوه ای است. جهت مشاهده مراحل پوست کندن نارگیل سبز، این مقاله را مطالعه کنید.

طرز پوست کندن نارگیل تازه با استفاده از حرارت چگونه است؟

برای پوست کندن نارگیل روی گاز، باید نارگیل را در یک تابه قرار دهید و اجازه دهید تا حدود ۱۵ الی ۳۰ دقیقه در تابه بماند. پس از گذشت این مدت زمان نارگیل را از ظرف خارج کرده و صبر کنید تا به خوبی پوست نارگیل سرد شود و با استفاده از چکش پوست آن را بشکنید.