روش پوست کندن انار

میوه انار یکی از خوشمزه ترین انواع میوه های پاییزی است که شاید پوست کندن آن برای برخی افراد چالش برانگیز باشد. اگر شما هم برای پوست کندن این میوه خوشمزه و مقوی با مشکل مواجه هستید، در ادامه آسان ترین روش پوست کندن انار را به شما خواهیم گفت. آنچه در این پست می […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

میوه انار یکی از خوشمزه ترین انواع میوه های پاییزی است که شاید پوست کندن آن برای برخی افراد چالش برانگیز باشد. اگر شما هم برای پوست کندن این میوه خوشمزه و مقوی با مشکل مواجه هستید، در ادامه آسان ترین روش پوست کندن انار را به شما خواهیم گفت.

روش پوست کندن انار
روش پوست کندن انار

روش پوست کندن انار

همانطور که گفتیم انار یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین میوه های پاییزی است که پوست کندن آن ممکن است برای برخی افراد دشوار باشد. به همین خاطر در ادامه با آموزش روش صحیح پوست کندن انار همراه شما عزیزان خواهیم بود.

برای پوست کندن انار درسته، می توانید از روش های مخلتفی استفاده کنید و یکی از ساده ترین روش های پوست کندن انار، استفاده از چاقو و نصف کردن آن از وسط می باشد.

نحوه ی پوست کندن انار با استفاده از چاقو به این صورت می باشد که ابتدا باید انارها را به صورت کامل بشویید و بر روی یک تخته قرار دهید. برای جلوگیری از ریختن آب انار روی زمین می توانید از یک دستمال یا سفره استفاده کنید.

در قدم بعد برای پوست کندن انار، انار شسته شده را روی تخته قرار دهید و به صورت عمودی از وسط نصف کنید. در مرحله بعد هر نیمه را به دو قسمت دیگر برش داده و درنهایت انار را به چهار نیمه تقسیم کنید.

حال هر یک از نیمه ها را بردارید و با استفاده از دست و انگشتان خود، انارها را به صورت دانه ای جدا کنید و در ظرف بریزید. در آخر می توانید انارها را با مقداری نمک و گلپر میل کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال بهترین دوره های کباب زنی و تخته کاری در معتبرترین آموزشگاه تهران هستید، پیشنهاد می کنیم در دوره آموزش تخته کاری شرکت کنید و مدرک فنی حرفه ای معتبر دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای دانه کردن انار را ندارید، می توانید دانه های انار را به صورت یکجا پوست بگیرید. علاوه بر این شما می توانید برای اینکه دانه کردن انار با سرعت بیشتری پیش برود، از یک ملاقه و یا قاشق بزرگ استفاده کنید و روی انارها ضربه بزنید.

در این روش از انار پوست کندن، شما میتوانید انارها را به چهار نیمه تقسیم کرده و آن ها را در دست بگیرید و برای دانه کردن انار، با استفاده از یک ملاقه یا قاشق بزرگ، به انار ضربه بزنید.

در ادامه آموزش می توانید با ترفند پوست کندن انار برای شب یلدا آشنا شوید و عکس پوست کندن انار را مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه: با مراجعه به صفحه طرز پوست کندن آناناس نیز می توانید با بهترین روش پوست کندن آناناس آشنا شوید.

طرز پوست کندن انار برای شب یلدا
طرز پوست کندن انار برای شب یلدا

طرز پوست کندن انار برای شب یلدا

همانطور که می دانید میوه انار یکی از اصلی ترین میوه ها برای شب یلدا می باشد که با کمی خلاقیت می تواند به یکی از خاص ترین میوه های میز شما تبدیل شود.

شما می توانید برای پوست کندن انار شب یلدا، از روشی که در بالا توضیح داده شد استفاده کنید. برای این کار می توانید انارهای دانه شده را در ظرفی زیبا بریزید و برای میز سرو کنید؛ اما در صورتی که وقت و زمان کافی برای دانه کردن انار ندارید، می توانید از روش دیگری که در ادامه توضیح خواهیم داد استفاده کنید.

برای پوست کندن انار تزیینی شب یلدا، ابتدا باید انارها را به خوبی بشویید و گل انار، یعنی بخش ابتدایی انار را جدا کنید.

پس از جدا کردن گل انار، با استفاده از یک چاقو، انار را به چهار قسمت تقسیم کنید و انگشتان خود را در حفره ایحاد شده روی تاج قرار دهید و با کمی فشار، انار را از قسمت های غشا سفید رنگی که برش زده اید جدا کنید.

در این مرحله از طرز پوست کندن انار برای شب یلدا، بعد از جدا شدن پوست انار، می توانید انار ها را دون کنید. برای دانه کردن انار ها می بایست با دستان خود قسمت های سفیدی غشای انار را از دانه ها خارج کرده و در آخر بر روی انارها نمک و گلپر بریزید و برای مهمانان خود سرو نمایید.

پیشنهاد ویژه: برای آشنایی با انواع آب میوه های طبیعی خوشمزه و مجلسی برای شب یلدا، به صفحه طرز تهیه آب میوه خانگی مراجعه کنید.

پوست کندن انار به روش ساده
پوست کندن انار به روش ساده

پوست کندن انار به روش ساده

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، طرز پوست کندن انار به این صورت است که ابتدا باید انار درسته را به چهار قسمت تقسیم کرده و سپس با دستان خود، دانه های انار را از پوست آن جدا کنید. برای انجام این کار بهتر است از یک دستکش استفاده کنید چرا که قرمزی انار ممکن است روی دستان شما بماند.

برای پوست کندن انار حرفه ای، بعد از شستن پوست انارها، آن ها را از بخش انتهایی به چهار قسمت کوچک برش بزنید؛ به طوری که برش ها از هم باز نشود و تقریبا ۲ سانتی متر باشد.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال ساده ترین روش پوست کندن نارگیل هستید، حتما مقاله طرز پوست کندن نارگیل را مطالعه کنید.

بعد از برش های کوچک در بخش انتهای انار، سر انار را برش بزنید و گل آن را جدا کنید. این کار به شما کمک می کند تا راحت تر بتوانید انارها را از پوستشان جدا کنید.

در این مرحله دو انگشت شصت خود را بر روی شکاف ها قرار داده و فشار دهید تا انار باز شود و دانه های آن خارج شوند. این کار یکی از جذاب ترین روش پوست کندن زیبای انار می باشد که به راحتی قادر به انجام آن خواهید بود و می توانید برای انواع مهمانی ها ظرف میوه خود را با این شویه تزیین کنید.

برای پوست کندن انار به روش ساده، شما به یک قاشق، انار و یک پارچه نیاز خواهید داشت. نحوه پوست کندن انار به این صورت می باشد که ابتدا باید انارها را بشویید و سپس با استفاده از یک چاقو، انارها را برش بزنید و به دو قسمت تقسیم کنید. حال یک قاشق بردارید و بر روی انارها ضربه بزنید تا دانه های انار از آن خارج شوند.

سپس می توانید مقداری نمک یا گلپر روی آن بریزید و میل کنید.

پیشنهاد ویژه: با مراجعه به صفحه طرز پوست کندن انبه می توانید با انواع روش های پوست کندن انبه آشنا شوید.

پوست کندن انار با چاقو
پوست کندن انار با چاقو

پوست کندن انار با چاقو

همانطور که در مطالب بالا ذکر شد، انواع مدل پوست کندن انار وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه و مهمانی خود از آن استفاده کنید اما اگر به دلیل راحتی و ساده بودن، طرز پوست کندن انار درسته با چاقو را می پسندید، در ادامه توضیحات بیشتری درباره این روش به شما خواهیم داد.

نحوه درست پوست کندن انار با چاقو به این صورت است که ابتدا باید انار را با استفاده از یک چاقو برش بزیند و سپس پوست آن ها را به آرامی و تا نوک چاقو جدا کنید.

پس از جدا کردن پوست انارها، آن ها را دانه کنید. برای دانه کردن انارها می توانید از دست استفاده کنید یا از دستگاه های انار دون کن کمک بگیرید.

برخی از افراد از یک روش پوست کندن جالب انار استقفاده می کنند و آن هم قرار دادن انار در یخ است. برای این کار شما باید انارهای قاچ شده را در یخ قرار دهید تا پوست آن ها سریع تر و راحت تر جدا شود.

تعبیر خواب پوست کندن انار

به طور کلی دیدن انار در خواب می تواند تعبیرهای مختلفی داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

به طور مثال اگر زنی در خواب ببیند که در حال پوست کندن انار است، به این معناست که به زودی آزمایش می شود. یا اینکه اگر خواب ببینید که در حال خوردن پوست انار هستید، بیانگر بهبودی سریع بیماری است.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم انواع روش های پوست کندن انار و نحوه دانه کردن انارها را به صورت کامل و مرحله مرحله آموزش دهیم. اگر به دنبال آسان ترین روش پوست کندن انار یا طرز پوست کندن انار برای شب یلدا هستید، این مقاله می تواند بهترین راهنمای شما باشد.

سوالات متداول
بهترین روش پوست کندن انار چیست؟

همانطور که گفته شد، بهترین روش برای پوست کردن انار استفاده از چاقو و برش زدن آن به چهار قسمت می باشد که در این مقاله به طور کامل توضیح داده ایم.

چگونه انار را دون کنیم؟

برای دون کردن انار ابتدا باید انار را به چهار قسمت تقسیم کرده و سپس با استفاده از یک قاشق یا ملاقه روی انارها ضربه بزنید و سپس با کمی نمک و گلپر میل کنید.

طرز پوست کندن انار برای شب یلدا چیست؟

انار یکی از میوه های خوشمزه و پرخاصیت است که با کمی تزیین و خلاقیت می تواند به یکی از خاص ترین میوه سفره شما در شب یلدا تبدیل شود. در این مقاله می توانید با بهترین شیوه پوست کندن انار برای شب یلدا آشنا شوید.