سئو کلاه سفید

انجام سئو و گرایش یک سئوکار برای سئو یک وبسایت می تواند متفاوت باشد. سئو کلاه سفید روشی از سئو سایت می باشد که در آن یک سئوکار با نگاه بلندمدت به رشد سایت برای بهبود جایگاه کلمات کلیدی آن طبق دستورالعمل های گوگل اقدام می کند. در سئو کلاه سفید تلاش می شود اعتماد […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

انجام سئو و گرایش یک سئوکار برای سئو یک وبسایت می تواند متفاوت باشد. سئو کلاه سفید روشی از سئو سایت می باشد که در آن یک سئوکار با نگاه بلندمدت به رشد سایت برای بهبود جایگاه کلمات کلیدی آن طبق دستورالعمل های گوگل اقدام می کند. در سئو کلاه سفید تلاش می شود اعتماد گوگل نسبت به سایت جلب شود و از این طریق اعتبار سنجی به سایت انجام شود.

اگر مایلید طراحی سایت و سئو را به شکل حرفه ای فرا بگیرید و به صورت آنلاین به کسب درآمد بپردازید، به لینک آموزش سئو مراجعه کنید.

اگر قصد دارید با جزئیات و روش های بیشتری از سئو کلاه سفید آشنا شوید، ادامه مقاله را به دقت مطالعه کنید.

سئو کلاه سفید چیست
سئو کلاه سفید چیست

سئو کلاه سفید چیست؟

اولین سوالی که با شنیدن سئو کلاه سفید در ذهن شکل می گیرد این است که سئو کلاه سفید چیست و چه کاربردی دارد. اصطلاح «سئو کلاه سفید» به تاکتیک‌ هایی اطلاق می‌ شود که مطابق با شرایط و ضوابط موتورهای جستجو انجام می شود.

جهت دسترسی به مجموعه بزرگی از جدیدترین مقالات سئو مطابق با بروزترین الگوریتم های گوگل به لینک مقاله درباره سئو مراجعه کنید.

مفهوم سئو کلاه سفید درست برعکس سئو کلاه سیاه است. در سئو کلاه سفید تلاش می شود رتبه کلمات کلیدی شما در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) بهبود یابد و در عین حال یکپارچگی وب سایت شما طبق دستورالعمل های گوگل حفظ شود.

اجرایی کردن تاکتیک های کلاه سفید که روش هایی مطابق با قوانین گوگل می باشند، منجر به افزایش امتیاز گوگل و رشد رتبه و ترافیک سایت شما می شود. نمونه هایی از White Hat Seo عبارتند از:

  • ارائه محتوا و خدمات با کیفیت
  • زمان بارگذاری سریع سایت و سازگاری با موبایل
  • استفاده از متا تگ های توصیفی و غنی از کلمات کلیدی
  • آسان کردن سایت شما برای پیمایش

در مقابل، سئو کلاه سیاه یکی از انواع سئو می باشد که در آن از هر روشی برای فریب دادن ربات گوگل و رسیدن به رتبه های بالا استفاده می شود. نمونه هایی از سئو کلاه سیاه شامل خرید لینک، تبادل لینک، کلاکینگ یا استفاده از تکنیک های پنهان کاری فریبنده می باشد و به طور کلی هر تاکتیکی که برای مصرف کنندگان فریبنده یا مضر تلقی شود، به عنوان کلاه سیاه شناخته می شود. تاکتیک‌ های کلاه سیاه بسیار خطرناک هستند و با تکامل الگوریتم‌ های گوگل، تاثیرشان کمتر می شود و حتی می توانند باعث جریمه سایت شوند.

اگر مایلید تکنیک های سئو را به شکل حرفه ای فرا بگیرید و قادر باشید کلمات کلیدی هر کسب و کاری را در کمترین زمان به صفحه اول گوگل برسانید، به لینک دوره سئو مراجعه کنید.

روش-های-سئو-کلاه-سفید
روش-های-سئو-کلاه-سفید

روش های سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید روش های مشخصی دارد که توسط گوگل اعلام شده است. از جمله روش های سئو کلاه سفید می توان به لینک سازی های طبیعی و تولید محتوای مفید و ارزشمند برای مخاطب اشاره کرد. اگر سئو سایت طبق دستورالعمل های معین گوگل انجام شود، گوگل به دلیل اعتمادی که به سایت شما دارد اعتبار خوبی را به شما منتقل می کند. اما اگر سعی در فریب ربات گوگل داشته باشید، فاکتورهای سئویی مرتبط به سایت شما تنزل می یابند. برای آشنایی بهتر با روش های کلاه سفید سئو ادامه مقاله را مطالعه کنید.

اگر مایلید تولید انواع محتوای با کیفیت متنی،تصویری، ویدیویی و پادکست را به شکل حرفه ای فرا بگیرید به لینک دوره تولید محتوا مراجعه کنید.

آموزش سئو کلاه سفید

هنگامی که شما سئو را به شکل اصولی آموزش می دهید، در واقع سئو کلاه سفید را آموزش می دهید. اکثر روش های سئو کلاه سیاه برای عموم در دسترس نیستند و نمی توان به راحتی انجام آنها را فرا گرفت. روش های کلاه سیاه روش های موقت و غیر قابل اعتماد می باشند که شاید در کوتاه مدت ما را به هدفمان برسانند اما در بلند مدت می توانند باعث آسیب به سئو سایت شوند. شما نیز بهتر است از روش های سئو کلاه سفید که در دوره آموزش سئو در آموزشگاه بزرگ آریا تهران آموزش داده می شود را فرا بگیرید.

اگر به سئو علاقه مندید و قصد دارید مسیر سئوکار شدن را فرا بگیرید به لینک چگونه سئوکار شویم مراجعه کنید.

اهمیت سئو کلاه سفید

اهمیت سئو کلاه سفید آنجایی مشخص می شود که شما قصد دارید سایت را طبق اصول و در بلند مدت سئو کنید. سئو کلاه سفید می تواند برای یک وب سایت حیاتی باشد، زیرا اگر قوانین را رعایت نکنید، نمایش این سایت توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو ممنوع می شود و در لیست سایت های پنالتی قرار می گیرد. موتور جستجوی گوگل، روزانه توسط میلیون ها نفر بازدید می شود و هر بازدید، پتانسیل یک سایت را برای کشف شدن توسط یک کاربر جدید نشان می دهد. این پتانسیل توسط تعداد ایمپرشن برای هر کلمه کلیدی در سرچ کنسول نشان داده می شود.

برای کسب اطلاعات جامع در مورد سئو داخلی یا on-page SEO به لینک سئو داخلی مراجعه کنید.

گوگل بدون شک یک منبع قدرتمند ترافیک برای یک وبسایت است و ممنوع شدن پنالتی شدن سایت می تواند منجر به کاهش شدید ترافیک وب سایت و حتی تجارت شود. شما باید تمام کارهایی که در یک وب سایت به طور ضمنی وجود دارد را در نظر بگیرید و همچنین به این فکر کنید که اگر از پرکاربردترین موتور جستجوی اینترنت ممنوع شود، چه نتیجه ای حاصل می شود. بدتر از آن، هنگامی که از Google ممنوع شد، هیچ تضمینی وجود ندارد که بتواند دوباره لیست شود. تعلیق مادام العمر گوگل عواقب زیادی برای یک سایت خواهد داشت.

اگر مایلید با تیم حرفه ای سئو آموزشگاه بزرگ آریا تهران همکاری کنید و به توانایی های خود اطمینان دارید به لینک استخدام سئوکار مراجعه کنید.

مزایا سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید چندین مزیت برای سایت دارد:

  • هزینه: در دراز مدت، سئو کلاه سفید ارزان تر از سئو کلاه سیاه است، زیرا نیازی به تعمیر تخلفاتی که توسط گوگل شناسایی و جریمه شده اند نیست. یک مثال معمولی حذف دستی و وقت گیر پیوندهای هرزنامه در نظرات وبلاگ یا انجمن ها است.
  • امنیت بالاتر سایت: سایت‌های بهینه‌سازی شده با سئو کلاه سفید در برابر مجازات‌های گوگل ایمن هستند. بر این اساس رتبه صفحات سایت شما به دلیل استفاده از تکنیک های مخرب سئو کلاه سیاه افت نمی کند و از این بابت کسب و کار شما دچار نزول رتبه نمی شود.
  • پایداری بیشتر: رتبه‌بندی‌ های به‌ دست‌ آمده معمولاً در مقایسه با صفحاتی که با روش‌ های ناعادلانه بهینه‌ سازی شده‌ اند، پایدارتر و به ویژه طولانی‌ مدت‌ تر هستند.
تکنیک کلاه سفید
تکنیک کلاه سفید

تکنیک کلاه سفید

تا اینجای مقاله شما با تعریف سئوی کلاه سفید آشنا شدید و در این قسمت میخواهیم شما را به عنوان یک سئوکار کلاه سفید با تکنیک های این نوع از انواع سئو آشنا کنیم.

تکنیک های سئو کلاه سفید از ضوابطی پیروی می کنند که توسط موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو ایجاد شده است. انواع تکنیک کلاه سفید با سئو کلاه سیاه، که بر روش های فریبنده و غیر اخلاقی متکی است، در تضاد هستند. برخی از نمونه‌های سئو کلاه سیاه عبارتند از پر کردن کلمات کلیدی، پنهان‌سازی لینک و لینک‌های خرید. در حالی که برخی از تکنیک های سئو کلاه سیاه معمولاً فقط مزایای موقتی دارند. در نهایت، گوگل این اقدامات مضر را تشخیص داده و سایت هایی را که از آنها استفاده می کنند جریمه می کند.

اگر قصد دارید سئو و ترافیک سایت خود را رشد دهید و به یک تیم حرفه ای برای کار روی سایت خود احتیاج دارید به لینک شرکت سئو مراجعه کنید.

به عنوان مثال، وب سایتی که برای موتورهای جستجو بهینه شده است و در عین حال بر ارتباط و رتبه بندی ارگانیک تمرکز دارد، به عنوان سئو کلاه سفید در نظر گرفته می شود. برخی از نمونه‌ های تکنیک‌ های سئو کلاه سفید عبارتند از استفاده از کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، بک لینک‌ سازی، ایجاد لینک برای بهبود محبوبیت لینک‌ ها و نوشتن محتوا برای خوانندگان انسانی.

White Hat Seo اغلب توسط کسانی استفاده می شود که قصد سرمایه گذاری طولانی مدت در وب سایت خود را دارند. به همین دلیل به آن سئوی اخلاقی نیز می گویند که کاملاً برخلاف سئو کلاه سیاه است. برای این کار باید محتوا و خدمات باکیفیت ارائه شود، از کلمات کلیدی توصیفی استفاده شود و وب به راحتی قابل پیمایش باشد.

تکنیک کلاه سفید را می توان در سئو داخلی و همچنین سئو خارجی و تکنیکال نیز مورد استفاده قرار داد و از روش های مختلف در جهت بهبود رتبه سایت و افزایش ترافیک و کسب درآمد بیشتر اقدام نمود.

اگر قصد دارید با اصول سئو فنی آشنا شوید به لینک سئو تکنیکال مراجعه کنید.

تولید محتوا باکیفیت تکنیک سئو کلاه سفید
تولید محتوا باکیفیت تکنیک سئو کلاه سفید

تولید محتوا باکیفیت تکنیک سئو کلاه سفید

محتوای منحصر به فرد، مرتبط و با کیفیت را منتشر کنید. جزء اصلی سئو کلاه سفید به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا تولید می کند. با این حال، همچنین ضروری است که مقالات شما اصلی و با هدف جستجو مطابقت داشته باشند. در مقابل، سئوی کلاه سیاه اغلب بر روی محتوای کم کیفیت و تکراری تمرکز می کند که فقط برای جلب توجه به صفحه تبلیغات (یا حتی تلاش برای نصب بدافزار) در نظر گرفته شده است.

همان طور که می دانید تولید محتوا باکیفیت یکی از اصول سئو داخلی می باشد که به اصطلاح گفته می شود محتوا پادشاه سئوست و اگر می خواهید سئو سایت خود را بهبود بخشید باید به تولید محتوا باکیفیت و تخصصی و کاربرپسند اهمیت ویژه ای داد.

هنگام ایجاد محتوای خود، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که مشکلی را برای کاربران خود حل کنید. آنها چه سوالات و نگرانی هایی دارند که محتوا و خدمات شما می تواند به آنها کمک کند؟ آنها به دنبال دلیلی هستند، بنابراین شما باید کسی باشید که آن دانش را ارائه می دهد و سوالی که برای کاربران پیش آمده و آن را سرچ کرده اند را باید پاسخ دهید.

ما همچنین پیشنهاد می کنیم تعداد کلمات خود را در نظر بگیرید. در حالی که گوگل طول پست خاصی را توصیه نمی کند، موتور جستجو محتوای طولانی را در مقابل پست های کوتاه تر ترجیح می دهد. به عنوان یک قانون کلی، بهتر است حداقل ۱۰۰۰ کلمه را برای پست های وبلاگ هدف قرار دهید. همچنین برای بهینه سازی محتوای وب سایت خود، افزونه ای مانند Yoast SEO را نصب کنید.

البته شما می توانید از افزونه ها و ابزار های دیگر برای بهبود سئو سایت خود استفاده کنید و می توانید روش های مختلفی را برای بهبود رتبه کلمات کلیدی سایت خود امتحان کنید که می توانید این روش ها را در مقاله درباره سئو در سایت آریا تهران مطالعه کنید و با سری مقالات سئو دانش خود را در این زمینه افزایش دهید.

انتخاب کلمات کلیدی درست با استفاده از ابزار

از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید و کلمات کلیدی را به صورت استراتژیک و ارگانیک قرار دهید. کلمات کلیدی برای سئو بسیار مهم هستند. با این حال، استفاده استراتژیک از این عبارات ضروری است. شما با استراتژی سئو می توانید نقشه راه برای خود ایجاد کنید و بر اساس آن برنامه سئو سایت خود را پیش ببرید تا بتوانید نتایج بهینه سازی سایت خود را مشاهده نمایید. به عنوان مثال یکی از روش های سئو کلاه سفید استفاده از ابزار کلاه سفید است.

استفاده ابزارهای کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner یکی از راه های کلاه سفید برای افزایش ترافیک وبسایت است. وبسایت Google Keyword Planner با انجام تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی می تواند به شما کمک کند از کلمات کلیدی بیش از حد رقابتی دوری کنید و با توجه به قدرت سایت خود روی کلمات کلیدی که توانایی رقابت را در آن ها دارید تمرکز داشته باشید.

همچنین می‌ توانید با استفاده از Google Suggest، کلمات کلیدی بلند را پیدا و روی آن ها کار کنید. برای این منظور در کادر سرچ کوئری ها در گوگل شروع به تایپ کلماتی کنید که می خواهید برای آنها سئو انجام دهید و عباراتی را که گوگل پیشنهاد می کند یادداشت کنید. این کلمات کلیدی کلماتی می باشند که اخیرا در گوگل توسط کاربران جستجو شده اند. علاوه بر این، از آنجایی که گوگل آنها را تولید می کند، می دانید که کاربران به طور فعال این عبارات را جستجو می کنند.

همچنین مهم است که از کلمات کلیدی خود به صورت ارگانیک در صفحه خود استفاده کنید. عاقلانه است که از آنها در عنوان صفحه، تیتر های استفاده شده، توضیحات متا و متن جایگزین تصویر استفاده کنید.

برای جلوگیری از تاکتیک های سئو کلاه سیاه مانند Keyword Stuffing یا پر کردن کلمات کلیدی، باید از استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی خود اجتناب کنید. در حالی که افزودن این عبارات در عناوین و تیتر ها و متن می‌تواند به سئو کمک کند، در صورت زیاده‌ روی کردن نیز می‌ تواند به ضرر شما باشد. بهتر است کلمات کلیدی را به طور طبیعی ترکیب کنید و در بکارگیری آنها زیاده روی نکنید. باز هم، افزونه های سئو که در بالا ذکر شد می توانند به شما در حجم مناسب کلمات کلیدی کمک کنند.

برای آشنایی کامل با سئو کلاه سفید و اصول آن روی لینک سئو کلاه سیاه کلیک کنید.

اهمیت به هدف کاربر تکنیک سئو کلاه سفید

نیت و هدف کاربر را در نظر بگیرید. این یکی از موارد مهم در پاسخ سئو کلاه سفید چیست می باشد. انجام تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی می تواند به شما در ایجاد لیستی از عبارات برای بهینه سازی سایت کمک کند. با این حال، انتخاب کلمات کلیدی و ایجاد محتوایی که هدف کاربر را برآورده کند، مهم است.

هدف کاربر زمانی که یک کلمه یا عبارت خاص را در موتور جستجو تایپ می کند تعیین می شود. به عنوان مثال، اگر کسی به دنبال “غذاهای ماکارونی وگان” باشد، احتمالاً انتظار دارد لیستی از دستور العمل های گیاهی را بیابد – نه مجموعه ای از ظروف آشپزخانه که با ماکارونی گیاهی مزین شده است.

شما می توانید از چندین استراتژی برای ارضای هدف کاربر استفاده کنید. یکی از آنها این است که مطمئن شوید که عنوان صفحه شما دقیقاً محتوای شما را منعکس می کند. عناوین صفحات سئو می توانند به گوگل کمک کنند تا سایت شما را ایندکس کند، محتوای آن را درک کند و آن را در نتایج جستجوی مرتبط نمایش دهد.

همچنین با تقسیم کردن محتوا به بخش‌های کوچک‌تر و ساده‌تر، به اسکن شدن محتوای شما کمک می‌کند. به عنوان مثال، می‌ توانید مقالات خود را با استفاده از عنوان‌ های فرعی، فضای خالی و ویدیوها و تصاویر قالب‌ بندی کنید: این رویکرد می تواند صفحات شما را جذاب تر کند و همچنین می تواند ارزش محتوای شما و در نتیجه سئوی شما را افزایش دهد. اگر خواندن و اسکن محتوا برای شخص آسان‌ تر باشد، برای خزنده موتور جستجو نیز راحت‌تر بوده و محتوا شما را سریع تر ایندکس می کند.

اگر می خواهید سایت خود را سئو کنید و از کارشناسان سئو حرفه ای و متخصص در این حوزه کمک بگیرید، می توانید از خدمات مشاوره سئو آریا تهران بهره مند شوید. کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما مطابق یا سایت شما بهترین مشاوره سئو را ارائه دهند.

بهبود تجربه کاربری تکنیک سئو کلاه سفید

UX وب سایت شما یکی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل است. بخشی از ارائه یک تجربه کاربری مثبت، اطمینان از داشتن یک سایت سریع است. زمان بارگذاری آهسته می تواند نرخ پرش را افزایش دهد و باعث برداشت منفی از سایت و کسب و کار شما شود.

شما می توانید سرعت صفحه فعلی و عملکرد سایت وردپرس خود را با استفاده از ابزاری مانند Google PageSpeed​​Insights ارزیابی کنید. در ابزار PageSpeed ​​Insights پس از وارد کردن URL، سایت شما تجزیه و تحلیل می شود و آن را در مقیاس ۱ تا ۱۰۰ نمره می دهد. همچنین لیستی از توصیه های خاص برای بهبود ارائه می دهد.

برای اینکه واقعاً از سرعت و UX برای SEO استفاده کنید، باید به Core Web Vitals Google توجه کنید. اینها فاکتورهای رتبه بندی خاصی هستند که گوگل ارائه کرده است و بر SEO در مورد UX و قابلیت استفاده تأثیر می گذارد.

همچنین بررسی لینک های شکسته سایت با استفاده از ابزار Broken Link Checker می تواند ساختار سایت و سئو داخلی شما را بهبود دهد.

یکی دیگر از جنبه های یک UX موثر این است که مطمئن شوید سایت شما برای پیمایش کاربر آسان است. بازدیدکنندگان باید بتوانند به سرعت و به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند و به راحتی در وب سایت شما حرکت کنند. همین امر می تواند تجربه کاربری خوبی را ایجاد کند که داشتن منوهای ناوبری در سطح بالا و ساده می تواند به این امر کمک کند، همانطور که ویجت های نوار کناری که محبوب ترین محتوای شما را نمایش می دهند شما را برای این تجربه کاربری موثر کمک می کنند.

یک سئوکار حرفه ای باید تمام رفتار های کاربران را آنالیز کند و تلاش کند در جهتی سایت خود را سئو نماید و المان های سایت را قرار دهد که کاربان بتوانند راحت تر به هرآنچچه نیاز دارند دسترسی پیدا کنند.

لینک سازی اصولی از تکنیک های سئو کلاه سفید

یکی از مهمترین بخش های مقاله سئو کلاه سفید چیست بخش لینک سازی است. لینک های داخلی در یک وبسایت باید کاملا بهینه باشند، به شکلی که هم ربات گوگل و هم کاربر را از هر صفحه از سایت به صفه هی ایکه که نیاز کاربر را برطرف می کند هدایت کند. لینک های خود را بهینه کنید. ساخت لینک یکی دیگر از جنبه های مهم سئو کلاه سفید است. ایجاد بک لینک با کیفیت بالا، بهینه سازی لینک های دائمی و استفاده از انکرتکست غنی از کلمات کلیدی می تواند رتبه شما را افزایش دهد.

یک مزرعه لینک از مجموعه ای از صفحات وب به هم پیوسته برای افزایش رتبه هر صفحه استفاده می کند. در حالی که این مزارع ممکن است بی ضرر به نظر برسند، موتورهای جستجویی که طرح های لینک را شناسایی می کنند، اینگونه دامنه ها را پرچم گذاری می کنند. این یکی از تکنیک های سئو کلاه سیاه است و می تواند تاثیر بسیار منفی روی سایت شما داشته باشد.

در مقابل، برخی از استراتژی های پیشنهادی سئو کلاه سفید می توانند سئو خارجی شما را بهینه کنند. به عنوان مثال، برای کمک به ایجاد بک لینک، ممکن است پست مهمان را در نظر بگیرید. این روش می تواند به شما کمک کند تا روابط حرفه ای خود را توسعه دهید و مخاطبان خود را گسترش دهید و به طور ارگانیک به وب سایت خود لینک دهید.

گوگل به بک لینک های مرتبط و متنی اهمیت زیادی می دهد، به همین دلیل است که پیشنهاد نمی کنیم در مزرعه ها و دایرکتوری ها لینک سازی کنید زیرا گوگل آنها را کلاه سیاه در نظر می گیرد. تنها استثنای این قانون این است که ورودی شما بسیار مرتبط با محتوای پست باشد.

تحلیل سئو سایت نیاز به ابزار و مهارت و دانش کافی دارد. برای یادگیری تحلیل سئویی به لینک آنالیز سئو سایت مراجعه کنید.

بازاریابی محتوا تکنیک سئو کلاه سفید

تمرکز بر بازاریابی محتوا یکی دیگر از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی سایت است. مانند روشی که به محتوای با کیفیت خود اقتدار، اعتبار و طول عمر بیشتری می دهید فکر کنید. این یک استراتژی سئو کلاه سفید است که خبر خوبی برای وبلاگ نویسان وسئوکاران است و یکی از ترفندهایی است که اغلب مبتدیان سئو از آن غافل می شوند.

آموزش تکنیک های سئو کلاه سفید
آموزش تکنیک های سئو کلاه سفید

آموزش تکنیک های سئو کلاه سفید

تا اینجای مقاله شما متوجه شدید، سئو کلاه سفید چیست و با تعریف سئوی کلاه سفید و تکنیک های سئو کلاه سفید آشنایی لازم را پیدا کرده اید اما به عنوان سئوکار کلاه سفید باید بتوانید بر اصول سئو سفید تسلط یابید و در سایت های مختلف آن ها را پیاده سازی نمایید.

سئو کلاه خاکستری نوعی از سئو می باشد که از روش های کلاه سیاه در آن به شکلی استفاده می شود که ربات گوگل به اسپم بودن ما شک نکند. برای آشنایی با این روش ها به لینک سئو کلاه خاکستری مراجعه کنید.

اگر شما هم به دنبال بهترین آموزش تکنیک های سئو کلاه سفید هستید و می خواهید از تدریس برترین اساتید آموزش تکنیک های سئو کلاه سفید بهره مند شوید می توانید در کلاس سئو اریا تهران شرکت کنید. در کلاس آموزش تکنیک های سئو کلاه سفید آریا تهران مدرک فنی حرفه ای به کاراموزان اعطاء می شود و افراد می توانند از مزایای این مدرک برای ورود به بازار کار و کسب درآمد بالا بهره مند شوند.

تفاوت-سئو-کلاه-سفید-و-سیاه

تفاوت سئو کلاه سفید و کلاه سیاه

در ادامه مقاله سئو کلاه سفید چیست در پاسخ به سوال تفاوت سئو کلاه سفید و کلاه سیاه چیست باید گفت تمایز اولیه بین این دو تاکتیک این است که سئو کلاه سفید به معیارهای گوگل پایبند است و تجربه کاربر را بهبود می بخشد، در حالی که سئو کلاه سیاه این دستورالعمل ها را نقض می کند و اغلب با تحقیر کامل برای کاربران انسانی انجام می شود.

با توجه به تفاوت های اساسی بین سئو کلاه سیاه و White Hat Seo، جای تعجب نیست که در تکنیک های دقیق سئو همپوشانی بسیار کمی وجود دارد. در این میان سئو کلاه خاکستری نیز مطرح می شود که در مقاله مذکور اطلاعات لازم را در مورد تکنیک های این نوع از انواع سئو را بررسی نموده ایم.

در حالی که این به هر توسعه دهنده وب سایت بستگی دارد که از چه رویکردی استفاده کند، استفاده از سئو کلاه سفید مزایای مشخصی دارد. دستورالعمل های گوگل بیان می کند که توسعه محتوای با کیفیت و بک لینک های واقعی قوی کلید رشد رتبه در موتورهای جستجو است.

تولید محتوا به شکل حرفه ای و مفید برای کاربران لازمه ی سئو کلاه سفید است. برای آشنایی با روش های تولید محتوا مطابق با الگوریتم های گوگل به لینک تولید محتوا مراجعه کنید.

پیوندهای ورودی با کیفیت بالا را هدف بگیرید. یک سایت با کیفیت بالا که به سایت شما لینک می دهد مانند یک رای است که موتورهای جستجو می توانند به نفع شما ثبت کنند. محتوای اصلی و ارزشمند ایجاد کنید. روی کمک به مشتریان یا مشتریان بالقوه خود در مورد بیشترین سؤالات یا حل مشکلات آنها تمرکز کنید و آنها به بازدید و اشتراک گذاری سایت شما ادامه می دهند.

از کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی استفاده کنید. بدانید که کاربران شما اغلب کدام کلمات را جستجو می کنند و آن ها را به عنوان و توضیحات متا سایت خود اضافه کنید. این کار را به گونه ای انجام دهید که منطقی باشد و به وضوح کمک کند.

وبسایت را سازماندهی کنید. برای اطمینان از اینکه ربات های موتور جستجو می توانند وب سایت شما را به راحتی بخزند، مطمئن شوید که معماری سایت شما به راحتی قابل درک است. از تگ های عنوان مناسب برای کمک به بهبود ساختار وب سایت استفاده کنید. اگر یک انسان بتواند آنچه را که در سایت شما نیاز دارد به راحتی و با کمترین تعداد کلیک پیدا کند، یعنی تجربه کاربری و UI و UX سایت شما مناسب و بهینه طراحی شده است.

از دیگر انواع سئو می توان به منفی اشاره کرد. شما می توانید در مقاله سئو منفی تکنیک ها و مزایا و معایب این سئو را درک کرده و برای بهبود سایت خود از آن ها استفاده نمایید.

جمع بندی

در این مقاله صفر تا صد سئو کلاه سفید چیست را توضیح دادیم و شما را با تعریف سئوی کلاه سفید، تفاوت سئو کلاه سفید و کلاه سیاه چیست و بهترین آموزش تکنیک های سئو کلاه سفید که باید به عنوان یک سئوکار کلاه سفید بدانید آشنا نمودیم. اگر سوالی در این حوزه دارید می توانید در قسمت نظرات مطرح کنید و یا از طریق تماس با همکاران ما برای شرکت در دوره های سئو سایت اقام نمایید.

سوالات متداول

سئو کلاه سفید چیست؟

در تعریف سئو کلاه سفید باید گفت اجرا تکنیک های سئو که از نظر گوگل مجاز بوده و به اجرای آن ها توصیه کرده است. نتایج حاصل شده از سئو کلاه سفید پایدارتر است و میتواند سایت شما را در مدت زمان طولانی تری در رتبه های برتر نگه دارد.

تکنیک های سئو کلاه سفید کدامند؟

به طور کلی شما باید در سئو کلاه سفید کاربر را در نظر داشته باشید و تمام کار های سئو را برای تجربه کاربری بهتر انجام دهید که در این مقاله مشهورترین و بهترین تکنیک های کلاه سفید آموزش داده شده است.

تفاوت سئو کلاه سفید و کلاه سیاه چیست؟

سئو کلاه سفید نوعی از سئو می باشد که در آن تمام دستورالعمل های گوگل در سئو سایت رعایت می شود اما در سئو کلاه سیاه سئوکار تلاش می کند با به اصطلاح دور زدن قوانین گوگل و فریب دادن ربات گوگل، صفحه را در زمان کمتری به لینک های بالای صفحه جستجوی گوگل برساند.