تولید محتوا چیست

در دنیای امروز مزایای تولید محتوا برای فضاهای مختلف از جمله سایت و اینستاگرام برای هیچ کس پوشیده نیست و شما میتوانید با بهره گیری از تولید محتوا برای فضا های مختلف به بهبود کسب و کارتان کمک کنید. در این صفحه به شما میگوییم که چگونه میتوانید به اهداف تجاری خود از طریق تولید […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: مقالات سئو
  • زمان مطالعه: 17 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

در دنیای امروز مزایای تولید محتوا برای فضاهای مختلف از جمله سایت و اینستاگرام برای هیچ کس پوشیده نیست و شما میتوانید با بهره گیری از تولید محتوا برای فضا های مختلف به بهبود کسب و کارتان کمک کنید. در این صفحه به شما میگوییم که چگونه میتوانید به اهداف تجاری خود از طریق تولید محتوا برسید و به طور کلی بدانید که تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر میخواهید خودتان با اصول تولید محتوا سئو شده در سایت آشنا شوید و به صورت آکادمیک این مهارت را کسب کنید میتوانید در کلاس سئو آریا تهران شرکت کنید و مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و کسب درآمد در این حوزه داشته باشید.

با شرکت در دوره سئو آموزشگاه آریا تهران علاوه بر دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به سرعت وارد بازار کسب و کار شوید.

تولید محتوا چیست
تولید محتوا چیست

تولید محتوا چیست

به طور کلی تولید محتوا یعنی چه؟ اگر صاحب کسب و کار هستید، می دانید که محتوای عالی کلید تمام تعاملات آنلاین شما است. شما باید محتوایی تولید کنید تا مخاطبان خود را جذب و آن ها را سرگرم کنید. اگر می‌خواهید جلوتر از رقبایتان باشید، محتوا باید به طور منظم ارائه شود، با رسانه های اجتماعی پشتیبانی شود و در حالت ایده‌آل، نو و منحصر به فرد باشد و توجه کاربران را به خود جلب کند. به همین دلیل است که تولید محتوای مستمر و منحصر به فرد برای بقا در دنیای آنلاین ضروری است.

ما یک راهنمای ساده برای تنظیم فرآیند تولید محتوای با کیفیت به شما نشان خواهیم داد که می توانید هر بار که نیاز به تولید یک محتوا برای فعالیت های بازاریابی خود دارید، دنبال کنید. به عنوان مثال، این می تواند یک ویدیوی کوتاه باشد که محصول شما را معرفی می کند و می تواند در یکی از کمپین های فیس بوک شما استفاده شود. اما هدف از تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا یک سیستم است نه یک هدف. سیستمی برای ایجاد اطلاعات برای یک گروه مخاطب مشخص است. شما در این تولید محتوا باید سعی کنید با مخاطبان خود تعامل برقرار کنید پس باید دقت داشته باشید استراتژی محتوای شما باید همیشه سیستم تولید محتوای شما را هدایت کند.

اهداف مشترک برای یک سیستم تولید محتوا، ایجاد آگاهی، ترغیب به مطالعه بیشتر و در نهایت فروش است. نوع محتوایی که تولید می کنید باید یکی از آن اهداف را برآورده کند. تولید محتوا انواع مختلفی دارد که تولید محتوای نوشتاری، ویدیویی یا تصویری را میتوان به عنوان انواع تولید محتوا نام برد.

شرکت تولید محتوا چیست؟ شرکت تولید محتوا آریا تهران در این زمینه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است و شما میتوانید برای اطلاع از شرایط و قیمت تولید محتوا برای فضا های مختلف با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کاربرد تولید محتوا چیست

یکی از سوالاتی که باید به آن پاسخ دهیم این است که کاربرد تولید محتوا چیه؟ یک سیستم تولید محتوا کارآمد بر نتیجه کسب و کار شما تأثیر مثبت می گذارد که میتوان گفت این مهمترین کاربرد تولید محتواست. هرچه سریعتر بتوانید محتوای با کیفیت عالی ارائه دهید، می توانید بازگشت سرمایه خود را بیشتر افزایش دهید.

تولید محتوا مانند یک چاقوی دو سر است که اگر به درستی انجام شود میتواند کسب و کار شما را بهبود بخشد و اگر در تولید تولید محتوا نکات جزیی و کاربردی رعایت نشود میتواند باعث شود که شما مشتریان خود را هم از دست بدهید. به طور کلی در پاسخ به سوال تولید محتوا چیست و چه کاربردی دارد میتوان گفت اگر به درستی انجام شود میتواند نتیجه موثری برای بهبود فروش شما داشته باشد.

تولید محتوا باید به گونه ای باشد که اول از همه برای کاربر جذاب باشد و او را به مطالعه بیشتر و خرید محصول و یا بهره مندی از خدمات ترغیب کند. در ادامه مهمترین کاربرد تولید محتوا را با هم بررسی میکنیم:

  1. افزایش فروش ازطریق سایت و یا فضای مجازی
  2. برندیگ سازی خدمات و محصولات تان
  3. افزایش اطلاع رسانی به کاربران سایت و افزایش اعتماد آن ها
  4. تعامل بیشتر با کاربران و تبدیل آن ها به مشتری
  5. کمک به افزایش زمان حضور در سایت به وسیله تولید محتوای مناسب
  6. امکان هدایت کاربران از بخش های مختلف شبکه های اجتماعی به سایت و کمک به بهبود سئو سایت

با شرکت در دوره تولید محتوا با تکنیک های تولید محتوا به صورت جامع آشنا خواهید شد و می توانید مدرک بین المللی فنی و حرفه ای و گواهی تولید محتوا برای رتبه بندی دریافت کنید و کسب درآمد در این حوزه داشته باشید.

در انتهای این دوره آموزشی میتوانید به عنوان یک کارشناس تولید محتوا وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید. اگر نمیدانید حقوق یک کارشناس تولید محتوا چقدر است و چه وظایفی را برعهده دارد میتوانید مقاله کارشناس تولید محتوا کیست را مطالعه کنید.

تولید محتوا در تدریس چیست
تولید محتوا در تدریس چیست

تولید محتوا در تدریس چیست

تدریس در دنیای امروز فقط به صورت متنی نیست و شما میتوانید به صورت ویدیویی و تصویری نیز آموزش داشته باشید و تدریس در دنیای امروز دیگر مانند گذشته نیست و شما باید از روش های مختلفی برای پیروزی در این رقابت ها استفاده کنید.

در این حوزه بحثی مطرح میشود که ممکن است شما هم بپرسید که تولید محتوا در تدریس چیست و چگونه میتوان در این حوزه موفق شد؟ تولید محتوا در تدریس به این صورت است که شما برای آموزش مبحث خاصی میتوانید فیلم تولید کنید. این تولید محتوای ویدیوی آموزشی نیز خود به بخش های مختلفی تقسیم میشود.

شما میتوانید فیلم را به گونه ای تولید کنید که از تصویر خودتان برای آموزش استفاده کنید و یا از صفحه دسکتاپ خود ویدیویی تهیه کنید تا برای کاربران جذابیت داشته باشد. البته شما باید برای تدریس مبحث خاصی کاربران و مخاطبان خود را بشناسید و در نظر بگیرید که قرار است برای چه رنج سنی تولید محتوا داشته باشید.

لحن شما در تولید محتوا برای تدریس و حتی نوع پوشش شما در تولید محتوای ویدیویی آموزشی بسیار مهم است و میتواند تاثیر مثبت و یا منفی روی مخاطبان داشته باشد.

دقت داشته باشید که اگر میخواهید به صورت متنی تولید محتوا تدریسی داشته باشید باید از روش های خلاقانه برای تولید محتوا بهره بگیرید تا برای مخاطبان جذابیت داشته باشد.

اگر هنوز تولید محتوا را به طور کامل بلد نیستید و میخواهید یک وبمستر حرفه ای بشید و به راحتی تمام امور یک سایت را مدیریت کنید میتوانید در دوره آموزش وبمستر آریا تهران شرکت کنید. در این دوره html , css , javascript و سئو و نحوه کار با ابزار های تخصصی سئو مانند سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس به شما آموزش داده میشود و تمام این آموزش ها متناسب با نیاز بازار کار میباشد.

شما در انتهای این دوره میتوانید با مهارت های کسب شده خود به راحتی جذب بازار کار شده و به عنوان یک وبمستر کسب درآمد چندین برابری داشته باشید. استخدام شدن شما با مهارت های کسب شده این دوره جامع قطعی میباشد.

تولید محتوا آموزشی چیست

تولید محتوا آموزشی بخش دیگری از نیاز دنیای امروز است که اگر به خوبی صورت گیرد میتواند به فروش فیلم های آموزشی و یا فایل های pdfآموزش منجر شود. شما باید قبل از تولید محتوا آموزشی هدف خود را تعیین کنید. گاهی فقط فروش محصول آموزشی مدنظر شماست اما گاهی نیز ممکن است برندینگ سازی و معرفی خدمات آموزشی شما نزد کاربران کسب قدرت بیشتر مطرح باشد.

مردم مشکلات را دوست ندارند، اما مطمئناً از یافتن ابزارهای مناسب برای حل آنها لذت می برند و احتمالاً مکان هایی را که راه حل پیدا کرده اند به یاد می آورند. پس باید سعی کنید مشکلات و دغدغه های مردم را به روشی صحیح در کوتاه ترین زمان پاسخ دهید تا همیشه و در همه موقعیت های مشابه شما را به یاد آورند که این هدف با تولید محتوا آموزشی مناسب انجام میشود.

تولید محتوا آموزشی با توجه به اهداف مختلف متغیر است که برای اهداف مختلف از روش های متنوع و ایده های جدید باید استفاده شود.

ترکیبی از اطلاعات با سرگرمی رایج ترین ترکیبی است که برای تولید محتوا آموزشی استفاده می شود، و این استراتژی اغلب در تبلیغات آموزشی تلویزیونی استفاده می شود زیرا کاربران خود را متقاعد کرده و تبلیغ را منجر به فروش می کند.

محتوای آموزشی اغلب به گونه‌ای ایجاد می‌شود که به تنهایی به کار آموزش خود ادامه میدهد، اما مطمئناً می‌تواند سرگرم‌کننده، اطلاعاتی، الهام‌بخش و جذاب باشد.

محتوای آموزشی به دلیل جنبه مفیدی که دارد قدرتمند است و میتواند با استفاده از همین قدرت مخاطبان زیادی را جذب کند. مردم دائما در جستجوی توضیحات و راه حل هستند و اینجاست که تولید محتوای آموزشی می درخشد. موفقیت وب سایت هایی مانند WikiHow که راهنماهای آنلاین مفیدی را ارائه می دهد و Vox با گزارش های خود از اخبار همراه با توضیحات متفکرانه، گواه جذابیت محتوای آموزشی است.

شما باید برای تولید محتوای آموزشی مخاطبان خود را در نظر بگیرید و متناسب با جنسیت اکثر آن ها و سن آن ها محتوای مناسب را تولید کنید که برای آن ها جذابیت داشته باشد و بتوانند نهایت بهره را از آموزش های شما ببرند.

اگر می خواهید در مجتمع آریا تهران به عنوان کارشناس تولید محتوا و کپی رایتر استخدام شوید برای کسب اطلاعات کامل به صفحه استخدام کارشناس تولید محتوا مراجعه کنید.

تولید محتوای اینترنتی

تولید محتوای اینترنتی به معنای ایجاد و تهیه محتواهای متنی، تصویری، صوتی و ویدیویی می باشد که در اینترنت قرار می‌گیرد. این محتواها می‌توانند مقالات، وبلاگ‌ها، ویدیوها، پادکست‌ها، تصاویر و هر نوع محتوای دیگری باشند.

تولید محتوای اینترنتی برای مخاطبان مهارت‌ها و اطلاعات مهم و پرکاربرد را فراهم می‌کند و می‌تواند به عنوان یک راهکار موثر برای افزایش فروش، ارتقاء سئو و بهینه‌سازی سایت و تعامل با مخاطبان استفاده شود.

تکینک های کاربردی تولید محتوا را در صفحه آموزش تولید محتوا رایگان مطابق با جدیدترین آپدیت های روز دنیا مطالعه کنید.

تولید محتوا در اینستاگرام چیست
تولید محتوا در اینستاگرام چیست

تولید محتوا در اینستاگرام چیست

اینستاگرام نیازی به معرفی ندارد. این شبکه اجتماعی از زمان آغاز به کار خود در سال ۲۰۱۰، در خط مقدم ایجاد انقلابی برای خلاقیت عکس و ویدیو بوده است و کسایی که توانسته اند در این شبکه اجتماعی تولید محتوا خوبی داشته باشند موقیت را از آن خود کرده و مخاطبان زیادی را جذب کرده اند.

اگر بخواهیم به سوال تولید محتوا در فضای مجازی چیست پاسخ دهیم میتوانیم بگوییم که اینستاگرام به عنوان پلتفرمی که پر از کاربران خلاق است، پس تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام با ایده های جدید و خلاقانه میتوانند در این رقابت ها پیروز شوند. اصول تولید محتوا چیست؟ 

در این قسمت نکاتی که برای اصول تولید محتوا در اینستاگرام باید بدانید را به صورت مختصر بررسی میکنیم:

برای اینستاگرام اهداف تعیین کنید

تولید محتوای مناسب برای کسب و کار شما با شفاف سازی آنچه می خواهید انجام دهید شروع می شود. نگاهی به اهداف متداول اینستاگرام و نحوه دستیابی به آنها بیندازید:

  • مخاطبان خود را افزایش دهید: با استفاده از هشتگ های اینستاگرام محتوای جذابی را برای کاربران ارسال کنید که به گسترش دسترسی شما و به دست آوردن فالوورهای بیشتر کمک می کند.
  • شناخت مخاطبان خاص : مخاطبان هدف خود را بشناسید و محتوایی ارسال کنید که احساس واقعی و اعتماد را افزایش دهد.
  • مشارکت بیشتر داشته باشید: سؤال بپرسید، به دنبال کنندگان الهام بخشید و آنها را به تعامل دعوت کنید تا نظرات و لایک های بیشتری دریافت کنید.

استراتژی برای کسب و کارتان تعیین کنید

اکنون می دانید که می خواهید در اینستاگرام به چه چیزی برسید. اما برای رسیدن به این اهداف چه چیزی باید پست کنید؟ از استراتژی کسب و کار خود به عنوان یک چارچوب استفاده کنید. مواردی از این قبیل را یادداشت کنید:

  • عرضه محصول یا خدمات جدید
  • رویدادهای آنلاین یا آفلاین
  • فروش و تخفیف فصلی
  • تخفیف در تعطیلات و جشن ها
  • محتوای جدید مانند پست های وبلاگ، کتاب های الکترونیکی یا مطالعات موردی

این رویدادها را در استراتژی اینستاگرام خود بولد کنید و ایده‌های محتوایی متمرکز بر هدف را برای ابتکارات بازاریابی خود ایجاد کنید. مراقب باشید که زمان کافی برای پست کردن چندین قطعه محتوا که منجر به رویدادهای مهم می شود، بگذارید.

انتخاب تم مناسب برای پست های اینستاگرام

ابتکارات بازاریابی کسب و کار شما باید در پست ها و استوری های شما نمایان باشد و شما باید از تم های مناسب برای معرفی کسب و کارتان استفاده کنید. شما باید از کاور های جذاب برای پست ها و ویدیوهای خود استفاده کنید که کاربران با مشاهده آن برای مشاهده ادامه ترغیب شوند.

مخاطبان خود را در اینستاگرام بشناسید

اگرچه صفحه اینستاگرام شما باید تماماً در مورد تجارت شما باشد، اما مخاطبان شما ستاره واقعی محتوای شما هستند که باید از آن ها برای بهبود صفحه تان استفاده کنید. پس شما باید از آن ها بخواهید محتوای اینستاگرام شما را با دیگران به اشتراک بگذارند، تعامل بیشتری در استوری ها داشته باشند، در پست ها کامنت بگذارند، پست ها را ذخیره کنند و در نهایت تبدیل به مشتری شوند.

بنابراین چگونه محتوایی را ایجاد کنید که مخاطبان را جذب کند؟

با شناختن آنها شروع کنید. Instagram Insights را باز کنید و به تجزیه و تحلیل مخاطبان بروید. در آنجا می‌توانید محدوده سنی، جنسیت و محل دنبال‌کنندگان خود را ببینید. با استفاده از این اطلاعات میتوانید برای تولید محتوا مناسب اینستاگرام استفاده کنید.

تولید کننده محتوا چیست

به فرد یا گروهی که مسئولیت تهیه و ساخت محتواهای مختلف را دارند تولید کننده محتوا گفته می شود. این افراد شامل نویسنده، مدرس، تهیه کننده پادکست، تهیه کننده ویدیو و… می باشند که محتوا را برای استفاده در محیط‌های آنلاین تولید می‌کنند.

تولیدکننده محتوا معمولاً با توجه به علاقه، تخصص و هدف خود، در یک یا چند زمینه محتوایی فعالیت می‌کند. این فرد ممکن است مستقل عمل کند و محتواهای خود را در وبسایت شخصی و یا در شبکه های اجتماعی منتشر کند. همچنین، می‌تواند برای شرکت‌ها و سایر منابع آنلاین محتوا تولید کند.

انواع روش های تولید محتوا
انواع روش های تولید محتوا

انواع روش های تولید محتوا

روش های مختلفی برای تولید محتوا وجود دارد که میتوان از این روش ها برای تولید محتوا منحصر به فرد نهایت بهره را برد. رد این قسمت از مقاله میخواهیم شما را با انواع روش های تولید محتوا آشنا کنیم تا بدانید که برای کدام حوزه شما میتوانید فعایت کنید و حتی از آن کسب درآمد داشته باشید.

همان طور که میدانید تولید محتوا برای موقعیت های مختلف متفاوت است زیرا کاربران در موقعیت های مختلف مثل سایت و اینستاگرام متفاوت هستند و شما باید محتوایی تولید کنید که برای کاربران در هر محیطی جذابیت داشته باشد.

دقت کنید که تولید محتوا سایت با تولید محتوا اینستاگراممتفاوت است و اگر بخواهید از یک روش برای تولید محتوا محیط های مختلف استفاده کنید با موفقیت زیادی همراه نخواهید بود.

پس بهتر است انواع محتوا را بشناسید و برای کسب مهارت در روش های مختلف اقدام کنید و از مهرات های کسب شده خود کسب درآمد کنید.

تولید محتوا سایت

تولید محتوا در سایت چیست؟ تولید محتوا سایت میتواند به صورت متنی و یا ویدیویی و یا تصویری باشد و هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. شما باید برای تولید محتوا سایت مخاطبان خود را بشناسید و محتوا را به گونه ای تولید کنید که برای آن دسته از مخاطبان خاص تان جذابیت داشته باشد و آن ها را به مشتری تبدیل کند. همچنین شما می بایست اصول تولید محتوا در سایت را رعایت کنید.

شما میتوانید از ابزار های مختلف برای رصد کاربران سایت تان استفاده کنید که گوگل انالیتیکس یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوا و سئو و روش های تولید محتوا برای سایت است که میتواند اطلاعات دقیقی از کاربران سایت در اختیار شما بگذارد و رفتار کاربران در سایت را مورد بررسی قرار دهد.

شما باید بدانید که بیشتر کاربران سایت شما چه جنسیس دارند و نوع تولید محتوا خود را بر اساس تعیین کنید. برای مثال تولید محتوا برای سایت زیبایی و ارایشی با یک سایت صافکاری متفاوت خواهد بود. پس شما باید مخاطب خود را بشناسید و برای او تولید محتوا داشته باشید.

محتوا سایت میتواند کمی طولانی باشد و به صورت کاملا جامع بخش های مختلف موضوع مورد نظرتان را بررسی کنید اما باید بدانید که در محیط های مختلف مانند اینستاگرام این شرایط فراهم نیست و شما باید محتوا را به گونه ای تولید کنید که مختصر و جذاب و اطلاع دهنده باشد زیرا کاربران اینستاگرام حوصله زیادی ندارند و به دنبال سرگرمی هستند.

تولید محتوای سئو شده 

شما باید در کنار تولید محتوا تکنیک های سئو را هم در نظر داشته باشید تا بتوانید در کنار آن که کاربران را جذب میکنید در رتبه های برتر گوگل حضور داشته باشید و به اهداف سئویی خود نیز برسید. محتوای سئو شده میتواند علاوه بر بهبود رتبه سایت تعداد کاربران شما را افزایش دهد و کاربران زیادی را به سایت شما هدایت کند.

شما میتوانید در دوره های آموزش سئو آریا تهران شرکت کنید و با اصول سئو مطابق با جدیدترین تکنیک های روز دنیا آشنا شوید. در این دوره ها میتوانید از حضور بهترین سئو کاران تهران بهره مند شوید و در انتهای دوره مدرک معتب رو بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید . با استفاده از این مدرک میتوانید به سرعت وارد بازار کار شده و کسب درآمد بالایی داشته باشید.

تکینک های کاربردی سئو را در صفحه آموزش سئو مطابق با جدیدترین آپدیت های روز دنیا مطالعه کنید.

تولید محتوا برای بازاریابی محتوا

در دنیای امروز شما باید از روش های مختلفی برای بازار یابی استفاده کنید و اگر به روش های قدیمی بخواهید برای محصولات و خدمات تان بازاریابی کنید نتیجه فوق العاده ای حاصل نخواهد شد. به همین دلیل شما میتوانید از آموزش تبلیغ نویسی و بازاریابی محتوا با استفاده از جدیدترین تکنیک ها بهره ببرید تا بتوانید در دنیای پیشرفته امروز جایی برای رقابت داشت باشید و بتوانید از رقبا خود سبقت بگیرید.

تعریف تولید محتوا برای بازاریابی به این صورت نیست که محصول و یا خدمات تان را معرفی کنید و از کاربران بخواهید آن ها را خریداری کنید. شما باید از تکنیک هایی برای ترغیب و تحریک کاربران به خرید محصولات تان استفاده کنید.

استفاده از کلمات کلیدی ترغیب کننده در موقعیت های مناسب میتواند یکی از تکنیک های بازاریابی در دنیای امروز باشد که شما میتوانید این تکنیک ها را در دوره های آموزشی اریا تهران کسب کنید و با دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به مفاهیم محتوا چیست و تولید محتوا چگونه است و اهمیت تولید محتوا به صورت جامع بپردازیم. اگر همچنان درباره شغل تولید محتوا چیست سوالی داشتید در بخش نظرات آن را مطرح کنید.

سوالات متداول

منظور از تولید محتوا چیست؟

شما باید محتوایی تولید کنید تا مخاطبان خود را جذب و آن ها را سرگرم کنید. اگر می‌خواهید جلوتر از رقبایتان باشید، محتوا باید به طور منظم ارائه شود، با رسانه های اجتماعی پشتیبانی شود و در حالت ایده‌آل، نو و منحصر به فرد باشد و توجه کاربران را به خود جلب کند. در این مقاله راهنمای گام به گام تولید محتوا را قرار داده ایم.

کاربرد تولید و محتوا چیست؟

چرا تولید محتوا مهم است؟ افزایش فروش ازطریق سایت و یا فضای مجازی – برندیگ سازی خدمات و محصولات تان – افزایش اطلاع رسانی به کاربران سایت و افزایش اعتماد آن ها – تعامل بیشتر با کاربران و تبدیل آن ها به مشتری – کمک به افزایش زمان حضور در سایت به وسیله تولید محتوای مناسب و … که در مقاله آن ها را توضیح داده ایم.

تولید محتوا درسی چیست؟

تولید محتوای درسی به معنای ایجاد و تهیه محتواهای آموزشی است که برای استفاده در فرایند آموزش و یادگیری در محیط‌های آموزشی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محتواها می‌توانند شامل کتاب‌های درسی، اسلایدها، ویدیوها، فیلم‌های آموزشی، تمرین‌ها، آزمون‌ها و سایر منابع آموزشی باشند.

تولید محتوا سایت چیست؟

تولید محتوا سایت میتواند به صورت متنی و یا ویدیویی و یا تصویری باشد و هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. شما باید برای تولید محتوا سایت مخاطبان خود را بشناسید و محتوا را به گونه ای تولید کنید که برای آن دسته از مخاطبان خاص تان جذابیت داشته باشد و آن ها را به مشتری تبدیل کند.