سئو کلاه سیاه

منظور از سئو کلاه سیاه استفاده از هر روش یا ترفندی برای فریب ربات گوگل و رسیدن به اهداف سئویی در زمان بسیار کم می باشد. روش های سئو کلاه سیاه معمولا در دوره های آموزشی و یا در اینترنت آموزش داده نمی شوند و روش هایی می باشند که از طریق تجربه بدست می […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

منظور از سئو کلاه سیاه استفاده از هر روش یا ترفندی برای فریب ربات گوگل و رسیدن به اهداف سئویی در زمان بسیار کم می باشد. روش های سئو کلاه سیاه معمولا در دوره های آموزشی و یا در اینترنت آموزش داده نمی شوند و روش هایی می باشند که از طریق تجربه بدست می آیند. شرکت گوگل صرفا اساس کلی الگوریتم های خود را اعلام می کند و در مورد جزئیات کدنویسی فاکتورهای رتبه بندی اطلاعات زیادی را نشر نمی دهد و دلیل آن این است که سئوکارها با شناخت نحوه دقیق عملکرد این الگوریتم ها، سعی می کنند با روش هایی خلاقانه این الگوریتم ها را دور بزنند. در ادامه مقاله سئو کلاه سیاه چیست مهمترین موارد سئو کلاه سیاه را معرفی و توضیح می دهیم.

برای یادگیری اصول سئو سایت در افزایش ترافیک سایت و ارتقاء رتبه کلمات کلیدی به لینک آموزش سئو مراجعه کنید.

اگر قصد دارید تکنیک های سئو را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و به عنوان یک سئوکار مشغول به کار شده و کسب درآمد داشته باشید می توانید در دوره آموزش سئو آریا تهران شرکت کرده و با دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی مشغول به کار شوید.

سئو کلاه سیاه چیست
سئو کلاه سیاه چیست

سئو کلاه سیاه چیست

یکی از انواع سئو که برای بهبود رتبه سایت مورد استفاده قرار می گیرد سئو کلاه سیاه می باشد. سوالی که مطرح می شود این است که سئو کلاه سیاه Black Hat Seo چیست؟

برای یادگیری صفر تا صد سئو انواع وبسایت به لینک دوره سئو مراجعه کنید.

سئو کلاه سیاه یا بلک سئو به مجموعه ای از اقداماتی اطلاق می شود که برای افزایش رتبه سایت یا صفحه در موتورهای جستجو انجام می شود. سئو کلاه سیاه از طریق ابزارهایی که شرایط و قوانین موتورهای جستجو را نقض می کنند، اقدام به دور زدن الگوریتم های گوگل می کنند. اصطلاح «Black Hat Seo» از فیلم‌های وسترن سرچشمه گرفت که در آنها «آدم‌های بد» با کلاه های سیاه از «آدم‌های خوب» با کلاه سفید متمایز می شدند.

سئو کلاه سیاه معمولاً به عنوان یک عمل تایید نشده تعریف می شود که با این وجود می تواند رتبه یک صفحه را در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) افزایش دهد. افزایش رتبه ای که با روش سئو کلاه سیاه انجام می شود معمولا پایدار نیست و ربات های گوگل با تحلیل رفتار کاربران بعد از مدتی متوجه مفید نبودن محتوا شده و رتبه صفحه را کاهش می دهند. اما اگر هدف، افزایش رتبه کلمات کلیدی در زمان کم برای درآمدزایی موقتی باشد، سئو کلاه سیاه می تواند مفید باشد.

تکنیک های سئو کلاه سیاه بر خلاف قوانین موتور جستجو است و می تواند منجر به ممنوعیت نمایش سایت در صفحه SERP یا موتور جستجو و سایت های وابسته شود. اگر قصد دارید یک صفحه را به روش های کلاه سفید سئو کنید، باید از خودتان بپرسید آیا کاری که انجام می‌دهم برای کاربر ارزش افزوده دارد یا خیر. خط قرمز گوگل برای تصمیم در مورد رتبه یک صفحه، مفید بودن محتوا برای کاربر است. گوگل، مفید بودن محتوا را از روی فاکتورهای مختلفی نظیر زمان ماندگاری کاربر در سایت، تعامل با لینک های سایت و انجام اکشن های مختلف نظیر کلیک و کامنت گذاری ارزیابی می کند. اگر اقداماتی انجام می دهید صرفا استفاده از الگوریتم های گوگل برای افزایش رتبه کلمات کلیدی می باشد، احتمالا در حال استفاده از روش های سئو کلاه سیاه هستید.

(برای آشنایی با سایر انواع سئو می توانید مقاله انواع سئو را مطالعه کنید.)

تکنیک های سئو کلاه سیاه
تکنیک های سئو کلاه سیاه

تکنیک سئو کلاه سیاه

تکنیک های سئو کلاه سیاه که از طرف گوگل معرفی شده اند به صورتی می باشد که اگر شما از این تکنیک ها در سایت تان استفاده کنید، احتمال پنالتی شدن سایت تان بالا می رود و می تواند برای سایت شما امتیاز منفی داشته باشد. البته خیلی کمتر احتمال دارد کل سایت پنالتی شود و معمولا یک وبسایت در نمایش برخی کلمات کلیدی که روی آنها از تکنیک سئو کلاه سیاه استفاده شده پنالتی می شوند. اگر یک کلمه کلیدی پنالتی شود، رتبه آن به شدت کاهش می یابد و حتی امکان دارد به کلی از صفحه نتایج جستجوی گوگل حذف شود. در این قسمت قصد داریم شما را با تکنیک های سئو کلاه سیاه آشنا کنیم و هر مورد را به طور کامل توضیح دهیم.

(برای اطلاعات بیشتر مقاله سئو کلاه سفید را مطالعه کنید).

استفاده بیش از حد کلمه کلیدی از تکنیک های سئو کلاه سیاه

استفاده بیش از اندازه از کلمات کلیدی یا Keyword stuffing به منظور دستکاری رتبه سایت در صفحات نتایج جستجو یکی از روش های سئو کلاه سیاه است. این روش به این دلیل از طرف گوگل ممنوع اعلام شده که ما باید کلمات کلیدی را متناسب با نیاز کاربر در سایت استفاده کنیم.

اگر مایلید سئو و تبلیغات سایت خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید به لینک شرکت سئو مراجعه کنید.

همچنین افزودن انواع مختلف کلمات کلیدی در جایی که هیچ ارتباط معنایی ندارند، تجربه بدی را برای کاربران ایجاد می کند. همچنین ممکن است باعث شود صفحه شما برای نتایج جستجو نامربوط رتبه بندی شود.

گوگل استفاده بیش از حد کلمه کلیدی را اینگونه توضیح می دهد:

  • لیست شماره های تلفن بدون ارزش افزوده قابل توجه.
  • بلوک‌های متنی فهرست شهرها و وضعیت‌هایی که یک صفحه وب سعی در رتبه‌بندی برای آنها دارد.
  • تکرار کلمات یا عبارات یکسان آنقدر زیاد که غیرطبیعی به نظر برسد.

در زیر نمونه ای از پر کردن متن با کلمات کلیدی برای وب سایتی که نرم افزار بازاریابی خارجی می فروشد را مشاهده می کنید. در این پاراگراف عبارات “نرم افزار بازاریابی خارجی” و “نرم افزار بازاریابی برون مرزی” بیش از نیاز کاربر تکرار شده است:

«ما در زمینه فروش نرم افزار بازاریابی خارجی هستیم. نرم افزار بازاریابی برون مرزی چیزی است که ما می فروشیم. اگر به فکر خرید نرم افزار بازاریابی خارجی هستید، با یکی از مشاوران نرم افزار بازاریابی برون مرزی ما تماس بگیرید.»

شما می توانید برای یافتن اینکه مردم به دنبال چه چیزی هستند، تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید، اما استفاده بیش از حد از این کلمات کلیدی در محتوای شما ایده خوبی نیست. به جای پر کردن محتوای خود با کلمات کلیدی نامربوط، روی ایجاد محتوای مفید تمرکز کنید که بر موضوعات و کلمات کلیدی تمرکز دارد.

یکی از انواع سئو که می توانید به صورت ارگانیک سایت خود را سئو کنید سئو داخلی می باشید. برای اشنایی با تکنیک های سئو داخلی به صفحه سئو داخلی مراجعه کنید.

کلاکینگ-در-سئو-کلاه-سیاه
کلاکینگ-در-سئو-کلاه-سیاه

مخفی کردن محتوا یا Cloaking در سئو کلاه سیاه

Cloaking یا مخفی کردن محتوا از تکنیک های مشهور سئوی کلاه سیاه می باشد که شامل نمایش یک قسمت از محتوا به کاربران و یک محتوای متفاوت به موتورهای جستجو است. کلاکینگ از روش های قدیمی در سئو برای افزایش رتبه کلمات کلیدی محسوب می شود.

وبسایت‌ هایی که از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده می کنند، این کار را معمولا به منظور رتبه‌ بندی محتوا برای انواع اصطلاحات بی‌ ربط به محتوایشان انجام می‌ دهند. وبسایت‌ های هرزنامه اغلب این کار را انجام می‌دهند تا از یافتن محتوای هرزنامه توسط ربات موتور جستجو جلوگیری کنند.

ریسپانسیو کردن سایت جزو سئو کلاه سیاه محسوب نمی شود. در واقع مناسب سازی محتوای شما برای کاربران موبایلی قابل قبول است. به عنوان مثال، ممکن است وقتی شخصی از یک دستگاه تلفن همراه از وبسایت شما بازدید می کند، ساختار وبسایت شما باید طوری باشد که تمام المان های سایت به خوبی در موبایل دیده شوند.

در حالی که هیچ قانون سخت و سریعی برای تعیین اینکه چه چیزی سئو کلاه سیاه یا سفید است وجود ندارد، بهترین توصیه این است که از خود بپرسید، آیا کاری که قصد انجام آن را دارید برای کاربر مشکلی را حل می کند و ارزشی دارد؟ اگر این کار را کرد، پس قابل قبول است. شما باید با ربات های موتور جستجو که سایت شما را می خزند مانند هر کاربر دیگری رفتار کنید.

یکی از کارهایی که میتوانید سئو سایت تان را بهبود بخشید استفاده از تکنیک های سئو خارجی میباشد که در مقاله سئو خارجی به طور کامل این تکنیک ها را به شما اموزش داده ایم.

ریدایرکت مخفی از تکنیک های سئو کلاه سیاه

ریدایرکت شامل ارسال شخصی به آدرس اینترنتی متفاوت از آدرسی است که در ابتدا روی آن کلیک کرده است. سئو کلاه سیاه از تغییر مسیرهای خارج از هدف که برای آن در نظر گرفته شده است استفاده می کند. در کنار کد های پنهان، این ممکن است شامل هدایت مجدد خزنده موتور جستجو به یک صفحه و سایر کاربران به صفحه دیگر باشد.

مثال دیگر هدایت یک صفحه بسیار معتبر با بک لینک های زیاد به یک صفحه نامربوط دیگر است که فقط با هدف تقویت موقعیت آن در نتایج جستجو انجام می شود. تغییر مسیر ۳۰۱ تقریبا بیش از ۷۰ درصد اعتبار یک وبسایت را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل می کند. این بدان معناست که شخصی که از روش های سئو کلاه سیاه استفاده می تواند از تغییر مسیر یا ریدایرکت ها صرفاً برای تغییر نتایج جستجو استفاده کند.

تغییر مسیرها فقط باید برای اهداف سئویی استفاده شوند. این ممکن است در صورت تغییر دامنه وب سایت یا ادغام یا Merge کردن دو قسمت از محتوا باشد. در سئو سایت، استراتژی باید به شکلی تدوین شود که از تغییر مسیرهای مخفی و غیر ضروری اجتناب شود تا گوگل به اسپم نبودن سایت شما مشکوک نشود.

از دیگر انواع سئو که شما باید در مراحل ساخت سایت آن را در نظر داشته باشید سئو فنی یا تکنیکال میباشد که در مقاله سئو تکنیکال به طور کامل شما را با این نوع سئو اشنا نموده ایم.

محتوای بی کیفیت در تکنیک سئو کلاه سیاه

محتوای بی کیفیت که برای جستجوگر ارزشی ندارد نیز یک روش رایج در سئو کلاه سیاه است. این شامل محتوایی است که از یک وب سایت دیگر کپی شده یا توسط نرم افزارهای هوش مصنوعی تولید شده است. در زمان های قدیم موتورهای جستجو مانند گوگل در تشخیص محتوای کپی شده از وبسایت های دیگر خوب عمل نمی کردند. مشکل محتوای بی کیفیت توسط الگوریتم پاندا در سال ۲۰۱۱ حل شد. الگوریتم پاندا کدهایی را به هسته گوگل اضافه کرد که محتوای تکراری و بی کیفیت را تشخیص می دادند و آن را حذف می کردند.

ساختار سایت یکی از مهمترین موارد سئو داخلی است که در رشد سایت بسیار تعیین کننده است. اگر قصد دارید ساختار سایت خود را بهینه کنید و ترافیک هرچه بیشتری را به سمت سایت خود روانه کنید به لینک مشاوره سئو مراجعه کنید.

یکی دیگر از مصادیق سئو کلاه سیاه افزودن کلمات کلیدی نامرئی به محتوای سایت است. برخی از وب سایت هایی که به سئو کلاه سیاه مشغول هستند این کار را با همرنگ کردن متن با پس زمینه صفحه انجام می دهند. این بدان معنی است که صفحه ممکن است در نتایج جستجو برای آن کلمات کلیدی نامرئی ظاهر شود، حتی اگر محتوای قابل مشاهده ای در مورد آنها در صفحه وجود نداشته باشد. هنگامی که کاربر روی نتیجه کلیک می کند و فکر می کند که موضوع مربوط به موضوعی است که جستجو کرده است، هیچ یک از محتوای مورد نظر خود را پیدا نمی کند زیرا کلمات کلیدی نامرئی هستند.

نوشتن محتوای اصلی و با کیفیت بخش مهمی از سئو کلاه سفید است. محتوای مفید هم برای جلوگیری از جریمه موتورهای جستجو لازم است و هم وب سایت شما را متمایز می کند. ایجاد محتوای باکیفیت باعث ایجاد اعتماد در بین مخاطبان هدف می شود و بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می کند.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک های سئو کسب کنید میتوانید به مقاله درباره سئو مراجعه کنید و از سری مقالات سئو نهایت بهره را ببرید.

لینک های پولی در استفاده از تکنیک بلک سئو

موتورهای جستجو مانند گوگل به شدت خرید و فروش لینک ها را ممنوع می کنند. آن‌ها در وب‌سایت خود بیان می‌ کنند که «هر پیوندی که برای تغییر رتبه صفحه یا رتبه‌ بندی یک سایت در نتایج جستجوی Google باشد، ممکن است بخشی از نقض دستورالعمل‌ های وبمستر Google در نظر گرفته شود». اقدام رایجی که تحت عنوان رپرتاژ در سایت های ایرانی که اغلب خبری هستند انجام می شود و در آن تعدادی لینک در یکی از صفحات این وبسایت ها خریداری می شود، در واقع یک تکنیک سئو کلاه سیاه است.

شما باید از پرداخت هزینه به هر سایت دیگری برای گرفتن بک لینک به محتوای سایت خود اجتناب کنید. گوگل اظهار می کند که هر دو خریدار و فروشنده لینک را پس از شناسایی این عمل جریمه می کنند.

اگر به سئو علاقه مند هستید و قصد دارید در آینده یک سئوکار باشید به لینک چگونه سئو کار شویم مراجعه کنید.

اسنیپت های جعلی در سئو کلاه سیاه

سوء استفاده از اسنیپت ها و داده‌ های ساختار یافته به شما امکان می دهد نحوه نمایش محتوای خود را در صفحات نتایج موتور جستجو تغییر دهید. این کار محتوای شما را از رقبا متمایز می کند و همچنین امتیاز بیشتری را در صفحات نتایج به شما می دهد. می‌توانید داده‌ های ساختار یافته را به صفحه‌ ای اضافه کنید که پادکست، دستور غذا و کتاب را در میان محصولات و خدمات دیگر نمایش می‌ دهد. اسنیپت نظرات احتمالاً یکی از محبوب‌ ترین انواع داده‌ های ساختار یافته است. برای تست دامنه یک وبسایت در مورد استفاده از داده های ساختار یافته مربوط به Rich snippet می توانید عبارت Google Rich Results Test را در اینترنت سرچ کنید.

وظیفه یک سئوکار تعیین استراتژی سئو و نظارت بر تولید محتوای با کیفیت برای ارتقاء سئو داخلی است. برای آشنایی با وظایف سئوکار به لینک سئوکار حرفه ای مراجعه کنید.

استفاده نابجا از داده های ساختاریافته برای فریب دادن موتورهای جستجو و کاربران سئو کلاه سیاه محسوب می شود. برای مثال استفاده از امتیاز Reviw Snippet که به صورت ستاره ظاهر می شود برای امتیاز دهی به محصولات و همچنین کتاب، فیلم و آشپزی طراحی شده، اما سئوکارها از آن برای مقالات و جذب مخاطب در صفحه سرچ گوگل استفاده می کنند. استفاده از هر امکانی که گوگل برای سایت های فراهم کرده در یک مسیر متفاوت با هدف جذب ترافیک بیشتر و افزایش رتبه کلمات کلیدی، مصداقی از سئو کلاه سیاه است.

برای یادگیری تحلیل شرایط سئویی وبسایت به لینک آنالیز سئو سایت مراجعه کنید.

ایجاد کامنت اسپم با استفاده از ربات

همانطور که از نام این روش پیداست، این تکنیک کلاه سیاه شامل قرار دادن لینک به وب سایت شما در نظرات وبلاگ ها است. این عمل امروزه کمتر اتفاق می افتد، زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل الگوریتم خود را به روز کرده اند تا اثر سئویی و انتقال اعتبار لینک های موجود در نظرات وبلاگ را کاهش دهند.

اکثر وبلاگ های معتبر اکنون لینک هایی را در نظرات وبلاگ به صورت پیش فرض nofollow می کنند. این بدان معناست که موتورهای جستجو مانند گوگل لینک را دنبال نمی کنند و از هیچ مرجعی عبور نمی کنند.

برای تحلیل و آنالیز سایت به ابزارهای سئو احتیاج است. برای آشنایی با این ابزارها به لینک ابزار سئو مراجعه کنید.

مزرعه-لینک-در-سئو-کلاه-سیاه
مزرعه-لینک-در-سئو-کلاه-سیاه

مزرعه لینک به مجموعه ای از وبسایت ها می گویند که به جهت تقویت یکدیگر به شکل مصنوعی به یکدیگر لینک می دهند و در واقع تبادل لینک انجام می دهند. هر وبسایت به سایت یا سایت‌هایی که می‌خواهند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند لینک می‌ دهد. موتورهای جستجو وب سایت ها را با مشاهده تعداد لینک هایی که به وب سایت وارد شده و خیلی عوامل دیگر رتبه بندی می کنند. فاکتورهای رتبه بندی گوگل به طور کامل آشکار نیست و فقط برخی از آنها را می دانیم اما طبق گفته ها، گوگل بیش از ۲۰۰ فاکتور رتبه بندی را برای رنگینگ کلمات کلیدی در SERP در نظر می گیرد.

مزارع لینک اغلب دارای محتوای با کیفیت پایین و تعداد زیادی لینک هستند. لینک های درون یک مزرعه لینک دارای انکرتکست های دقیق هستند تا به گوگل بفهمانند موضوع هر صفحه در چه مورد است و در همان کلمات کلیدی اصلی رتبه بگیرند. موتورهای جستجو مانند گوگل به راحتی می توانند مزارع لینک را شناسایی کنند و باید از استفاده از آنها خودداری شود.

سئو منفی نوع دیگری از سئو می باشد که در آن از روش هایی برای ایجاد تاثیر منفی در سئو وبسایت های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. برای آشنایی با این روش روی لینک سئو منفی کلیک کنید.

ایجاد شبکه PBN در ساخت بک لینک

شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) مجموعه‌ای از وبسایت‌ های معتبر است که صرفاً برای ایجاد لینک استفاده می‌ شوند. پی بی ان یا PBN درست شبیه مزارع لینک هستند با این تفاوت که در یک PBN تمام سایت ها به طور مشترک به یک سایت هدف لینک دهی می کنند تا اعتبار آن را افزایش دهند. هر دو مزرعه لینک و پی بی ان هدفشان اغراق در تعداد لینک هایی است که به یک وب سایت اشاره می کنند.

سئوکار حرفه ای کلاه سیاه که مایل به ایجاد یک شبکه وبلاگ خصوصی هستند معمولاً دامنه های منقضی شده ای را خریداری می کنند که قبلاً اعتبار ایجاد کرده اند. آنها محتوایی مشابه آنچه قبلاً در دامنه قبل از انقضا وجود داشت می نویسند و پیوندهایی را به سایت خود اضافه می کنند. آنها امیدوارند که موتورهای جستجو متوجه نشوند که آنها شبکه ای از وب سایت ها را کنترل می کنند و وب سایت اصلی خود را در نتایج جستجو بسیار بالاتر رتبه بندی کنند.

موتورهای جستجو در شناسایی PBN ها هوشمندانه عمل کرده اند و اگر از PBN برای بهبود حضور جستجوی خود استفاده می کنید، سایت شما ممکن است با جریمه شدیدی مواجه شود. بهتر است به‌ جای تلاش برای ایجاد وب‌سایت‌ های شبکه ای و لینک سازی مصنوعی، روی ایجاد محتوای با کیفیت در دامنه خود تمرکز کنید.

اگر به فکر سئو سایت هستید و می خواهید به صورت تضمینی در مدت زمان کوتاه کلمات پرترافیک و مشتری دار را به صفحه اول گوگل بیاورید میتوانید از خدمات مشاوره سئو برترین کارشناسان سئو آریا تهران بهره مند شوید. کافیست با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

انواع سئو کلاه سیاه

انواع سئو کلاه سیاه چیست و چگونه می توان تکنیک های کلاه سیاه را پیاده سازی کرد؟ در واقع سئو کلاه سیاه دارای تکنیک های مختلف و متنوعی است و توصیه همه بر این است که از این تکنیک ها استفاده نکنید. بهترین و پایدارترین راه برای رشد ترافیک و رتبه کلمات کلیدی استفاده از روش های سئو کلاه سفید و رشد ارگانیک است. شما می توانید از تکنیک های سئو سیاه ایده بگیرید و به صورت خلاقانه آن ها را در سایت خود پیاده سازی نمایید. سئو کلاه سیاه هر چند شما را در سریع ترین زمان به نتیجه می رساند اما به همان سرعت نیز شما را از نتایج جستجوی گوگل خارج می کند.

اگر با اصول سئو آشنایی دارید و توانایی کار در تیم به صورت هدفمند را دارید و مایلید در یک فضای کاری پویا در راستای اهداف مجموعه تلاش کنید برای آشنایی با مجموعه بزرگ آریاتهران و شروع همکاری با این مجموعه به لینک استخدام سئوکار مراجعه کنید.

تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید

برای پرداختن به تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید باید تعریف هر کدام را بدانیم. ابتدا باید ببینیم سئو کلاه سیاه چیست؟ سئو کلاه سیاه به مجموعه اقداماتی اطلاق می شود که برای افزایش رتبه کلمات کلیدی یا صفحات در موتورهای جستجو از طریق سوء استفاده از قوانین و ربات گوگل انجام می شود. از طرف دیگر، سئو کلاه سفید به کار در چارچوب قوانین و دستورالعمل های گوگل برای رشد وبسایت گفته می شود. تولید محتوای با کیفیت و لینک سازی اصولی از مهمترین موارد سئو کلاه سفید محسوب می شود.

یکی از مهارت هایی که سئوکار باید در خود تقویت نماید بازاریابی و تحریک کاربران به خرید محصولات و بهره مندی از خدمات سایت و یا مطالعه بیشتر و رسیدن به صفحات هدف سایت می باشد که به این کار بازاریابی سئو گفته میشود. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله سئو مارکتینگ را مطالعه کنید.

کتاب سئو کلاه سیاه

اگر به دنبال روش های سئو کلاه سیاه می باشید باید این روش ها را از افراد با تجربه فرا بگیرید. به دلیل اینکه تکنیک های سئو کلاه سیاه ممنوع می باشند، معمولا نمی توان منابع آموزشی آن را به راحتی در اختیار همگی قرار داد. اگر به دنبال کتاب سئو کلاه سیاه می باشید، ما در حال آماده سازی آن هستیم و به زودی در این بخش یک کتاب سئو کلاه سیاه pdf برای دانلود قرار می دهیم تا شما را با روش های عملی و کاربردی آن آشنا کنیم.

جریمه گوگل برای سئو کلاه سیاه
جریمه گوگل برای سئو کلاه سیاه

جریمه گوگل برای سئو کلاه سیاه

اکثر سئوکاران سئو کلاه سیاه را کاملا اصولی می دانند، اما برخی هنوز هم سعی می کنند گوگل را فریب دهند و سریعا سایت خود را به رتبه های برتر برسانند. با این حال، حتی اگر این تاکتیک ها برای شما مفید باشد، نتایج اغلب کوتاه مدت هستند و خطرات زیادی نیز وجود دارد.

اگر گوگل تشخیص دهد که شما از سئو کلاه سیاه استفاده کرده اید، جریمه ای صادر می کند. دریافت جریمه از سوی گوگل منجر به کاهش رتبه وبسایت شما می‌ شود یا در بدترین حالت، برای همیشه توسط موتور جستجو سایت شما پنالتی میشود و دیگر در نتایج جستجو ظاهر نمی شود که البته این اتفاق کمتر پیش می آید. این بدان معنی است که وقتی مخاطبان هدف شما به دنبال مطالب سایت شما هستند وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر نمی شود و کسب و کار شما شکست می خورد.

سئو کلاه سیاه نیز تجربه بدی را برای مخاطبان شما ایجاد می کند. محتوای صفحات شما اسپم به نظر می رسد و بیشتر بازدیدکنندگان، وب سایت شما را به دلیل ضعیف بودن سایت ترک می کنند. موتورهای جستجو به چنین بازدیدهای منفی توجه می کنند و وبسایت شما را از SERP یا نتایج جستجو حذف می کنند تا اطمینان حاصل شود که بازدیدکنندگان اوقات خوبی را به صورت آنلاین سپری می کنند.

تا اینجای کار سعی کردیم به سوال سئو کلاه سیاه چیست پاسخ دهیم. در مقابل، سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه، سئو کلاه خاکستری نیز وجود دارد که تقریبا ترکیبی از این سئو ها می باشد و شما می توانید با تکنیک های این سئو روند بهبود رتبه سایت خود را بهبود بخشید.

جمعبندی

در این مقاله صفر تا صد سئو کلاه سیاه چیست را به شما توضیح دادیم و شما را با انواع سئو کلاه سیاه و تکنیک های مشهور سئوی کلاه سیاه آشنا کردیم. اگر سوالی در مورد Black Hat Seo دارید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا اساتید سئو آریا تهران در سریع ترین زمان پاسخ شما را بدهند.

سوالات متداول

سئو کلاه سیاه چیست؟

برای بهبود رتبه سایت در کلمات کلیدی شما می توانید از انواع سئو کمک بگیرید که سئو کلاه سیاه یکی از انواع آن می باشد. استفاده از تکنیک های Black Hat Seo در صورتی که از طرف گوگل تشخیص داده شود مورد جریمه های سنگینی قرار می گیرد و حتی ممکن است سایت شما در نتایج گوگل نمایش داده نشود.

مشورترین تکنیک های سئو کلاه سیاه کدامند؟

تکنیک های مختلفی برای سئو کلاه سیاه وجود دارد که در این مقاله به صورت جامع تمام تکنیک های سئو کلاه سیاه را برشمردیم و شما را با تکنیک های سئو کلاه سیاه حرفه ای آشنا نمودیم.

تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید چیست؟

در سئو کلاه سیاه از روش های ممنوعه در افزایش رتبه کلمات کلیدی استفاده می شود در حالی که در سئو کلاه سفید از روش های قانونی و مطابق با دستورالعمل های گوگل در سئو سایت استفاده می شود.