طراحی سایت فرش

در گذشته خرید فرش تنها به صورت حضوری انجام می شد، چرا که تنها با خرید حضوری بود که هر دو طرف یعنی هم خریدار و هم فروشنده می توانستند به یکدیگر اعتماد کنند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی این امکان فراهم شده تا با ساخت سایت فروشگاه فرش نه تنها فرش مورد نظر مشتری […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

در گذشته خرید فرش تنها به صورت حضوری انجام می شد، چرا که تنها با خرید حضوری بود که هر دو طرف یعنی هم خریدار و هم فروشنده می توانستند به یکدیگر اعتماد کنند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی این امکان فراهم شده تا با ساخت سایت فروشگاه فرش نه تنها فرش مورد نظر مشتری راحت تر خریداری می شود، بلکه فروشنده نیز با خیال راحت تری بتواند فرش خود را بفروشد.

اگر بخواهیم این موضوع را از جهات دیگری بررسی کنیم، با استفاده از فروشگاه اینترنتی فرش، علاوه بر صرفه جویی در زمان، در صورتی که سفارش طراحی سایت خود را در یک شرکت معتبر ثبت کرده باشید، این امکان به وجود می آید که سایت خود را در لیست اول جستجوی گوگل مشاهده کنید که هم بازدید سایت شما را بالاتر می برد و هم باعث افزایش فروش شما می شود. در این مقاله به بررسی هر آنچه که درباره طراحی فروشگاه اینترنتی فرش و قیمت طراحی سایت باید بدانید، پرداخته ایم.

ساخت سایت فروشگاه فرش چه ویژگی هایی دارد؟

در بخش اول این مقاله، ویژگی های کلی سایت فروشگاهی فرش را به شما معرفی کردیم. اما حالا نوبت به ویژگی هایی که این سایت بهتر است داشته باشد، بپردازیم که در لیست زیر همه ویژگی های این نوع فروشگاه را برای شما قرار داده ایم.

  • اگر کسب و کار شما کوچک باشد، می توانید آن را در جستجو های گوگل نشان داده و بیشتر دیده شوید.
  • علاوه بر نشان داده شدن بیشتر، ممکن است شما به یک برند معتبر تبدیل شده و بین مشتریان خود، محبوبیت خود را افزایش دهید.
  • در صورتی که سایت شما بین مشتریان محبوب شود و به یک برند معتبر تبدیل شد، فروش شما به شدت افزایش می یابد که در نتیجه سود دهی بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت.
  • تولید کنندگان و فروشندگان فرش در صورتی که بتوانند با استفاده از فروشگاه اینترنتی رضایت مشتریان خود را جلب کنند، می توانند با بازار های جهانی رقابت داشته باشند.
  • در صورتی که فروشگاه اینترنتی فرش خود را راه اندازی کنید، می توانید هزینه های خود را به شدت کاهش دهید. این هزینه ها می توانند شامل اجاره مغازه و… باشند.
  • شما می توانید مقالات و سوالات متداول مربوط به فرش را در سایت خود قرار دهید که این امکان باعث می شود تا مشتری با اطلاعات کامل تری نسبت به خرید فرش اقدام کند.
  • علاوه بر آن با قرار دادن کاتالوگ ها و تصاویر فرش های فروشگاه خود، می توانید همه فرش های خود را در دید مشتری خود قرار دهید.
  • شما می توانید قسمت پیشنهادات و نظرات را در سایت خود قرار دهید تا علاوه بر پاسخ به سوالات مشتریان، از نظرات مثبت آنها استفاده کرده و اعتماد دیگران را راحت تر جلب کنید.
  • علاوه بر اینکه می توانید فرش های خود را با طراحی سایت فرش به مشتریان معرفی کنید، این امکان را دارید تا مجموعه خود را همراه با مجوز های خود نیز معرفی کنید.

البته نیاز نیست که حتما طراحی وب سایت فروشگاه فرش را به شرکت های طراحی سایت بسپارید. شما می توانید با شرکت در دوره طراحی سایت آریا تهران، سایت خود را مطابق با سلیقه خود ساخته و در کمترین زمان ممکن به بهترین سایت فروش فرش تبدیل شوید. آموزش طراحی سایت در مجموعه آریا تهران، توسط بهترین اساتید انجام شده و رضایت کارآموزان این مجموعه می تواند تایید کننده این موضوع باشد.

طراحی سایت فرش فروشی

حالا که با ویژگی های طراحی سایت فرش آشنا شدید، شاید این سوال برای شما پیش آمده است که برای شروع طراحی وب سایت فروشگاه فرش از کجا باید شروع کرد. به طور کلی بهتر است طراحی سایت فروشگاهی توسط شرکت های طراحی سایت انجام شود، چرا که ساخت سایت های فروشگاهی به مراتب سخت تر از سایت های معمولی می باشند. البته همانطور که گفته شد، می توانید با شرکت در دوره های طراحی سایت، سایت خود را با توجه به سلیقه خود بسازید.

اگر به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت می باشید، ما به شما شرکت طراحی سایت آریا تهران را معرفی می کنیم. این شرکت یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت بوده و تقریبا غیر ممکن است که سایتی را نتواند بسازد. پیشنهاد می کنیم جهت مشاهده نمونه کار ها و نظرات مراجعه کنندگان نسبت به این شرکت، از صفحه مربوطه دیدن فرمایید.

البته این مجموعه برای کسانی که علاقه مند هستند ساخت سایت فروشگاه فرش خودشان انجام دهند نیز کلاس های آموزش طراحی سایت فروشگاهی فرش را ایجاد کرده که می توانید با گذراندن دوره و طراحی سایت خود، تبدیل به یک وب مستر حرفه ای شوید.

پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، از صفحه طراحی سایت چیست دیدن فرمایید.

قیمت طراحی سایت فرش

اگر قصد دارید طراحی وب سایت فروشگاه فرش شما توسط شرکت طراحی سایت آریا تهران انجام شود، این سوال برای شما پیش می آید که قیمت طراحی سایت فرش چقدر است. به طور کلی به دلیل وجود داشتن تنوع بسیار زیاد طراحی در مجموعه آریا تهران، نمی توان یک قیمت کلی در نظر گرفت، برای همین پیشنهاد می شود با شماره تماس های مجموعه تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این باره شما را راهنمایی کنند.

شاید تا به حال نام سایت گردشگری را شنیده باشید، اما نمی دانسته اید که این سایت چه سایتی است. اگر اطلاعات خاصی درباره طراحی سایت گردشگری ندارید، در صفحه لینک شده همه چیز درباره این نوع سایت را برای شما قرار داده ایم.

سوالات متداول درباره طراحی سایت فرش

طراحی سایت فرش دستباف چقدر زمان می برد؟

به طور کلی هر سایتی که باید ساخته شود، مدت زمانی متغیر برای ساخته شدن نیاز دارد، اما مجموعه آریا تهران می تواند یک سایت پویا و حرفه ای مناسب با کار شما را تا نهایت یک هفته تحویل دهد.

قیمت ساخت سایت فروشگاه فرش چقدر است؟

همانطور که در طول مقاله گفته شد، تنوع طراحی در این مجموعه بسیار زیاد می باشد، به همین دلیل پیشنهاد شد که با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید، اما یک سایت بهینه و حرفه ای به طور معمول قیمتی حدود ۱۰ میلیون تومان را دارا می باشد.

برای یادگیری طراحی وب سایت فرش، نیاز به دانش برنامه نویسی می باشد؟

خیر، شما می توانید بدون هیچ پیش زمینه ای دوره های طراحی سایت مجموعه آریا تهران را شروع کرده و سایت مناسب با کسب و کار خود را طراحی کنید.