طرز تهیه اسمورس

یکی از مناسب ترین میان وعده های مغذی در طول روز، پس از کار بسیار، مدرسه، دانشگاه یا در جمع های دوستانه، تهیه اسمورس خانگی می باشد. طرز تهیه اسمورس خانگی بسیار آسان است و می توانید به راحتی در کمترین زمان و با دستور پخت خوشمزه و راحت، یک اسمورس خانگی بی نظیر درست […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

یکی از مناسب ترین میان وعده های مغذی در طول روز، پس از کار بسیار، مدرسه، دانشگاه یا در جمع های دوستانه، تهیه اسمورس خانگی می باشد. طرز تهیه اسمورس خانگی بسیار آسان است و می توانید به راحتی در کمترین زمان و با دستور پخت خوشمزه و راحت، یک اسمورس خانگی بی نظیر درست کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با آسان ترین طرز تهیه اسمورس آشنا کنیم.

طرز تهیه کوکی اسمورس خانگی خوشمزه

از دلایل محبوبیت کوکی اسمورس خانگی طعم خوشمزه و ساده آن است. به نوعی برای برخی افراد که طرفدار طعم های کلاسیک هستنید، مناسب است. ساده ترین روش تهیه کوکی اسمورس خانگی استفاده از بیسکوییت های ساده سبوس دار مانند بیسکوییت ساقه طلایی می باشد و طمع عالی گندم و سبوس را به کوکی اسمورس ما می دهد.

طرز تهیه کوکی اسمورس خانگی خوشمزه

مواد لازم طرز تهیه کوکی اسمورس خانگی:

  • ارد سفید : ۲ و ۱/۲ پیمانه
  • بیکینگ پودر : ۱ و ۱/۲ قاشق مرباخوری
  • جوش شیرین : ۱قاشق مربا خوری
  • شکر قهوه ای : ۱ و ۱/۴ پیمانه
  • تخم مرغ : ۲ عدد
  • شکلات شیری : ۴۵ گرم
  • بیسکوییت ساده : ۱ و ۱/۴ پیمانه خرد شده
  • نمک : ۱ و ۱/۲ قاشق مرباخوری
  • کره (دمای اتاق): ۱ و ۱/۴ پیمانه
  • شکر :۱پیمانه
  • عصاره وانیل : ۲ قاشق مربا خوری
  • مارشمالو : ۲۴ عدد بزرگ

طرز پخت کوکی اسمورس خانگی :

پس از آماده سازی مواد اولیه، و تهیه بیسکوییت مورد نظر که توصیه می شود سبوس دار باشد مانند بیسکوییت ساقه طلایی، دقت کنید بیسکوییت شما نرم نباشد برای همین از بیسکوییت سبوس دار استفاده می کنیم.

یک کاسه بزرگ برداشته و میزان ۲ و ۱/۲ پیمانه آرد سفید، ۱ و ۱/۴ پیمانه بیسکوییت خرد شده، ۱ و ۱/۲ قاشق مرباخوری بیکینگ پودر، ۱ قاشق مرباخوری جوش شیرین و ۱ و ۱/۲ قاشق مرباخوری نمک را در آن می ریزیم و به خوبی با هم مخلوط می کنیم.

پس از مخلوط مواد اولیه، یک کاسه بزرگ دیگر بر می داریم و با استفاده از یک همزن برقی ۱ و ۱/۴ پیمانه کره، ۱ و ۱/۴ پیمانه شکر قهوه ای و ۱ پیمانه شکر را با هم به مدت ۳ دقیقه خوب مخلوط کنید.

بعد از اینکه مواد کاسه دوم را به خوبی مخلوط کردید، تخم مرغ ها را یکی پس از دیگری اضافه کنید. سپس ۲ قاشق مربا خوری عصاره وانیل را اضافه کنید و به مدت ۲ دقیقه با همزن هم بزنید.

پس از مدتی وقتی مواد را آماده کرید، حالا مخلوط آرد و کره را با هم مخلوط کنید و هم بزنید تا مایعی یک دست به دست بیاید. سپس برای جا افتادن خمیر آن را به مدت ۱ ساعت در یخچال بگذارید.

برای اینکه کوکی ها در هنگام پخت حالت خود را حفظ کنند و بر اثر حرارت خراب نشوند انها را برای مدتی در یخچال قرار می دهیم.

اگر شما نیز طرفدار انواع دسر های خوشمزه و علاقه مند به پخت و یاطرز تهیه دسر بین المللی و دسر ویکتوریا هستید پیشنهاد می کنیم دستور پخت دسرهارا مطالعه نمایید.

طرز تهیه کوکی اسمورس خانگی خوشمزه

نکته مهم در پخت :

دقت کنید در هنگام پخت کوکی ها، سینی را با کاغذ روغنی بپوشانید.

دمای مناسب پخت کوکی ها در فر ۱۸۰درجه سانتیگراد می باشد تا به خوبی فر گرم شود.

با یک قاشق مناسب بستنی یک اسکوپ از خمیر را بردارید و در سینی با رعایت فاصله مناسب ۵ سانتی متر و به سلیقه خود انها را قرار دهید. (دقت کنید طوری فضای هر کوکی را قرار دهید تا در هنگام پخت خراب نشنوند) و به مدت ۵ دقیقه در فر قرار دهید تا به خوبی بپزد.

برای خوشمزه تر شدن طعم کوکی اسمورس خانگی ما می توانیم در مرحله اخر طرز تهیه کوکی اسمورس خانگی یک برش مارشمالو و شکلات روی کوکی گذاشته، تا ذوب شود. پس از طلایی شدن کوکی ما حاضر است.

سینی گرم شده را از فر خارج کنید، و دمای فر را بر روی ۲۲۰ درجه سانتیگراد افزایش دهید. سپس شکلات های شیری و مارشمالو هایی که از وسط برش دادید را روی کوکی ها قرار داده و در فر به مدت ۵ دقیقه دیگر بگذارید تا مارشمالو ها حرارت دیده و به رنگ قهوه ای روشن در بیایند و شکلات ذوب شود.

پس از پخت کوکی ها آنها را از فر خارج کنید، و به مدت ۵ دقیقه زمان دهید تا در سینی فر بماند.

برای راحت تر خنک شدن کوکی می توانید در قفسه فلزی آنها را قرار دهید تا به خوبی هوا بخورند و آماده خوردن شوند.

کوکی اسمورس خانگی خوشمزه شما آمادست، نوش جان.

برای تهیه کیک های خوشمزه و اسان طرز تهیه کیک موزاییکی و طرز تهیه طرز تهیه پاپس کیک بخوانید.

طرز تهیه ساندویچ بستنی خوشمزه

طرز تهیه ساندویچ بستنی

یکی از دسرهای بسیار خوشمزه برای میان وعده در روز، ساندویچ بستنی است. این دسر دارای طعم بین المللی می باشد و تاریخچه تهیه آن برای کشور آمریکا شمالی و ایرلند است. اگر به دنبال لیست غذاهای ایرانی هستید مطالعه کنید.

در این ساندویچ بستنی خوشمزه لایه های پنیری بین دو بیسکوییت قرار می گیرد و طعمی دلپذیر مانند چیز کیک و تیرامیسو دارد.

شما برای تهیه این بستنی خوشمزه از بیسکوییت های متفاوتی می توانید استفاده کنید و به عنوان دسر در وعده های مختلف یا مهمانی و تولد استفاده کنید. برای تهیه فست فود خوشمزه و اسان مطالعه کنید.

مواد لازم ساندویچ بستنی:

  • پنیر ماسکارپونه ۳۵۰ گرم
  • زرده تخم مرغ ۴ عدد
  • خامه قنادی ۲۵۰ گرم
  • شکر ۸۰ گرم
  • شیر عسل ۱۰۰ گرم
  • آب ۳۰ گرم
  • قهوه ۴۰ گرم
  • شکلات چیپسی ۱/۲ پیمانه
  • بیسکویت دلخواه به مقدار لازم

طرز پخت ساندویچ بستنی :

ابتدا مخلوط آب و شکر را داخل یک ظرف مناسب مانند شیر جوش بریزید و روی حرارت ملایم بگذارید، تا شکر به خوبی ذوب شود. مواظب باشید مواد نجوشد و زیاد داغ نشود، به اندازه ای که چند قل بزند کافیست.

پس از آماده شدن مخلوط آب و شکر، زرده های تخم مرغ را از سفیده ها جدا می کنیم، زرده ها را داخل کاسه می ریزیم و با همزن برقی مخلوط می کنیم تا به خوبی مخلوط شوند.

سپس آهسته آهسته شربتی که از مخلوط آب و شکر داغ آماده کردیم به زرده های تخم مرغ اضافه می کنیم و با همزن برقی به مدت ۱ دقیقه سریع مخلوط می کنیم تا مایعی یک دست به دست بیاید.

در ادامه پخت دسر ساندویچ بستنی پنیر را اضافه کنید و دوباره مواد را مخلوط کنید تا یکدست شود. سپس شیر عسلی را اضافه کرده و ۱ دقیقه دیگر مواد را به خوبی مخلوط کنید.

پس از حاصل شدن یک مواد یک دست این مخلوط را کنار بگذارید، خامه قنادی را داخل یک کاسه مناسب بریزید و با همزن برقی مخلوط کنید تا فرم مناسب بگیرد سپس به کاسه زرده ها اضافه کنید و برای یکدست شدن مواد با لیسک مواد را هم بزنید.

در ادامه برای طعم خوشمزه این دسر قهوه فوری یا اسپرسو در نظر گرفته خود را به همراه شکلات های مختلف که دوست دارید به مواد اضافه کنید. نوش جان.

بیسکوییت مناسب تهیه کوکی اسمورس خانگی چیست؟

برای تهیه کوکی اسمورس خانگی مناسب است از بیسکوییت های سبوس دار یا ساقه طلایی استفاده کنیم.در این مقاله مراحل پخت یک کوکی اسمورس خوشمزه و اسان را به شما اموزش می دهیم.

برای طعم خوشمزه ساندویچ بستنی بهتر است از چه موادی استفاده کنیم؟

برای طعم خوشمزه این دسر قهوه فوری یا اسپرسو در نظر گرفته خود را به همراه شکلات های مختلف که دوست دارید به مواد اضافه کنید. در این مقاله طرز پخت یک ساندویچ بستنی خوشمزه را به شما اموزش می دهیم.

مواد لازم برای طرز تهیه اسمورس چیست؟

یکی از جمله مواد لازم در طرز تهیه اسمورس، پنیر مخصوص آن می باشد که اصلی ترین مواد نیز به شمار می آید. داخل مقاله تمامی مواد لازم طرز تهیه اسمورس را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

آیا پخت اسمورس نیاز به فر دارد؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، بله. برای تهیه اسمورس نیاز به یک فر و یا مکروفر دارید. داخل مقاله در رابطه با روش های پخت اسمورس بیشتر صحبت کرده ایم.