تست سرعت سایت

یکی از مهمترین عوامل در سئو تکنیکال یک سایت، سرعت سایت است و تست سرعت سایت باید به طور مداوم و منظم انجام شود. سرعت سایت مناسب باعث خزش موثر ربات در سایت می شود. کوچکترین تاخیر در سرعت لود شدن سایت می تواند کاربران را از بازدید سایت شما منصرف کند. اگر سرعت لود […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

یکی از مهمترین عوامل در سئو تکنیکال یک سایت، سرعت سایت است و تست سرعت سایت باید به طور مداوم و منظم انجام شود. سرعت سایت مناسب باعث خزش موثر ربات در سایت می شود. کوچکترین تاخیر در سرعت لود شدن سایت می تواند کاربران را از بازدید سایت شما منصرف کند. اگر سرعت لود صفحات سایت خوب باشد، ربات گوگل نمره خوبی را برای این فاکتور در نظر می گیرد و این باعث می شود محتوای شما نیز رتبه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کنند. سرعت سایت بدون شک یکی از عوامل مهم در تعیین رتبه یک لینک در صفحه نتایج جستجو است. برای آشنایی دقیق تر با روش تست سرعت سایت ویدیو آموزشی زیر را مشاهده کنید.

اگر قصد دارید کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید باید طراحی سایت و سئو را کامل فرا بگیرد. برای فرا گیری طراحی سایت و سئو یه لینک آموزش وبمستری مراجعه کنید.

حال سوال اینجاست که چگونه باید سرعت سایت وردپرسی را بسنجیم؟ تست سرعت سایت را می توان با برخی سایت ها، افزونه ها و ابزار سنجید. در ادامه مقاله تست سرعت سایت با روش های مختلف را بررسی می کنیم.

منظور از سرعت سایت چیست؟

منظور از سرعت سایت در واقع سرعت بارگذاری کامل تمام المان های وب سایت برای کاربران است. سرعت لود صفحه یا زمان بارگذاری، مدت زمانی است که طول می کشد تا عناصری مانند متن و تصاویر در یک صفحه به طور کامل بارگذاری شوند.

این روزها، بازدیدکنندگان وبسایت اغلب وقتی می بینند یک صفحه دیر لود می شود، از ادامه بازدید سایت منصرف می شوند. طبق بررسی ها، اگر سرعت لود صفحات سایت به طور میانگین بیش از ۴۰۰ میلی‌ ثانیه یا تقریبا نیمی از یک ثانیه باشد کاربران از صفحه خارج می شوند.

تست سرعت بالا آمدن سایت با استفاده از ابزار ها به شما کمک می کند متوجه شوید چه مشکلاتی باعث کند شدن سایت شما می شود تا با رفع این مشکلات به بهبود رتبه سایت و افزایش تعداد کاربران کمک کنید.

اگر به دنبال راه های افزایش سرعت سایت هستید، تکنیک های زیادی را در صفحه افزایش سرعت سایت به شما آموزش داده ایم که در کمتر سایتی می توانید این آموزش ها را رایگان دریافت کنید.

تست سرعت سایت
تست سرعت سایت

تست سرعت سایت

تست سرعت سایت یک فرآیند مهم در بهبود عملکرد و‌سایت‌ است. این تست‌ ها به تجزیه و تحلیل زمان لود صفحات وبسایت و عوامل موثر در سرعت آنها مانند حجم المان ها و سرعت پاسخدهی سرور می ‌پردازند. با انجام این تست‌ ها، وبمستران می ‌توانند مشکلاتی از جمله css اضافی و تصاویر سنگین را شناسایی کرده و تنظیمات مناسبی را برای اصلاح این موارد اعمال کنند. افزایش سرعت سایت نه تنها تجربه کاربری را بهبود می‌ بخشد، بلکه به بهبود رنگینگ یک صفحه در موتور‌ جستجوی گوگل نیز کمک می‌ کند.

تست سرعت تا حدی به سرعت سرور نیز وابسته است. اگر در نظر بگیریم که در هر کشوری از هاست همان کشور استفاده می شود، به شکل اصولی، تست سرعت سایت خارجی و تست سرعت سایت در ایران نتایج مختلفی خواهند داشت زیرا هاست های خارجی از سرعت و قابلیت های بهتری برخوردارند.

گوگل امکانات تست سرعت سایت رایگان را در اختیار تمام وبمستران قرار داده تا بتوانند سئو تکنیکال خود را بهبود دهند. بررسی سرعت سایت وردپرس با روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

اگر میخواهید قبل از آن که با تکنیک های جدید سئو سایت آشنا شوید سایت تان را به صفحه اول گوگل بیاورید میتوانید به صفحه شرکت سئو آریا تهران مراجعه کنید تا ضمن اطلاع از هزینه سئو سایت های مختلف از خدمات ما با تخفیف ویژه بهره مند شوید.

تست سرعت هاست سایت

تست سرعت هاست سایت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا هاستینگ وبسایت نقش بسیار مهمی در سرعت لود نهایی سایت دارد. نتیجه چک کردن سرعت سایت باید به صورت مسمتر چک شود اما سرعت هاست ها صرفا هنگام خرید بررسی خواهید کرد. انتخاب هاست مناسب و بهینه باعث می‌ شود وبسایت به سرعت بارگذاری شود و کاربران تجربه بهتری داشته باشند. برای تست سرعت هاست، ابزارها و خدمات مختلفی وجود دارند که می‌ توانند عملکرد هاستینگ را اندازه‌ گیری کنند. این تست‌ ها می ‌توانند شامل اندازه‌گیری زمان پاسخگویی سرور، سرعت بارگذاری صفحات وب و پایداری هاست باشند. با انجام این تست‌ ها، وبمستران می‌ توانند هاستینگ مناسبی را انتخاب کرده که این خود باعث تجربه بهتر کاربری می شود و گوگل هم دقیقا به دنبال همین مساله است.

اگر قصد دارید طراحی سایت را به صورت کامل فرا بگیرید به لینک آموزش طراحی سایت مراجعه کنید.

اهمیت سرعت سایت

همانطور که اشاره کردیم، سرعت لود شدن سایت می تواند به سرعت تعیین کند که آیا کاربر در وب سایت شما باقی می ماند یا خیر. اما در واقع این موضع حتی مهمتر از این جمله است. اما قبل از کاربر، تاین گوگل است که با بررسی سرعت صفحات سایت نسبت به رتبه بندی آنها تصمیم گیری می کند.

موتورهای جستجو، به ویژه گوگل، هنگام تعیین اینکه کدام وب سایت ها در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نمایش داده شوند، اهمیت زیادی به سرعت سایت می دهند. (برای آن که متوجه شوید چطور از رتبه سایت خود و رقبا در کلمات مختلف اطلاع یابید مقاله بررسی رتبه سایت را مطالعه کنید.)

متأسفانه اما اگر سایت شما خیلی کند صفحات را لود کند نمی توانید شماره یک در گوگل باشید! بهینه‌سازی سرعت وب‌سایت به افزایش بهینه‌سازی موتور جستجو یا SEO کمک می‌کند بنابراین این موضوع بالا بردن سرعت سایت نباید نادیده گرفته شود.

یکی از مواردی که سبب میشود رتبه سایت افت داشته باشد بک لینک های اشتباه میباشد. اگر میخواهید بک لینک های سایت خود و رقبا را بررسی کنید و برای بهبود سئو خارجی خود از آن ها استفاده کنید میتوانید مقاله بررسی بک لینک های سایت را مطالعه کنید.

روش های بهبود سرعت سایت

هنگامی که سرعت وب سایت خود را برای دسکتاپ و موبایل در ابزار های تست سرعت سایت مشاهده کردید، احتمالاً متعجب خواهید شد که چگونه سایت خود را سریعتر و کارآمدتر کنید.

این فرآیند بهینه‌سازی وب‌سایت است که می‌تواند به افزایش رتبه شما در SERP، حفظ مخاطبان برای مدت طولانی‌تر و حتی افزایش فروش کمک کند.

شما باید از همان ابتدای ساخت سایت با اجرای تکنیک های سئو تکنیکال یا سئو فنی ساختار لازم را برای بهبود سرعت وب سایت فراهم کنید.

سایت های تست سرعت سایت
سایت های تست سرعت سایت

سایت های تست سرعت سایت

سایت ‌های تست سرعت سایت برای وبمستران بسیار مفید هستند. با استفاده از این سایت‌ ها کاربران می‌ توانند سرعت دامنه خود را اندازه‌گیری کنند. مشهورترین این سایت ها تست سرعت سایت با گوگل است زیرا از سیستم light house خود گوگل استفاده می کند. سایت ‌های تست سرعت سایت معمولاً به صورت آنلاین و رایگان در دسترس هستند و به کاربران امکان می‌ دهند تا از جمله زمان بارگذاری صفحات، اندازه فایل‌ ها، تعداد درخواست‌ های شبکه (Requests) و موارد دیگر را اندازه‌ گیری کنند. با استفاده از این اطلاعات ارزشمند، وبمستران می توانند بهینه‌ سازی‌ های لازم را انجام داده و سرعت بارگذاری سایت خود را افزایش دهند. از جمله سایت‌ های معروف برای تست سرعت بارگذاری سایت می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Google Page Speed Insights
  • GTmetrix
  • Pingdom
  • WebPageTest
  • Sematext
  • Uptrends
  • DareBoost

تست سرعت لود شدن سایت با استفاده از این وبسایت ها فاکتورهای مختلفی را اندازه گرفته و در اختیار وبمستران قرار می دهد. بهبود این فاکتورها می تواند به سرعت لود نهایی وبسایت کمک زیادی کند. این وبسایت ها و نحوه عملکرد آنها را به طور دقیق تر توضیح می دهیم.

Google PageSpeed ​​Insights ابزار تست سرعت سایت

Google PageSpeed ​​Insights یک ابزار تست سرعت وب سایت محبوب و کاربردی است که سرعت سایت شما را از ۰ تا ۱۰۰ نمره می دهد. هر چه امتیاز بالاتر باشد، وب سایت شما عملکرد بهتری دارد.

برای محاسبه ترافیک تلفن همراه شما، Google PageSpeed ​​Insights می‌تواند آزمایش‌هایی را برای وب‌سایت دسکتاپ و تلفن همراه شما ایجاد کند. بهترین بخش این است که امتیاز شما با پیشنهادهایی برای بالا بردن سرعت سایت شما دنبال می شود، که برخی از آنها را می توانید بلافاصله در سایت پیاده سازی کنید.

در نهایت، PageSpeed ​​Insights وب سایت شما را در برابر موارد حیاتی وب اصلی گوگل آزمایش می کند و مدت زمانی که وب سایت شما برای رسیدن به هر مرحله از فرآیند بارگذاری صفحه طول می کشد را تجزیه و تحلیل می کند. موارد حیاتی وب اصلی اجازه می دهد تا درک دقیق تری از نحوه بارگذاری صفحه شما و تأثیر آن بر تجربه کاربر داشته باشید.

آنچه ما دوست داریم: Google PageSpeed ​​Insights بصری است، امتیاز منصفانه (همراه با توضیحاتی برای آن امتیاز) می دهد و گام های عملی را برای بهبود عملکرد سایت ارائه می دهد.

سایت های تست سرعت سایت
سایت های تست سرعت سایت

GTMetrix ابزار تست سرعت سایت

GTMetrix یکی دیگر از ابزار تست سرعت سایت آنلاین رایگان است که برای مبتدیان ایده‌آل است.

هنگامی که آزمون تست سرعت وب سایت شما کامل شد، دو امتیاز اصلی دریافت خواهید کرد: عملکرد، که GTMetrix بیان می‌کند که اساساً نمره عملکرد Google Lighthouse شما همراه با برخی از ارزیابی‌های سفارشی آن چند است و طرح‌بندی، که درجه‌بندی کیفیت صفحه شما برای عملکرد را نشان می‌دهد.

GTMetrix همچنین نتایج را به چندین روش دیگر تجزیه می کند، از جمله تجسم سرعت که بارگذاری صفحه شما را به عنوان جدول زمانی از اسکرین شات ها در هر وب اصلی حیاتی نشان می دهد، ارزیابی ساختار که نشان می دهد کدام قسمت صفحه خود را بهینه کنید و نمودار آبشاری که زمان بارگذاری هر کدام را ثبت می کند.

اگر می‌خواهید چندین آنالیز سرعت سایت را در مرورگرها، مکان‌ها و اتصالات مختلف انجام دهید، وارد اکانت خود در این سایت شوید و حساب رایگان شما ۲۰ آزمایش قبلی و داده‌های مرتبط را ذخیره می‌کند. داده ها را در آنالیز سرعت سایت های مختلف مقایسه کنید و نمودارهای آبشار تولید شده را دانلود کنید تا به شما کمک کند هر چیزی را که سرعت وب سایت شما را کند می کند پیدا کنید.

مانند Google PageSpeed ​​Insights، تست سرعت صفحه Pingdom سرعت وب سایت شما را از ۰ تا ۱۰۰ رتبه بندی می کند، اما این ابزار برای پیمایش آسان تر و برای مبتدیان بهتر شناخته شده است.

سایت های تست سرعت سایت
سایت های تست سرعت سایت

Pingdom ابزار آنالیز سرعت سایت

شما می‌توانید برای وب‌سایت خود بر اساس موقعیت مکانی تست سرعت بالا آمدن سایت انجام دهید و نمره عملکرد، زمان بارگذاری صفحه، اندازه صفحه، اندازه محتوا (تجزیه‌شده بر اساس نوع محتوا) و تعداد کل درخواست‌ها را دریافت کنید و همچنین پیشنهادهایی برای بالا بردن سرعت سایت دریافت کنید.

Pingdom تجزیه و تحلیل‌های دقیق‌تری را نیز ارائه می‌کند تا به هر کسی – از مبتدی تا سئوکار حرفه ای– کمک کند تا مشکلات را عیب‌یابی کند و تغییرات را سریع انجام دهد. هر یک از هفت معیار زمان بارگذاری سایت شما یک تیتر و یک توضیح ساده دریافت می کند تا به شما در اولویت بندی مهم ترین زمینه های بهبود کمک کند.

سایت های تست سرعت سایت
سایت های تست سرعت سایت

WebPageTest ابزار تست سرعت سایت با گوگل

WebPageTest که توسط یک مهندس گوگل کروم ایجاد شده است، یک ابزار تست سرعت سایت با گوگل رایگان با داده ها و بینش های پیشرفته تر از بسیاری از ابزارهای رایگان دیگر است (البته اگر به دنبال چیزی ساده تر هستید، یک گزینه تست ساده نیز وجود دارد). با این ابزار تست سرعت سایت با گوگل سرعت وب سایت خود را در مرورگرها، دستگاه ها و مکان های مختلف آزمایش کنید.

WebPageTest از این جهت منحصر به فرد است که خلاصه عملکرد خود را به صورت سوالات زیر درج می کند: “آیا سایت سریع است؟”، “آیا قابل استفاده است؟” و “آیا انعطاف پذیر است؟” – همه اینها به تجربه کاربر در صفحات شما کمک می کند. پاسخ به هر یک از اینها به روشی قابل دسترس بیان شده است.

اگر میخواهید سئو سایت خود را به افراد حرفه ای در این حوزه بسپارید و در مدت زمان کوتاه سایت خود را به رتبه های برتر برسانید و کسب و کار خود را رونق بخشید میتوانید از خدمات سئو سایت در تهران در شرکت سئو آریا تهران دریافت کنید.

سایت های تست سرعت سایت
سایت های تست سرعت سایت

Sematext ابزار آنالیز سرعت سایت

Sematext یک ابزار DevOps منحصر به فرد است که تمام جنبه های نظارت بر وب سایت را ترکیب می کند.

علاوه بر ارائه هشدارهای بلادرنگ و راه‌حل‌های اشکال‌زدایی، پشتیبانی از تمام چارچوب‌های اصلی و قابلیت مشاهده و مشاهده سرتاسر، Sematext Synthetics را ارائه می‌کند. با ویژگی Sematext Synthetics، می توانید سرعت وب سایت را در چندین مکان و دستگاه های مختلف آزمایش کنید.

ابزارهای نظارت بر عملکرد وب سایت Sematext نیز پرکاربرد است. شما می توانید موارد حیاتی وب و سایر معیارهای کلیدی عملکرد را ردیابی کنید، تجسم هایی دریافت کنید تا مشخص کنید که چه جنبه هایی از سایت شما نیاز به بهبود دارد و حتی عملکرد سایت خود را در مقابل رقبا محک بزنید.

اگر برای سئو سایت خود نیاز به راهنمایی افراد حرفه ای در این حوزه دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان سئو برترین کارشناسان سئو ایران در شرکت سئو آریا تهران بهره مند شوید.

سایت های تست سرعت سایت
سایت های تست سرعت سایت

Uptrends ابزار تست سرعت لود صفحات

آزمایش سرعت لود صفحات وب سایت خود با Uptrends، به سادگی با تایپ دامنه خود و انتخاب یکی از ۱۱ مکان سرور جهانی امکان پذیر است. سپس سرعت سایت خود را در مرورگرهای مختلف دسکتاپ و همچنین موبایل بررسی کنید.

Uptrends امتیاز Google PageSpeed، زمان بارگذاری، حجم صفحه، موارد حیاتی وب اصلی و درخواست‌ها را به شما نشان می‌دهد و همچنین پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد ارائه می‌دهد. برای پیشنهادات عملکرد خود، هر دسته را با توجه به تأثیر آن بر زمان بارگیری کل شما اولویت بندی می کند.

به علاوه، راه های مختلفی برای تجسم بارگذاری محتوا صفحه شما وجود دارد. با این حال، رابط ابزار شامل نکات و دستورالعمل‌های کمتری است که معنای این معیارها را روشن می‌کند، بنابراین بهترین انتخاب برای مبتدیان نیست.

همان طور که میدانید سرعت سایت روی رتبه بندی آن تاثیر زیادی دارد و در صورتی که شما بتوانید سرعت سایت را بهبود بخشید سئو سایت بهتر میشود. اگر میخواهید اطلاعاتی در مورد آنالیز رتبه سایت خود و رقبا داشته باشید حتما مقاله بررسی رتبه سایت را مطالعه کنید.

سایت های تست سرعت سایت
سایت های تست سرعت سایت

DareBoost ابزار تست سرعت سایت خارجی و ایرانی

DareBoost تست های سرعت وب سایت و خدمات نظارتی را برای کمک به حفظ یا بالا بردن سرعت سایت ارائه می دهد. همچنین دارای یک ارزیابی رایگان عملکرد وب سایت است که مشابه سایر ابزارهای این لیست است، با برخی ویژگی های اضافی که باید در مورد آنها بدانید.

این ابزار بیش از ۸۰ نوع داده را تجزیه و تحلیل می کند، به این معنی که شما می توانید به سرعت نقاط ضعف را برای بهبود شناسایی کنید. طراحی کاربرپسند و ایده آل برای ارائه گزارش های هضم آسان، به علاوه فهرستی دقیق از بهترین روش ها برای مقابله با تلاش های بهینه سازی شما است.

قابل ذکر است که ابزار DareBoost شامل پخش ویدیو نیز می شود. می توانید بارگذاری صفحه خود را در زمان واقعی تماشا کنید یا سرعت آن را کاهش دهید. همچنین یک نوار لغزنده وجود دارد، بنابراین می توانید فرآیند را فریم به فریم تماشا کنید. این بهترین رابط پخش ویدیویی است که در کمتر ابزار تست سرعت وب سایت آزمایشی رایگان دیده‌ایم.

شما با استفاده از این ابزار های تست سرعت سایت خارجی و ایرانی میتوانید سایت خود و رقبا را در حوزه های مختلف انالیز کنید و به دنبال راهکار هایی برای بهبود سرعت سایت باشید. اگر میخواهید آنالیز و تحلیل سایت رقبا را به بهترین شیوه یاد بگیرید و با ابزار های انالیز سایت آشنا شوید حتما مقاله آنالیز سایت را مطالعه کنید.

تست سرعت سایت با گوگل سرچ کنسول

شما میتوانید از تمام ابزار های آنالیز سرعت سایت که در قسمت بالا معرفی شد استفاده کنید اما برای آن که متوجه شوید کدام ابزار به بهبود سرعت سایت شما کمک میکند میتوانید از ابزار گوگل سرچ کنسول استفاده کنید. سرچ کنسول به شما این امکان را میدهد که ورودی ها و لینک ها و سرعت سایت خود را آنالیز کنید و از آن ها اطلاعات لازم را برای بهبود سئو سایت استخراج کنید.

اگر با گوگل سرچ کنسول و قابلیت ها و کاربرد های بیشمار آن آشنایی ندارید میتوانید مقاله گوگل سرچ کنسول چیست را مطالعه کنید.

با گوگل سرچ کنسول شما میتوانید صفحاتی از سایت که ریسپانسیو نیستن و سرعت لود صفحات سایت چندان جالب نیست را مشاهده کنید وبرای بهبود سرعت لود صفحات اقدام کنید.

سرچ کنسول صرفا برای بررسی سایت خودتان مورد استفاده قرار میگیرد و نمیتوانید با استفاده از آن تست سرعت بالا آمدن سایت رقبا را انجام دهید ولی مزیتی که دارد این است که میتوان با استفاده از آن تست سرعت سایت با گوگل را مطابق با فاکتور های گوگل انجام داد.

شما میتوانید از این سرچ کنسول برای تست سرعت سایت وردپرسی و همچنین سایت هایی که با cms اختصاصی ساخته شده اند نیز استفاده کنید و اطلاعات جامع و کاملی به دست آورید.

برای آن که بتوانید با بخش های مختلف سرچ کنسول کار کنید و از قابلیت های مختلف ان برای آنالیز سایت تان استفاده کنید میتوانید در صفحه آموزش سرچ کنسول به صورت رایگان کار با این ابزار را یاد بگیرید.

افزونه-تست-سرعت-سایت
افزونه-تست-سرعت-سایت

افزونه تست سرعت سایت

افزونه‌ های تست سرعت سایت ابزارهای مفیدی برای توسعه‌ دهندگان وب هستند. این افزونه ‌ها می ‌توانند عملکرد وبسایت را از جهت سرعت ارزیابی کنند. افزونه‌ های تست سرعت در مرورگر کروم نصب می شوند. این افزونه ها را می توان با استفاده از web store در کروم دانلود و نصب شوند.

برخی از افزونه‌ ها توانایی مقایسه سرعت وبسایت شما با رقبا را نیز دارا هستند تا شما بتوانید به مقایسه و بهبود عملکرد خود بپردازید. به عنوان مثال، افزونه Lighthouse توسط گوگل توسعه داده شده و به کاربران امکان می ‌دهد تا عملکرد وبسایت خود را از زوایای مختلف ارزیابی کنند و بهبود‌های لازم را انجام دهند. افزونه ‌های تست سرعت سایت می ‌توانند در بهینه ‌سازی وبسایت و افزایش تجربه کاربری و سئو مفید باشند.

ابزار-تست-سرعت-سایت
ابزار-تست-سرعت-سایت

ابزار تست سرعت سایت

علاوه بر وبسایت ها و افزونه ها، ابزارهای مناسبی نیز وجود دارند تا با استفاده از آنها بتوانیم سرعت سایت را تست کنیم. این ابزارها می توانند دلیل عملکرد ضعیف سایت را مشخص کنند. این ابزارها اندازه‌ گیری زمان بارگذاری صفحات، اندازه فایل‌ ها، تعداد درخواست‌ های شبکه، بهینه ‌سازی‌ های پیشنهادی و نکات بهبود عملکرد را ارائه می‌ دهند. با تحلیل این اطلاعات، کاربران می‌ توانند بهبود‌های لازم را اعمال کرده و سرعت وبسایت‌ های خود را افزایش دهند، که در نهایت به تجربه کاربری بهتر و بهبود رتبه ‌بندی در موتورهای جستجو کمک می‌کند.

جمعبندی

در این مقاله صفر تا صد روش های تست سرعت سایت را بررسی کردیم و به شما توضیح دادیم از چه ابزار آنالیز سرعت سایت برای تحلیل سرعت سایت خود و رقبا استفاده کنید. اگر سوالی در این زمینه دارید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید تا اساتید و کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ دهند.

سوالات متداول

بهترین ابزار تست سرعت سایت وردپرسی چیست؟

برای تست سرعت سایت وردپرسی مانند سایر سایت ها میتوانید از ابزار های معرفی شده در این مقاله استفاده کنید. همچنین برای بررسی سرعت صفحات مختلف سایت تان میتوانید از ابزار گوگل سرچ کنسول بهره ببرید.

چطور سرعت سایت رقبا را آنالیز کنیم؟

شما میتوانید با ده ها ابزار آنالیز سرعت سایت تمامی رقبا خود را بررسی کرده و با توجه به نکاتی که در سایت شما رعایت نشده است و ر سایت رقبا به چشم میخورد برای بالا بردن سرعت سایت خود اقدام کنید.

بهترین وبسایت تست سرعت سایت چیست؟

بهترین وبسایت تست سرعت سایت همان google page speed insights می باشد که توسط گوگل توسعه یافته و سرعت سایت را هم در حالت موبایل و هم در حالت دسکتاپ بررسی می کند.