کروماکی در پریمیر

در این مقاله به صورت کامل نحوه کار با ابزار کروماکی در نرم افزار پریمیر را به صورت صفر تا صد و به زبان ساده آموزش داده ایم، اگر میخواهید کروماکی در پریمیر را به صورت فیلم آموزشی آموزش ببینید در قسمت پایین فیلم آموزش حذف پرده سبز در پریمیر را برای شما عزیزان قرار […]
  • تعداد نظرات: 2
  • دسته بندی ها: پریمیر
  • زمان مطالعه: 7 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

در این مقاله به صورت کامل نحوه کار با ابزار کروماکی در نرم افزار پریمیر را به صورت صفر تا صد و به زبان ساده آموزش داده ایم، اگر میخواهید کروماکی در پریمیر را به صورت فیلم آموزشی آموزش ببینید در قسمت پایین فیلم آموزش حذف پرده سبز در پریمیر را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

افکت پرده سبز در نرم افزار پریمیر

افکت پرده سبز در نرم فزار پریمیر یکی از آپشن ها و مزایای این نرم افزار می باشد که شما با استفاده از آن میتوانید فیلم ها و همینطور تصاویر جذابی را خلق کنید. قبل از شروع آموزش کروماکی در پریمیر بیایید کمی با کروماکی و انواع آن و همینطور کاربرد پرده سبز در تدوین ویدیو ها صحبت کنیم.

برای اینکه بفهمید آیا کامپیوتر شما می‌تواند Adobe Premiere Pro را اجرا کند و سیستم مورد نیاز پریمیر چه ویژگی هایی را باید دارا باشد، ابتدا باید مشخص کنید که چه اجزایی دارید با تاکید قابل‌توجه بر CPU، GPU و RAM. اینها بیشترین تأثیر را بر روی اینکه چگونه نرم افزار خوب اجرا می شود دارند، در مقاله سیستم مورد نیاز پریمیر تمامی این اطلاعات را به صورت جامع مورد بررسی قرار داده ایم.

هر آنچه باید در مورد Chroma Key و فیلم Green Screen بدانید!

در این نوشته، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فیلم ویدیوی خود را در Premiere Pro بدون ارسال کلیپ‌های خود به After Effects، کروماکلید کنید.
در گذشته، chroma-keying یک کار برای After Effects بود. با این حال، با برخی به روز رسانی ها در طول سال ها، Premiere Pro نیز به یک ابزار بسیار مفید برای تدوین تبدیل شده است. در این مقاله، ما قصد داریم به بررسی کارهایی بپردازیم که باید انجام دهید تا یک کلیپ موفق از فیلم خود در Premiere دریافت کنید.

یکی از سریع ترین راه حل مشکل تایپ فارسی در پریمیر ۲۰۲۱ فعال بودن فونت های فارسی در نرم افزار می باشد. در مقاله آسان ترین روش تایپ فارسی در پریمیر ۲۰۲۱ رفع این مشکل را آموزش میبینید.

این یک راهنمای گام به گام برای دریافت یک کلیپ خوب در پریمیر پرو است، بنابراین می‌توانید فیلم‌های خود را تدوین کنید. اما یک تدوین عالی در رایانه شروع نمی شود مراحل زیادی وجود دارد که باید از همان ابتدای ضبط خود دنبال کنید.

برای حذف افکت پرده سبز در نرم افزار پریمیر ابتدا نرم افزار را باز کرده و پروژه مورد نظرتان را داخل نرم افزار ایجاد کنید. پس از import کردن فایل ویدویی مورد نظر خود ابتدا یک فایل دیگر کخه میخواهید به عنوان بک گراند و پس زمینه در پریمیر عمل کند را نیز وارد تایم لاین کنید.

کروماکی در پریمیر
کروماکی در پریمیر

پس از وارد کردن ویدیو مورد نظرتان در تایم لاین دالخل افکت ها افکت: Ultra Key را جستجو کردن و بر روی ویدیویی که حاوی پرده سبز می باشد اعمال کنید.

پس از انداختن افکت بر رویس فیلم مورد نظرتان اکنون داخل Effect Controls ها بخس ultra key را انتخاب کرده و از بین گزینه های موجود، گزینه ی key color را انتخاب کنید و قطره چکان را بر روی صفحه و در بخش سبز رنگ نگه دارید و یک کلیک کنید.

اگر اولین بار است که با نرم افزار پریمیر کار میکنید و یا میخواهید تدوین ویدیو ها و وفیلم های خود را با نرم افزار پریمیر انجام دهید، باید اطلاعات کافی ای در رابطه با این نرم افزار و نحوه کار آن بدانید. در مقاله پریمیر چیست تمامی ویژگی ها و کاربرد های نرم افزار پریمیر را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

حذف پس زمینه در پریمیر
حذف پس زمینه در پریمیر

پس از کلیک کردن بر روی قسمت سبز رنگ، قطره چکان به رنگ سبز درامده است و بخش سبز رنگ و پرده سبز داخل فیلم مورد نظر شما حذف خواهد شد.اکنون میتوانید فیلم و یا تصویری که میخواهید به عنوان بک گراند در فیلم موردنظرتان اعمال شود را در زیر ویدیو پرده سبز قرار داده و اندازه آن را تنظیم کنید.

اگر به دنبال آسان ترین روش نصب نرم افزار ادوبی پریمیر هستید باید به شما بگوییم بهترین جا را انتخاب کرده اید! در مقاله آموزش نصب پریمیر به صورت جامع و به راحت ترین شکل ممکن نصب پریمیر را آموزش خواهیم داد.

حذف پس زمینه در پریمیر
حذف پس زمینه در پریمیر

برای تغییر فونت در پریمیر ۲۰۲۱ راه ها و روش های متفاوتی وجود دارد که در مقاله تغییر فونت در پریمیر سعی کردیم سریع ترین و آسان ترین راه آموزش تغییر فونت در پریمیر را به شما عزیزان توضیح دهیم.

نکات خرید پرده سبز

روزهایی پیش می‌آید که نمی‌توانید بیرون بروید؛ آب و هوا نامطلوب ترین مانع برای یک عکسبرداری موفق در روز است یا شاید این سوال باشد که چه مقدار تجهیزات باید همراه داشته باشید. گاهی اوقات هزینه های مربوط به فیلمبرداری لوکیشن آنقدر زیاد است که ترک خانه را توجیه نمی کند. پس وقتی مشتری می خواهد در فضای باز عکس بگیرد و قرار ملاقات یکی از آن روزهاست، چه کار می کنید؟ پاسخ: فیلم برداری از پرده سبز; وقتی ذهن خود را به کار می گیرید، امکانات بی پایان و جذاب هستند.

شما از سوژه خود در مقابل پس زمینه صفحه سبز عکس می گیرید، سپس تصویر را وارد کامپیوتر خود می کنید و با کمک نرم افزار، پس زمینه را حذف می کنید (کار بسیار آسانی) و آن را به هر چیزی که قلب مشتری شما بخواهد تغییر دهید. آیا می خواهید در پاریس به مشتری خود شلیک کنید؟ مشکلی نیست با پس زمینه پرده سبز به او شلیک کنید و پس زمینه را با برج ایفل عوض کنید.

شما حتی مجبور نیستید برای فیلم برداری خانه را ترک کنید. تصور کنید یک بچه چقدر خوشحال می شود که بتوانید او را با یک سفینه فضایی به ماه بفرستید یا یک زوج را به آبشاری باشکوه در جنگل آمازون ببرید. تنها محدودیت این تکنیک تخیل خود شماست. این مهارت به راحتی آموخته می شود و استفاده از آن ساده است، و وقتی به پتانسیل کسب و کار جدید فکر می کنید، هزینه زیادی نیز نخواهد داشت.

نکات خرید پرده سبز
نکات خرید پرده سبز

متحرک سازی عکس در پریمیر یکی از آپشن های این نرم افزار کاربردی می باشد که شما توسط آن میتوانید به اسانی عکس ها و تصاویر ثابت را به حرکت درآورید و آن ها را جذاب تر و گیرا تر کنید. پیشنهاد میشود حتما مقاله متحرک سازی عکس در پریمیر آموزشگاه آریا تهران را مطالعه کنید.

استفاده از پرده سبز این روزها بخشی جدایی ناپذیر از تولید فیلم است. اما در عکاسی ثابت از این تکنیک تا حد زیادی استفاده نمی شود و یک عکاس باهوش از هر ابزاری که در اختیار دارد برای ایجاد تصاویر عالی استفاده می کند. این تکنیک ممکن است طرز فکر شما را در مورد عکاسی به خصوص افراد تغییر دهد.

کابردر کروماکی در پریمیر

عکاسی از پرده یا “کلید کروم” را می توان با پس زمینه های هر رنگی که یکنواخت و متمایز هستند انجام داد، اما پس زمینه سبز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا از نظر رنگ با اکثر رنگ های پوست انسان تفاوت های زیادی دارند. هیچ بخشی از سوژه ای که در حال فیلمبرداری یا عکسبرداری است نباید رنگی را که در پس زمینه استفاده می شود تکرار کند، در غیر این صورت، وقتی پس زمینه را عوض می کنید، مقداری از سوژه خود را با آن می برید. بنابراین، اگر از پس‌زمینه سبز استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که سوژه شما لباس سبز رنگی نپوشیده است.