سیستم مورد نیاز پریمیر

برای اینکه بفهمید آیا کامپیوتر شما می‌تواند Adobe Premiere Pro را اجرا کند و سیستم مورد نیاز پریمیر چه ویژگی هایی را باید دارا باشد، ابتدا باید مشخص کنید که چه اجزایی دارید با تاکید قابل‌توجه بر CPU، GPU و RAM. اینها بیشترین تأثیر را بر روی اینکه چگونه نرم افزار خوب اجرا می شود […]
  • تعداد نظرات: 11
  • دسته بندی ها: پریمیر
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

برای اینکه بفهمید آیا کامپیوتر شما می‌تواند Adobe Premiere Pro را اجرا کند و سیستم مورد نیاز پریمیر چه ویژگی هایی را باید دارا باشد، ابتدا باید مشخص کنید که چه اجزایی دارید با تاکید قابل‌توجه بر CPU، GPU و RAM. اینها بیشترین تأثیر را بر روی اینکه چگونه نرم افزار خوب اجرا می شود دارند.

اگر به دنبال سیستم خوب و مورد نیاز برای نرم افزار پریمیر هستید و نمیخواهید هزینه زیادی را برای خرید سیستم های قوی بپردازید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

با در دست داشتن مشخصات، یافته های خود را با حداقل و مشخصات توصیه شده برای Adobe Premiere Pro که در زیر لیست کرده ایم، ارجاع دهید تا بررسی کنید که آیا رایانه شخصی شما به این وظیفه عمل می کند یا خیر. به عنوان یک قاعده کلی، ما پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از هر گونه مشکل عملکرد هدف مورد نظر خود را را برآورده کنید یا از آن فراتر بروید. اگر سخت‌افزار شما ضعیف باشد، باید به‌روزرسانی را در نظر بگیرید.

سیستم مورد نیاز پریمیر
سیستم مورد نیاز پریمیر

جزئیات Adobe Premiere Pro
تاریخ انتشار: ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۳ (Windows PC, Mac)
آخرین تاریخ انتشار پایدار: ۴ نوامبر ۲۰۱۹
سیستم مورد نیاز: بالا
ژانر: نرم افزار ویرایش فیلم
توسعه دهنده: Adobe Systems
ناشر: Adobe Systems
Adobe Premiere Pro یک مجموعه نرم افزار ویرایش ویدیو است که توسط Adobe Systems با هدف حرفه ای های صنعت ویدیو توسعه یافته است. این برنامه برای اولین بار در اوایل دهه ۱۹۹۰ به عنوان Adobe Premiere راه اندازی شد، این برنامه در سال ۲۰۰۳ به عنوان Adobe Premiere Pro دوباره طراحی شد.

با استفاده از فرمت جدول زمانی، Adobe Premiere Pro امکان ویرایش ویدئو با کیفیت پخش با وضوح بالا، ویرایش و میکس صدا، استفاده از VST و ادغام در اکوسیستم نرم افزاری گسترده تر Adobe با سازگاری با After Effects، Premiere Rush، Photoshop و موارد دیگر را می دهد.

برای تغییر فونت در پریمیر ۲۰۲۱ راه ها و روش های متفاوتی وجود دارد که در مقاله تغییر فونت در پریمیر ۲۰۲۱ سعی کردیم سریع ترین و آسان ترین راه آموزش تغییر فونت در پریمیر را به شما عزیزان توضیح دهیم.

حداقل نیازهای Adobe Premiere Pro
حداقل نیازهای Adobe Premiere Pro

حداقل نیازهای Adobe Premiere Pro
CPU: Intel 6th Gen یا CPU جدیدتر – یا معادل AMD
رم: ۸ گیگابایت
هارد دیسک: ۸ گیگابایت
پردازنده گرافیکی: NVIDIA Quadro K1200 / NVIDIA TITAN Z / NVIDIA GeForce GTX 970 / AMD Radeon Pro W4100 / AMD FirePro W5100
سیستم عامل: ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰ نسخه ۱۸۰۳ یا بالاتر
وضوح تصویر: ۱۲۸۰*۸۰۰
شبکه: اتصال به اینترنت Broadband

اگر به دنبال سریع ترین راه برای حل مشکل برعکس تایپ کردن فارسی در نرم افزار پریمیر هستید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله تایپ فارسی در پریمیر ۲۰۲۱ را مطالعه کنید.

نیازهای توصیه شده Adobe Premiere Pro
نیازهای توصیه شده Adobe Premiere Pro

نیازهای توصیه شده Adobe Premiere Pro
CPU: Intel 7thGen یا CPU جدیدتر – یا معادل AMD
رم: ۱۶ گیگابایت برای HD / 32 گیگابایت برای ۴K
HDD: 8 گیگابایت درایو SSD توصیه می شود
پردازنده گرافیکی: NVIDIA Quadro RTX 8000 / NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti / AMD FirePro WX 9100
سیستم عامل: ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰ نسخه ۱۸۰۹ یا بالاتر
وضوح: ۱۹۲۰ x 1080 یا بیشتر
شبکه: اتصال به اینترنت Broadband

متحرک سازی عکس در پریمیر یکی از آپشن های این نرم افزار کاربردی می باشد که شما توسط آن میتوانید به اسانی عکس ها و تصاویر ثابت را به حرکت درآورید و آن ها را جذاب تر و گیرا تر کنید. در مقاله متحرک سازی عکس در پریمیر به صورت جامع نحوه حرکت دادن به تصاویر در پریمیر را آموزش داده ایم.

سیستم های قیمت مناسب برای پریمیر
سیستم های قیمت مناسب برای پریمیر

پیشنهادات سخت افزاری بهینه
یک سیستم کامپیوتری و یا لپتاپ کاری حرفه ای پیش نیاز استفاده از Adobe Premiere Pro با حداکثر توانایی آن می باشد با این حال، یک کامپیوتر با قدرت کمتر قادر به مدیریت این برنامه خواهد بود، اگرچه دامنه پروژه ها ممکن است به دلیل ضعیف بودن سیستم شما محدود بشوند، پس برای سریع تر کردن کار خود و همینطور نتیجه بهتر در تدوین پروژه های پریمیر بهتر است از سیستم هایی با کارت گرافیکی بالا و همینوطر رم قوی استفاده کنید.

حداقل الزامات منجر به عملکرد اولیه می شود و برای پروژه های کوچکتر با کیفیت HD و وضوح پایین تر تنظیم می شود. آنها در همه زمینه ها نسبتا معقول هستند، به خصوص GPU و CPU.

به عنوان یک نکته جانبی، هرچه RAM بیشتری بتوانید جمع آوری کنید Adobe Premiere Pro عملکرد بهتری برای شما خواهد داشت! در همین راستا، به دلیل حجم زیاد فایل‌های ویدیویی که در صورت ویرایش روزانه، می‌توانند به سرعت ایجاد شوند یک SSD بزرگ و قوی را نیز به شما عزیزان توصیه می‌کنیم.

سیستم های قیمت مناسب برای پریمیر
سیستم های قیمت مناسب برای پریمیر

سیستم های قیمت مناسب برای پریمیر

برای Adobe Premiere Pro، ما به شما Macbook Air را توصیه می کنیم. این دستگاه دارای یک پردازنده مرکزی AMD Ryzen 9 3900X، پردازنده گرافیکی GeForce RTX 2080 Ti، ۶۴ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۳۶۰۰ مگاهرتز، ۲ ترابایت NVMe 4.0 SSD و هارد دیسک ۴ ترابایتی است. پس به این ترتیب میتوان گفت این سیستم یکی از مناسب ترین سیستم ها برای استفاده از نرم افزار پریمیر و تدوین فیلم ها می باشد.

آیا یک کامپیوتر جدید به این معنی است که دیگر نیازی به استفاده از پروکسی در نرم افزار پریمیر نداریم؟

سیستم‌هایی برای Premiere Pro بهینه‌سازی شده‌اند که باید میزان پراکسی‌هایی را که باید در آن استفاده کنید به حداقل برساند. با این حال، اینکه آیا می‌توانید از پراکسی‌ها صرف نظر کنید کاملاً به تعداد فریم های موجود در پروژه، تعداد لایه‌های ویدیویی قابل مشاهده و نوع افکت‌هایی که اعمال کرده‌اید بستگی دارد.

یکی دیگر از سیستم های قیمت مناسب برای استفاده از نرم افزار پریمیر لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی هوآوی مدل MateBook D15 BohrD می باشد، این لپ تاپ یکی از بهترین ها از نظر کارت گرافیک و همینوطر رندر گیری سریع می باشد.

این لپ تاپ دارای سری پردازنده Core i5 بوده ظرفیا حافظه آن نیز ۱۶ گیگابایت می باشد، همانطور که مشخص است این سیستم بهترین عملکرد را در تدوین شما و همینطور استفاده از نرم افزار پریمیر خواهد داشت.