استخدام طراح وب سایت

مجتمع فنی آریا تهران به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای در کشور استخدام طراح وب سایت را با هدف ایجاد اشتغال زایی در کشور و همچنین توسعه وب سایت های مجموعه خود را انجام می دهد. در صورتی که شما عزیزان در زمینه طراحی و ساخت انواع وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

مجتمع فنی آریا تهران به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای در کشور استخدام طراح وب سایت را با هدف ایجاد اشتغال زایی در کشور و همچنین توسعه وب سایت های مجموعه خود را انجام می دهد.

در صورتی که شما عزیزان در زمینه طراحی و ساخت انواع وب سایت های شرکتی، فروشگاهی، خبری، وب سایت های خدماتی و شخصی دانش و مهارت کافی را دارید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت آریا تهران با بخش پشتیبانی این مجموعه ارتباط برقرار نمایید و رزومه خود را برای همکاران ما ارسال کنید، در ضمن شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران هم برای بخش طراحی سایت خود نیروی متخصص در این زمینه استخدام می کند و هم شعبه آموزشی آریا تهران نیروهای متخصص در زمینه طراحی سایت را به سایر شرکت ها معرفی می کند، پس کارفرمایان محترم نیز می توانند جهت استخدام نیروی متخصص در زمینه طراحی و مدیریت وب سایت از طرق کانال های ارتباطی درج شده در بخش زیر اطلاعات خود را برای ما ارسال نمایند.

توجه » برای ارسال رزومه کاری شما می توانید از طریق شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ با تیم پشتیبان آریا تهران ارتباط برقرار نمایید، همچنین از طریق ایمیل arya.tehran3@gmail.com می توانید رزومه کاری و تحصیلی خود را جهت استخدام طراح سایت و یا استخدام کارآموز طراحی وب ارسال نمایید.

استخدام طراح سایت در تهران
استخدام طراح سایت در تهران

استخدام طراح سایت در تهران

مجتمع فنی آریا تهران علاوه بر وب سایت آریا تهران که خدمات دوره های آموزشگاه فنی و حرفه ای را ارائه می دهد، دارای وب سایت های دیگری در حوزه حسابداری، آشپزی، زیبایی و غیره می باشد، همچنین یک شرکت طراحی سایت که وابسته به همین مجموعه می باشد نیز پروژه های طراحی وب سایت را می تواند در اختیار شما قرار دهد.

در صورتی که شما دارای دانش و تخصص کافی در حوزه طراحی سایت هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت aryatehran.com رزومه خود را جهت استخدام طراح سایت تهران برای ما ارسال نمایید.

پس از ارسال رزومه کارشناسان ما موارد مختلف را در مورد میزان تخصص شما مورد بررسی قرار می دهند و در صورتی که میزان تخصص شما مورد تایید کارشناسان مربوطه قرار گرفت برای استخدام طراح وب سایت مبتدی تهران و یا استخدام طراح سایت حرفه ای با شما تماس خواهند گرفت.

آگهی استخدام طراح سایت

آگهی استخدامی که در این مقاله درج شده است، هم مختص متخصصین طراحی و ساخت وب سایت و افرادی که توانایی مدیریت انواع وب سایت های مختلف را دارند می باشد که این افراد بتوانند در شرکت های مختلف به عنوان یک طراح وب مشغول به کار شوند و هم مختص کارفرمایانی است که به دنبال نیروهای متخصص جهت انجام طراحی و ساخت وب سایت و مدیریت وب سایت هستند.

پس در نتیجه هم افراد جویای کار و هم کارفرمایان می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در این صفحه درخواست خود را ثبت نمایند، ضمنا این مطلب آگهی استخدام طراح سایت وردپرس، جوملا، طراحی سایت php، asp.net، پایتون و تمامی تخصص های مرتبط با طراحی وب سایت را در بر می گیرد،البته استخدام طراح سایت با وردپرس در تهران در اولویت است.

استخدام طراح سایت دورکار
استخدام طراح سایت دورکار

استخدام طراح سایت دورکار

در مجموعه آریا تهران امکان استخدام طراح سایت دورکاری و یا استخدام طراح سایت وردپرس دورکاری وجود دارد، برای این منظور شما در زمانی که رزومه کاری خود را ارسال می کنید باید در رزومه ارسالی قید نمایید که هدف شما استخدام طراح سایت پروژه ای به صورت دورکاری و یا استخدام طراح وب سایت در منزل می باشد.

در این صورت اگر رزومه ارسالی شما مورد تایید کارشناسان آریا تهران قرار گرفت یک وقت مصاحبه به شما می دهند و در صورتی که شما در جلسه مشاوره نیز دانش و تخصص خود را در زمینه طراحی و ساخت وب سایت اثبات نمایید به عنوان طراح سایت دورکار استخدام می شوید، و مشتریانی که در مجموعه آریا تهران سفارش طراحی سایت ثبت می کنند این پروژه ها برای شما ارسال می شود تا آن ها را انجام دهید.

پس از استخدام هم هر روز یک لیست کار برای شما ارسال خواهد شد که شما موظف هستید لیست کار ارائه شده را به خوبی انجام دهید تا قرارداد شما با مجموعه آریا تهران به صورت سالانه تمدید شود، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد استخدام طراح وب سایت دورکاری می توانید با توجه به راه های ارتباطی درج شده در ابتدای صفحه با همکاران ما تماس بگیرید، همچنین با مراجعه به صفحه آگهی استخدام می توانید اطلاعات مورد نیاز در این خصوص را بدست آورید.

استخدام طراح سایت پاره وقت

علاوه بر شرایط دورکاری، شرایط کار کردن به صورت پاره وقت نیز برای متخصصین طراحی و ساخت وب سایت وجود دارد، حتی افرادی هم که توانایی کافی در زمینه مدیریت و پشتیبانی وب سایت را دارند می توانند جهت استخدام به عنوان نیروی پاره وقت درخواست خود را برای ما ارسال نمایند.

توجه» برای پیدا کردن فرصت های شغلی مناسب در زمینه استخدام طراحی وب سایت دیگر نیاز نیست که جستجو نمایید استخدام طراح سایت دورکاری دیوار و در دیگر وب سایت ها درخواست کاریابی را ثبت کنید، آریا تهران بهترین فرصت شغلی را برای استخدام به عنوان متخصص طراحی وب سایت را برای شما بوجود آورده است.

شرایط استخدام طراح سایت به صورت دورکاری

افرادی که علاقه مند به استخدام طراحی سایت دورکاری و یا استخدام طراح سایت غیر حضوری هستند نیز باید در قالب یک فایل pdf تمامی مشخصات و روزومه کاری و تحصیلی خود را به ایمیل arya.tehran3@gmail.com برای ما ارسال نمایند، در ضمن اگر این افراد علاوه بر مهارت های طراحی وب سایت در سایر زمینه ها نیز تخصص دارند، مانند توانایی کا با فتوشاپ و نرم افزار های دیگر مانند پریمیر، کامتازیا و غیره، این اطلاعات را حتما در فایل رزومه خود مندرج نمایند.

کارآموزی طراحی سایت دورکاری

افراد علاقه مند به دورکاری که هیچگونه تخصصی هم در زمینه طراحی سایت ندارند می توانند به صورت دورکاری نیز دوره های طراحی وب سایت را یاد بگیرند و پس از کسب مهارت های لازم در این زمینه به عنوان یک نیروی متخصص استخدام شوند، البته شرکت آریا تهران استخدام وردپرس کار مبتدی دورکاری و کارآموز وردپرس دورکاری را نیز انجام می دهد.

استخدام طراح وب html css
استخدام طراح وب html css

استخدام طراح وب html css

همانطور که می دانید طراحی سایت با استفاده از HTML و CSS یکی از مهمترین و پرکاربردترین روش‌های طراحی و ساخت قالب های حرفه ای است.

HTML یک زبان برنامه‌نویسی است که برای ساختاردهی و محتوای صفحات وب استفاده می‌ شود، در حالی که CSS یک زبان برنامه‌نویسی است که برای طراحی وب سایت و تغییر ظاهر وب سایت استفاده می‌ شود.

طراحی سایت با HTML و CSS به شما امکان می‌دهد تا صفحات وب سایت خود را به دلخواه خود طراحی کنید.

با استفاده از HTML، می‌ توانید ساختار صفحات وب سایت خود را تعریف کنید، از جمله عناوین، پاراگراف‌ها، لیست‌ها، تصاویر و لینک‌ها.

با استفاده از CSS می‌ توانید ظاهر وب سایت خود را طراحی کنید، از جمله رنگ‌ها، فونت‌ها، اندازه‌ها، حاشیه‌ها و پس‌زمینه‌ها.

یکی از مهمترین نکات در طراحی سایت با HTML و CSS، استفاده از یکپارچگی در طراحی است، برای این کار، باید از یکپارچگی در نامگذاری کلاس‌ها و ID‌ها استفاده کنید، تا بتوانید به راحتی ظاهر وب سایت خود را تغییر دهید.

همچنین باید از استانداردهای وب استفاده کنید، تا بتوانید بهترین نتیجه را در طراحی وب سایت خود بگیرید.

در نهایت برای استخدام طراح سایت html و css باید به یاد داشته باشید که این یک فرایند پویا است و همیشه باید به روزرسانی و بهبود ظاهر وب سایت خود بپردازید.

ضمن این که در مجموعه آریا تهران برای استخدام طراح سایت html css امکان دورکاری html css نیز وجود دارد.

استخدام طراح سایت وردپرس
استخدام طراح سایت وردپرس

استخدام طراح سایت وردپرس

شغل طراحی سایت با وردپرس یکی از محبوب‌ترین شغل‌های حوزه فناوری اطلاعات است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که برای طراحی و توسعه وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود.

با استفاده از وردپرس، طراحان وب می‌توانند به راحتی وب‌سایت‌هایی با طراحی زیبا و قابلیت‌های پیشرفته ایجاد کنند.

شغل طراحی سایت با وردپرس شامل طراحی و توسعه وب‌سایت‌هایی با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا است. این شغل شامل مراحل زیر است:

  1. تحلیل نیازهای مشتری: در این مرحله، طراح وب با مشتری برای تعیین نیازهای وب‌سایت مشتری همکاری می‌کند. این شامل تعیین اهداف وب‌سایت، نوع محتوا و قابلیت‌های مورد نیاز است.
  2. طراحی وب‌سایت: در این مرحله، طراح وب با استفاده از ابزارهای طراحی وردپرس، طرح وب‌سایت را طراحی می‌کند. این شامل طراحی صفحات وب، انتخاب قالب وردپرس و افزونه‌های مورد نیاز است.
  3. توسعه وب‌سایت: در این مرحله، طراح وب با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند HTML، CSS و PHP، وب‌سایت را توسعه می‌دهد. این شامل ایجاد قالب وردپرس، افزودن قابلیت‌های پیشرفته و ارتباط با پایگاه داده است.
  4. تست وب‌سایت: در این مرحله، طراح وب و تیم توسعه، وب‌سایت را تست می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که همه قابلیت‌ها به درستی کار می‌کنند و هیچ خطایی وجود ندارد.
  5. راه‌اندازی وب‌سایت: در این مرحله، وب‌سایت را روی سرورهای مورد نیاز نصب و راه‌اندازی می‌کنند تا به کاربران در دسترس باشد.
  6. پشتیبانی و نگهداری: پس از راه‌اندازی وب‌سایت، طراح وب و تیم توسعه مسئول پشتیبانی و نگهداری وب‌سایت هستند. این شامل بروزرسانی‌های سیستم، پشتیبانی از کاربران و رفع مشکلات است.

در صورتی که شما دانش و تخصص کافی در زمینه طراحی و ساخت سایت با وردپرس را دارید می توانید برای استخدام طراح وب سایت مبتدی تهران و یا استخدام طراح سایت ux با ما تماس بگیرید.

استخدام طراح سایت مبتدی

افرادی هم که در زمینه طراحی و ساخت انواع وب سایت در سطح مبتدی هستند نیز می توانند به عنوان کارآموز در مجموعه آریا تهران استخدام شوند و پس از گذراندن دوره های کارآموزی در صورت تایید کارشناسان و متخصصین طراحی وب سایت در آریا تهران در این مجموعه استخدام شوند.

مدت زمان کارآموزی نیز ۳ ماه می باشد که در این دوره ۳ ماهه به شما آموزش های لازم در خصوص ساخت وب سایت و مدیریت وب سایت ارائه می شود و پس از پایان دوره در صورتی که شما آموزش طراحی سایت را به صورت اصولی یاد گرفته باشید می توانید به عنوان طراح وب سایت در آریا تهران به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت استخدام شوید.

استخدام کارآموز طراحی سایت

شما می توانید با شرکت در دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران و کسب مهارت کافی در زمینه طراحی و ساخت وب سایت در این مجموعه استخدام شوید.

ضمنا پس از پایان این دوره آموزشی در صورت که شما بتوانید آزمون فنی و حرفه ای را با موفقیت پشت سر بگذارید به شما مدرک فنی حرفه ای معتبر و قابل ترجمه ارائه می شود، البته صدور مدرک بین المللی به این شرط است که ابتدا پس از پایان دوره کارآموزی طراحی سایت شما باید یک پروژه به استاد خود تحویل دهید و سپس از جانب آموزشگاه آریا تهران معرفی به کار خواهید شد.

استخدام طراحی وب سایت تهران پس از گذراندن دوره کارآموزی انجام خواهد شد، مزیت مهمی که دوره کارآموز طراحی سایت در تهران دارد این است که در این دوره کارآموزی افراد علاقه مند به دوره های طراحی سایت به صورت عملی بر روی پروژه های طراحی سایت کار می کنند و این موضوع می تواند یک تجربه ایده آل را برای آن ها به همراه داشته باشد، در نتیجه شما هم اگر علاقه مند هستید در دوره کارآموزی آریا تهران شرکت نمایید برای استخدام کارآموز وردپرس در تهران درخواست خود را ثبت کنید.

استخدام طراح سایت جوملا

برخی از وب سایت ها نیز وجود دارند که بر روی سیستم مدیریت محتوای جوملا ساخته شده اند، پس بنابراین یکی از درخواست های مهمی که برای استخدامی در حوزه طراحی سایت وجود دارد، استخدام افرادی است که به سیستم مدیریت محتوای جوملا مسلط هستند.

استخدام طراح سایت و سئو

استخدام طراحی سایت و سئو نیز یکی دیگر از فرصت های شغلی است که در مجموعه آریا تهران وجود دارد، در صورتی که شما در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت دارای تخصص کافی هستید و به دنبال استخدام طراح سایت سئو کار هستید رزومه خود را در این زمینه برای ما ارسال نمایید، برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص هم می توانید به صفحه استخدام سئو کار مراجعه نمایید.

توجه» جهت ثبت درخواست مبنی بر استخدام به عنوان کارآموز سئو می توانید به صفحه دوره کارآموزی سئو مراجعه نمایید.

استخدام طراح سایت فرانت اند

استخدام طراح سایت و برنامه نویس، افرادی هم که دارای تخصص کافی در زمینه برنامه نویسی سمت وب (فرانت اند و بک اند) هستند می توانند رزومه خود را در این زیمینه برای ما ارسال نمایید، همچنین استخدام برنامه نویسی طراح سایت در زمینه تدریس در حوزه زبان های برنامه نویسی سمت وب در مجموعه آریا تهران انجام می شود، پس افرادی که توانایی تدریس را نیز دارند این مورد را هم در فایل رزومه خود قید کنند، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد استخدام طراح وب سایت و برنامه نویس رزومه خود را برای ما ارسال نمایید.

استخدام پشتیبان و طراح سایت

استخدام طراح وب سایت حرفه ای در زمینه پشتیبانی سایت نیز در دستور کار مجموعه آریا تهران قرار دارد، همچنین شعبه آموزشی آریا تهران نیز در کلاس های آموزشی خود آموزش تخصصی پشتیبانی و مدیریت وب سایت را نیز به هنرجویان این دوره ارائه می دهد.

پشتیبانی و مدیریت وب سایت یکی از فیلد های تخصصی مهمی است که تمامی شرکت ها و مجموعه هایی که در بستر وب سایت های اینترنتی خدمات خود را ارائه می دهند نیاز به یک پشتیبان سایت حرفه ای و کاربلد را دارند.

استخدام طراح سایت شرکتی

وب سایت های از نظر نوع ساختار به انواع سایت های شرکتی و خدماتی، فروشگاهی، آموزشی و وب سایت های خبری تقسیم بندی می شوند، در صورتی که شما در حوزه طراحی و پیاده سازی سایت های شرکتی و خدماتی مهارت کافی را دارید می توانید در این زمینه درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایید.

استخدام طراح سایت فروشگاهی

استخدام طراح و پشتیبان وب سایت های فروشگاهی نیز یکی دیگر از فیلد های تخصصی است که شما در صورت تمایل و داشتن تخصص در این حوزه می توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

پشتیبانی وب سایت های فروشگاهی نیز شامل اضافه کردن محصولات، ویرایش محصولات، ویرایش قیمت، اضافه کردن کد های تخفیف برای محصولات، پیگیری سفارشات انجام شده و غیره می باشد.

استخدام طراح وبسایت و تولید محتوا

در صورتی که شما علاوه بر مهارت های طراحی سایت در زمینه تولید محتوا (اعم از محتوای متنی، ویدئویی، تصویری، صوتی و غیره) تسلط دارید نیز حتما در این خصوص رزومه خود را برای ما ارسال نمایید، در ضمن با مراجعه به صفحه استخدام کارشناس تولید محتوا دورکاری نیز می توانید درخواست استخدام خود را در این صفحه هم ثبت نمایید.

سایت استخدام طراح گرافیک

افرادی که دارای تخصص و مهارت کافی در زیمنه گرافیک هستند و با انواع نرم افزار های گرافیکی به صورت تخصصی کار کرده اند، می توانند با مراجعه به صفحه استخدام گرافیست درخواست خود را در این صفحه ثبت نمایند.

آموزش طراحی سایت از صفر تا صد رایگان

برای استخدام شدن به عنوان یک طراح وب سایت و یا یک پشتیبان سایت که کار های مربوط به وب سایت را انجام دهد، کارهایی نظیر:

  • مقاله نویسی و آپدیت مقالات سایت
  • ساخت صفحات اختصاصی برای وب سایت
  • ریسپانسیو سازی صفحات
  • برطرف کردن مشکلات فنی وب سایت
  • بروز رسانی قالب سایت و پلاگین های وب سایت
  • تهیه بکاپ مورد نیاز وب سایت
  • افزودن محصول و آپدیت به موقع محصولات
  • پیگیری سفارشات مشتری و غیره

شما نیاز به آموزش های تخصصی در این زمینه دارید که با مراجعه به صفحه آموزش طراحی سایت آریا تهران می توانید مهارت های مورد نیاز در این زمینه را بدست آورید.

پس از کسب مهارت و تخصص در زمینه طراحی سایت شما می توانید برای مواردی مثل:

  • استخدام کارآموز طراح سایت با حقوق مناسب
  • استخدام طراح وب سایت مسلط به وردپرس
  • کارآموزی طراحی وب سایت و غیره

اقدام نمایید، در ضمن از طریق راه های ارتباطی درج شده در این صفحه نیز می توانید از همکاران ما مشاوره دریافت کنید.

طراحی سایت پروژه محور

استخدام طراح سایت پروژه ای نیز یکی دیگر از نیاز های مبرم اکثر شرکت های طراحی سایت می باشد، به این دلیل که بسیاری از شرکت ها قرارداد های خود را با مجموعه های مختلف به صورت پروژه ای می بندند، پس در این صورت هدف آن ها از استخدام یک طراحی وب سایت کار کردن با وی به صورت پروژه ای است.

ماهیت کلی قرارداد های پروژه ای طراحی وب سایت به این صورت است که در قرارداد مربوطه قید می شود بابت میزان کاری که توسط طراح وب سایت انجام می شود وی سهم مشخصی را بر می دارد و شرکت مربوطه هم سهم مشخص خود را از پروژه بر می دارد، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط استخدام طراحی سایت پروژه ای از طریق راه های ارتباطی درج شده در ابتدای صفحه با همکاران ما تماس بگیرید.

سئوالات متداول در مورد استخدام طراح وب سایت؟

آگهی استخدام طراح وب سایت؟

برای ارسال رزومه کاری شما می توانید از طریق شماره تلفن های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ و ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۵ الی ۶ با تیم پشتیبان آریا تهران ارتباط برقرار نمایید، همچنین از طریق شماره واتساپ و تلگرام ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳ می توانید رزومه کاری و تحصیلی خود را جهت استخدام طراح سایت و یا استخدام کارآموز طراحی وب ارسال نمایید.

استخدام طراح سایت پروژه ای؟

در مجتمع فنی آریا تهران امکان استخدام طراحی سایت با قرارداد پروژه ای و یا دورکاری نیز وجود دارد.

شرایط استخدامی طراح سایت وردپرس به چه صورت است؟

یکی از پرتقاضا ترین فیلد های تخصصی در حوزه طراحی وب سایت مربوط به سیستم مدیریت محتوای وردپرس است، افرادی که تسلط کامل بر روی وردپرس را دارند در فایل رزومه ارسالی خود به صورت کامل مهارت های خود را درج کنند.

استخدام طراح سایت اصفهان؟

استخدام طراح سایت در اصفهان نیز برای افرادی که تمایل دارند با شعبه اصفهان مجتمع فنی آریا تهران همکاری داشته باشند نیز فراهم است.

استخدام طراح سایت تبریز؟

برای عزیزانی که ساکن تبریز هستند نیز امکان استخدام هم به صورت حضوری در شعبه تبریز آریا تهران و هم به صورت دورکاری با این مجموعه وجود دارد.

برای استخدام طراحی سایت در آریا تهران از چه شهرهایی می توان برای این مجموعه رزومه ارسال کرد؟

در مجموعه آریا تهران امکان استخدام طراح سایت در مشهد، استخدام طراح سایت در همدان، استخدام طراح سایت در کرج، استخدام طراح سایت رشت، استخدام طراح سایت شیراز، استخدام طراح سایت قزوین، استخدام طراح وب سایت در اهواز، استخدام طراح سایت کرمانشاه وجود دارد که افراد مختلف ساکن این شهر ها می توانند برای مجموعه آریا تهران رزومه خود را ارسال نمایند.