پورتال فنی حرفه ای

سازمان فنی حرفه ای، سازمانی است که دوره های مختلفی را برای افزایش سطح علمی افراد در جامعه برگزار می کند. دوره های برگزار شده در این سازمان، دارای آزمون می باشند و پس از برگزاری آزمون ها، به شرکت کنندگان دوره ها، یک گواهینامه اعطا خواهد شد. تمامی مراحل مربوط به ثبت نام در […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

سازمان فنی حرفه ای، سازمانی است که دوره های مختلفی را برای افزایش سطح علمی افراد در جامعه برگزار می کند. دوره های برگزار شده در این سازمان، دارای آزمون می باشند و پس از برگزاری آزمون ها، به شرکت کنندگان دوره ها، یک گواهینامه اعطا خواهد شد. تمامی مراحل مربوط به ثبت نام در دوره های فنی حرفه ای، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مشاهده نتایج آزمون و … در سایت فنی حرفه ای به نشانی portaltvto.com انجام می شود. با توجه به اهمیت پورتال فنی حرفه ای portaltvto در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با این سایت و جزئیات مربوط به آن آشنا کنیم.

پیش از مطالعه این مقاله پیشنهاد می کنیم مقاله دریافت مدرک فنی حرفه ای را مطالعه فرمایید.

پیشنهاد ویژه: برای دریافت مدرک گردشگری فنی حرفه ای می توانید از ثبت نام در دوره های گردشگری فنی حرفه ای شروع کنید.

پورتال سازمان فنی حرفه ای کشور

پورتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

پورتال سازمان فنی و حرفه ای، سامانه ای می باشد که از سوی سازمان فنی حرفه ای کشور برای ارائه خدمات غیر حضوری به شرکت کنندگان و متقاضیان شرکت در دوره های مختلف فنی حرفه ای به وجود آمده است. سایت portaltvto امکانات مختلفی را در خود گنجانده است که باعث می شود، شرکت کنندگان دوره های فنی حرفه ای، نیازی به مراجعه حضوری به مراکز سازمان فنی حرفه ای را نداشته باشند و بتوانند به صورت غیر حضوری انواع امور خود را انجام دهند.

ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای

اگر می خواهید که به پورتال فنی حرفه ای وارد شوید، می توانید از طریق لینک هایی که در بالا گذاشته شده است به این سایت ورود کنید. پس از ورود به سامانه می توانید از طریق کلیک کردن بر روی لینک های مختلف، به بخش های مختلفی که در این سامانه وجود دارد، وارد شوید و از امکانات آن استفاده کنید.

پورتال فنی حرفه ای کارت ورود به جلسه

افرادی که می خواهند کارت ورود به جلسه در پورتال فنی حرفه ای را دریافت کنند باید ابتدا به سایت سازمان فنی حرفه ای به نشانی portaltvto.com وارد شوند. پس از ورود به سایت، لازم است که متقاضیان دریافت کارت ورود به جلسه به بخش (دریافت کارت ورود به جلسه) وارد شوند تا سایت مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج برای آن ها باز شود. در صورتی که کارت ورود به جلسه آزمونی منتشر شده باشد، افراد می توانند با کلیک کردن بر روی گزینه مربوطه، کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند.

سایت سازمان فنی حرفه ای

سایت ثبت نام سازمان فنی و حرفه ای به نشانی www.portaltvto.com​، خود از بخش های مختلفی تشکیل شده است که امور مربوط به دوره های سازمان فنی حرفه ای را با سرعت و سهولت بیشتری انجام می دهد. بنابر این، این سامانه برای تمامی افرادی که قصد شرکت در دوره های سازمان فنی حرفه ای را دارند، بسیار مهم می باشد.

پورتال فنی حرفه ای نتایج آزمون

بعد از برگزاری آزمون های هر دوره ی فنی حرفه ای، افراد شرکت کننده در آزمون ها، باید منتظر اعلام نتایج آزمون خود باشند. مشاهده نتایج آزمون های فنی حرفه ای از طریق سایت سازمان فنی حرفه ای به نشانی portaltvto.com انجام می شود. بنابر این، آن دسته از افرادی که متقاضی مشاهده نتایج آزمون دوره های فنی حرفه ای هستند باید به سایت سازمان فنی حرفه ای وارد شوند و با ورود به بخش اعلام نتایج، نتیجه آزمون خود را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.

نحوه مشاهده نتایج در سایت فنی حرفه ای

افرادی که می خواهند نتایج فنی حرفه ای خود را مشاهده کنند، باید ابتدا وارد سایت portaltvto.com شوند و بر روی گزینه مشاهده نتایج کلیک کنند. در صفحه باز شده آزمون مد نظر خود را یافته و بر روی گزینه ” مشاهده ” کلیک کنید. سپس اطلاعات خواسته شده لازم را وارد کرده و نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایید.

پورتال فنی حرفه ای استعلام گواهینامه

از نمونه امکانات جدیدی که پورتال جامع فنی حرفه ای دارا می باشد، می توان به استعلام مدرک و یا همان گواهینامه افراد شرکت کننده در دوره های سازمان فنی حرفه ای اشاره کرد. افرادی که قصد دریافت گواهینامه خود را دارند، می توانند با ورود به بخش «استعلام گواهینامه» گواهینامه خود را استعلام بگیرند و در صورت نیاز فایل PDF مربوط به گواهینامه خود را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.

پیشنهاد ویژه: برای دریافت مدرک کامپیوتر فنی حرفه ای می توانید از ثبت نام در دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای شروع کنید.

نحوه استعلام مدرک فنی حرفه ای

به پورتال فنی حرفه ای ورود کنید و بر روی گزینه استعلام گواهینامه جدید کلیک کنید. سپس اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا از وضعیت مدرک خود مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات کامل تر و بیش تر در این زمینه پیشنهاد می کنیم مقاله استعلام مدرک فنی حرفه ای را مطالعه نمایید.

در این مقاله سعی کردیم پورتال فنی حرفه ای را برای شمل توضیح دهیم. امیدواریم مطالب مفید بوده باشند.

ثبت نام دوره های فنی و حرفه ای از طریق چه سایتی انجام می شود ؟

این ثبت نام از طریق سایت www.portaltvto.com انجام می شود که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده است.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فنی حرفه ای چه اطلاعاتی لازم است ؟

برای دریافت این کارت به وارد کردن اطلاعات فردی نیاز می باشد که نحوه دریافت کارت فنی حرفه ای در این مقاله گفته شده است.

برای استعلام مدرک فنی حرفه ای چه باید کرد ؟

همان طور که در این مقاله توضیح داده شد، برای استعلام مدرک فنی حرفه ای باید از طریق پورتال portaltvto اقدام نمایید.

اگر به مطالعه این مقاله علاقه داشتید پیشنهاد می کنیم مقاله های نتایج آزمون فنی حرفه ای و آزمون آنلاین فنی حرفه ای را نیز مطالعه کنید.