طراحی سایت مدرسه

طراحی وب سایت برای مدرسه توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران به صورت اختصاصی با ارائه ۳ ماه پشتیبانی رایگان، ارائه هاست حرفه ای رایگان مخصوص وب سایت های مدارس و وب سایت های آموزشی و همچنین ارائه پکیج آموزش مدیریت سایت مدرسه انجام می شود، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی و ساخت […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

طراحی وب سایت برای مدرسه توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران به صورت اختصاصی با ارائه ۳ ماه پشتیبانی رایگان، ارائه هاست حرفه ای رایگان مخصوص وب سایت های مدارس و وب سایت های آموزشی و همچنین ارائه پکیج آموزش مدیریت سایت مدرسه انجام می شود، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی و ساخت وب سایت مدرسه به صورت اختصاصی شما می توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا این که از طریق ایمیل arya.tehran3@gmail.com درخواست خود را ثبت نمایید.

سایت مدرسه چیست

وب سایت مدرسه دو عملکرد اساسی دارد، اولین مورد این است که به عنوان یک پایگاه داده آنلاین از اطلاعات برای دانشجویان، والدین و اساتید فعلی عمل کند، دوم این است که مدرسه را در بهترین حالت خود به نمایش بگذاریم و دانش آموزان و والدین بالقوه را ترغیب کنیم تا ثبت نام نمایند.

درواقع طراحی سایت برای مدرسه به دانش آموزان و والدین آن ها کمک می کند که از طریق بستر مجازی به راحتی بتوانند با ساختار مدرسه آشنا شوند و با کسب اطلاعات مورد نیاز خود در مورد امکانات مدرسه با دهنیت بهتری اقدام به ثبت نام نمایند.

در سایت مدرسه می توان امکان ثبت نام دانش آموز جدید و به عبارتی عضوگیری وجود داشته باشد که هرچه این امکانات سایت بیشتر باشد مدرسه را حرفه ای تر به مخاطب نشان می دهد.

توجه» به منظور دریافت مشاوره رایگان از تیم طراحی سایت آریا تهران می توانید به صفحه طراحی سایت در تهران مراجعه نمایید.

طراحی سایت مدرسه با وردپرس
طراحی سایت مدرسه با وردپرس

طراحی سایت مدرسه با وردپرس

طراحی سایت مدارس به کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از متداول ترین روش هایی است که به شما کمک می کند که یک وب سایت مدرسه را به صورت اختصاصی طراحی و پیاده سازی نمایید، وب سایت های وردپرسی از آن جا که به صورت متن باز هستند این امکان را به شما می دهند که هم طراحی سایت برای مدارس را به صورت اختصاصی انجام دهید و هم این که از قالب های آماده وردپرسی برای ساخت وب سایت مدرسه کمک بگیرید، ضمنا اگر تمایل دارید که خودتان شخصا ساخت سایت با وردپرس را یاد بگیرید می توانید به صفحه آموزش طراحی سایت با وردپرس مراجعه نمایید.

قیمت طراحی سایت مدرسه
قیمت طراحی سایت مدرسه

قیمت طراحی سایت مدرسه

قیمت طراحی سایت مدرسه بر اساس امکاناتی که در آن اعمال شده است تعیین می شود، برای مثال قیمت طراحی سایت مدرسه ای که در آن قابلیتی مانند برگزاری کلاس آنلاین وجود دارد با سایت مدرسه ای که صرفا در آن اطلاع رسانی اتفاق می افتد با یکدیگر متفاوت است.

حدود قیمت طراحی سایت مدرسه در آریا تهران از ۴ الی ۵ میلیون تومان به بالا می باشد و بر اساس امکاناتی که ما برای شما در سایت قرار می دهیم این هزینه ها متغیر می باشد، به عنوان مثال هزینه طراحی سایت مدرسه هوشمند با هزینه طراحی سایت مدرسه ابتدایی که امکانات کمتری دارد متفاوت است.

شما می توانید بری اطلاع از هزینه طراحی سایت مدرسه با همکاران ما در آریا تهران تماس بگیرید تا علاوه بر اطلاع از قیمت طراحی سایت مدرسه ارزان مشاوره رایگان برای انواع خدمات در سایت مورد نظر خود دریافت کنید، همچنین می توانید با مراجعه به صفحه قیمت طراحی سایت با کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران تماس بگیرید.

طراحی سایت مدرسه ارزان

وقتی یک مدرسه در دنیای امروز سایت حرفه ای داشته باشد می تواند نظرات دانش آموزان و والدین بیشتری را به خود جلب کند و همین امر سبب شود ثبت نام در این مدارس بیشتر اتفاق بی افتد، در طراحی سایت مدرسه باید نکات خاصی رعایت شود که اولا این سایت محیط کاربرپسندی داشته باشد و همه افراد در هر سطحی بتوانند در آن فعالیت کنند و مانع و محدودیتی برای کار با سایت برای آن ها وجود نداشته باشد.

نکته دیگری که باید برای طراحی سایت مدرسه رعایت شود این است که این سایت باید سرعت خوبی داشته باشد زیرا سرعت لود شدن در سایت های آموزشی یک امر بسیار مهم است و اگر یک سایت آموزشی سرعت پایینی داشته باشد نمی تواند در زمان درست پاسخگو باشد و سبب نارضایتی کاربان می شود.

باتوجه به این که قصد دارید در سایت مورد نظر خود چه امکاناتی قرار دهید سایت شما در رده سایت های حرفه ای و متوسط قرار می گیرد، بهتر است ساخت سایت مدرسه را به یک شرکت طراحی سایت حرفه ای بسپارید تا مطمئن باشید که تمام امکانات به صورت تخصصی در آن قرار می گیرند و در نهایت از شما هزینه مناسبی دریافت می شود.

طراحی سایت مدرسه ارزان یکی از گزینه هایی که مدیران مدرسه همیشه به دنبال آن هستند اما تعداد شرکت هایی که این خدمات ساخت سایت مدرسه را با قیمت ارزان انجام می دهند بسیار محدود می باشد، آریا تهران یکی از شرکت هایی که خدمات طراحی سایت ارزان در کوتاهترین زمان را ارائه می دهد و شما می توانید از دیگر خدمات پشتیبانی سایت ما نیز بهره مند شوید.

خرید سایت مدرسه

ممکن است که برخی از افراد برای ساخت و راه اندازی وب سایت مدرسه با محدودیت زمانی مواجه باشند که در این صورت باید با خرید وب سایت آماده در کمترین زمان وب سایت مورد نظر خود را راه اندازی نمایند، برای این منظور شما می توانید به صفحه خرید سایت آریا تهران مراجعه نمایید و در این صفحه قالب های آماده ویژه وب سایت های مدارس را مشاهده نمایید.

ساخت سایت مدرسه رایگان

افرادی که به دنبال ساخت سایت برای مدرسه به صورت رایگان و با کمترین هزینه ممکن هستند می توانند خودشان مهارت های طراحی و ساخت وب سایت مدرسه را یاد بگیرند، برای این منظور این افراد می توانند در دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران شرکت نمایند و علاوه بر یادگیری ساخت یک وب سایت جامع و پویا برای مدارس در انتهای دوره آموزشی خود نیز می توانند مدرک معتبر فنی و حرفه ای را دریافت کنند.

البته اگر که هدف شما از ساخت وب سایت مدارس در نظر گرفتن امکانات پیشرفته ای برای وب سایت مورد نظر است، برای این منظور شما باید مهارت های تخصصی بیشتری را یاد بگیرید، به عنوان مثال باید به زبان های برنامه نویسی سمت وب نیز مسلط باشید که مثلا بتوانید یک افزونه اختصاصی برای وب سایت مدرسه بسازید که برای یادگیری مهارت های حرفه ای طراحی سایت و تبدیل شدن به یک وب مستر حرفه ای نیز می توانید در دوره تخصصی وب مستر تهران شرکت نمایید.

طراحی سایت مدارس با HTML و CSS

شما می توانید قالب صفحات وب سایت مورد نظر خود را به کمک HTML و CSS طراحی نمایید، در صورتی که علاقه مند هستید HTML و CSS را به صورت تخصصی یاد بگیرید می توانید در کلاس html مجتمع فنی آریا تهران شرکت نمایید، با شرکت در این کلاس های تخصصی علاوه بر یادگیری HTML و CSS شما می توانید مدرک معتبر فنی حرفه ای را نیز اخذ نمایید.

ضمنا با مراجعه به صفحه پروژه html و css دانشجویی رایگان شما می توانید نمونه قالب های ساخته شده برای وب سایت مدارس را در این صفحه مشاهده نمایید.

طراحی سایت مدارس با PHP

زبان برنامه نویسی PHP یکی از زبان های پرطرفدار و قدرتمندی است که شما می توانید از این زبان برنامه نویسی برای ساخت انواع وب سایت ها بویژه وب سایت های مدارس و وب سایت های آموزشی استفاده نمایید، در صورتی که شما هم جز علاقه مندان به یادگیری زبان برنامه نویسی PHP هستید می توانید در دوره php مقدماتی شرکت نمایید و در این دوره با مباحث مقدماتی PHP آشنا شوید، در ضمن اگر تمایل دارید که ویدئو های آموزش رایگان PHP را مشاهده نمایید، همکاران ما در صفحه فیلم آموزش طراحی سایت با php رایگان یک سایت فروشگاه اینترنتی را با PHP به صورت کامل ساخته اند و فیلم آموزش آن را در این صفحه درج کرده اند که این فیلم های آموزشی برای شروع یادگیری می تواند به شما کمک نماید.

طراحی و سئو وب سایت مدارس

بسیاری از وب سایت ها پس از پروسه طراحی و ساخت برای این که خدمات آن ها در صفحات اول موتور جستجوی گوگل مشاهده شود نیاز به سئو و بهینه سازی دارند، به عنوان مثال یک کاربر وقتی که سرچ می کند بهترین مدرسه در تهران و یا مدرسه هوشمند در تهران وب سایت شما را در صفحه اول گوگل مشاهده نماید، در صورتی که شما پس از ساخت سایت خود هدف سئو و بهینه سازی کلمات کلیدی آن را دارید می توانید به صفحه خدمات سئو سایت حرفه ای مراجعه نمایید و در این صفحه با خدمات سئو شرکت آریا تهران آشنا شوید.

همچنین می توانید با مراجعه به صفحه مشاوره سئو از بهترین متخصصین سئو سایت در ایران مشاوره تخصصی سئو را دریافت نمایید.

مزایای طراحی سایت مدرسه

با تقاضای بیشتر برای وب‌ سایت‌ های مدارس حرفه ای در سراسر جهان، می‌ توان گفت که این امر مخصوصا با شیوع ویروس کرونا به یک ضرورت مطلق تبدیل شده است، قبل از اینکه بخواهید یک سایت مدرسه بسازید برخی از مزایای داشتن یک وب سایت مدرسه را با هم بررسی می کنیم:

تاثیر مثبت در دید ثبت نام کنندگان

بسیاری از مدارس برای افزایش ثبت نام خود با یکدیگر در رقابت هستند، بنابراین استفاده از وب سایت حرفه ای مدرسه خود برای ایجاد یک تاثیر اولیه قوی و مثبت بسیار مهم است. این فرصتی است تا امتیازات مدرسه خود اطلاع دهید و ثابت کنید که چرا مدرسه شما برجسته است.

دانش آموزان و والدینی که می خواهند برنامه تحصیلی مدرسه، فعالیت های فوق برنامه، جوایز کسب شده توسط دانش آموزان و مدرسه و کارنامه دانش آموزان را مشاهده کنند، از وب سایت مدرسه شما بازدید خواهند کرد.

موفقیت زمانی اتفاق میفتد که کاربران سایت با بخش های مختلف سایت تعامل بیشتری داشته باشند و مدرسه شما را از میان سایر مدارس انتخاب کنند و ثبت نام مدرسه افزایش پیدا کند.

اطلاع رسانی به والدین و دانش آموزان

اطلاعیه ها و رویداد های مهم معمولا در وب سایت مدرسه گنجانده می شوند، اولین هدفی که طراحی سایت مدرسه ارزان دنبال می کند اطلاع رسانی به والدین، دانش آموزان، معلمین و کارکنان مدرسه است و یک سایت باید بخشی برای اطلاعیه های مهم شته باشد که در همان صفحه اصلی به کاربران نمایش داده شود.

نمایش کارنامه هر دانش آموز به والدینش از دیگر خدماتی است که باید در سایت مدرسه ارائه شود.

مدیریت آسان امور مدرسه

سایت مدرسه حرفه ای به عنوان یک بستر مجازی عمل می کند که مدیر مدرسه و سایر کارکنان می توانند بر حسب نوع دسترسی خود امور محول شده به آن ها را مدیریت کنند، تعیین تکالیف، ارسال نمرات و حتی برگزاری امتحانات به صورت آنلاین، همه راه هایی هستند که دنیای پبشرفته ما به سمت راحتی دانش آموزان در سایت اعمال می شود.

در مورد راحتی انجام امور امکان افزودن فرم‌ ها و پذیرش پرداخت‌ ها در وب‌سایت شما به والدین این امکان را می‌ دهد که ثبت‌نام، پیش ثبت‌نام و پرداخت شهریه فرزندشان را به صورت آنلاین انجام دهند.

افزایش مشارکت در امور مدرسه

شما می توانید کلاس های ویدیویی، کلاس های آفلاین و جلسات متعدد را مستقیما در وب سایت مدرسه خود قرار دهید، این بسیار مفید است زمانی که مدارس تعطیل هستند، یا در مواردی که دانش آموز یا والدین نمی توانند شخصا در یک مراسم مدرسه شرکت کنند بتوانند امور مدرسه را پیگیری کنند و در این امور شرکت کنند.

شما می توانید یک انجمن برای والدین، دانش آموزان و معلمان در وبسایت حرفه ای مدرسه ایجاد کنید و مباحث را به صورت آنلاین پیش ببرید که در این انجمن ها به موضوعات مربوط به مدرسه بپردازند. برگزاری جلسه اولیا و مربیان مخصوصا در شرایطی که امروزه همه شاغل هستند در این فضای مجازی کار ر بسیار راحت کرده و سبب شده والدین شاغل تعامل بیشتری با مدرسه داشته باشند و پیگیر امور فردانشان در مدارس باشند.

توجه» برای سفارش ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی به صورت اختصاصی و با قیمت مناسب به صفحه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان مراجعه نمایید.

چگونه برای مدرسه سایت بسازیم

هدف از طراحی وب سایت مدرسه دستیابی به تعادل مناسب بین کاربان سایت و اولیا و مربیان است. در حالی که ارزش‌ها و روحیه مدرسه شما با عناصر بصری جذاب منعکس می شود، وب‌سایت شما باید آموزنده باشد و در عین حال جذابیت های بصری لازم برای جذب کاربان را داشته باشد. در این قسمت میخواهیم نحوه طراحی سایت مدرسه ارزان را با هم بررسی کنیم.

توجه به تجربه کاربری

از آنجایی که مخاطبان سایت شما نسبت به سایر سایت ها متفاوت است باید در سایت تان تجربه کاربری خوبی ایجاد کنید و محیط سایت را کاربر پسند بسازید تا همه بتوانند به راحتی با بخش ها مختلف آن تعامل برقرار کنند. (توجه» برای تدوین استراتژی مناسب برای ساخت وب سایت های حرفه ای شما ابتدا نیاز دارید در مورد رشته طراحی وب سایت یکسری اطلاعات جامع داشته باشید تا با مفاهیم تخصصی مانند قواعد ux&ui در طراحی وب سایت آشنا شوید که برای بدست آوردن دانش کافی در این زمینه پیشنهاد می کنیم که مقاله رشته طراحی سایت را مطالعه نمایید.)

سایت را کاملا واضح بسازید تا کاربران با ورود به آن بتوانند مسیری که قرار است نیاز خود را برطرف کنند را به سرعت پیدا کرده و به هدف نهایی خود برسند. وجود یک منو که بتواند کاربران را به مقصود نهایی خود برساند در این راستا میتواند کاربران را بسیار کمک کند تا تجربه کاربری خوبی از سایت شما داشته باشند.

نکات اضافی طراحی وب که ظاهر حرفه ای سایت مدرسه ویژه شما را بهبود می بخشد عبارتند از: استفاده از زبان سلیس و ساده ، وجود دکمه های به جا برای تعامل بیشتر و حفظ سلسله مراتب بصری در طراحی سراسر صفحات سایت مدرسه.

ایجاد بستر مناسب برای ثبت نام کاربران در وب سایت

وب سایت هایی نظیر وب سایت مدارس حتما باید دارای یک بخش اختصاصی برای ثبت نام کاربران باشند، تیم برنامه نویسی شرکت آریا تهران یک پلاگین اختصاصی به منظور ثبت نام کاربران در وب سایت مدارس را ساخته اند که شما می توانید با مراجعه به صفحه افزونه ثبت نام وردپرس جهت خرید این پلاگین اختصاصی اقدام نمایید.

همچنین اگر تمایل دارید که قالب صفحه ثبت نام کاربران در وب سایت مدرسه را به کمک HTML و CSS شخصا طراحی نمایید می توانید به صفحه ساخت صفحه لاگین با html مراجعه نمایید.

صفحه درباره مدرسه داشته باشید

در زمان طراحی برای مدرسه یک صفحه درباره ما ایجاد کنید که تاریخچه مدرسه شما را با ثبت نام کنندگان احتمالی بیان کند و آن ها را در جریان پیشینه و افتخارات مدرسه تان قرار دهد. شما در این صفحه میتوانید دستاوردها و برنامه های آینده مدرسه خود را ارائه دهید.

در این صفحه باید نکات تمایز خود با سایر مدارس را بازگو کنید ولی سعی کنید غلو نکنید زیرا کاربا متوجه این موضوع میشود و مردسه شما را برای ثبت نام انتخاب نمیکند. در این صفحه از افتخارات و مقام های کسب شده توسط مدرسه صحبت کنید و سعی کنید تمام مسائلی که مربوط به تاریخچه مدرسه تان است را به صورت ساختار یافته بیان کنید.

تصاویر و ویدیو های با کیفیت اضافه کنید

بخشی از نمایش دستاوردهای مدرسه شما با به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های محیط مدرسه اتفاق میفتد. شما میتوانید از راه های متنوع برای آپلوود تصاویر و فیلم ها در سایت تان استفاده کنید ولی دقت داشته باشید که این فیلم اه و تصاویر با کیفیت و در عین حال کم حجم باشد.

سعی کنید بری گالری تصاویر از اسلایدر تصاویر استفاده کنید که نظر کاربران را جلب کند ولی دقت داشه باشید برای این کار از افزونه تا حد امکان استفاده نکنید زیرا این کار میتواند سرعت سایت شما را کاهش دهد.

به خاطر داشته باشید که هر راهی که برای نمایش عکس‌ها و ویدیوهای خود انتخاب می‌کنید، باید مطمئن شوید که تنها با استفاده از تصاویر با کیفیت بالا تأثیر آن‌ها را به حداکثر می‌رسانید.

ایجاد فرم عضویت

شما میتوانید برای دیافت اطلاعات کاربران تان از آن ها بخواهید برای دریافت یک سری خد مات اطلاعات شان را در یک فرم وارد کنند. اطلاعات این فرم برای شما ارسال میشود و شما میتوانهید از اطلاعاتی که کاربارن تان وارد کرده اند برای موارد مختلف استفاده کنید. در نهایت می توانید امکان عضوگیری را به سایت تان اضافه کنید. با این کار والدین و دانش آموزان و معلمین می توانند با سطح دسترسی های مختلف ثبت نام کنند تا امور خود را از طریق پنل اختصاصی پیگیری کنند.

از این مکان مناسب و ایمن می‌توان برای بارگذاری تکالیف و نمرات، ایجاد انجمن‌های والدین و معلمان و موارد دیگر استفاده کرد.

ایجاد تقویم آموزشی

تعداد زیاد رویداد های سالانه مدرسه می تواند بسیار زیاد باشد ، به ویژه برای والدین شاغل با برنامه های فشرده. افزودن یک تقویم آموزشی آنلاین این اطمینان را حاصل می کند که همه اعضای مدرسه به راحتی به برنامه رویدادهای سال تحصیلی شما دسترسی دارند. آن را با تقویم‌ های Google کاربران (یا هر برنامه آنلاین دیگری) همگام‌ سازی کنید تا بتوانید قبل از رویداد یادآوری‌هایی را برای والدین ارسال کنید و حضور را بهبود ببخشید.

ریسپانسیو کردن صفحات سایت

اکثر مردم این روزها از طریق تلفن های هوشمند در اینترنت جستجو می کنند، بنابراین مهم است که مطمئن شوید وب سایت مدرسه شما دارای نسخه سازگار با موبایل است. امروزه طراحی وب سایت ریسپانسیو برای انواع وب سایت ها آسان تر از همیشه است و می تواند تأثیر مثبتی بر عملکرد وب سایت شما داشته باشد. ناگفته نماند که این امر تجربه کاربری بازدیدکنندگان شما را تقویت خواهد کرد.

ایجاد پایگاه داده مدرسه رایگان

وب سایت مدارس نیز مانند هر وب سایت دیگری نیاز به یک نرم افزار پایگاه داده قدرتمند دارد که اطلاعات مورد نیاز و ضروری در آن درج شود، معمولا برای وب سایت های مدارس و وب سایت های دانشگاهی از نرم افزار های پایگاه داده قدرتمند نظیر نرم افزار های My-SQL ، SQL SERVER و یا نرم افزار هایی نظیر Oracle استفاده می شود.

توجه» برای سفارش ساخت وب سایت فروشگاه آموزشگاه موسیقی به صورت اختصاصی و با قیمت مناسب به صفحه طراحی سایت آموزشگاه موسیقی مراجعه نمایید.

ایجاد نرم افزار مدرسه رایگان

برای مدیریت ارتباط هر چه بهتر با دانش آموزان و همچنین والدین دانش آموزان مدرسه بهتر است که در کنار طراحی و ساخت وب سایت مدارس، یک نرم افزار سی آر ام نیز ساخته شود، در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری را در مورد نرم افزار های سی آر ام بدست آورید می توانید مقاله آموزشی نرم افزار سی ار ام چیست را مطالعه نمایید.

نمونه سایت مدرسه

ما برای آن که شما بتوانید بیشتر با نمونه سایت های ما آشنا شوید و ساخت سایت حرفه ای مدرسه تان را به ما بسپارید تعدادی نمونه سایت مدارس را در این قسمت آورده ایم. در این قسمت شما میتوانید با نمونه کار های آریا تهران بیشتر آشنا شوید و با مقایسه رزومه کاری ما با سایر شرکت های طراحی سایت و مقایسه هزینه طراحی سایت مدرسه ارزان آریا تهران را برای ساخت سایت انتخاب کنید.

نبا مونه سایت مدارس می توانید برای ساخت سایت مدرسه تان ایده بگیرید و یک سایت حرفه ای برای سایت تان سفارش دهید. اگر می خواهید نمونه سایت مدارس بیشتر را به شما نمایش دهیم می توانید در قسمت دیدگاه ها ایمیل تان را بنویسید تا رزومه کاری و نمونه سایت های ساخته شده توسط آریا تهران ا در قالب pdf برای شما ارسال کنیم.

استخدام طراح سایت مدرسه

افرادی که به مهارت های ساخت وب سایت مسلط هستند و تمایل دارند که در یک شرکت معتبر طراحی سایت و برنامه نویسی چه به صورت حضوری و چه به صورت دورکاری مشغول به کار شوند، می توانند به صفحه استخدام طراح وب سایت مبتدی تهران مراجعه نمایند و در این صفحه رزومه کاری و تحصیلی خود را برای کارشناسان شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران ارسال نمایند.

سوالات متداول؟

سفارش طراحی سایت مدارس به چه صورت است؟

شما می توانید جهت سفارش ساخت وب سایت مدارس با شماره تلفن ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و یا این که از طریق ایمیل arya.tehran3@gmail.com درخواست خود را ثبت نمایید.

طراحی و ساخت وب سایت مدارس چقدر زمان نیاز دارد؟

برای ساخت سایت مدرسه به صورت اختصاصی حداقل ۳۰ روز و حداکثر ۴۵ روز زمان نیاز است که وب سایت مورد نظر به صورت کامل طراحی و پیاده سازی شود.

شرکت دیجیتال مارکتینگ آریا تهران جهت طراحی و ساخت سایت مدرسه چه امکاناتی را به مشتریان خود ارائه می دهد؟

تیک متخصص آریا تهران قالب وب سایت مدرسه را به صورت اختصاصی و حرفه ای طراحی می کند و همچنین خدماتی مانند ۳ ماه پشتیبانی رایگان، ارائه پکیج آموزش مدیریت وب سایت و همچنین هاست حرفه ای مخصوص وب سایت مدارس را به مشتریان خود ارائه می دهد.