افزونه زرین پال برای ووکامرس

استفاده از درگاه پرداخت زرین پال یکی از سریع ترین و امن ترین راه های دریافت درگاه پرداخت اینترنتی می باشد.

ما در این مقاله اقدام به آموزش نصب درگاه پرداخت زرین پال برای وردپرس و افزونه ووکامرس نموده ایم.

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

همانطور که می دانید ما به طور کلی دو جور درگاه پرداخت واسط و مستقیم داریم. برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم بانکی مانند بانک ملت و یا سامان و… ما نیاز به دریافت اینماد و طی کردن مراحل خیلی زیادی داریم لذا بسیاری از کسب و کار های امروزی از درگاه های واسط بانکی استفاده می کنند. در این میان درگاه واسط زرینپال یکی از امن ترین و همنچنین بهترین درگاه واسط می باشد که مراحل دریافت آن بسیار ساده و البته رایگان نیز می باشد.

برای دریافت درگاه پرداخت زرین پال نیاز از که شما در سایت زرین پال ثبت نام نمایید و مراحل دریافت درگاه پرداخت را نیز طی کنید. پس از دریافت درگاه پرداخت زرین پال به شما یک مرچند کد داده می شود. فرض ما این است که شما در این آموزش این مرچند کد را دارید و حالا می خواهید درگاه پرداخت را بر روی سایت وردپرسی و یا افزونه ووکامرس ست کنید.

با شرکت در کلاس های بهترین دوره وردپرس مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید و به سرعت کسب درآمد کنید.

نصب و فعال سازی درگاه پرداخت زرین پال برای وردپرس

خب در گام اول شما می بایست افزونه درگاه پرداخت زرین پال برای ووکامرس را از این لینک دانلود نمایید.

سپس به سایت وردپرسی خود بروید وارد بخش افزونه ها -> افزونه بروید. سپس مانند تصویر روی گزینه بارگذاری کلیک نمایید و فایل زیپ دانلود شده را انتخاب کنید و سپس روی گزینه ok کلید کنید. حالا برای نصب افزونه روی گزینه نصب افزونه کلیک کنید. پس از چند ثانیه که افزونه نصب شد روی دکمه فعالسازی کلیک کنید تا افزونه درگاه پرداخت زرین پال برای ووکامرس فعال شود.

نصب درگاه پرداخت زرین پال بر روی وردپرس و ووکامرس

خب بعد از فعال سازی زرین پال شما می بایست وارد بخش ووکامرس -> پیکربندی -> پرداخت ها در این قسمت خواهید دید که علاوه بر گزینه های پرداخت مختلف گزینه زرین پال نیز اضافه شده است. ابتدا مانند تصویر روی گزینه فعال سازی آن کلیک کنید سپس روی دکمه مدیریت و یا manage کلیک کنید.

افزودن درگاه پرداخت به زرین پال به وردپرس

در این قسمت در گام اول شما باید مرچنت کد یا کد درگاه پرداخت را وارد بخش مشخص شده ۱ یا مرچنت کد وارد نمایید. حالا می توانید با توجه به توضیحات مشخص شده اقدام به تغییر پیغام هایی که افزونه زرین پال به مخاطب بعد از خروج از درگاه پرداخت نشان می دهد مثل اینکه خریدش موفق بوده یا نه تغییرات لازم رو اجرا نمایید.

درگاه پرداخت زرین پال برای ووکامرس و وردپرس

در نهایت هم که می توانید روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید. در نظر داشته باشید که تیک گزینه فعال سازی درگاه مستقیم زرین گیت حالتی است که شما با پرداخت هزینه ای می به زرین پال می توانید یک درگاه مستقیم از اون بگیرید که متعلق به یه بانک می باشد. همچنین به این  نکته توجه داشته باشید که این آموزش برای فعال سازی درگاه پرداخت زرین پال روی فروشگاه ووکامرسی بود نه وردپرس خام.

در صورتی که شما شما هیچ فروشگاه یا افزونه فروشگاه سازی ندارید اما می خواهید یک کالا یا خدمتی را به فروش برسانید می توانید از دیگر افزونه هایی که برای ووکامرس تولید شده است در این لینک استفاده کنید.

در بخش زیر توضیحاتی مبنی بر اینکه درگاه پرداخت زرین پال چه ویژگی هایی داره و اینا برای شما عنوان شده است.

ویژ‌گی های درگاه پرداخت زرین پال

افزونه زرین پال (مطالعه بیشتر: افزونه چیست ) یک افزونه درگاه پرداخت می باشد که برای وردپرس قابل استفاده است، درگاه پرداخت قسمتی است که افراد می توانند به صورت اینترنتی پول واریز کنند و چیزی را از اینترنت بخرند،جهت دانلود افزونه زرین پال تنها کافیست که روی دکمه زیر کلیک کنید.

اگر اطلاعات بیشتری برای نصب درگاه پرداخت بانکی در سایت تان دارید و میخواهید درگاه پرداخت مستقیم در سایت تان نصب کنید پیشنهاد میکنیم حتما مقاله نصب درگاه پرداخت در وردپرس را بخوانید.

افزونه زرین پال چه مزیتی دارد؟

مزیت

مزیت این افزونه در این مورد است که شما می توانید بدون نیاز به کد نویسی و یا استفاده از برنامه خاصی درگاه پرداخت خود را روی وبسایت راه اندازی کنید.همچنین از دیگر مزیت های این افزونه می توان به رایگان بودن آن اشاره کرد که به شما کمک خواهد کرد که بدون نیاز به پرداخت پول به یک برنامه نویس بتوانید به سرعت درگاه پرداخت آنلاین خود را راه اندازی کنید.

افزودن زرین پال برای وردپرس

همانطور که می‌دانید زرین پال یک درگاه واسطه می باشد که بین شما و بانکی که قرار است پول داخل آن قرار بگیرد واسطه می شود و برای مدتی مبلغ را درون خود نگه میدارد، این مدت معمولاً ۲۴ ساعت است و اگر از قسمت کاربری ویژه آن استفاده کنید و سریع تر انتقال پول انجام می شود.

تخفیف ویژه  آموزش سئو

زرین پال به شما کمک خواهند کرد که بدون نیاز به بانک بتوانید پول پرداخت کنید یعنی برای گرفتن پول به صورت اینترنتی نیازی به گرفتن نماد اعتبار الکترونیکی و کسب مجوز لازم از بانک نخواهید داشت.

البته در نظر داشته باشید که خود زرین‌پال شما را احراز هویت خواهد کرد و از شما مدارکی مبنی بر اینکه کار غیر قانونی صورت می‌گیرد میخواهد که باید این مدارک را به آنها ارسال کنید،جهت دانلود افزونه و یا پلاگن زرین‌پور کافی است که روی دکمه زیر را بزنید.

پرداخت اینترنتی زرین پال چیست

زرین پال در وردپرس به عنوان یک درگاه واسط پرداخت اینترنتی عمل می کند و میان درگاه بانک مورد نظر کاربر و وبسایت شما به عنوان یک واسط می باشد.

به همین دلیل به این درگاه درگاه واسطه ای نیز گفته می شود که در این روش شرکتی که خدمات درگاه پرداخت واسطه ای ارائه می دهد به سرعت اطلاعات را از درگاه پرداخت بانک مورد نظر دریافت و به حساب صاحب سایت واریز می‌کند.

یکی از راه‌های افزودن درگاه پرداخت بانکی برای سایت بوکا مرسی استفاده از درگاه پرداخت مستقیم می باشد که این کار در گفته های زیادی داشته و زمان زیادی را از شما می‌گیرد.

به همین دلیل پیشنهاد می شود که از ساخت درگاه پرداخت زرین پال و اتصال ووکامرس به زرین پال برای ساخت سایت فروشگاهی تازه تاسیس خود استفاده کنید.

برای آنکه بتوانید درگاه پرداخت زرین پال برای ووکامرس دریافت کنید باید در وب سایت زرین پال ثبت نام کرده و کد درگاه پرداخت اینترنتی واسط دریافت کنید.

مرچنت کد چیست

سوال برای شما هم پیش آمده باشد که مرچنت کد زرین پال چیست. مرچنت کد یا merchant code کد ۳۶ کاراکتری می باشد که به صورت یکتا و منحصر به فرد برای هر کسب و کار اختصاص داده می‌شود و از این کد برای درخواست درگاه پرداخت بانکی در سایت استفاده می شود.

مرچنت کد بعد از نصب افزونه زرین پال برای وردپرس و ثبت نام در سایت زرین پال وارد کردن اطلاعات هویتی به صاحب سایت ارسال می شود تا بتواند با مرچنت کد زرین پال برای دریافت درگاه زرین پال اقدام کند.

افزونه زرین پال ووکامرس

افزونه ووکامرس زرین پال برای قرار دادن یک درگاه پرداخت وردپرس مورد استفاده قرار می گیرد. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که زرین پال چیست و آیا پرداخت درگاه زرین پال واقعیت دارد؟ (مطالعه بیشتر : افزونه ووکامرس چیست )

شرکت زرین پال از برترین شرکت های ایرانی ارائه دهنده سرویس های پرداخت آنلاین واسط در سایت های آنلاین می باشد. وب سایت معتبر افزونه زرین پال ووکامرس را ارائه داده است که میتوانید با نصب افزونه زرین پال وردپرس درگاه پرداخت امن را به سایت تان اضافه کنید.

دانلود افزونه زرین پال برای ووکامرس از طریق بخش افزونه ها در منوی پیشخوان وردپرس انجام می شود و شما با دانلود افزونه پرداخت امن زرین پال برای ووکامرس می توانید بخش پرداخت را در سایت فروشگاهی خود راه اندازی کنید. (اگر با بخش های مختلف پیشخوان وردپرس آشنایی ندارید برای آن که قسمت های مخفی پیشخوان را بیشتر بشناسید مقاله پیشخوان وردپرس را بخوانید.)

ممکن است به دلیل قدیمی بودن ورژن وردپرس و یا ووکامرس سایت شما دانلود افزونه زرین پال برای وردپرس با ارور روبرو شود و شما نتوانید از قابلیت‌های این افزونه در سایت تان استفاده کنید.

در این حالت بهتر است افزونه درگاه پرداخت زرین پال وردپرس را از سایت های معتبر دانلود کنید. قدرت داشته باشید که در زمان دانلود پلاگین زرین پال برای وردپرس ورژن آن با ورژن وردپرس ووکامرس شما همخوانی داشته باشد.

آموزش پلاگین زرین پال

همانطور که گفته شد پلاگین زرین پال این امکان را به شما میدهد که بدون نیاز به گرفتن درگاه از بانک که انجام آن سخت می باشد و انتقال پول را انجام دهید.استفاده از پلاگین زرین پال سخت می باشد و برای انجام آن تنها کافی است که این پلاگین را روی وردپرس نصب کنید و سپس وارد قسمت پنل کاربری خود در زرین پال شده و مرچنت آیدی خود را به پلاگین بدهید در این صورت دیگر چیز ها به صورت اتوماتیک تنظیم خواهد شد و می توانید به وسیله پلاگین زرین پال درگاه پرداخت داشته باشید.

اگر علاقه مند به یادگیری قابلیت های ویندوز و کامپیوتر هستید، آموزشگاه آریا تهران معتبر ترین آموزشگاه کامپیوتر در شهر تهران برای خرید مدرک icdl پذیرای شما علاقه مندان به علوم کامپیوتر و IT می باشد. شما می توانید در مجتمع فنی و حرفه ای آریاتهران پیشرفته ترین آموزش icdl را دریافت نمایید.

چرا بسیاری از افراد از پلاگین زرین پال استفاده می کنند؟

دلیل استفاده افراد از پلاگین زرین پال در این می باشد که این پلاگین به سرعت می توانند درگاه پرداخت شما را راه اندازی بکند و برای راه اندازی درگاه پرداخت توسط پلاگین زرین پال تنها نیاز است که داخل این وب سایت ثبت نام کنید مشخصات خود را وارد کنید و در قسمت آزمایشگاه پلاگین مورد نظر را دانلود کنید.

مهمترین دلیلی که از این پلاین استفاده میشود این است که به راحتی نصب میشود و هیچ خطایی در زمان نصب رخ نمیدهد. اگر نمیدانید چطور باید یکافزونه رانصب کنید حتما مقاله جامع آموزش نصب افزونه وردپرس را بخوانید.

آیا زرین پال فقط برای وردپرس می باشد؟

خیر زرین پال تنها روی وردپرس کاربرد ندارد و از آن میتوانید روی هر پلت فرم و یا برنامه ای که می خواهید یک درگاه پرداخت روی آن داشته باشید استفاده کنید قسمتی از وبسایت پلاگین زرین پال وجود دارد که به خوبی آموزش داده است که چگونه بتوانید از ای پی آی برای درگاه پرداخت استفاده کنید.

اگر میخواهید بدانید بهترین و ضروری ترین افزونه هایی که لازم است برای اضافه شدن قابلیت های بیشتر به سایت تان آن ها را نصب کنید کدامند حتما مقاله مهمترین افزونه های وردپرس را بخوانید.

ای پی ای چیست و چگونه میتوان از آن برای درگاه پرداخت استفاده کرد؟

برنامه نویسان با این اصطلاح آشنا هستند، ای پی آی در اصل درگاهی می باشد که برنامه نویسان سراسر دنیا می‌توانند به کمک آن به وسیله کدنویسی اطلاعات و داده های موجود را در یک وب سایت دیگر دانلود کرده و یا از این اطلاعات برای انجام عملیاتهای اینترنتی استفاده کنند، منظور از عملیات های اینترنتی مثل پرداخت کردن مثل گرفتن اطلاعات پرواز یا رزرو کردن هتل و دیگر موارد می باشد.

آیا درگاه زرین پال خوب است؟

بسیاری از افراد برای آنکه بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن درگاه پرداخت وب سایت خود را راه اندازی کنند از درگاه زرین پال استفاده می کنند و از آن راضی هستند اما به طور معمول شرکت‌ها و ارگان هایی که تراکنش آنها زیاد می باشد و دوست ندارند که یک درصد از مبلغ تراکنش از مبلغ کلی آن ها کم بشود از این درگاه استفاده نمی کنند.

تخفیف ویژه  آموزش محتوا نویسی

آنها تلاش می‌کنند که به صورت مستقیم با بانک ارتباط برقرار کرده و با گرفتن نماد اعتبار الکترونیک از درگاه مستقیم بانک‌ها استفاده کنند که البته تمامی بانک ها پلاگین مورد نظر برای وردپرس را نیز ارائه کرده اند.

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم آموزش زرین پال را به صورت صفر تا صد برای شما قرار داده ایم و نحوه گرفتن درگاه زرین پال و دریافت درگاه پرداخت زرین پال برای ووکامرس به طور کامل برای شما آموزش دهیم. در هر مرحله از نصب درگاه زرین پال برای ووکامرس و یا گرفتن درگاه پرداخت واسط وردپرس با مشکلی روبرو شدید در قسمت نظرات مشکل تان را بیان کنید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان مشکل ایجاد شده را برطرف نمایند.

در آخر توصیه می شود که برای یادگیری وردپرس و همچنین شیوه های برنامه نویسی از کمک کارشناسان و اساتید ما یعنی آموزشگاه آریا تهران استفاده کنید جهت مشاوره رایگان تنها کافی است که با ما تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴

مقالات مرتبط:

آموزش تنظیمات وردپرس