دانلود Oginsta پرطرفدارترین نسخه اینستاگرام

اگر به دنبال مرجع دانلود Oginsta پرطرفدارترین نسخه اینستاگرام هستید باید به شما بگوییم بهترین جا را انتخاب کرده اید! آنچه در این پست می خوانید : Oginsta چیست؟ ویژگی های Oginsta دانلود Oginsta Oginsta چیست؟ Oginsta یکی از نرم افزار ها و برنامه ها مناسب گوشی، تبلت و کامپیوتر می باشد که شما میتوانید […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: اینستاگرام
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

اگر به دنبال مرجع دانلود Oginsta پرطرفدارترین نسخه اینستاگرام هستید باید به شما بگوییم بهترین جا را انتخاب کرده اید!

آنچه در این پست می خوانید :

  1. Oginsta چیست؟
  2. ویژگی های Oginsta
  3. دانلود Oginsta
Oginsta چیست؟
Oginsta چیست؟

Oginsta چیست؟

Oginsta یکی از نرم افزار ها و برنامه ها مناسب گوشی، تبلت و کامپیوتر می باشد که شما میتوانید به کمک آن اینستاگرامی بدون فیلتر و روان داشته باشید. این برنامه دقیقا همانند اینستاگرام می باشد OGInstagram یک اینستاگرام غیر رسمی است که به شما امکان می دهد به اکانت اینستاگرامی خود دسترسی داشته باشید، شما با این نرم افزار میتوانید : عکس ها را منتشر کنید، سایر کاربران اینستاگرام را دنبال کنید و تقریباً هر کاری را که می توانید در برنامه رسمی انجام دهید انجام دهید. تفاوت Oginsta با اینستاگرام اصلی این است که به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم ها را از اینستاگرام دانلود کنید.

اینستاگرام ویژگی های زیادی دارد، اما همیشه ممکن است آن عملکرد مورد نیاز شما مانند امکان ذخیره ویدیو ها و یا تصاویر را به صورت دانلودی نداشته باشد.. OgInsta یا Insta+ نسخه پرطرفدار اینستاگرام است که حتی ویژگی های بیشتری را برای حفظ ظاهر و احساس اینستاگرام ارائه می دهد.

پیشنهاد ویژه: آموزش رایگان و صفر تا صد اینستاگرام در آموزش صفر تا صد اینستاگرام آریا تهران را مطالعه کنید

اگر کاربر iPhone هستید، ابدی به شما بگوییم که شانس استفاده از برنامه OG اینستاگرام را ندارید زیرا OG Instagram فقط برای دستگاه های Android در دسترس می باشد.

OgInsta در مقابل Insta+
دو نسخه از برنامه ایسنتاگرام وجود دارد: OgInsta و Insta+. توصیه ما این است که OgInsta را بارگیری کنید. Insta+ تنها در صورتی کار می کند که برنامه اصلی Instagram را از تلفن خود حذف کنید.

هر دو برنامه دارای ویژگی های یکسان و رابط کاربری یکسانی هستند ما هیچ دلیلی نمی بینیم که بخواهید Insta+ را روی OgInsta نصب کنید مگر اینکه فضای ذخیره سازی شما واقعاً کم باشد.

ویژگی های Oginsta
ویژگی های Oginsta

ویژگی های Oginsta

این برنامه دارای سه ویژگی اصلی اضافه شده است:

  1. بارگیری عکس/Story : می توانید هر تصویر یا فیلم را بارگیری کنید.

این ویژگی در برنامه Oginsta تنها در صورتی کار می کند که قصد بارگیری یک عکس یا فیلم را در یک زمان مشخصی داشته باشید. اگر OG Instagram یک نوع بارگیری دسته جمعی یا دکمه ارسال مجدد را اجرا کند، این برنامه به طور قابل توجهی بهتر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه: بررسی دقیق نرم افزار اینستاگرام در مقاله اینستاگرام چیست آریا تهران!

  1. نشانگر پیگیری: در این برنامه می توانید بدانید چه کسی شما را دنبال و یا آنفالو خواهند کرد.

اگر می خواهید بررسی کنید آیا دنبال کنندگان شما، شما را دنبال می کنند یا خیر، این برنامه نرم افزار خوبی برای شما خواهد بود. در آینده و به روز رسانی های جدید برنامه Oginsta دکمه ای برای بارگیری جمعی از دنبال کنندگان و موارد زیر در CSV وجود خواهد داشت تا بتوانید تجزیه و تحلیل داده ها را برای اکانت اینستاگرام خود انجام دهید.

  1. بزرگنمایی: می توانید روی هر تصویری بزرگنمایی کنید

یک ویژگی بسیار ترسناک. اگر به دنبال بزرگنمایی هستید تا بتوانید پست مورد نظر خود را بهتر ببینید این برنامه بهترین انتخاب شما خواهد بود!

ما تعجب کردیم که چگونه بسیاری از مردم این برنامه را جستجو کردند. تنها چیزی که می بینیم این است که می توانید پست های اینستاگرام را بدون تغییر به برنامه دیگر بارگیری کنید. ما به شدت توصیه می کنیم که از برنامه اصلی اینستاگرام استفاده کنی!!

پیشنهاد ویژه: اگر میخواهیدبرای اینستاگرام خود یک بنر حرفه ای طراحی کنید آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام آریا تهران رو از دست ندید.

دانلود Oginsta

برای دانلود برنامه Oginsta بر روی لینک روبرو کلیک کنید تا در کمتر از چند ثانیه این برنامه پرطرفدار برای شما بارگزاری شده و سپس قابل استفاده میباشد. فقط یادتان باشد که از آنجا که این برنامه به صورت غیر رسمی است ممکن است از پسورد شما استفاده شده و شما را هک کند! دانلود Oginsta