چرا اینستاگرام من ریلز نداره

اگر اینستاگرام خود را به روز کرده باشید ممکن است هنگام تماشای ویدیو های اینستاگرامی با نوشته ی reels مواجه شوید، یکی از قابلیت های شبکه اجتماعی اینستاگرام reels میباشد. اگر به دنبال دلیل و پاسخ سوال:”چرا اینستاگرام من ریلز نداره” هستید تا آخر مقاله همراه ما باشید. آنچه در این پست می خوانید : […]
  • تعداد نظرات: 16
  • دسته بندی ها: اینستاگرام
  • زمان مطالعه: 12 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

اگر اینستاگرام خود را به روز کرده باشید ممکن است هنگام تماشای ویدیو های اینستاگرامی با نوشته ی reels مواجه شوید، یکی از قابلیت های شبکه اجتماعی اینستاگرام reels میباشد. اگر به دنبال دلیل و پاسخ سوال:”چرا اینستاگرام من ریلز نداره” هستید تا آخر مقاله همراه ما باشید.

چگونه ریلز اینستاگرام فعال کنیم؟
چگونه ریلز اینستاگرام فعال کنیم؟

چرا اینستاگرام من ریلز نداره

بسیاری از مواقع ممکن است شاهد این موضوع باشیم که ریلز در یک پیجی برای بعضی افراد نمایش داده نشود، یکی از دلایل اصلی اینکه چرا اینستاگرام من ریلز نداره این است که اینستاگرام فقط قابلیت ریلز را برای ios فعال کرده است و در صورت داشتن اندروید دیگر قادر به دیدن ریلز نمی باشید.

در صورتی که تلفن همراه شما آیفون باشد و قابلیت ریلز برای شما نمایش داده نشود، ابتدا وارد app store شده و عبارت instagram را در آن جستجو کنید، در صورت آوردن اپلیکیشن اینستاگرام توسط app store گزینه ی آپدیت را بزبنید تا برنامه بروز شده و قابلیت ریلز برای شما قابل مشاهده شود.

شما نمی توانید reels اینستاگرام را ببینید زیرا ممکن است این ویژگی هنوز در کشور یا حساب کاربری شما در دسترس نباشد. به همین دلیل، باید منتظر بمانید تا برای شما نیز این قابلیت اعمال شود.

اگر reels اینستاگرام ندارید، باید صبور باشید و صبر کنید تا این ویژگی برای شما عرضه شود.

Reels هنوز یک ویژگی بسیار جدید در اینستاگرام می باشد، بنابراین ابتدا در کشورهای منتخب آزمایش می شود تا ببینیم کاربران خاص چه واکنشی نشان می دهند.

چگونه ریلز را غیر فعال کنیم 

بسیاری از افراد هستند که نمیخواهند ریلز ها برای آن ها نمایش داده بشود، در این صورت میتوانند ریلز را غیر فعال کنند، مراحل غیر فعال کردن ریلز عبارت است از:

  1. ابتدا روی تب Explore در اپلیکیشن اینستاگرام ضربه بزنید.
  2. اکنون روی reels اینستاگرامی که می‌خواهید مخفی کنید ضربه بزنید.
  3. پس از آن، روی دکمه با سه نقطه عمودی ضربه بزنید.
  4. در آخر، روی دکمه Hide ضربه بزنید تا محتوا از فید خود حذف شود.

اگر می‌خواهید تغییراتی که ایجاد کرده‌اید را برگردانید، به سادگی به reels ای که پنهان کرده‌اید برگردید و روی دکمه Undo ضربه بزنید.

بهترین راه برای غیر فعال کردن reels اینستاگرام شروع به استفاده از اینستاگرام در مرورگر است. برخلاف برنامه اینستاگرام، نسخه مرورگر اینستاگرام از reels اینستاگرام پشتیبانی نمی‌کند. می‌توانید از طریق مرورگرهایی مانند Google Chrome، Mozilla یا هر مرورگری که مایلید وارد اکانت خود شوید.

کش اینستاگرام را پاک کنید تا بتوانید ریلز را برای اکانت اینستاگرام خود فعال سازی کنید، برای پاک کردن کش اینستاگرام در جهت فعال سازی ریلز مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. منوی تنظیمات را در موبایل خود باز کنید.
  2. به بخش Applications رفته و در آنجا administrator را باز کنید.
  3. اینستاگرام را جستجو کنید و آن را انتخاب کنید.
  4. “Clear data” و در آنجا “Clear Cache” را فشار دهید.
  5. پس از حذف، برای تایید به اینستاگرام بروید.

فعال سازی ریلز برای اندروید

میتوان گفت برای فعال سازی ریلز برای اندروید میتوانید اینستاگرام را به نوعی گول زده و ریلز را در تلفن همراه خود فعال کنید، در این بخش مراحل فعال سازی ریلز برای اندروید را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

  1. به منوی تنظیمات در موبایل خود بروید.
  2. به بخش برنامه ها بروید.
  3. مدیر برنامه را باز کنید.
  4. اینستاگرام را در لیست برنامه های نصب شده پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.
  5. فورس استاپ را فشار داده و عمل را تایید کنید.
  6. به اینستاگرام بروید تا بررسی کنید که آیا Reels را از قبل فعال کرده اید یا خیر.

چگونه اینسایت ریلز را ببینیم

چگونه اینسایت ریلز را ببینیم
چگونه اینسایت ریلز را ببینیم
چگونه اینسایت ریلز را ببینیم

حال ممکن است این سوال برای شما عزیزان پیش بی آید که چگونه اینسایت ریلز را ببینیم، برای پاسخ به این سوال باید بگوییم برای دیدن اینسایت ریلز ها مراحل زیر را باید دنبال کنید:

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید.
  2. اکنون روی عکس نمایه خود در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید و روی سه خط افقی در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایه خود ضربه بزنید.
  3. از منوی کناری، “Insights” را انتخاب کنید.
  4. پس از آن، صفحه نمای کلی Insights شما باز می شود و کل اطلاعات بینش صفحه خود را در اینجا خواهید دید. به پایین اسکرول کنید تا بخش Reels را پیدا کنید و روی فلش کنار آن ضربه بزنید.
  5. insight Reels شما را نشان خواهد داد.

فعال سازی ریلز در ایفون

برای فعال سازی ریلز در ایفون مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اپ استور را باز کنید.
  2. در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی نماد «نمایه» ضربه بزنید.
  3. به پایین اسکرول کنید، اینستاگرام را پیدا کنید و روی «به‌روزرسانی» ضربه بزنید تا برنامه به آخرین نسخه به‌روزرسانی شود.

پس از بروز رسانی کردن برنامه وارد اکانت خود شده و در بخش استوری ها بخش reels را انتخاب نمایید.

امروز ما Instagram Reels را معرفی می کنیم: روشی جدید برای ایجاد و کشف ویدیوهای کوتاه و سرگرم کننده در اینستاگرام.

Reels از شما دعوت می کند تا فیلم های سرگرم کننده ای ایجاد کنید تا با دوستان خود یا هر کسی در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. ضبط و ویرایش فیلم های چند کلیپی ۱۵ ثانیه ای با صدا، جلوه ها و ابزارهای خلاقانه جدید. Reels in Explore به هرکسی این فرصت را می دهد که در اینستاگرام خالق شود و در سطح جهانی به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کند.

درست کردن reels

در پایین دوربین اینستاگرام Reels را انتخاب کنید. انواع ابزارهای ویرایش خلاقانه را در سمت چپ صفحه خود مشاهده خواهید کرد که به ایجاد reels شما کمک می کند، از جمله:

بخش صوتی reels : آهنگ مورد نظرتان را از کتابخانه موسیقی اینستاگرام جستجو کنید. شما همچنین می توانید با ضبط یک صدا در همین بخش از برنامه از صدای اصلی خود استفاده کنید. وقتی یک reels را با صدای اصلی به اشتراک می گذارید، صدای شما به شما نسبت داده می شود و اگر حساب عمومی دارید که در این صورت افراد می توانند با انتخاب “Use Audio” از reels شما با صدای شما reels ایجاد کنند.
جلوه های AR در reels : یکی از جلوه های متعدد موجود در گالری جلوه های ما، که توسط اینستاگرام و سازندگان در سراسر جهان ایجاد شده است را انتخاب کنید تا چندین کلیپ با جلوه های مختلف ضبط شود.
تایمر و شمارش معکوس: تایمر را طوری تنظیم کنید که هر یک از کلیپ های خود را به صورت هندزفری ضبط کند. هنگامی که ضبط را فشار می دهید، قبل از شروع ضبط برای مدت زمانی که انتخاب کرده اید ، شمارش معکوس ۳-۲-۱ رامشاهده خواهید کرد.

پیشنهاد ویژه: آموزش رایگان و صفر تا صد اینستاگرام در آموزش صفر تا صد اینستاگرام آریا تهران را مطالعه کنید

تراز کردن reels : اشیاء کلیپ قبلی خود را قبل از ضبط بعدی ردیف کنید تا در لحظاتی مانند تغییر در لباس یا افزودن دوستان جدید به reels خود به ایجاد تغییرات بدون درز کمک کند.
سرعت reels : سرعت بخشیدن یا کند کردن بخشی از ویدیو یا صوتی را که انتخاب کرده اید ، انتخاب کنید. این می تواند به شما کمک کند در یک ریتم باشید یا فیلم های آهسته تهیه کنید.
reels ها را می توان در یک سری کلیپ (یکی در یک زمان) یکجا یا با استفاده از بارگذاری ویدیو از گالری خود ضبط کرد. با فشردن و نگه داشتن دکمه ضبط ، اولین کلیپ را ضبط کنید. هنگام ضبط ، نشانگر پیشرفت را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. برای پایان دادن به هر کلیپ، ضبط را متوقف کنید.

فعال سازی ریلز برای اندروید
فعال سازی ریلز برای اندروید

فعال سازی کردن ریلز برای اندروید

با استفاده از Reels ، می توانید با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید و توسط جامعه عظیم و متنوع اینستاگرام در Explore کشف شوید.

اگر حساب عمومی دارید: می توانید reels خود را در فضایی اختصاصی در Explore به اشتراک بگذارید ، جایی که این شانس را دارد که توسط جامعه گسترده اینستاگرام دیده و کشف شود. همچنین می توانید با ارسال آن در فید خود ، reels خود را با پیروان خود به اشتراک بگذارید. وقتی reels هایی با آهنگ ها ، هشتگ ها یا جلوه های خاص به اشتراک می گذارید ، ممکن است وقتی شخصی روی آن آهنگ ، هشتگ یا جلوه کلیک می کند ، reels شما در صفحات اختصاصی ظاهر شود.
اگر حساب خصوصی دارید: Reels تنظیمات حریم خصوصی شما را در Instagram دنبال می کند. می توانید در Feed به اشتراک بگذارید تا فقط دنبال کنندگان شما بتوانند reels شما را ببینند. مردم نمی توانند از صدای اصلی reels های شما استفاده کنند و افراد نمی توانند reels های شما را با دیگران که شما را دنبال نمی کنند به اشتراک بگذارند.
هنگامی که reels شما آماده شد ، به صفحه اشتراک گذاری بروید ، جایی که می توانید پیش نویس reels خود را ذخیره کنید ، تصویر جلد را تغییر دهید ، زیرنویس و هشتگ اضافه کنید و دوستان خود را تگ کنید. بعد از اینکه reels خود را به اشتراک گذاشتید ، روی برگه reels جداگانه در نمایه شما قرار می گیرد ، جایی که افراد می توانند reels هایی را که به اشتراک گذاشته اید پیدا کنند. اگر شما نیز در Feed خود به اشتراک بگذارید ، reels شما در شبکه نمایه اصلی شما ظاهر می شود ، اگرچه گزینه حذف آن را دارید.

چه یک حساب عمومی یا خصوصی داشته باشید ، می توانید reels خود را در استوری ، دوستان نزدیک یا در یک پیام مستقیم به اشتراک بگذارید. اگر این کار را انجام دهید ، reels شما مانند یک داستان معمولی رفتار می کند – در Reels در Explore به اشتراک گذاشته نمی شود ، در نمایه شما ظاهر نمی شود و پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شود.

طریقه گذاشتن ریلز
طریقه گذاشتن ریلز

پیشنهاد ویژه: بررسی دقیق نرم افزار اینستاگرام در مقاله اینستاگرام چیست آریا تهران!

طریقه گذاشتن ریلز

Reels in Explore بهترین فرهنگ پرطرفدار در اینستاگرام را به نمایش می گذارد. مجموعه ای جالب از reels های ساخته شده توسط هرکسی در اینستاگرام را در یک خوراک عمودی سفارشی برای خود کشف کنید. اگر عاشق reels هستید ، می توانید آن را به راحتی لایک کنید ، نظر دهید یا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

همچنین تعدادی reels با برچسب “ویژه” مشاهده خواهید کرد. اگر reels شما در Explore نشان داده شده است ، یک اعلان دریافت خواهید کرد. reels های برگزیده مجموعه ای از reels های عمومی هستند که توسط اینستاگرام انتخاب شده اند تا به شما در کشف محتوای اصلی کمک کنند، امیدواریم شما را سرگرم کرده و الهام بخش باشد.

Reels روشهای جدیدی را برای ابراز وجود به مردم ارائه می دهد، چیزهای بیشتری را که در اینستاگرام دوست دارند کشف می کند و به هرکسی که آرزوی خالق شدن دارد کمک می کند

اگر می خواهید کلیپ هایی را که فیلمبرداری کرده اید کوتاه یا حذف کنید ، روی پیکان عقب در سمت راست دکمه ضبط ضربه بزنید. کلیپ فردی را که می خواهید ویرایش کنید فشار دهید. وقتی روی گیره دلخواه خود ضربه می زنید ، یا برای قیچی روی قیچی و برای حذف سطل زباله ضربه بزنید.

هنگامی که از نتیجه راضی هستید ، می توانید از ابزارهای رسم و متن استفاده کنید و از بین تعدادی از برچسب های Instagram انتخاب کنید.

اگر در حال ایجاد یک ویدیو با صداگذاری یا گفتگو هستید ، حتماً زیرنویس های بسته را به ویدیوهای خود اضافه کنید. نه تنها برای کسانی که فیلم های شما را بدون صدا مشاهده می کنند ، مفید است ، بلکه برای کسانی که ناشنوا یا کم شنوا هستند نیز مفید است.

سایز ریلز
سایز ریلز

سایز ریلز

اندازه ویدئو کلی برای یک اینستاگرام Reel پیکسل به نقطه ۱،۹۲۰ پیکسل است، که یک نسبت ابعاد ۹: ۱۶ است. این همان چیزی است که در اینستاگرام، IGTV، TikTok و یوتیوب وجود دارد. شما می‌خواهید با یک ویدئو در این اندازه شروع کنید، اما سپس برنامه‌ریزی کنید که محتوای شما براساس سه ویژگی مهم دیگر در پایین قرار داده شود. یک نکته مهم – در بعضی از تلفن‌ها، لبه‌ها در حدود ۳۵ نقطه از لبه راست و لبه راست قطع می‌شوند. این شامل آیفون XS و چند تلفن با سایز متوسط دیگر می‌شود. شما می‌خواهید ویدئو خود را در تمام نظرات خود برنامه‌ریزی کنید تا این کار را انجام دهید.

پیشنهاد ویژه: اگر میخواهیدبرای اینستاگرام خود یک بنر حرفه ای طراحی کنید آموزش ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام آریا تهران رو از دست ندید.

استاندارد ویژگی اینستاگرام:
نسبت ارتفاع به ارتفاع به نسبت ارتفاع به ارتفاع ۹: ۱۶
Instagram Reels با دقتی به اندازه تصویر و نسبت منظری

اینستاگرام Reels – نمایش Feed
یکی از مزیت‌های خوب اینستاگرام Reels این است که شما هم می‌توانید برای نشان دادن Reels خود به فالور ها و یا همان دنبال کننده های خود استاندارد های اینستاگرام را انتخاب کنید. در اغلب موارد، توصیه می‌کنم که این گزینه را انتخاب کنید. اما وقتی این کار را انجام دهید، باید بدانید که نمای پیش‌فرض تمام ویدئو شما (۹: ۱۶) نیست، بلکه فقط بخشی از ویدئوی شما است. نسبت ابعاد این مقدار ۴: ۵ و مشخصات پیکسل پیشنهاد شده، ۱،۰۸۰ پیکسل می باشد.

به خاطر داشته باشید که دنبال کنندگان شما می‌تواند ویدئوی کامل را در Reels مشاهده کند، برخلاف IGTV که تنها بخش کوتاهی از ویدیو منتشر شده شما باز میشد و سپس کاربر را وادار به باز کردن آن می‌کرد.

اینستاگرام Reels Spec Spec Feed:
نسبت ارتفاع به ارتفاع ۴: ۵ نسبت به ارتفاع ۴: ۵
تصویر پروفایل spec Instagram

صفحه نمایش پروفایل Spec Reels:
نسبت ارتفاع به ارتفاع به نسبت ارتفاع به ارتفاع ۱: ۱

سوالات متداول

چگونه ریلز را فعال کنیم؟

برای فعال سازی ریلز ابتدا برنامه را باید بروزرسانی کنید، بعد از بروزرسانی وارد اکانت خود شده و در بخش استوری ها به دنبال reels بگردید. داخل مقاله به صورت جامع فعال سازی ریلز را آموزش داده ایم.

اینسایت ریلز را چگونه ببینیم؟

برای دیدن اینسایت ریلز ابتدا وارد بخش تنظیمات در اکانت خود شده و در بخش insight بر روی reels ضربه بزنید تا امار و اطلاعات مربوط به ریلز های شما برای شما نمایش داده شود.

چگونه ریلز را برای اندروید فعال کنیم؟

برای فعال سازی ریلز در اندروید، ابتدا برنامه را باید بروزرسانی کنید، بعد از بروزرسانی وارد اکانت خود شده و در بخش استوری ها به دنبال reels بگردید. داخل مقاله به صورت جامع فعال سازی ریلز را آموزش داده ایم.

سایز ریلز چقدره؟

سایز ریلز ۱۰۸۰ * ۱۹۰۲ پیکسل می باشد.