آموزش ساندویچ زنی

اگر به فکر راه اندازی یک ساندویچی هستید، آموزش ساندویچ زنی حرفه ای در مجتمع فنی آریا تهران حتما به شما در پخت و آماده سازی ساندویچ های پرطرفدار کمک خواهد کرد. دوره آموزش انواع اسنک و ساندویچ های مدرن در تهران را با ما تجربه کنید. در دوره آموزش انواع اسنک و ساندویچ های […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

اگر به فکر راه اندازی یک ساندویچی هستید، آموزش ساندویچ زنی حرفه ای در مجتمع فنی آریا تهران حتما به شما در پخت و آماده سازی ساندویچ های پرطرفدار کمک خواهد کرد. دوره آموزش انواع اسنک و ساندویچ های مدرن در تهران را با ما تجربه کنید.

در دوره آموزش انواع اسنک و ساندویچ های مدرن، شما نحوه پخت و درست کردن انواع ساندویچ ها، از ساندویچ های سرد و گرم تا نحوه درست کردن انواع برگر ها را خواهید آموخت. در این دوره، رسپی های بسیار متنوعی به شما ارائه خواهد شد که با در دست داشتن آن ها می توانید بهترین ساندویچ ها را درست کرده و ارائه دهید.

پیشنهاد ویژه: اگر قصد راه اندازی رستوران و یا فست فود را دارید، ما می توانیم مشاور صفر تا صد راه اندازی رستوران و فست فود شما باشیم. آموزش پرسنل، تجهیز رستوران و فست فود، مشاوره رسپی و… تخصص ماست.

آموزش ساندویچ زنی حرفه ای

آموزش ساندویچ زنی

اموزش ساندویچ زنی دارای مراحل مختلفی است. در دوره آموزش انواع اسنک و ساندویچ های مدرن، علاوه بر این که نحوه پخت و درست کردن تعداد زیادی از ساندویچ ها را خواهید اموخت، نحوه پیچیدن کاغذ دور ساندویچ و شیوه سرو را نیز یاد می گیرید.

داشتن دانش درست کردن ساندویچ و در دست داشتن مدرک معتبر آن، نه تنها به شما کمک می کند که به عنوان ساندویچ زن به راحتی در هر جایی استخدام شوید، بلکه باعث می شود بتوانید کسب و کار خود را شروع کنید.

با گذراندن این دوره شما می توانید انواع ساندویچ ها از انواع ساندویچ ساده و سریع گرفته تا ساندویچ های پیچیده تری که چند روز نیاز به زمان دارند را درست کنید. برای یادگیری کامل ساندویچ زنی از لینک های زیر کمک بگیرد.

راهنمایی مسیر: برای شروع آموزش، انتخاب دوره های آموزش فست فود با مدرک بین المللی می توانید جذاب ترین و کاربردی ترین دوره باشد. در راستای همین دوره شرکت در دور های تخصصی آموزش پیتزا می تواند شما را تبدیل به یک متصدی فست فود حرفه ای کند.

سرفصل کلی آموزش ساندویچ

معرفی دوره آموزش ساندویچ

همانطور که پیش تر گفته شد و در ادامه نیز بیشتر توضیح داده خواهد شد، دوره آموزش ساندویچ در مجتمع آریا تهران یک دوره فشرده کاملا حرفه ای و بازار کاری است. دوره ای که هیچ چیز در آن ناگفته نخواهد ماند. شرکت کنندگان در دوره های آموزش ساندویچ، فست فود، پیتزا و… امکان دریافت مدرک بین المللی ما را نیز خواهند داشت. البته در خصوص شیوه دریافت مدرک فنی حرفه ای حتما با همکاران ما در بخش ثبت نام تماس بگیرد.

سرفصل کلی آموزش ساندویچ

  • دوره تخصصی آموزش انواع پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی، برگر و ساندویچ
  • آموزش طرز تهیه ساندویچ ساب مارین استیک، ساب مارین چیکن، شنیتسل، رست بیف، تگزاس، فیلادلفی و…
  • آموزش برگر هایی مثل: رویال برگر، همبرگر، چیز برگر، دوبل برگر، چیلی برگر، ماشروم برگر، استیک برگر، سوخاری برگر، شنیستل برگر و..
  • آموزش پیتزا هایی ایتالیایی مثل: خورشیدی، سیر و استیک، چانو، چیکن گرومه، پپرونی، پستو، دیابلو، پن پن، سبزیجات، مارگاریتا، نان سیر و..
  • آموزش پیتزا های آمریکایی مثل: استافد کراست، چیز کراست چیکن، چیز کراست بیف، پیتزا مخصوص، پیتزا مخلوط، آمریکانو، مکزیکانو و…
  • آموزش تهیه خمیر پیتزا ایتالیایی و آمریکایی
  • روش های باز کردن خمیر
  • آموزش ترکیب پنیرهای مختلف
  • آموزش بهترین ترکیب گوشت برگر و …
  • روش های مختلف پخت پیتزا
  • آموزش کار با تجهیزات پخت پیتزا، برگر و ساندویچ و معرفی دستگاه های مرتبط
  • آموزش تخصصی سس های ترکیبی
  • آموزش نگهداری تجهیزات و مواد غذایی آموزش اصول بهداشتی در آشپزخانه
طرز تهیه ساندویچ خوشمزه و پرطرفدار

طرز تهیه ساندویچ خوشمزه و پرطرفدار

حال که با مقداری دوره های آموزشی ساندویچ زنی حرفه ای اشنا شدیم خوب است با طرز تهیه ۳ نوع از پر طرفدار ترین ساندویچ ها اشنا شویم.

در دوره های ساندویچ زنی حرفه ای، انواع مختلفی از ساندویچ های خوشمزه به شما اموزش داده خواهند شد که با اماده کردن آن ها می توانید بی چون و چرا در هر رستوران فست فودی مشغول به کار شده یا خود کار راه اندازی یک ساندویچی یا فست فودی حرفه ای را انجام دهید.

آموزش ساندویچ پاستا و پنیر

ترکیب ان تست، کره و پنیر و پاستا و شیر یک ترکیب طلایی است. در آماده کردن این نوع ساندویچ ایتدا باید یک دوم پیمانه پاستا و یک دوم پیمانه شیر را با یک دیگر مخلوط کرده و به مدت یک دقیقه داخل مایکروفر بگذارید. سپس مواد را مجددا هم بزنید و در مایکروفر بگذارید. مدت زمان ۳۰ ثانیه برای پخت و غلیط شدن پاستا کافی است اما اگر به دلایل مختلف این اتفاق نیفتاد تا زمان پخت کامل پاستا صبر کنید.

پس از این مرحله باید یک دوم پیمانه پنیر پیتزای ورقه شده را به ترکیب اضافه کنید و هم بزنید تا پنیر ذوب شود. اگر پنیر ذوب نشد می توانید مخلوط را برای چند ثانیه دیگر در مایکروفر بگذارید.

یک دوم قاشق سوپ خوری کره را روی یک طرف چهار نان تست بمالید و روی قسمت دیگر یک ورقه پنیر چدار بریزید. سپس پاستا را روی پنیر ورقه ای ریخته و با چیدن مواد روی یک دیگر و در نهایت گذاشت یک ورق نان تست دیگر، ساندویچ درست کنید. سپس نوبت سرخ کردن ساندویچ ها در روغن است تا نان ها برشته و طلایی شوند و پنیر کاملا ذوب شود.

برای یادگیری کامل تر مقاله طرز تهیه ساندویچ پاستا و پنیر را مطالعه کنید.

پیشنهاد ویژه: نان و خمیر یکی از مهترین دلایل خوشمزگی ساندویچ و غذاهای کبابی است. برای یادگیری حرفه ای شیوه آماده سازی و پخت نان حتما در دوره های تخصصی پخت نان مجتمع فنی آریا تهران شرکت کنید.

آموزش ساندویچ هات داگ با نان تست

در این ساندویچ تنها چیزی که نیاز دارید دو ورقه پنیر، دو شماره هات داگ و دو نان تست سفید است. البته، چیزی که این ساندویچ را خوشمزه می کند چاشنی ها و سس هایی است که به آن اضافه می کنید. در دوره های اموزش ساندویچ زنی حرفه ای، درست کردن انواع سس ساندویچ به شما اموزش داده می شود که به کمک آن ها می توانید هر ساندویچی را تبدیل به یک طعم به یاد ماندنی کنید.

برای درست کردن ساندویچ هات داگ با نان تست باید کناره های نان تست را ببرید و روی بخش وسط نان پنیر قرار دهید. سپس هات داگی که پخته اید را روی آن گذاشته و رول کنید. از جعفری می توانید برای تزئین ساندویچ هات داگ استفاده کنید.

برای یادگیری کامل تر مقاله طرز تهیه ساندویچ هات داگ با نان تست را مطالعه کنید.

آموزش ساندویچ سبزیجات و مرغ

برای تهیه این ساندویچ به مواد زیر نیاز دارید:

  • سینه مرغ: ۱۲۰ گرم
  • سس مایونز
  • سس خردل
  • نمک و فلفل
  • اسفناج: یک پیمانه
  • هویج رنده شده
  • نان ترتیلا

برای درست کردن این ساندویچ ابتدا باید سینه مرغ را به ورقه های نسبتا نازک ببرید و تکه ها را در تابه سرخ کنید. می توانید سینه مرغ را ابپز نیز بکنید ولی سینه مرغ سرخ شده خوش طعم تر است. سس ها و ادویه ها را به مرغ اضافه کنید و سپس اسفناج را در تابه بخار پز کنید. می توانید هویج را نیز به دلخواه خود اب پز یا بخار پز کنید.

نان ترتیلا را به شکل مستطیلی ببرید و اسفناج و هویج را روی آن بریزید و سپس مرغ را اضافه کنید. نان را رول کرده و در فویل بگذارید و با چاقو برش دهید.

در صورت تمایل می توانید این ساندویچ را در یخچال نگهداری کرده و به صورت سرد سرو کنید. برای یادگیری کامل تر مقاله طرز تهیه ساندویچ سبزیجات و مرغ را مطالعه کنید.

در کنار تمام سرفصل های آموزشی که باید برای مدیریت یک ساندویچی بلد باشید همیشه یادگیری سالاد یک رکن است. برای داشتن تجربه ای متفاوت از سالاد حتما در دوره اموزش انواع سالاد آموزشگاه آریا تهران شرکت کنید.

سوالات متداول در مورد دوره آموزش ساندویچ

شرکت در دوره آموزش ساندویچ زنی دارای شرایط خاصی است؟

خیر. فقط داشتن علاقه و حوصله کافی است.

مدرت زمان برگزاری دوره آموزش ساندویچ زنی چقدر است

با توجه به آنچه در متن گفته شد، آموزش ساندویچ در مجتمع فنی آریا تهران در چند پک مختلف آموزش داده می شود. بنابراین مدت زمان برگزاری دوره وابسته به دوره هایی است که شما انتخاب می کنید. توضیحات هر دوره در صفحه مربوط به آن کامل ارئه شده است/

مدرک معتبر ساندویچ زنی داریم

ما زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای بوده و متناسب با استانداردهای موجود مدارک بین المللی و مرتبط با ساندویچ زنی ارائه می کنیم.

پیشنهاد ویژه: شما می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت دوره های آموزش آشپزی آموزشگاه آریا تهران و دریافت مدرک بین المللی شرکت در کلاس آشپزی، همین حالا با ما تماس بگیرد. ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۶

جمع بندی:

ساندویچ زنی حرفه ای یکی از مهارت هایی است که در صورت داشتن آن می توانید بهترین فرصت های شغلی کار در رستوران ها را برای خود فراهم کنید. با شرکت در دوره های آموزش ساندویچ زنی حرفه ای ـآموزشگاه آشپزی آریا تهران علاوه بر اموختن صفر تا صد ساندویچ زنی، مدرک معتبر فنی و حرفه ای را دریافت خواهید کرد که به شما در استخدام کمک می کند و یک مدرک قابل ترجمه بین المللی برای استفاده در تمام دنیا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیوه دریافت مدرک فنی حرفه ای با ما تماس بگیرد. ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۶