فیلتر شکن گوگل کروم

دانلود فیلتر شکن از خود گوگل کروم، از آنجایی که اکثر کابران از مروگر گوگل کروم استفاده می کنند، دائما از نداشتن فیلترشکن کروم شکایت دارند اما شما می توانید با استفاده از قابلیت Extensions گوگل کروم به راحتی اقدام به نصب فیلترشکن کروم نمایید. در ادامه به بررسی نحوه فعال سازی فیلتر شکن گوگل […]
  • تعداد نظرات: 5
  • دسته بندی ها: ICDL / Internet
  • زمان مطالعه: 9 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

دانلود فیلتر شکن از خود گوگل کروم، از آنجایی که اکثر کابران از مروگر گوگل کروم استفاده می کنند، دائما از نداشتن فیلترشکن کروم شکایت دارند اما شما می توانید با استفاده از قابلیت Extensions گوگل کروم به راحتی اقدام به نصب فیلترشکن کروم نمایید. در ادامه به بررسی نحوه فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم ویندوز ۱۰ و نحوه فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم ویندوز ۷ می پردازیم.


پیشنهاد برای مطالعه »» گوگل یعنی چه

دانلود نرم افزار فیلتر شکن گوگل کروم

دانلود نرم افزار فیلتر شکن گوگل کروم

توجه داشته باشید انتخاب یک وی پی ان اشتباه به علت رایگان بودن آن امکان دارد خطرات گوناگونی برای برنامه ها و مرورگر شما داشته باشد. به همین علت در این پست قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید بهترین فیلترشکن کروم را برای مرورگر خود انتخاب نمایید و از طریق آموزش های مربوطه در این پست اقدام به نصب آن کنید. پس اگر به دنبال دانلود نرم افزار فیلتر شکن گوگل کروم هستید، پیشنهاد می کنم تا انتهای پست با ما همراه باشید.

پیشنهاد برای مطالعه »» وی پی ان چیست

نحوه دانلود فیلتر شکن گوگل کروم چگونه است

برای دانلود فیلتر شکن گوگل کروم تنها کافیست نام فیلترشکن مدنظرتان را به همراه عبارت for chrome تایپ و جستجو کنید و در صفحه باز شده بر روی گزینه افزودن به کروم کلیک کنید.

فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم

فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم

تنظیم فیلتر شکن گوگل کروم، روش استفاده از فیلتر شکن گوگل کروم و نحوه فعالسازی آن چگونه می باشد؟ برای دانلود فیلتر شکن مخصوص گوگل کروم باید بعد از تایپ و جستجوی فیلترشکن مربوطه تنها لازم است از بخش اکستنشن فیلتر شکن گوگل کروم را فعال کرده و در نهایت می توانید آیکون فیلتر شکن مدنظرتان را در کنار نوار جستجو مشاهده نمایید و به راحتی آن را فعال کنید و متصل شوید.

پیشنهاد برای مطالعه »» پروکسی چیست

فیلم آموزشی فعالسازی و غیر فعال سازی فیلترشکن گوگل کروم

چگونه فیلتر شکن گوگل کروم را غیر فعال کنیم؟ شما می توانید در این بخش فیلتر شکن فیلم گوگل کروم (فیلتر شکن گوگل کروم اپارات) را مشاهده نمایید و با نحوه فعال سازی و غیر فعالسازی فیلترشکن گوگل کروم آشنا شوید.

آموزش فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم

برای فعال کردن فیلتر شکن گوگل کروم می توانید مطابق تصاویر زیر عمل کنید.

آموزش فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم
آموزش فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم

ابتدا مطابق تصویر بالا از منوی سمت راست مرورگر گزینه Settings (تنظیمات فیلتر شکن گوگل کروم) را انتخاب در پنجره باز شده گزینه Open Chrome Web Store را انتخاب نمایید.

آموزش فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم

حالا شما به Chrome Web Store منتقل می شوید در این بخش مطابق با تصویر زیر می توانید عبارت VPN را جستجو کنید و در لیست باز شده وی پی ان مد نظر خود را انتخاب نمایید.

آموزش فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم

در نهایت مانند تصویر زیر بر روی گزینه Add to chrome کلیک کنید در نهایت می توانید زبانه فیلتر شکن گوگل کروم را مشاهده نمایید.

آموزش فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم

نحوه فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم اندروید

فیلتر شکن گوگل کروم اندروید (فیلتر شکن گوگل کروم برای گوشی سامسونگ) نحوه فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم برای اندروید چگونه است؟ اگر قصد دانلود فیلتر شکن گوگل کروم موبایل را دارید پیشنهاد می کنم مطابق مراحل زیر پیش بروید.

چگونه گوگل کروم را به فیلتر شکن تبدیل کنیم

برای فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم اندروید، ابتدا باید گوگل کروم بتا را در اندروید نصب کرده سپس در بخش سرچ عبارت Chrome://flags را تایپ کنید.

در صفحه باز شده در وسط صفحه گزینه Enable Data Compression Proxy را در حالت Enable قرار دهید تا گزینه مربوطه برای شما فعال شود.

سپس در انتهای صفحه کلید Relaunch Now را بزنید و در نهایت مرورگر را یکبار باز و بسته کنید حالا پروکسی در مرورگر برای شما فعال شده است.

پس برای دانلود فیلتر شکن برای گوگل کروم اندروید می توانید از طریق این شیوه اقدام به نصب آن کنید.

همچنین بخوانید »» بهترین روش دانلود از یوتیوب

نحوه فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم ویندوز ۱۰

فیلتر شکن گوگل کروم برای ویندوز، اگر به دنبال نحوه فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم ویندوز ۱۰ و فیلتر شکن دانلود از گوگل کروم هستید، می توانید از بخش بالا با نحوه فعالسازی فیلترشکن برای کروم آشنا شوید.

نحوه فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم ویندوز ۷

اموزش نصب گوگل کروم برای کامپیوتر، نحوه فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم ویندوز ۷ چگونه است؟ اگر قصد فعالسازی فیلتر شکن گوگل کروم ویندوز ۷ را دارید لازم است بدانید برای فعالسازی آن نیز می توانید از سمت راست منو مرورگر گزینه Settings را انتخاب نمایید و مانند مراحل بالا اقدام به دریافت فیلترشکن گوگل کروم نمایید.

همچنین بخوانید »» مرورگر چیست


نحوه فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم ایفون

پیش از این گوگل اقدام به ارائه فیلترشکن و وی پی ان برای اندروید کرده است اما تا به امروز فیلترشکن هایی برای دستگاه iOS ارائه نداده بود، اما جالب است بدانید به تازگی فیلترشکن گوگل برای کاربران iOS نیز در دسترس قرار گرفته است.

برای پیدا کردن افزونه های موجود بر روی آیفون می توانید Settings را باز کنید و به سمت انتهای صفحه اسکرول نمایید تا به Safari Settings برسید سپس می توانید وارد بخش Extensions شوید. بعد از وارد شدن به این قسمت تا انتهای صفحه اسکرول کرده و گزینه More Extensions را انتخاب نمایید در نهایت می توانید لیستی از افزونه های فیلترشکن را در App Store مشاهده نمایید.

بهترین فیلتر شکن گوگل کروم

بهترین فیلتر شکن در گوگل کروم کدام است؟ در این بخش به معرفی چندین فیلتر شکن پر سرعت برای گوگل کروم می پردازیم.

اسم فیلتر شکن گوگل کروم چیست؟

پلاگین فیلتر شکن برای گوگل کروم، اگر‌ به دنبال دانلود برنامه فیلتر شکن گوگل کروم برای اندروید (فیلتر شکن گوگل کروم در گوشی) و فیلتر شکن گوگل کروم برای کامپیوتر (فیلتر شکن گوگل کروم کامپیوتر) هستید یا ما همراه باشید در این بخش به معرفی فیلتر شکن رایگان برای گوگل کروم می پردازیم.

افزونه های فیلتر شکن گوگل کروم (فیلتر شکن گوگل کروم افزونه) و فیلتر شکن قوی برای گوگل کروم به شرح زیر می باشند:

فیلتر شکن رایگان گوگل کروم

  • Astar VPN
  • VyprVPN
  • Free VPN
  • ۱ CLICK VPN
  • ExpressVPN
  • ZenMate VPN
  • VPN Proxy VeePN

چگونه از گوگل کروم فیلتر شکن دانلود کنیم؟ اگر قصد دانلود فیلتر شکن از گوگل کروم با لینک مستقیم(دانلود مستقیم فیلتر شکن از گوگل کروم) را دارید، تنها کافیست نام فیلتر شکن مد نظرتان را در مرورگر تایپ و جستجو کنید و فایل نصبی فیلترشکن را دانلود نمایید.

همچنین بخوانید »» ربات های گوگل

دانلود فیلتر شکن توربو از گوگل کروم

نحوه نصب و دالنود فیال فیلترشکن از گوگل کروم به آسانی می باشد تنها کافیست عبارت دانلود فیلتر شکن توربو رایگان را جستجو نمایید و اقدام به نصب فایل دانلودی نمایید.

چگونه فیلتر شکن گوگل کروم را فعال کنیم

برای فعال کردن فیلتر شکن گوگل کروم باید از طریق Extensions بخش Open Chrome Web Store اقدام به نصب و فعالسازی فیلتر شکن خوب برای گوگل کروم نمایید.


چرا فیلتر شکن گوگل کروم کار نمیکنه

علت کار نکردن فیلتر شکن در گوگل کروم، در صورتی که فیلتر شکن گوگل کروم شما کار نمی کند امکان دارد استفاده از آن محدودیت زمانی داشته باشد یا فیلترشکن غیر فعال شده باشد بنابراین بهتر است اقدام به نصب فیلتر شکن جدید گوگل کروم نمایید.

رفع مشکل فیلتر شکن گوگل کروم

در صوتر کار نکردن فیلتر شکن گوگل کروم چه کنیم؟ در حقیقت راه حلی برای رفع مشکل فیلترشکن گوگل کروم وجود ندارد، تنها می توانید اقدام به نصب فیلترشکن دیگری کنید.

چگونه فیلتر شکن گوگل کروم را در اندروید فعال کنیم

چگونه گوگل کروم فیلتر شکن می شود؟ برای فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم موبایل باید چه کرد؟ در بخش بالا نحوه نصب فیلتر شکن بر روی اندروید را توضیح داده ایم. شما می توانید مطابق با مراحل ذکر شده عمل نمایید.


چرا گوگل کروم بدون فیلتر شکن کار نمیکند

عده زیادی از افراد در خصوص نداشتن فیلتر شکن گوگل کروم سوال پرسیده اند، همانطور که در بخش بالا ذکر شد دیگر نگران عدم اتصال و نمایش برخی از سایت ها نباشید شما می توانید از طریق تنظیمات کروم اقدام به نصب فیلتر شکن خود گوگل کروم نمایید.

چگونه فیلترشکن گوگل کروم گوشی را فعال کنیم

فیلترشکن گوگل کروم اندروید، برای فعالسازی فیلتر شکن گوگل کروم گوشی (فیلتر شکن گوگل کروم موبایل) باید ابتدا مرورگر گوگل کروم بتا را بر روی گوشی خود نصب کنید، سپس مطابق با مراحل ذکر شده عمل نمایید.

فیلتر شکن سایفون از گوگل کروم

لازم است بدانید سایفون یکی از بهترین و محبوب ترین فیلتر شکن ها می باشد که شما می توانید برای دانلود فیلتر شکن سایفون از گوگل کروم عبارت فیلترشکن سایفون رایگان را جستجو نمایید و سپس فایل نصبی آن را دانلود نمایید.

دانلود فیلتر شکن قوی از گوگل کروم

فیلتر شکن قوی گوگل کروم، اگر قصد دانلود فیلتر شکن قوی برای گوگل کروم را دارید، لازم است بدانید در ابتدای پست اقدام به معرفی بهترین فیلتر شکن روی گوگل کروم کرده ایم. برای نصب فیلتر شکن قوی از گوگل کروم تنها کافیست طبق مراحل ذکر شده در ابتدای پست پیش بروید.

همچنین بخوانید »» فیلترشکن چیست

سوالات متداول

دانلود vpn برای گوگل کروم اندروید

نصب فیلتر شکن قوی از گوگل کروم اندروید، امکان نصب افزونه vpn برای گوگل کروم اندروید وجود دارد؟ شما می توانید برای اتصال راحت تر به سایت ها از طریق گوگل کروم اقدام به نصب فیلتر شکن در گوشی نمایید یا اینکه می توانید از طریق مراحل ذکر شده در ابتدای پست گوگل کروم خود را به فیلترشکن تبدیل نمایید.

نحوه ی فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم

فیلتر شکن گوگل کروم کجاست؟ نحوه فعال سازی vpn گوگل کروم چگونه است؟ لازم است بدانید فعالسازی فیلترشکن گوگل کروم بسیار آسان می باشد شما می توانید با استفاده از تصاویر این پست اقدام به نصب آن نمایید. همچنین می توانید فیلم آموزشی فعالسازی فیلتر شکن گوگل کروم در صفحه را مشاهده کنید.

نحوه فعال سازی فیلتر شکن گوگل کروم گوشی

نحوه ی استفاده از فیلتر شکن گوگل کروم (طریقه فیلتر شکن گوگل کروم) چگونه است؟ شما می توانید برای فعالسازی فیلتر شکن گوگل کروم فیلم آموزشی نصب و فعالسازی در ابتدای پست را مشاهده نمایید.

دانلود فیلتر شکن گوگل کروم برای کامپیوتر

برای دانلود فیلتر شکن برای گوگل کروم کامپیوتر تنها کافیست نام فیلترشکن مربوطه را به همراه عبارت for chrome تایپ و جستجو نمایید و ادامه مراحل را مطابق با فیلم آموزشی در ابتدای صفحه ادامه دهید.

مرورگر بدون نیاز به فیلتر شکن

آیا گوگل کروم بدون فیلتر شکن کار نمی کند؟ لازم است بدانید گوگل کروم بدون فیلتر شکن کار می کند اما برخی از سایت های فیلتر شده را بدون فیلتر شکن باز نمی کند که برای آن نیز راه حلی وجود دارد. شما می توانید برای رفع این مشکل اقدام به نصب فیلترشکن گوگل کروم نمایید.