لیست رشته های فنی حرفه ای تهران

برای مشاهده دوره های فنی و حرفه ای رشته های زیر، بر روی بخش مورد نظر خود کلیلک کنید.

دوره های فنی حرفه ای برای بانوان

امروز رشته های فنی حرفه ای دخترانه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و از بهترین دوره های فنی حرفه ای برای بانوان می توان به دوره های فنی حرفه ای زیبایی دوره های جواهرسازی فنی حرفه ای، تربیت بدنی، صنایع دستی، سرامیک و دوره های کامپیوتر اشاره کرد. و همچنین پردرآمدترین شغل های رشته فنی حرفه ای برای خانم ها می توان رشته هایی نظیر طراحی دوخت و کودک یاری را مثال زد. با پیشرفت علم و فناوری امروز شاهد فعالیت گسترده خانم ها در بسیاری از مشاغل هستیم و از این رو خوشبختانه آموزشگاه های فنی حرفه ای هر ساله دوره های جدید فنی حرفه ای برای بانوان را در کشور برگزار می کند که شامل دوره های خیاطی فنی حرفه ای – آشپزی و … می باشند.

رشته های فنی حرفه ای پسرانه تهران

بهترین رشته های فنی حرفه ای برای پسران، دوره های فنی حرفه ای رشته برق و الکترونیک است برای مثال: دوره های فنی حرفه ای رشته کامپیوتر -رشته مالی و بازرگانی فنی حرفه ای گزینه های بسیار خوبی می باشند. اکثر افراد امروزه به دنبال رشته های پردرآمد برای کار و شغل آینده خود می گردد از جمله پردرآمدترین دوره های فنی و حرفه ای می توان هنر- مدیریت- صنعت و کشاورزی را نام برد. برای ثبت نام رشته های فنی حرفه ای می توانید روی دوره مورد نظر کلیک کنید و وارد صفحه دوره فنی حرفه ای شوید و مدارک لازم برای ثبت نام دوره های فنی حرفه ای را مشاهده کنید.

لیست دوره های کامپیوتر فنی و حرفه ای

دوره های فنی حرفه ای رشته کامپیوتر، مجموعه ‌ای از آموزش ‌های عملی و تخصصی هستند که به افراد امکان می‌ دهند مهارت‌ ها و دانش ‌های لازم برای ورود به صنعت فناوری اطلاعات و کامپیوتر را کسب کنند. این دوره ‌ها شامل مباحثی از اصول پایه کامپیوتر تا مباحث پیشرفته می ‌شوند. شرکت کنندگان در این دوره ‌ها با استفاده از دستگاه‌ های سخت ‌افزاری و نرم ‌افزارهای مدرن، توانایی ‌های عملی را در زمینه‌ های مختلف تکنولوژی اطلاعاتی توسعه می ‌دهند و می‌ توانند به عنوان کارشناسان ماهر در صنعت کامپیوتر و فناوری اطلاعات مشغول به کار شوند. در بخش زیر می توانید لیست رشته های فنی حرفه ای کامپیوتر و نرم افزار آموزشگاه آریا تهران را مشاهده کنید.

عمومی و اداری

مشاهده بیشتر >

گرافیک و انیمیشن

مشاهده بیشتر >

فنی و مهندسی

مشاهده بیشتر >