دوره آموزش ساخت و تهیه شکلات در مجتمع فنی آریا تهران بهترین آموزشگاه شیرینی پزی و کیک پزی در تهران برگزار می شود، دوره آموزش شکلات سازی فنی حرفه ای آریا تهران تحت نظر بهترین اساتید و مطابق با سرفصل ها و استاندارد های سازمان فنی و حرفه ای برگزار خواهد شد، و در پایان دوره هم به هنرجویان مدرک فنی و حرفه ای ارائه می شود، جهت آشنایی با این دوره آموزشی بسیار پرطرفدار در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

دوره آموزش شکلات سازی

دوره آموزش شکلات دست ساز همانطور که در بخش قبلی گفته شد یکی از دوره های پرطرفدار مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران است که مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای این دوره آموزشی در آریا تهران برگزار می شود.

به طور کلی کلاس آموزش شیرینی پزی یکی از مباحث جذابی است که می تواند به هنرجویان این دوره کمک کند که با استفاده از مهارت هایی که در این دوره یاد می گیرند انواع شکلات را مانند شکلات تلخ، شکلات شیری، شکلات نیمه شیرین، شکلات تلخ و شیرین، شکلات آلمانی شیرین، شکلات سفید، شکلات پوششی، شکلات کامپاند یا ترکیبی، شکلات روبی و غیره را با قالب های حرفه ای و مخصوص هر یک از این شکلات ها را در کلاس آموزش شکلات سازی تهیه نمایند.

هزینه آموزش شکلات سازی

هزینه دوره شکلات سازی در آموزشگاه فنی و حرفه ای آریا تهران با توجه به تعداد ساعت کلاس محاسبه خواهد شد، تعداد ساعت کلاس هم توسط اساتید دوره ورکشاپ شکلات‌سازی اعلام می شود، البته قیمت دوره شکلات سازی فنی حرفه ای مطابق با تعرفه های سازمان فنی و حرفه ای در آموزشگاه آریا تهران که دارای مجوز رسمی از سوی این سازمان است در نظر گرفته می شود.

کلاس شکلات سازی

کلاس ورکشاپ شکلات در بهترین آموزشگاه شکلات سازی در تهران به صورت کلاس عمومی برگزار می شود، و به دلیل این که کلاس عمومی است تاریخ شروع کلاس هم منوط بر این است که تعداد ثبت نامی ها به حد نصاب برسد.

در ضمن شما در کلاس ورکشاپ شکلات سازی دستی هم می توانید به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین و یا مجازی در این دوره شرکت نمایید، و مباحث ارائه شده در کلاس های آنلاین و مجازی شکلات سازی یکسان بوده و هیچ تفاوتی در محتوای آن وجود ندارد، در کلاس شکلات دست ساز آنلاین هم از ابزارهایی مانند گوگل میت استفاده می شود، و یا این که شما می توانید فیلم ضبط شده محتوای آموزش ورکشاپ شکلات دست ساز را به صورت مجازی خریداری نمایید.

مدرک دوره شکلات سازی

ویژگی دوره شکلات دست ساز آریا تهران این است که این دوره تحت نظر سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود و در پایان دوره به هنرجویان مدرک فنی حرفه ای معتبر و قابل ترجمه ارائه خواهد شد، و همانطور که می دانید این مدرک معتبر قابل ارائه به تمامی سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی می باشد.

سرفصل های ورکشاپ آموزش شکلات‌سازی

سرفصلهای کلاس ورکشاپ شکلات دست ساز در آریا تهران همانطور که گفته شد مطابق با استاندارد های سازمان فنی و حرفه ای تدوین می شود، در ضمن صدور مدرک بین المللی برای آن دسته از هنرجویانی است که سرفصل های دوره شکلات سازی فنی حرفه ای را به خوبی یادگرفته و آزمون فنی حرفه ای را با موفقیت پشت سر بگذرانند.

شکلات سازی چیست

شکلات یکی از محبوب ترین شیرینی های شناخته شده است که خواص فراوانی دارد. به طور متوسط مردم در دنیا سالیانه بیش از ۳ میلیون تن از دانه های کاکائو استفاده می کنند، مصرف شکلات به دلیل طعم و مزه ی آن نه تنها موجب ایجاد حس خوب در فرد می شود بلکه می تواند برای قلب و مغز نیز مفید باشد.

شکلات ها انواع مختلفی دارند که در بخش زیر با چند نمونه از آن ها آشنا خواهیم شد:

  • شکلات تلخ
  • شکلات شیری
  • شکلات نیمه شیرین
  • شکلات تلخ و شیرین
  • شکلات آلمانی شیرین
  • شکلات سفید
  • شکلات پوششی
  • شکلات کامپاند یا ترکیبی
  • شکلات روبی

لوازم آموزش شکلات سازی

وسایل شکلات سازی و یا لوازم آموزش شکلات سازی در دوره شکلات دست ساز شامل موارد زیر است:

  • ظروف استیل
  • گرم کن بن ماری
  • گرم کن بن ماری
  • همزن
  • کاردک
  • قالب های پلی کربنات
  • پمپ باد و پیستوله
  • قلمو و تخته کار

مزایا دوره شکلات سازی

مزایای شرکت در دوره شکلات دست ساز این است که هنرجویان در این دوره با نحوه طرز تهیه انواع شکلات های خانگی و دست ساز آشنا خواهند شد، و در پایان دوره شکلات سازی هم به دلیل این که آموزش شکلات سازی فنی حرفه ای مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای است مدرک معتبر فنی و حرفه ای را از آموزشگاه اخذ می کنند.

در ضمن در کارگاه شکلات سازی پکیج های آموزشی متنوع هم در اختیار هنرجویان قرار داده می شود که آموزش های حرفه ای و استاندارد را هنرجویان به کمک آن ها بتوانند یاد بگیرند، و در نهایت به کمک این پکیج های آموزشی آموزش شکلات سازی در خانه را هم به آسانی بتوانند انجام دهند.

مخاطبین دوره شکلات دست ساز

مخاطبین دوره شکلات دست ساز تمامی افرادی هستند که به حوزه شیرینی پزی و کیک پزی علاقه مند می باشند، و همچنین افرادی که دوست دارند انواع شکلات و شرینی جات را در منزل درست کنند.

البته کسانی هم که قصد ورود به مشاغلی مانند قنادی را نیز دارند هم می توانند در دوره آموزش شکلات سازی آریا تهران شرکت نمایند و در کارگاه شکلات دست ساز مهارت های شکلات سازی را به صورت حرفه ای یاد بگیرند.

سوالات متداول:

آیا در دوره آموزش شکلات سازی به هنرجویان مدرک ارائه می شود؟

بله، در پایان این دوره آموزشی به هنرجویانی که دوره با موفقیت سپری نمایند مدرک فنی و حرفه ای ارائه خواهد شد.

سرفصل های دوره آموزش شکلات سازی به چه صورت است؟

تمامی این سرفصل ها مطابق با استاندارد های سازمان فنی و حرفه ای تنظیم می شود.

آموزش آنلاین شکلات دست ساز؟

در مجتمع فنی آریا تهران دوره آموزش شکلات سازی به صورت آنلاین هم برگزار می شود، و این موضوع امکان ثبت نام را برای افرادی که ساکن شهرستان های مختلف هم هستند میسر می کند.

کتاب آموزش شکلات سازی؟

در دوره آموزش شکلات سازی آریا تهران کتاب و جزوات کاربردی به همراه فیلم های آموزشی متنوع توسط اساتید مجموعه آریا تهران به هنرجویان ارائه می شود تا در نهایت بهترین آموزش شکلات دست ساز تهران در اختیار علاقه مندان به این دوره قرار داده شود.

در کنار دوره آموزش شکلات سازی چه دوره های دیگری کاربردی است؟

آموزشگاه آریا تهران دوره های مختلف شیرینی پزی و کیک پزی را برگزار می کند، و به عنوان مثال در کنار دوره شکلات سازی دوره آموزش باقلوا استانبولی هم یکی از دوره های بسیار پرطرفدار در این آموزشگاه به حساب می آید.

شرکت در نظرسنجی این دوره

مشاهده و یا دانلود جلسات دوره شما

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوره آموزش شکلات سازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.