دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام اندروید

بسیاری از مواقع پیش آمده که بخواهید استوری یک کاربری را در اینستاگرام مشاهده کنید و نخواهید که شخص مورد نظرتان متوجه دیدن استوری خود توجه توسط شما بشود. اگر به دنبال راهی برای دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام اندروید هستید باید به شما بگویم که اینجا پاسخ سوالتان را در چند مرحله […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: اینستاگرام
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

بسیاری از مواقع پیش آمده که بخواهید استوری یک کاربری را در اینستاگرام مشاهده کنید و نخواهید که شخص مورد نظرتان متوجه دیدن استوری خود توجه توسط شما بشود. اگر به دنبال راهی برای دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام اندروید هستید باید به شما بگویم که اینجا پاسخ سوالتان را در چند مرحله ساده خواهید گرفت.

در این مقاله دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام اندروید را به طور کامل و در چند حرکت ساده به شما آموزش خواهیم داد.

برای دیدن استوری اینستاگرامی بدون سین خوردن آن راه‌های متفاوت و همینطور زیادی وجود دارد یکی از بارزترین راه های دیدن استوری بدون سین خوردن آن در اینستاگرام بلاک و آنبلاک کردن اکانت کاربر مورد نظرتان می باشد

روش دیدن استوری بدون سین ank در اینستاگرام اندروید
روش دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام اندروید

اگر بخواهیم ساده تر توضیح دهیم می‌توانیم بگوییم هنگامی که شما وارد یک اکانت اینستاگرام شدید و میخواهید استوری آن را تماشا کنید می توانید پس از دیدن استوری آن فرد را بلاک کرده و پس از ۲۴ ساعت از بلاکی خارج کنید.

روش دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام اندروید

یکی دیگر از روش های دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام اندروید روشی است که معمولاً ۹۰ درصد از کاربران اینستاگرام انجام می دهند در این روش همان طور که در فیلم زیر مشاهده می کنید شما با نگاه کردن استوری بردی و نگه داشتن آن و کشیدن دست خود به سمت عقب می‌توانید استوری قبلی و همین طور استوری اکانت موردنظرتان را بدون سین خوردن تماشا کنید.

دیدن استوری اینستاگرام بدون سین

اکانت اینستاگرامی را که می‌خواهید استوری آن را به صورت مخفیانه مشاهده کنید پیدا کرده و بر روی قسمت سمت راست تلفن همراه خود که آیکون ۳ خط وجود دارد ضربه بزنید.

اکنون می توانید بر روی استوری کاربر مورد نظر خود ضربه بزنید و به آرامی انگشت خود را به سمت استوری که میخواهید مشاهده کنید بکشید.

هنگامی که این کار را انجام می دهید ممکن است بر روی صفحه نمایش تلفن همراه تان استوری مورد نظر به صورت یک جعبه سه بعدی ظاهر شود.

دیدن استوری هاید شده اینستا

برای دیدن استوری هاید شده اینستاگرام با تلفن همراه خود می توانید نرم افزارهایی را نصب کنید که کارشان ذخیره و سیو کردن استوری ها می باشد و شما تنها با وارد کردن نام کاربری اکانت موردنظرتان البته در صورتی که اکانت عمومی باشد  تمامی استوری های او را ذخیره و یا تماشا کنید.

اگر میهواهید از اینستاگرام کسب درآمد کنید و به صورت بیزینسی با اینستاگرام اشنا شوید کلاس اینستاگرام آریا تهران رو از دست ندید.

دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام اندروید : برای دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام گوشی اندروید می توانید به سایت instagramstories.com رفته و اکانت مورد نظر را جستجو کنید در صورتی که پیج کاربر مورد نظر شما عمومی باشد، شما می توانید تمامی استوری های او را ذخیره و همینطور مشاهده کنید بدون آنکه اکانت مورد نظر متوجه دیدن استوری خود توسط شما بشود.

دیدن استوری بدون سین خوردن در اینستاگرام آیفون : همینطور برای دیدن استوری بدون سین خوردن در گوشی آیفون می توانید برنامه story saver را دانلود کنید و وارد اکانت اینستاگرام خود بشوید در این مرحله شما باید کاربر مورد نظر را در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو کرده و استوری های او را ذخیره کنید.

اسکرین شات گرفتن از استوری بدون اطلاع کاربر

در اینجا چندین روش برای نحوه اسکرین شات گرفتن از استوری های اینستاگرامی وجود دارد که در تمامی این راه ها کاربر مورد نظر شما متوجه اسکرین شات گرفتن شما نخواهد شد!

آشنایی با قابلیت ها و بروزرسانی های جدید اینستاگرام در مقاله بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱ آریا تهران !

اینستاگرام قبلاً قابلیتی را آزمایش کرده است که در آن کاربرانش می توانند ببینند چه کسی از استوری های آن ها اسکرین شات می گیرد اما در بروزرسانی های اخیر این نرم افزار دیگر این قابلیت از اینستاگرام برداشته شده است. بسیاری از کاربران اینستاگرام همانند شما میخواهند بدانند چه کسانی از استوریشان اسکرین شات گرفته است؟

گرفتن اسکرین شات از صفحه استوری اینستاگرام کار آسانی است. اگر ترفند و راهکار درست را بدانید و مطمئن باشید می توانید این اسکرین شات ها را خصوصی نگه دارید به راحتی میتوانید از استوری های کاربران مورد نظر خود اسکرین شات بگیرید.

اسکرین شات گرفتن از استوری بدون اطلاع کاربر
اسکرین شات گرفتن از استوری بدون اطلاع کاربر