حالت روح اینستاگرام

بسیاری از مواقع برای شما ممکن است پیش بی آید که نخواهید کسی که داخل اینستاگرام برای شما پیام فرستاده است متوجه اینکه شما پیام او را دیده اید شود، در این صورت شما باید حالت روح اینستاگرامتان را فعال نمایید که ما در این مقاله روش های خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن و […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: اینستاگرام
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

بسیاری از مواقع برای شما ممکن است پیش بی آید که نخواهید کسی که داخل اینستاگرام برای شما پیام فرستاده است متوجه اینکه شما پیام او را دیده اید شود، در این صورت شما باید حالت روح اینستاگرامتان را فعال نمایید که ما در این مقاله روش های خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن و فعال کردن حالت روح در اینستاگرام را در چند مرحله ساده به شما اموزش خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن

خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن در واقع در چند حرکت ساده امکان پذیر می باشد. شما برای خواندن پیام ها داخل اینستاگرام بدون سین شدن چند راه دارید که تا انتهای این مقاله همه این مسیر ها را با یکدیگر طی خواهیم کرد.

حالت اول در خواندن دایرکت ها بدون سین قطع و وصل کردن اینترنت همراهتان می باشد که سریع ترین و اسان ترین راه می باشد. در این قسمت برای شما فیلم حالت روح اینستا را قرار داده ایم.

از کجا بفهمیم دایرکت اینستاگرام خوانده شده

همانطور که میدانید امکان خواندن پیام ها در اینستاگرام بدون سین کردنشان امکان پذیر نیست. ولی راه های میان بری برای این کار وجود دارد که به ترتیب به شما آموزش خواهیم داد.

اولین راه برای خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن فعال کردن حالت روح در اکانت اینستاگرامتان و حالت روح اینستا ایکس می باشد که یکی از جذاب ترین راه ها برای خواندن دایرکت ها و پیام های اینستاگرام بدون سین خوردن آن ها می باشد.

خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن
خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن

اگر برایتان سوال پیش بی آید که حالت روح در اینستا یعنی چی باید بگوییم در حالت روح اینستاگرام آنلاین بودن شما برای دیگر کاربران اینستاگرام و همینطور فالور هایتان مشخص نخواهد شد. بنابراین زمانی که در اینستاگرام آنلاین شوید تیک سبز رنگ انلاینی شما در دایرکت ها مشخص نخواهد شد.

اکنون اگر کسی به شما پیامی داخل اینستاگرام بدهد و شما حالت روح اینستاگرام خود را فعال کرده باشید دیگر نمیتواند آنلاین بودن شما و همینطور سین کردن پیام شما را متوجه شود.

حالت روح اینستا کجاست

در این قسمت میخواهیم نحوه خواندن دایرکت هایتان را بدون سین کردن آن ها به دو روش ساده و کاربردی آموزش دهیم. به این حالت در اینستاگرام حالت روح گفته می شود.

مرحله اول:

خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن
خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین شدن

چگونه دایرکت اینستاگرام را مخفی کنیم

  • پس از دریافت پیام و دایرکت اینترنت تلفن همراه خود را قطع کنید.
  • اکنون وارد تب هوم شده و وارد بخش دایرکت اینستاگرام خود شوید.
  • در این مرحله در قسمت massage نام کاربری فرد ی که پیام فرستاده است را جستجو کنید تا پیام ظاهر شود.
  • پس از خواندن پیام مورد نظر از حساب کاربری خود خارج شوید. بدین صورت علامت چشم پایین دایرکت نمایش داده نخواهد شد.

یادگیری سریع و آسان کسب درآمد از اینستاگرام در کلاس اینستاگرام اموزشگاه آریا تهران !

اکنون برای خارج شدن از اکانتتان log out را بزنید. حال شما با طی کردن چند مرحله ساده و در چند ثانیه دایرکت خود را بدون سین شدن چک کرده اید !

خارج شدن از حساب اینستاگرام
خارج شدن از حساب اینستاگرام

روش دیگر خواندن دایرکت اینستاگرام و حالت روح دایرکت اینستا قابلیت restrict اینستاگرام می باشد. در این روش شما با restrict کردن اکانت مورد نظرتان میتوانید به راحتی پیام های دریافتی از ان شخص را بدون سین کردن مشاهده کنید.

در واقع قابلیت restrict اینستاگرام یک روش فعال سازی حالت روح اینستاگرام برای افراد می باشد.

برای آشنایی با جدیدترین قوانین و آپدیت های اینستاگرام به شما پیشنهاد میکنیم مقاله بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱ را حتما مطالعه کنید.

حالت روح استوری اینستاگرام

حالت روح استوری اینستاگرام مانند حالت روح دایرکت ها می باشد و سما می توانید با خاموشس کردن اینترنت تلفن همراه خود استوری مورد نظرتان را سین کنید .در این حالت پیج مقابل متوجه اینکه شما استوری او را دیده اید نخواهد شد و به نوعی اکانت شما برای چند لحظه حالت روح قرار گرفته است.

حالت روح اینستا ایکس چیست
حالت روح اینستا ایکس چیست