تگ یا منشن در اینستاگرام

ممکن است اینستاگرام یک پیامی را برای شما بفرستد که این پیام تگ شدن شما توسط یک فردی در اینستاگرام را بازگو کند. در این صورت برای شما سوال پیش می آید که منظور از تگ شدن در اینستاگرام چیست و تگ یا منشن در اینستاگرام چگونه انجام میشود؟ در این مقاله ما سعی کرده […]
  • تعداد نظرات: 0
  • دسته بندی ها: اینستاگرام
  • زمان مطالعه: 6 دقیقه

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

ممکن است اینستاگرام یک پیامی را برای شما بفرستد که این پیام تگ شدن شما توسط یک فردی در اینستاگرام را بازگو کند.

در این صورت برای شما سوال پیش می آید که منظور از تگ شدن در اینستاگرام چیست و تگ یا منشن در اینستاگرام چگونه انجام میشود؟

در این مقاله ما سعی کرده ایم تمامی اطلاعات در رابطه با تگ شدن در اینستاگرام را به شما آموزش داده و همینطور به صورت تصویری و صفر تا صد فیلم آموزش تگ در اینستاگرام و نحوه تگ کردن در پست دیگران اینستاگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم.

تگ یا منشن در اینستاگرام
تگ یا منشن در اینستاگرام

معنی تگ در اینستاگرام چیست

تگ در اینستاگرام به معنای اشاره کردن به کاربران دیگر در اینستاگرام می باشد. اگر بخواهیم ساده تر معنی تگ در اینستاگرام را توضیح دهیم میتوانیم بگوییم هنگامی که بخواهید یکی از دوستانتان پست مورد نظر شما را ببینند او را زیر همان پست تگ میکنید. روش تگ کردن افراد در اینستاگرام کار بسیار راحت برای کاربران اینستاگرام می باشد به طوری که شما با قرار دادن کاراکتر @ اول نام کاربری اکانت مورد نظرتان او را تگ خواهید کرد ! به همین آسانی میتوانید افراد را زیر پست ها و همینطور استوری های اینستاگرامتان تگ و یا منشن کنید.

برای یادگیری صفرتاصد اینستاگرام و روش های کسب درآمد از اینستاگرام، کلاس اینستاگرام اریا تهران رو از دست ندید.

تگ شدن در اینستاگرام چیست؟
تگ شدن در اینستاگرام چیست؟

تگ کردن پست در اینستاگرام

اگر شما یکی از کاربران فعال اینستاگرام هستید قطعاً با معنا و مفهوم تگ کردن در اینستاگرام آشنا می باشید . تگ کردن افراد در اینستاگرام از جمله امکانات در اختیار قرار گرفته اینستاگرام می باشد تا از این راه کاربران اینستاگرام بتوانند در یک تصویر و یا در زیر یک پست به افراد دیگر و همینطور اکانت های دیگر اشاره کنند.

منشن کردن در اینستاگرام چیست

اکنون ممکن است از خودتان بپرسید تفاوت منشن کردن با تگ کردن در اینستاگرام چیست و یا اصلا منشن کردن در اینستاگرام چیست، منشن با تگ در اینستاگرام هیچ تفاوتی ندارد و هردو دقیقا یک کار را انجام میدهند و یک هدف مشترک دارند. برای منشن کردن افراد در اینستاگرام مانند تگ کردن قبل از شروع نوشتن نام کاربری اکانت مورد نظرتان یک @ قرار دهید و از لیست ظاهر شده اکانت مورد نظر خود را پیدا کنید.

آشنایی با قوانین و بروزرسانی های جدید و عجیب اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ مقاله بروزرسانی اینستاگرام ۲۰۲۱ اریا تهران رو مطالعه کنید.

  تگ شدن در اینستاگرام چیست؟
تگ شدن در اینستاگرام چیست؟

تگ شدن در اینستاگرام چیست؟

تگ شدن و تگ کردن در اینستاگرام به معنای قرار دادن آیدی اکانت دیگران در قسمت‌های مختلف اینستاگرام میباشد برای توضیح بیشتر راجب معنی تگ در اینستاگرام به عنوان مثال هنگامی که شما با یکی از دوستان تان تصویری را در اینستاگرام منتشر میکنید و میخواهید دیگران نام کاربری و اکانت اینستاگرام دوستتان را ببینند، داخل تصویر نام کاربری دوستتان را تگ می کنید.

در ادامه نحوه تگ کردن در استوری اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد. برای یادگیری اینستاگرام و اصطلاخات اینستاگرام مقاله آموزش اینستاگرام صفرتاصد آریا تهران رو از دست ندید !

نحوه تگ کردن افراد در اینستاگرام به این نوع است که شما قبل از نام کاربری اکانت موردنظرتان اد ساین @ را وارد کرده و سپس نام کاربری شخص مورد نظر را انتخاب خواهید کرد.

 تگ کردن پست در استوری اینستاگرام
تگ کردن پست در استوری اینستاگرام

در این قسمت فیلم آموزش تگ در اینستاگرام را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

فیلم آموزشی تگ کردن در اینستاگرام
فیلم آموزشی تگ کردن در اینستاگرام

نحوه تگ شدن در پست دیگران اینستاگرام

تگ شدن در پست دیگران اینستاگرام نیز همانند مراحل تگ شدن در استوری و همینطور تگ کردن افراد و اکانت های دیگر در اینستاگرام می باشد. تنها با این تفاوت که این مراحل توسط صاحب اکانت انجام می شود و شما نمی توانید با اکانت و نام کاربری خود خودتان را منشن و تگ کنید.

تگ شدن در اینستاگرام چیست؟
تگ شدن در اینستاگرام چیست؟

تگ کردن پست در استوری اینستاگرام

معمولاً در اینستاگرام راه های متفاوتی برای تگ کردن اکانت ها وجود دارد که هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند یکی از راههای تگ کردن افراد در اینستاگرام تگ کردن پست در استوری اینستاگرام میباشد.

گاهی ممکن است شما در قسمت اکسپلور اینستاگرام ویدیو را ببینید و بخواهید آن را استوری کرده و داخل آرشیو استوری های خود قرار دهید پس از آموختن معنی تگ در اینستاگرام در این صورت تنها کافی است که بر روی share ضربه زده و در قسمت بالای صفحه افزودن به استوری را لمس کنید.

اکنون پست مورد نظر شما داخل استوری قرار گرفته است و شما با استفاده از قابلیت قرار داده شده در استوری هایتان می توانید به راحتی اکانت مورد نظر را پیدا کرده بر روی پست تگ کنید.

 تگ کردن در کامنت اینستاگرام
تگ کردن در کامنت اینستاگرام

تگ کردن در کامنت اینستاگرام

برای تگ کردن در کامنت اینستاگرام معنی تگ در اینستاگرام در قسمت کامنت ها نوشته و نام کاربری اکانت مورد نظرتان را تایپ کنید تایپ کردن نام کاربری اکانت مورد نظر در قسمت suggestion ها اکانت مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای تک کردن افراد در بیو اینستاگرام میتوان به بخش پروفایل خود رفته و بر روی قسمت ویرایش پروفایل و یا edit profile ضربه بزنید.

سپس در پنجره ظاهر شده بر روی قسمت بیو رفته و در انتهای نوشته شده کاراکتر اتساین @ را وارد کنید.

همانطور که در قسمت بالاتر نیز گفته شد پس از قرار دادن این کاراکتر نام کاربری اکانت مورد نظرتان را وارد کنید و از لیست اسامی پیشنهادی ظاهر شده اکانت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

در این مرحله تنها کافی است روی آیکون تیک بالای صفحه ضربه بزنید تا تغییرات انجام شده اعمال شود.

اکنون میتوانید نام اکانت مورد نظر خود را در قسمت بیو پروفایل خود مشاهده کنید.

بستن تگ در اینستاگرام

می توانید با فعال سازی گزینه Manually Approve Tags در بخش تنظیمات حساب کاربری اینستاگرامتن به صورت دستی تنظیم کنید تا پستی که در آن تگ شده اید روی پروفایلتان نمایش داده شود یا به طور کلی حذف گردد.

اگر میخواهید اکانت های دیگر در اینستاگرام پیج شما را زیر پست ها و یا استوری هایشان تگ نکنند باید به شما بگوییم متاسفانه هنوز همچین قابلیتی در اینستاگرام قرار نگرفته است و شما تنها پس از منشن و تگ شدن میتوانید اقدام به حذف تگ کنید.