تخفیف کلیه دوره های عمومی، ویژه مناسبت هفته دانشجو

به مناسبت هفته دانشجو کلیه دوره های عمومی تا تاریخ ۹۸/۰۹/۱۸ شامل ۳۰ درصد تخفیف می باشند.جزئیات بیشتر: برای کلیه عموم (به ویژه دانشجویان گرامی) تخفیف کلیه دوره های عمومی ویژه مناسبت هفته دانشجو ۳۰ درصد تخفیف ثبت نام در کلاس های کامپیوتر و حسابداری بمناسبت روز دانشجوآموزشگاه کامپیوتر و حسابداری آریا تهران به مناسبت گرامی […]

نکته: در صورتی که نیازمند قرار گرفتن آموزش خاص و یا مطلبی به صورت رایگان در حوزه های حسابداری و کامپیوتر هستید آن را در قسمت نظرات همین صفحه وارد کنید.

به مناسبت هفته دانشجو کلیه دوره های عمومی تا تاریخ ۹۸/۰۹/۱۸ شامل ۳۰ درصد تخفیف می باشند.
جزئیات بیشتر: برای کلیه عموم (به ویژه دانشجویان گرامی)

تخفیف کلیه دوره های عمومی ویژه مناسبت هفته دانشجو

۳۰ درصد تخفیف ثبت نام در کلاس های کامپیوتر و حسابداری بمناسبت روز دانشجو
آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری آریا تهران به مناسبت گرامی داشت روز دانشجو، ضمن تبریک این روز به اطلاع کلیه دانشجویان و کارآموزان می‌رساند که این عزیزان می‌توانند از تاریخ ۱۶ آذر لغایت ۱۸ آذر ماه در هر یک از دوره های عمومی آموزشگاه ثبت نام کرده و از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار شوند.

دوره آموزشی ICDL:

ما در آموزشگاه ICDL آریا تهران ، در محیطی آرام، با امکانات پیشرفته و اساتید متخصص، شما را دقیقا به آنچه که می خواهید می رسانیم. و همواره بصورت رایگان، در این مسیر پشتیبان شما خواهیم بود.

فیلم های آموزشی و جزوات کل دوره رایگان و شرایط پرداخت شهریه، به صورت اقساط می باشد.

زمان برگزاری: روز های زوج ۱۷ الی ۲۰ – فقط جمعه ها ۱۰ الی ۱۴ – روز های زوج ۱۰ الی ۱۳

دوره آموزشی حسابداری ویژه بازار کار:

زمان برگزاری: فقط جمعه ها از ۱۰ الی ۱۴ (از ۲۳ آذر)

آموزش حسابداری ویژه اشتغال، یک کارگاه آموزش حسابداری عملی است که برای افراد جویای کار طراحی گردیده است لذا تمام کسانی که قصد استخدام شدن در سمت های شغلی مرتبط با حسابداری جزء مخاطبین این دوره هستند.

دوره آموزشی فتوشاپ:

زمان برگزاری: یکشنبه و سه شنبه ۱۷ الی ۲۰ از (۲۰آذر) – فقط پنجشنبه ها ۱۷ الی ۲۰ از (۲۲ آذر)

فتوشاپ یک نرم افزار پردازشگر گرافیکی حرفه ای است و محبوب ترین برنامه برای ایجاد و ویرایش تصاویر و طراحی موارد گرافیکی چاپی یا غیر چاپی و … برای کاربران می باشد.